Λαoγραφικό Μουσείο Μακεδονίας και Θράκης
Την Τρίτη 6 Μαϊου 2025, η Α΄ και Β΄τάξη του 1ου Δ.Σχ. Ασβεστοχωρίου είχε την ευκαρία να επισκεφτεί το Λαογραφικό και Εθνολογικό Μουσείο Μακεδονίας-Θράκης. Εκεί οι μικροί μαθητές ξεναγήθηκαν στον χώρο, βλέποντας από κοντά τους Μύλους (Μαντάνια, Νεροτριβές, Νεροπρίονα, Νερόμυλους) της Μακεδονίας και Θράκης και πόσοι από αυτούς ακόμη και σήμερα είναι σε λειτουργία. Με Συνεχίστε να διαβάζετε