ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ενημερωθείτε για το πρόγραμμα του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2019-2020 με βάση την κάλυψη ωρών ειδικοτήτων που  έχουμε μέχρι 19/9/2019.

 

Translate

Κεραδικιά

Κεραδικιά

Το μικρό πελαγονήσι στα δυτικά της Κέρκυρας.
Με βάρκα από το μικρό λιμανάκι του Κοντογιαλού, το επισκέπτεσαι και ανεβαίνοντας τα σκαλιά από την ανατολική πλευρά,στο μέσο αντικρίζεις το μικρό εκκλησάκι της Παναγιάς.Από τον 15ο αιώνα λειτουργούσε μοναστήρι.
Η περιοχή είναι μοναδικού φυσικού κάλλους.

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Οκτώβριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Αρχείο

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

Σαν σήμερα

  1. 19/10/1943: Ο μεταπτυχιακός φοιτητής ʼλμπερτ Σατζ ανακαλύπτει την στρεπτομυκίνη, το πρώτο αντιβιοτικό φάρμακο για την καταπολέμηση της φυματίωσης.

Επιλογή σημαιοφόρων – παραστατών 2019 -2020

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε την εγκύκλιο του Υπουργείου.

Σημαιοφόροι 2019- 2020 

Ημέρα σχολικού αθλητισμού 27-9-2019

Αγαπώ την Άθληση – Αγαπώ την Υγεία μου.

Καλή σχολική χρονιά 2019 – 2020

Εύχομαι καλή σχολική χρονιά σε όλες τις μαθήτριες, τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς  του σχολείου μας. Καλοσορίζω ιδιαιτέρως  τα παιδιά της Α τάξης καθώς και τους εκπαιδευτικούς που για πρώτη φορά θα εργαστούν στο σχολείο μας. Η φετινή χρονιά ξεκινά χωρίς διδακτικά κενά. Το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων όλων των τάξεων καθώς επίσης και οι ημερομηνίες εφαρμογής της δράσης «Τσάντα στο σχολείο» είναι αναρτημένα στο bolg του σχολείου. Η συνεργασία όλων μας είναι καθοριστική και  αναγκαία για την καλύτερη δυνατή λειτουργία του σχολείου και κυρίως για όφελος των παιδιών μας.

 

Ο Δ/ντης

Ξενοφώντας Σ. Αλαμάνος

Γιορτή λήξης 2019

 

Καλό   Καλοκαίρι 

 

 

 

Γιορτή λήξης Ιούνιος 2019

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Σιναράδων σας προσκαλούν στη γιορτή λήξης του σχολικού έτους την Παρασκευή 14 Ιουνίου στις 8 το απόγευμα στην αυλή το σχολείου.

Ελάτε να γλεντήσουμε

Ιστορική συλλογή Ι.Ε.Π

Ιστορική συλλογή σχολικών εγχειριδίων  σε ψηφιακή μορφή από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτική στον παρακάτω σύνδεσμο.

Ψηφιακά σχολικά εγχειρίδια.

Νέοι υπολογιστές για το εργαστήριο πληροφορικής.

Προς: Γεώργιος Πηγήs του Βασιλείου.

Οι υπολογιστές που πήρε το Δημοτικό Σχολείο Σιναράδων από την ΆΛΛΗΛΟNnet δωρεάν, σήμερα 6-5-2019, χάρις σε σένα τοποθετήθηκαν στο εργαστήριο πληροφορικής και οι μαθήτριες – μαθητές χάρηκαν ιδιαίτερα. Για άλλη μια φορά σε ευχαριστούμε για την διαρκή υποστήριξη που μας προσφέρεις με πολλή αγάπη και αφιλοκερδώς.
                                          Ο Δ/ντης του σχολείου
                                        Ξενοφώντας Σ. Αλαμάνος

Προτάσεις για καθημερινή στάση απέναντι στο παιδί μου.

Υπάρχει μια σιωπηλή τραγωδία που εκτυλίσσεται σήμερα στα σπίτια μας και αφορά στα πιο πολύτιμα κοσμήματά μας: τα παιδιά μας. Τα παιδιά μας βρίσκονται σε μια συναισθηματική κατάσταση καταστροφική! Τα τελευταία 15 χρόνια, οι ερευνητές μας πρόσφεραν στατιστικές κάθε φορά και πιο ανησυχητικές σχετικά με την οξυμένη και επίμονη αύξησης παιδικής ψυχασθένειας που τώρα έχει φτάσει αναλογίες επιδημίας:

Οι στατιστικές δεν ψεύδονται:
• 1 κάθε 5 παιδιά έχει προβλήματα ψυχικής υγείας
• παρατηρήθηκε αύξηση 43% στη Δ.Ε.Π.Υ.( Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας)
• παρατηρήθηκε αύξηση 37% στην εφηβική κατάθλιψη
• παρατηρήθηκε αύξηση 200% στον αριθμό των παιδικών (μεταξύ 10 και 14 ετών) αυτοκτονιών

Τι συμβαίνει και τι κάνουμε λάθος;

Τα σημερινά παιδιά βρίσκονται σε υπερδιέγερση και είναι γεμάτα υλικά δώρα, αλλά στερούνται των βασικών για μια υγιή παιδική ηλικία, όπως:
• συναισθηματικά διαθέσιμους γονείς
• όρια ξεκάθαρα βαλμένα
• υπευθυνότητες
• ισορροπημένη διατροφή και επαρκή ύπνο
• κίνηση εν γένει, ειδικά. Όμως, στην ύπαιθρο
• δημιουργικό παιχνίδι, κοινωνική αλληλεπίδραση, ευκαιρίες για μη-καθοδηγούμενο παιχνίδι και «ευκαιρίες» για να βαριούνται

Αντιθέτως, τα τελευταία χρόνια τα παιδιά χόρτασαν από:
• γονείς με την προσοχή τους αποσπασμένη από την ψηφιακή τεχνολογία
• γονείς επιεικείς και επιτρεπτικούς που αφήνουν τα παιδιά τους «να κυβερνούν τον κόσμο» και να είναι εκείνα που βάζουν τους κανόνες
• μια αίσθηση δικαιωμάτων, του να τα αξίζουν όλα χωρίς να τα κερδίζουν ή να γίνονται υπεύθυνα μόλις το αποκτούν
• ακατάλληλος ύπνος και μη ισορροπημένη διατροφή
• καθιστικός τρόπος ζωής
• ατελείωτη διέγερση, τεχνολογικές νταντάδες, άμεση επιβράβευση κι απoυσία βαρετών στιγμών

Τι να κάνουμε;
Αν θέλουμε τα παιδιά μας να γίνουν άτομα ευτυχισμένα και υγιή, πρέπει να ξυπνήσουμε και να επιστρέψουμε στα βασικά. Είναι ακόμη δυνατόν! Πολλές οικογένειες είδαν άμεση βελτίωση λίγες εβδομάδες αφότου εφάρμοσαν τις ακόλουθες συστάσεις:
• Βάλτε όρια και να θυμάστε ότι εσείς είστε ο καπετάνιος του καραβιού. Τα παιδιά σας θα αισθανθούν πιο σίγουρα ξέροντας πως εσείς έχετε τον έλεγχο του πηδαλίου
• Προσφέρετε στα παιδιά έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής, γεμάτο από αυτό που τα παιδιά ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ, όχι από αυτό που ΘΕΛΟΥΝ. Μη φοβάστε να πείτε «όχι» στα παιδιά σας, αν αυτό που θέλουν δεν είναι αυτό που χρειάζονται
• Δώστε τους θρεπτική τροφή και περιορίστε την τροφή-σκουπίδι
• Να περνάτε τουλάχιστον μια ώρα ημερησίως στον καθαρό αέρα με δραστηριότητες όπως: ποδήλατο, περπάτημα, ψάρεμα, παρατήρηση πουλιών/εντόμων
• Απολαύστε καθημερινά ένα οικογενειακό βραδινό φαγητό χωρίς έξυπνα τηλέφωνα ή τεχνολογία που θα τους αποσπά την προσοχή
• Παίξτε επιτραπέζια παιχνίδια με όλη την οικογένεια ή, αν τα παιδιά είναι πολύ μικρά για επιτραπέζια, αφεθείτε να παρασυρθείτε από τα ενδιαφέροντά τους κι επιτρέψτε να είναι εκείνα που θα καθοδηγούν το παιχνίδι
• Εμπλέξτε τα παιδιά σας σε κάποια από τις δραστηριότητες ή τα καθήκοντα του σπιτιού σύμφωνα με την ηλικία τους (να διπλώνουν τα ρούχα, να τακτοποιούν τα παιχνίδια τους, να απλώνουν τα ρούχα, να ξεπακετάρουν τα φαγητά, να στρώνουν το τραπέζι, να ταΐζουν τον σκύλο κλπ.)
• Καθιερώστε μια συνεπή ρουτίνα ως προς την ώρα ύπνου, για να βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας κοιμάται όσο χρειάζεται. Τα ωράρια θα είναι ακόμη πιο σημαντικά για παιδιά σε σχολική ηλικία.
• Διδάξτε υπευθυνότητα κι ανεξαρτησία. Μην τα προστατεύετε υπερβολικά έναντι κάθε απογοήτευσης ή κάθε λάθους. Τα να κάνουν λάθη θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν ανθεκτικότητα και να μάθουν να υπερνικούν τις προκλήσεις της ζωής.
• Μη φτιάχνετε την τσάντα τού παιδιού σας, μην τους την κουβαλάτε, μην τους πηγαίνετε την εργασία που ξέχασαν, μην τους ξεφλουδίζετε την μπανάνα ή το πορτοκάλι, αν μπορούν να το κάνουν μόνα τους (4-5 ετών). Αντί να τους δίνετε το ψάρι, μάθετέ τους να ψαρεύουν.
• Μάθετέ τους να περιμένουν και να αναβάλουν την ικανοποίηση.
• Δώστε ευκαιρίες για «πλήξη», μια και η πλήξη είναι η στιγμή οπότε και ξυπνά η δημιουργικότητα. Μην αισθάνεστε υπεύθυνος να διασκεδάζουν τα παιδιά όλη την ώρα.
• Μη χρησιμοποιείτε την τεχνολογία ως θεραπεία για τη βαρεμάρα, μήτε να τους την προσφέρετε στην πρώτη ευκαιρία απραξίας.
• Αποφύγετε τη χρήση τής τεχνολογίας στο τραπέζι, στο αυτοκίνητο, στα εστιατόρια, στα εμπορικά κέντρα. Χρησιμοποιείστε αυτές τις στιγμές ως ευκαιρίες κοινωνικοποίησης, εκπαιδεύοντας έτσι τον εγκέφαλό τους να ξέρει να λειτουργεί όταν βρίσκονται σε κατάσταση: «πλήξης»
• Βοηθήστε τους να φτιάξουν ένα «βαζάκι πλήξης» με ιδέες για δραστηριότητες για όταν θα βαριούνται.
• Να είστε συναισθηματικά διαθέσιμος ούτως ώστε να «συνδέεστε» με το παιδί σας και να του διδάσκετε αυτορρύθμιση και κοινωνικές δεξιότητες.
• Τα βράδια απενεργοποιείστε τα τηλέφωνα, όταν τα παιδιά πρέπει να πάνε για ύπνο, ούτως ώστε να αποφύγετε την ψηφιακή απόσπαση προσοχής.
• Γίνετε ένας συναισθηματικός ρυθμιστής ή προπονητής των παιδιών σας. Διδάξτε τους να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται την απογοήτευση ή την οργή τους.
• Μάθετέ τους να χαιρετούν, να αλλάζουν ρόλους, να μοιράζονται χωρίς να μένουν με άδεια χέρια, να λένε «ευχαριστώ» και «παρακαλώ», να παραδέχονται τα λάθη τους και να ζητούν συγγνώμη (μην τους το επιβάλετε), και να είστε το πρότυπο όλων αυτών των αξιών που θέλετε να μεταδώσετε..
• Συνδεθείτε συναισθηματικά – χαμογελάστε, αγκαλιάστε, φιλήστε, γαργαλήστε, διαβάστε, χορέψτε, παίξτε ή μπουσουλήστε μαζί τους.

4η Συνάντηση με την Ζαΐρα

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Διευθυντής του σχολείου και το Διοικητικό Συμβούλιο γονέων και κηδεμόνων σας προσκαλούν στην τέταρτη  συνάντηση την Κυριακή 14 Απριλίου 2019 στις 7 το απόγευμα στο δημοτικό σχολείο με την.

Δελλή Ζαΐρα: Ψυχολόγος με ειδίκευση στη Συστημική και Οικογενειακή Θεραπεία. 

Θέμα της συνάντησης-ομιλίας θα είναι :

« Διαδίκτυο ( internet) και εξάρτηση »

 

Παρακαλώ για την ακρίβεια στην ώρα προσέλευσης.

Ο Διευθυντής

Αλαμάνος Σ. Ξενοφώντας

 

 

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Λαογραφικό Μουσείο Σιναράδων.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές Δημοτικών Σχολείων και Γυμνασίων
από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου

«Γνωριμία με τη Λαογραφία της Κερκυραϊκής υπαίθρου μέσα από τη
τραγούδια της»

Απρίλιος – Μάιος 2019
Το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την Ιστορική Λαογραφική Εταιρεία Κέρκυρας διοργανώνουν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές Δημοτικών Σχολείων και Γυμνασίων, στο Λαογραφικό Μουσείο Σιναράδων «Νίκος Πακτίτης» κατά τους μήνες Απρίλιο και Μάιο 2019 με τίτλο:

«Γνωριμία με τη Λαογραφία της Κερκυραϊκής υπαίθρου μέσα από τα τραγούδια της».

Μέσα από ξενάγηση στο χώρο και δραστηριότητες σχετικές με τα εκθέματα του μουσείου, οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με τη Λαογραφία της Κερκυραϊκής υπαίθρου μέσα από πέντε θεματικές ενότητες:

παραδοσιακά παιχνίδια, γεωργικές εργασίες, ναυτικές εργασίες, επεξεργασία του μαλλιού, και η ζωή στην
οικογένεια.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαμορφώνεται με διαφορετικές δραστηριότητες ανά ηλικιακή ομάδα, και υλοποιείται από τη φοιτήτρια του Τμήματος Μουσικών Σπουδών κ. Εβελίνα Καββαδά στο πλαίσιο του πτυχιακού της μαθήματος στον τομέα της Μουσικής Παιδαγωγικής, με την επιστημονική εποπτεία της κ. Ζωής Διονυσίου, για το διάστημα

από 15 Απριλίου έως 31 Μαΐου 2019. Προτεινόμενη ώρα ξενάγησης και εκπαιδευτικού προγράμματος: 10.00-12.00. Προτεινόμενες μέρες: Τρίτη, Τετάρτη και Παρασκευή.
Για επισκέψεις σχολείων ανά τμήμα (ή μέχρι 25 άτομα) παρακαλούμε επικοινωνήστε με ένα από τα παρακάτω τηλέφωνα:
κ. Μάκης Γραμμένος (υπεύθυνος Μουσείου): 6980118959
κ. Εβελίνα Καββαδά (υπεύθυνη εκπαιδευτικού προγράμματος): 6908512375
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

Μετά τιμής
Ζωή Διονυσίου
Επίκουρη Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγικής
Ιόνιο Πανεπιστήμιο

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλ.- fax:26610 54295
e-mail:dimsinar@sch.gr

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς κοπιάσατε στον ιστότοπό μας. Εξερευνώντας τις σελίδες του θα μας γνωρίσετε καλύτερα. Μέσα από τους συνδέσμους μας θα γνωρίσετε το χωριό μας. Θα πληροφορηθείτε τις δραστηριότητες του συλλόγου γονέων,καθώς και των άλλων συλλόγων και φορέων. Σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση.

Σκακιστική άσκηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων