klhbklhbk;bkjbkvkh

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Δημόσια Κεντρική και Ιστορική Βιβλιοθήκη Κερκυρας

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δυο τμημάτων της Γ ταξης του σχολείου μας επισκέπτηκαν τη Δημόσια Κεντρική και Ιστορική Βιβλιοθήκη Κέρκυρας που στεγάζεται στο Παλαιό Φρούριο. Η κα Δήμητρα εξήγησε τους μαθητές/τριες την ιστορία της βιβλιοθήκης, καθώς και τον τρόπο που λειτουργεί. Ανέφερε πως η τοποθέτηση των βιβλίων γίνεται ανάλογα με το θέμα και το όνομα του συγγραφέα. Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε 4 ομάδες (κόκκινη, μπλε, κίτρινη και πράσινη) και αφού η υπεύθυνη τους διηγήθηκε τις περιπέτειες του Οδυσσέα, τους ζητήθηκε ανά ομάδα να λύσουν έναν γρίφο. Η κάθε ομάδα συνεργάστηκε με μεγάλη χαρά και διασκέδασε με τα παιχνίδια αναζήτησης.viber image 2024 02 29 19 02 39 565 viber image 2024 02 29 19 02 40 091 viber image 2024 02 29 19 02 41 279 viber image 2024 02 29 19 02 50 970 viber image 2024 02 29 19 02 51 673 viber image 2024 02 29 19 02 53 173 viber image 2024 02 29 19 02 54 629

Επίσκεψη στο εργαστήριο ποτοποιίας Lazaris

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Γ ταξης του Δημοτικού Σχολείο Κυνοπιαστών επισκέφτηκαν το εργαστήριο ποτοποιίας “Λάζαρης” (Lazaris Distillery & Artisan Sweets) . Η κα Κωνσταντίνα Σκιαδοπούλου υποδέχτηκε τους μαθητές και τις μαθήτριες με μεγάλη χαρά. Αρχικά, ανέφερε την ιστορία του φυτού κουμκουάτ, καθώς και την επεξεργασία που γίνεται στο εργαστήριο, ώστε να παραχθούν τα ποικίλα προϊόντα τους. Στη συνέχεια, αφού τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους παραγωγής και συσκευασίας των προϊόντων, κεράστηκαν από τα υπέροχα γευστικά προϊόντα παραγωγής τους (μαντολάτα, λουκούμια, μάντολα, συκομαΐδα, μαρμελάδα), στα οποία κύριο συστατικό αποτελεί το φρούτο κουμκουάτ.viber image 2024 02 20 21 07 01 705 viber image 2024 02 20 21 07 06 212 viber image 2024 02 20 21 07 14 714 viber image 2024 02 20 21 07 24 921 viber image 2024 02 20 21 07 29 888 viber image 2024 02 20 21 07 40 609 viber image 2024 02 20 21 07 40 931

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

Εκπαιδευτική εκδρομή της Δ’ τάξης στο αρχαιολογικό μουσείο και έπειτα παιχνίδι σε συνεργασία με τους προσκόπους όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε γνωριμία με ναυτικές ορολογίες και να εξερευνήσουν κάποιους χώρους στο πάλαιο φρούριο.viber image 2024 02 16 14 04 38 779 viber image 2024 02 16 14 04 39 400 viber image 2024 02 16 14 04 39 586 viber image 2024 02 16 14 04 39 780 viber image 2024 02 16 14 04 39 965 viber image 2024 02 16 14 04 40 174 viber image 2024 02 16 14 07 44 744 viber image 2024 02 16 14 09 40 801

Μια φορά κι έναν καιρό στο λαογραφικό μουσείο…

Με αφορμή την ενότητα της Γλώσσας “Μες στο μουσείο”, η Β τάξη αποφάσισε να επισκεφτεί το Λαογραφικό Μουσείο Σιναράδων. Εκεί μας υποδέχτηκε ο κ.Μάκης, και μας ξενάγησε σε έναν χώρο πολύ προσεγμένο, όπου ο χρόνος είχε σταματήσει σε μια αλλοτινή εποχή.  Οι μαθητές και οι μαθήτριες “ταξίδεψαν” χρόνια πίσω και είδαν πώς ήταν η καθημερινή ζωή τότε, όταν δεν υπήρχε ούτε καν ο ηλεκτρισμός. Μόλις τελειώσαμε, μας περίμεναν στο σχολείο τους με πολλή χαρά οι μαθητές της Β΄ τάξης από το Δ.Σ. Σιναράδων. Με τη βοήθεια της κυρίας Σοφίας μάς παρουσίασαν τη δική τους λαογραφική έκθεση που είχαν ετοίμασαν. Στο τέλος μας έδωσαν ένα όμορφο αναμνηστικό. Μετά από όλα αυτά δεν ήταν δυνατόν να μην κάνουμε κι εμείς στην τάξη το δικό μας αυτοσχέδιο λαογραφικό μουσείο… Έτσι, συλλέξαμε αντικείμενα της παλιάς αλλά και της “νεότερης” εποχής και δημιουργήσαμε μια μικρή λαογραφική γωνιά. Ευκαιρία λοιπόν και για τους υπόλοιπους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου να το επισκεφτούν!

 

εικόνα Viber 2024 02 12 00 22 07 178 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 39 593 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 39 314 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 39 267 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 39 228 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 38 888 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 38 822 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 36 479 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 36 413 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 35 602 lao 7 lao 3 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 39 922lao 8lao 6lao 5lao 2

εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 40 295 lao 1

Επίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

Την Αστυνομική Διεύθυνση Τροχαίας Κέρκυρας και συγκεκριμένα το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής επισκέφτηκαν οι μαθητές/τριες των δύο τμημάτων της Γ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κυνοπιαστών. Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία μέσα από διάφορα διαδραστικά και βιωματικά παιχνίδια να μάθουν τη σημασία της σήμανσης και των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Έμαθαν με βιωματικό τρόπο πώς να κινούνται στην πόλη σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. παίζοντας διάφορους ρόλους όπως αυτών: του τροχονόμου, των αυτοκινήτων, των πεζών. Το πρόγραμμα ενθουσίασε τους μαθητές/τριες και σε αυτό συνέβαλαν οι κυρίες Ρωμάντζα Μαρίνα και Τάσση Μαριάνθη, τις οποίες ευχαριστούμε θερμά.

viber image 2024 02 07 22 35 35 214 viber image 2024 02 07 22 35 38 930 viber image 2024 02 07 22 35 39 237 viber image 2024 02 07 22 35 39 552 viber image 2024 02 07 22 43 22 581

ΕΥΧΕΤΗΡΙΑ ΚΑΡΤΑ

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών κι η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Κυνοπιαστών, σας εύχεται χαρούμενα Χριστούγεννα και μια καλή χρονιά με υγεία, χαρά και ευτυχία.ucart products 0185 1064.1539850997

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (υπεύθυνος εργαστηρίου: Κοντός Ευάγγελος ΠΕ86, Πληροφορική)

Ολοκληρώθηκε ο κύκλος για το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων στην ΣΤ’ τάξη με τίτλο: “Το κάστρο των ιπποτών στη Ρόδο”. Το συγκεκριμένο εργαστήριο ανήκει στη θεματική “Φροντίζω το περιβάλλον” και υποθεματική “Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά”.

Οι μαθητές χρησιμοποίησαν σε μεγάλο βαθμό για την επιτυχή έκβαση του προγράμματος και τις τέσσερις δεξιότητες του 21ου αιώνα (4Cs skills) σε όλες τις δραστηριότητες.

  • Critical Thinking – Κριτική σκέψη
  • Creativity – Δημιουργικότητα
  • Collaboration – Συνεργασία
  • Communication – Επικοινωνία

 

Ενδεικτικά παρακάτω παρουσιάζονται, δειγματικά από δυό μαθητές, δυο από τις έξι συνολικλά δραστηριότητες:

7AA08A52 97C0 410B AAD3 12C86633FD00 00FB46FF 2429 4480 9927 342B4D97BEB4 1

 

Τέλος υπήρξε αξιολόγηση από τους μαθητές του πόσο τους άρεσε η κάθε δραστηριότητα αλλά και το σύνολο του εργαστηρίου με τα εξής αποτελέσματα:

D2789269 658A 453A 8B38 CEE730DBAE1A

 

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα δωθεί ατομικός φάκελος σε κάθε μαθητή με τις δραστηριότητες του αλλά και μια γενική περιγραφή για την πορεία του κατά το εργαστήριο δεξιοτήτων.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Οι μαθητές του Δ1 πραγματοποίησαν επίσκεψη στην Τροχαία Κέρκυρας για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής. Το πρόγραμμα προσέφερε ένα διαδραστικό περιβάλλον με δρόμους, πεζοδρόμια, διαβάσεις, φανάρια, σήματα της τροχαίας κ.ά., έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά για βιωματική μάθηση και άσκηση, ενώ παράλληλα τα βοήθησε να υιοθετήσουν ασφαλείς τρόπους οδικής κυκλοφορίας ως πεζοί, επιβάτες και ποδηλάτες. Στόχος μας μέσω αυτού του προγράμματος αλλά και του εργαστηρίου δεξιοτήτων που διεξήχθη εντός της τάξης είναι οι μαθητές σήμερα, να προστατεύσουν τον εαυτό τους στον δρόμο και αύριο, να εξελιχθούν σε ευσυνείδητους οδηγούς και χρήστες του οδικού δικτύου.viber image 2023 12 07 20 28 23 673 viber image 2023 12 07 20 28 32 221 viber image 2023 12 07 20 28 32 298

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Διήμερη εκπαιδευτική δράση για την Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία διοργανώθηκε στο σχολείο μας την 1η Δεκεμβρίου και στις 4 Δεκεμβρίου 2023.

Η πρώτη μέρα ήταν αφιερωμένη στα προβλήματα όρασης και ειδικότερα στην τύφλωση. Προσκεκλημένη στο σχολείο μας ήταν η κα. Γαρνάβου Αναστασία η οποία μίλησε στις Ε και ΣΤ τάξεις. Μέσα από βίντεο είδαμε την μαθησιακή της πορεία και πώς κατάφερε με αρκετό αγώνα να εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Απάντησε στις ερωτήσεις των μαθητών σπάζοντας στερεότυπα περί τύφλωσης. Στις τάξεις δημιουργήθηκαν σταθμοί εργασίας και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά αντικείμενα που βοηθούν την καθημερινότητα των τυφλών ανθρώπων. Στο τέλος οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικό παιχνίδι κινητικότητας με τη χρήση λευκών μπαστουνιών.

Τη δεύτερη μέρα οι μαθητές των Α και Β τάξεων προσέγγισαν την έννοια της διαφορετικότητας μέσα από  το παιδικό παραμύθι «’Ελμερ ο παρδαλός ελέφαντας». Χρωμάτισαν φύλλα εργασίας και όλοι μαζί φτιάξανε μια αφίσα. Οι μαθητές των Γ και Δ τάξεων συμμετείχαν σε δράση με θέμα την Κώφωση. Αφού άκουσαν το παραμύθι «Φίλοι Φως Φανάρι» τα παιδιά ενθαρρύνθηκαν να βρουν νοήματα από την καθημερινή ζωή, να νοηματίσουν το δικό τους όνομα με το δαχτυλικό αλφάβητο και να μάθουν στη νοηματική γλώσσα το ρεφρέν από το τραγούδι «Μήνυμα Ζωής» ένα τραγούδι που δημιουργήθηκε από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών – Βαρηκόων της Πάτρας. Υπεύθυνη της διήμερης δράσης ήταν η δασκάλα του τμήματος ένταξης, Μπακρατσά Ιωάννα.

 

viber image 2023 12 04 11 37 01 377 viber image 2023 12 04 11 37 01 392

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΕΙΟ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Γ1, Γ2 και Ε2 του σχολείου μας επισκέφτηκαν το ελαιοτριβείο “The Governor- Άφοι Δαφνή” στον Άγιο Ματθαίο Κέρκυρας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το “ταξίδι” της ελιάς, να μάθουν πώς γίνεται η επεξεργασία της για την παραγωγή του λαδιού καθώς και ποια μηχανήματα χρησιμοποιούνται, τόσο παλιά όσο και σήμερα. Επισης, οι μαθητές και οι μαθήτριες σαν έμπειροι γευσιγνώστες μπόρεσαν να γευτούν το ελαιόλαδο και να ξεχωρίσουν τις μυρωδιές που αναδύονται.viber image 2023 12 01 17 47 10 662 viber image 2023 12 01 17 47 15 719 viber image 2023 12 01 17 47 17 284 viber image 2023 12 01 17 47 17 848 viber image 2023 12 01 17 47 18 263

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση