klhbklhbk;bkjbkvkh

Οι ήρωες του Γ1: Μάιος 2022

.jpg

τεύχος 4ο Μαΐου

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Όσοι μαθητές/μαθήτριες δικαιούνται μεταφορά ( κατοικούν σε απόσταση μεγαλύτερη των 1200μ. από το σχολείο) και επιθυμούν να μεταφέρονται με σχολικό λεωφορείο, παρακαλούμε τους γονείς/κηδεμόνες να καταθέσουν στο Σχολείο, ηλεκτρονικά ή μέσω των τέκνων τους, τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση που επισυνάπτεται.
Εάν στο σχολείο φοιτούν μαθητές/τριες αδέλφια και μεταφέρονται όλα με το σχολικό λεωφορείο θα γίνουν τόσες υπεύθυνες δηλώσεις όσες ο αριθμός των μαθητών/τριών.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Σχολείο (τηλέφωνο: 2661056298).

Η Δ/ντρια του Σχολείου

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΗ_2022-2023

Εγγραφή μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχ. έτος 2022-2023

Για το σχολικό έτος 2022-2023, η λειτουργία του ολοήμερου προγράμματος διαμορφώνεται ως εξής:

  •  Η λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος θα ξεκινά στις 13:20 μ.μ. και θα ολοκληρώνεται στις 16:00 μ.μ..
  • Οι μαθητές που εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα μπορούν να αποχωρούν στις 15:00 μ.μ. ή στις 16:00 μ.μ.
  • Η δηλωθείσα ώρα ενδιάμεσης αποχώρησης των μαθητών (δηλαδή στις 15:00) παραμένει ίδια μέχρι τη λήξη του έτους.
  • Οι μαθητές εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους χωρίς προϋποθέσεις.
  • Οι αιτήσεις εγγραφής στο Ολοήμερο Πρόγραμμα υποβάλλονται στο Σχολείο μέχρι την Παρασκευή 13 Μαΐου 2022.
    Μετά την ημερομηνία αυτή η αίτηση εγγραφής πρέπει να εγκριθεί από το Διευθυντή της Α/θμιας Εκπ/σης Κέρκυρας.
  • Η αίτηση-δήλωση γονέα για την εγγραφή στο ολοήμερο επισυνάπτεται. Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση παρακαλούμε να απευθυνθείτε στο Σχολείο στο τηλέφωνο 2661056298
    καθημερινά από 08.00΄-14.00΄.

Η Διευθύντρια του Σχολείου

ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ ΟΛ

Οι ήρωες του Γ1: Απρίλιος 2022

.jpg

τεύχος 3ο

Πασχαλινό bazaar 2022

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 με πολύ μεράκι έφτιαξαν πασχαλινές λαμπάδες και διακοσμητικά αντικείμενα. Η έκπληξη και η χαρά έγινε ακόμη μεγαλύτερη, όταν μέσα σε δύο μέρες πουλήθηκαν όλα μαζί με τα νέα τεύχη του περιοδικού μας ! Έτσι, συγκεντρώθηκε ένα σημαντικό ποσό, μεγάλο μέρος του οποίου θα πάει για φιλανθρωπικό σκοπό.

Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα!bazaar B bazaar f bazaar g

“Το μαγικό δάσος” στην τάξη μας

Λίγo πριν την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου μάς επισκέφτηκε η συγγραφέας Αναστασία Ιωακειμίδου και μας ταξιδέψει στον κόσμο του βιβλίου της. Με “Το μαγικό δάσος” κάναμε έναν όμορφο περίπατο μέσα στη φύση και μάθαμε για τα χαϊκού, γιαπωνέζικα ποιήματα με 17 στίχους. Στη συνέχεια γράψαμε τα δικά μας ποιηματάκια και κατασκευάσαμε οριγκάμι λουλούδια με τη βοήθεια μιας μαθήτριάς μας. Ευχαριστούμε πολύ για την ιδιαίτερα ελκυστική περιήγηση στα μονοπάτια του δάσους, κ. Αναστασία! Arigatomagical forest flower

Οι ήρωες του Γ1: Μάρτιος 2022_ Β΄ τεύχος

.jpg

 

Β΄ τεύχος

Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός- διαφορετικότητα

Τελειώσαμε και τον δεύτερο κύκλο από τα εργαστήρια δεξιοτήτων. Σε όλη την πορεία του ασχοληθήκαμε με τους 17 στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης, με την αναπηρία και την συμπερίληψη. Οι μαθητές εκφράστηκαν και οπτικοποίησαν κάποιους από τους στόχους, είδαν με ενσυναίσθηση τα προβλήματα ενός ανάπηρου, έμαθαν να λένε το όνομά τους στη νοηματική και να το γράφουν με το σύστημα Braille.1ος 2ος 3ος 5ος 6ος 15ος 16ος .jpg

1.καθαρό νερό 2.μηδενική πείνα 5. ισότητα 6.εργαστήρια 7.φθηνή και καθαρή ενέργεια 15.ζωή στη στεριά 16.ειρήνη braille .jpg  .jpg .jpg .jpg

Οι ήρωες του Γ1

Το πρώτο τεύχος του περιοδικού μας είναι έτοιμο!

               .jpg           Α’ τεύχος

Ζω καλύτερα- Ευ ζην: Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

Η πρώτη ενότητα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων μόλις έφτασε στο τέλος της.

Για την αξιολόγηση και την ανατροφοδότησή της χρησιμοποιήσαμε δυο χάρτινα ανθρωπάκια, τα οποία κρεμάσαμε στον πίνακα. Αρχικά, θυμηθήκαμε τις πέντε αισθήσεις, τα μέρη του σώματος, τα οστά και τα όργανα δείχνοντάς τα πάνω στους χάρτινους φίλους μας. Για το παιχνίδι μ.Δ.δάς βοήθησαν οι μπλε κάρτες. Μια από τις αρκετές καινούριες πληροφορίες είναι ότι η λεκάνη, πέρα από πλαστικός κουβάς για νερό, είναι και οστό στο σώμα μας!

Ίσως το πιο ενδιαφέρον σημείο να ήταν η συζήτηση για την αυτοεικόν.Δ.βα πο   υ έχουν τα αγόρια και τα κορίτσια, τη θέση και το ρόλο τους στην οικογένεια και κατ’επέκταση στην ευρύτερη κοινωνία:

«Ποιο από τα δύο είναι το κορίτσι; Ποιο το αγόρι;» Η ροζ μάσκα που φορούσε ο κύριος μαζί με την ωραία μπλε μπλούζα που φορούσε μια μαθήτρια μάς βοήθησε να καταλάβουμε ότι το χρώμα δεν έχει φύλο.

Στη συνέχεια διαβάσαμε τις πορτοκαλί κάρτες με ορισμένες έμφυλες στερεότυπες φράσεις:.Δ.γ

-Τελικά, τα αγόρια κλαίνε; -Τα κορίτσια είναι ευαίσθητα και αδύναμα; -Τα αγόρια πρέπει να είναι σκληρά και μπορούν να χτυπάν; -Τα κορίτσια μόνο καθαρίζουν και συμμαζεύουν;

Λίγο πριν το τέλος, στις κόκκινες κάρτες οι μαθητές και οι μαθήτριες είδαν λέξεις από επαγγέλματα και ασχολίες: -Ποιος το κάνει καλύτερα, το αγόρι η το κορίτσι; Δηλαδή ο άλλος δεν μπορεί; Μήπως τελικά μπορούν και οι δύο; Την επόμενη φορά που ένα κορίτσι θα θελήσει να παίξει ποδόσφαιρο και ένα αγόρι να χορέψει, ας το κάνουν χωρίς δεύτερη σκέψη.

Κλείνοντας κολλήσαμε μια καρδιά ανάμεσα στους χάρτινους φίλους μας με το σύμβολο της ισότητας. Καταλήξαμε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι τα αγόρια και τα κορίτσια είναι και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα με αγάπη και χωρίς προκαταλήψεις..Δ.

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση