Επιμορφωτική συνάντηση στο Γυμνάσιο Μυγδονίας με θέμα την επεξεργασία video

Στο πλαίσιο της επιστημονικής μου ευθύνης για το μάθημα της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο Μυγδονίας πραγματοποίθηκε επιμορφωτικό σεμινάριο την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025, κατά τις ώρες 09:30 – 13:15, στο εργαστήριο Πληροφορικής του Γυμνασίου Μυγδονίας, με τίτλο “Εισαγωγή στην επεξεργασία video με το πρόγραμμα Shotcutκαι με την συμμετοχή 15 εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων.

Το σεμινάριο εστίασε στα βασικά ζητήματα επεξεργασίας video, αξιοποιώντας το ελεύθερα διαθέσιμο πρόγραμμα Shotcut (https://shotcut.org/).

Η ύλη του σεμιναρίου περιελάμβανε:

  • Σύντομη εισαγωγή σε βασικές θεωρητικές έννοιες επεξεργασίας video (raw video, συμπίεση/codecs, τύποι αρχείων π.χ. mp4).
  • Παρουσίαση του περιβάλλοντος και των βασικών λειτουργιών του Shotcut – παραμετροποίηση.
  • Εισαγωγή στο timeline και στις βασικές ανάγκες επεξεργασίας (μοντάζ video, εισαγωγή φωτογραφιών, layers).
  • Χρήση φίλτρων και τεχνικών επεξεργασίας (picture-in-picture, υπότιτλοι, αλλαγή ήχου, slow motion – fast forward).
  • Εξαγωγή video σε mp4 και συναφή ζητήματα.

Ευχαριστώ θερμά τον κ. Θωμά Δερμάρη, Υπεύθυνο ΣΕΠΕΥ Γυμνασίου Μυγδονίας για την βοήθεια του σε όλη την διάρκεια του σεμιναρίου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ημερίδα Καλών Πρακτικών στις 19-06-2025 ώρα 11:00

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον συμμετοχής στην ημερίδα καλών πρακτικών.

Ο σύνδεσμος συμμετοχής είναι ο:  https://minedu-secondary2.webex.com/meet/chertour

Το πρόγραμμα της ημερίδας είναι το ακόλουθο:

Stigmiotypo othonhs 2025 06 18 132803

Stigmiotypo othonhs 2025 06 18 132909

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Πρόσκληση συμμετοχής σε ημερίδα καλών πρακτικών στις 19-06-2025

Στο πλαίσιο της διάχυσης καλών πρακτικών που εφαρμόζονται στη διδασκαλία των μαθημάτων της Πληροφορικής τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα διοργανωθεί μια διαδικτυακή ημερίδα για την παρουσίασή τους, την Πέμπτη 19-06-2025 και ώρες 11:00 – 14:00, πριν την έναρξη της θερινής λειτουργίας των Δημοτικών Σχολείων. Οι καλές πρακτικές στην εκπαιδευτική διαδικασία αφορούν ενδεικτικά: α) πρωτότυπα διδακτικά σενάρια β) υλοποιήσεις έργων λογισμικού από τις/τους εκπαιδευτικούς ή τις μαθήτριες/μαθητές γ) προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων με αντικείμενο την Πληροφορική δ) δημιουργίες στο πλαίσιο λειτουργίας ομίλων κ.ο.κ., που έλαβαν χώρα το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025. Όσες και όσοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να παρουσιάσουν τα έργα τους, παρακαλώ να το δηλώσουν στη φόρμα google:

https://forms.gle/3npLnn3zmpKvoXNu7

έως και τη Δευτέρα 09-06-2025. Σε περίπτωση που υπάρξουν επαρκείς δηλώσεις συμμετοχής θα σας ενημερώσω εκ νέου (μετά την καταληκτική ημερομηνία δήλωσης συμμετοχής 09/06/2025) για τις απαραίτητες λεπτομέρειες που αφορούν τόσο την παρουσίαση (όπως ενδεικτικά ο διαθέσιμος χρόνος και οτιδήποτε άλλο σχετικό) όσο και την παρακολούθηση από όσες και όσους το επιθυμούν.

Παρακάτω η πρόσκληση σε μορφή Pdf

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Πρόσκληση σε επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο: «Επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας 10 ωρών με θέμα: «Δημιουργία ενός chatbot στην πλατφόρμα του Telegram με την χρήση της PHP / η πλατφόρμα φιλοξενίας webhost του sch.gr / η χρήση του ChatGPT στην παραγωγή κώδικα»

Στα πλαίσια της επιμόρφωσης σε νέες τεχνολογίες οι οποίες τέμνουν τεχνολογικά αντικείμενα κυρίως του τομέα Πληροφορικής των ΕΠΑΛ ( ενδεικτικά: Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών – ενότητα PHP / Δίκτυα Υπολογιστών – επίπεδο εφαρμογής ως προς το http/https) αλλά αφορούν το σύνολο των εκπαιδευτικών πληροφορικής τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διοργανώνω ένα προαιρετικό επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας συνολικά 10 διδακτικών ωρών (με δυνατότητα επέκτασης άλλων 3 ωρών για όσες και όσους επιθυμούν τη διεξαγωγή ενός project) που περιλαμβάνει 7 ώρες σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης και 3 ώρες ανεστραμμένης τάξης – μελέτης υλικού[1] και αφορά:

  1. Μια σύντομη εισαγωγή στην πλατφόρμα instant messaging Telegram[2] και μια περιγραφή των χαρακτηριστικών της.
  2. Μια περιγραφή της έννοιας των bot[3] και του τρόπου με τον οποίο μια τέτοιου τύπου προγραμματιστική οντότητα μπορεί να εξυπηρετήσει τους χρήστες σε διάφορα καθήκοντα.
  3. Το περιβάλλον δημιουργίας των bot ( @BotFather[4]) στο Telegram που αποτελεί και μια από τις ελάχιστες πλέον δωρεάν επιλογές προγραμματισμού bot.
  4. Την αρχιτεκτονική της πλατφόρμας του Τelegram, την ανάγκη υποστήριξης του HTTPS και την υλοποίηση ενός πρώτου απλού bot τύπου echo bot, με τη χρήση της PHP[5] ως της γλώσσας εκείνης που μπορεί να υλοποιήσει εφαρμογές αυτού του τύπου που μπορούν να φιλοξενηθούν στις υποδομές του sch.gr και υποστηρίζονται από αυτό.
  5. Τη χρήση του ChatGPT στην υποβοήθηση του προγραμματισμού και την επιτάχυνση παραγωγής του κώδικα.
  6. Το νέο περιβάλλον φιλοξενίας του sch.gr που βρίσκεται στη διεύθυνση https://webhost.sch.gr και την παραμετροποίησή του για την εγκατάσταση ενός πιστοποιητικού από τον δωρεάν πάροχο πιστοποιητικών Lets Encrypt.
  7. Την τοποθέτηση του κώδικα της PHP στο περιβάλλον του webhost.sch.gr και την ενημέρωση του Telegram για την ύπαρξή του.
  8. Το τελικό debugging και την δοκιμή λειτουργίας του echo bot μέσω της πλατφόρμας Telegram.

Το σεμινάριο φιλοδοξεί να δώσει μια αφόρμηση για την επέκταση του βασικού bot που θα δημιουργήσουμε με νέες λειτουργίες όπως ενδεικτικά:

  • Δημιουργία μια βάσης δεδομένων στο περιβάλλον του webhost.sch.gr όπου με κατάλληλα μηνύματα θα μπορούν να εκτελούνται ερωτήματα SQL σ ’αυτή και οι απαντήσεις θα αποστέλλονται σε μορφή μηνύματος με όποια στοιχεία επιθυμεί ο χρήστης ( ενδεικτικά το ωρολόγιο πρόγραμμα, ώρες γονέων κλπ).
  • Χρήση του ChatGPT για τη δημιουργία του κώδικα διασύνδεσης, απαραίτητες προϋποθέσεις ελέγχου του κώδικα και προβληματισμοί για τα πιθανά σφάλματά του, όσον αφορά τη διασύνδεση με τη βάση δεδομένων.
  • Επέκταση των σεναρίων λειτουργίας και χρήσης της πλατφόρμας του Telegram και διασύνδεσής του με τις πλατφόρμες hardware Arduino και Raspberry PI όπου οι συσκευές αυτές θα λαμβάνουν τα μηνύματα και θα εκτελούν εντολές του χρήστη ( ενδεικτικά Μήνυμα LED ON à TELEGRAM à Webhost.sch.gr à Arduino / Raspberry PI HTTP connection -> Parsing à Led in ON)
  • Οτιδήποτε άλλο μπορεί να συνδυαστεί με λειτουργικότητα που υποστηρίζεται από το sch.gr

Το σεμινάριο μπορεί να επεκταθεί στην χρονική διάρκεια του για ακόμα 3 ώρες εφόσον υπάρχει διάθεση από τις συμμετέχουσες / συμμετέχοντες για τη διεξαγωγή project με θέμα την δημιουργία bot, που θα παρουσιαστούν διαδικτυακά.

Η διεξαγωγή του σύγχρονου εξ’ αποστάσεως σεμιναρίου θα γίνει στις παρακάτω ημερομηνίες :

  • Στις 30 – Ιανουαρίου – 2025, ημέρα Πέμπτη στις 16:30 με 19:00 ( 3 διδακτικές ώρες ) με θεματολογία:
    • Εισαγωγή και σύντομη παρουσίαση της πλατφόρμας του https://webhost.sch.gr/
    • Φιλοξενία αρχείων σε αυτό και πρόσβαση από τους browsers
    • Σύντομη εισαγωγή στην πλατφόρμα του Telegram με την χρήση του desktop client στον προσωπικό υπολογιστή και περιήγηση στο περιβάλλον του @BotFather
    • Αρχική δημιουργία του Bot στο επίπεδο των δηλώσεων
    • Η έννοια των webhooks και η χρήση τους στις εφαρμογές web με εφαρμογή στο Telegram
    • Χρήση του ChatGPT για την παραγωγή του κώδικα PHP για την επιτάχυνση της διαδικασίας και προσπάθειας κατανόησης του
    • Μελέτη του παραγόμενου κώδικα
    • Δήλωση του bot στην πλατφόρμα του Telegram
  • Στις 06 – Φεβρουαρίου – 2025 ημέρα Πέμπτη στις 17:15 με 18:00 ( 1 ώρα ) με θεματολογία μια συζήτηση με τους πειραματισμούς που έγιναν με το Bot (εφόσον έγιναν ατομικές δοκιμές εγκατάστασης) και ίσως επανάληψη κάποιον σημείων της 1ης συνάντησης.
  • Στις 13 – Φεβρουαρίου – 2025 ημέρα Πέμπτη στις 16:30 με 19:00 (3 ώρες) θεματολογία :
    • Τελική εγκατάσταση του bot στο webhost.sch.gr
    • Έλεγχος και δοκιμή
    • Επέκταση του λεξιλογίου κατανόησης του bot για χρήση περισσότερων εντολών με τη χρήση της PHP και της παραγωγής κώδικα από το ChatGPT για την κατανόηση περισσότερων εντολών από το bot
    • Εφόσον το επιτρέπει ο χρόνος:
      1. Σύγκριση των αποκρίσεων του ChatGPT με το copilot[6] του GitHub και εξαγωγή σχετικών συμπερασμάτων για την περίπτωσή του σεμιναρίου.
      2. Συζήτηση των επεκτάσεων όπως:
        1. Δημιουργία μιας βάσης δεδομένων μέσω του phpMyAdmin[7] που υποστηρίζεται από το περιβάλλον του webhost.sch.gr
        2. Δημιουργία ερωτημάτων στην SQL και εισαγωγή τους στον κώδικα
        3. Το Arduino και το Raspberry PI και πως μπορούν να συνδεθούν μέσω του HTTPS με το webhost.sch.gr

Το μέρος του σεμιναρίου που αφορά τις 3 ώρες μελέτης μέσω της μεθόδου της ανεστραμμένης τάξης αφορά τα εξής:

  • Μελέτη των οδηγιών χρήσης του περιβάλλοντος webhost.sch.gr[8]
  • Εισαγωγική μελέτη των οδηγιών για την δημιουργία bots στα αγγλικά από την πλατφόρμα του Telegram[9]
  • Δημιουργία λογαριασμού στην πλατφόρμα του Telegram και εγκατάσταση του client στον προσωπικό υπολογιστή.

 

Η βεβαίωση συμμετοχής θα εκδοθεί μετά τη συμμετοχή στις σύγχρονες συνεδρίες και την απάντηση σε ένα quiz 10 ερωτήσεων σε μορφή Google Form που θα γίνει μετά το πέρας του σεμιναρίου καθώς το τελευταίο περιλαμβάνει και τη μέθοδο ανεστραμμένης τάξης.

Θέτω υπόψη σας μερικά σημεία προσοχής:

  1. Το σεμινάριο απαιτεί την εγκατάσταση του Telegram τόσο στο κινητό τηλέφωνο όσο και στον προσωπικό υπολογιστή.
  2. Το σεμινάριο απαιτεί την ύπαρξη μερίδας στο περιβάλλον https://webhost.sch.gr/, και ως εκ τούτου θα πρέπει να κάνετε login σε αυτό με τα στοιχεία του λογαριασμού σας που έχετε στο sch.gr. Κατά την είσοδό σας, το σύστημα θα δεσμεύσει ένα DNS όνομα της μορφής https://xyz.sites.sch.gr/ και θα μπορείτε να το χρησιμοποιείτε για ότι εσείς επιθυμείτε σύμφωνα με τις οδηγίες του sch.gr. Στην δική μας περίπτωση θα φιλοξενήσουμε ένα μικρό πρόγραμμα php.

Όσες και όσοι επιθυμείτε να συμμετέχετε παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα που βρίσκεται:

https://forms.gle/TTzpvUzHYMKGbS236

Λόγω της εργαστηριακής φύσης του σεμιναρίου(ή τουλάχιστον της επιδίωξης για αυτό) ο αριθμός των συμμετοχών θα είναι σχετικά περιορισμένος και οι συμμετέχουσες / συμμετέχοντες θα ειδοποιηθούν προσωπικά με email.

Λόγω της μεγαλύτερη τομής του σεμιναρίου με το πρόγραμμα σπουδών των ΕΠΑΛ οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν τη φετινή χρονιά τα αντίστοιχα μαθήματα προηγούνται στην επιλογή.

Σε περίπτωση ενδιαφέροντος από μεγαλύτερο από τον αναμενόμενο αριθμό εκπαιδευτικών θα επιδιωχθεί η επανάληψη συνολικά του σεμιναρίου για ένα δεύτερο γκρουπ συμμετεχόντων.

Οι παρουσίες θα καταγράφονται από το σύστημα του Webex. Τονίζεται ότι η συμμετοχή στην επιμορφωτική δράση είναι προαιρετική .

[1] Tο σεμινάριο είναι διάρκειας 10 Διδακτικών Ωρών (Δ.Ω) και θα γίνει με το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης – μέθοδο μεικτής μάθησης ( 3 Δ.Ω. Ασύγχρονης – Μελέτης και 7 Δ.Ω Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Επιμόρφωσης).

[2] https://telegram.org/

[3] https://core.telegram.org/bots

[4] https://t.me/botfather

[5] https://www.php.net/docs.php

[6] https://github.com/copilot

[7] https://www.phpmyadmin.net/

[8] https://blogs.sch.gr/webhost/

[9] https://core.telegram.org/bots

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ04, ΠΕ03, ΠΕ85 & ΠΕ86 στο CERN

Παρακαλώ λάβετε γνώση του παρακάτω εγγράφου που αφορά την διεξαγωγή ενός σεμιναρίου στο CERN που αφορά και εκπαιδευτικούς της ειδικότητάς μας.

Λεπτομέρειες στην εγκύκλιο που βρίσκεται εδώ.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ενδεικτικός προγραμματισμός της ύλης του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος Πληροφορική της Γ΄ τάξης ΓΕ.Λ.

Παρακαλώ λάβετε γνώση του παρακάτω εγγράφου: Προταση Ύλης_ΓΕΛ_Πληροφορική_Χερτούρας

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ενδεικτικός προγραμματισμός της ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθήματων «Προγραμματισμός Υπολογιστών» και «Δίκτυα Υπολογιστών» της Γ΄ τάξης Ημερήσιων, Εσπερινών και Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.

Παρακαλώ λάβετε γνώση για τον προγραμματισμό ύλης που προτείνεται στο παρακάτω έγγραφο:  Προταση Ύλης_13_12_ΕΠΑΛ_Χερτούρας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Πρόσκληση σε ενημερωτική και επιμορφωτική συνάντηση για το Νέο Υποστηρικτικό Υλικό του Γυμνασίου και τα κιτ Ρομποτικής

Αξιότιμες / Αξιότιμοι συνάδελφοι,

Σας προσκαλώ να συμμετάσχετε στη διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 17:00-19:15 στον παρακάτω σύνδεσμο Webex:

 https://minedu-secondary2.webex.com/meet/chertour

Η συνάντηση θα αφορά ανασκόπηση των όσων περιλαμβάνει το νέο υποστηρικτικό υλικό του Γυμνασίου καθώς  και συζήτηση σχετικά με την εφαρμογή του – έως τώρα – στην τάξη.
Ταυτόχρονα θα γίνει μια σύντομη παρουσίαση, ως μια πρώτη επαφή, του υλικού που αφορά τα κιτ ρομποτικής  R4 και S2 που έφτασαν στα σχολεία και ο τρόπος με τον οποίο μπορούν να αξιοποιηθούν στη διδασκαλία.

Παρακαλώ όλες/όλοι όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν στην επιμορφωτική συνάντηση να συμπληρώσουν την  παρακάτω φόρμα Google https://forms.gle/Wuyih7zAHJejoomt7 ώστε να μπορέσουν να ενημερωθούν σε  περίπτωση αλλαγών/αναβολής. Η συμμετοχή  στην ενημερωτική συνάντηση είναι προαιρετική και θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής στις συμμετέχουσες και στους συμμετέχοντες.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Πρόσκληση σε ενημερωτική και επιμορφωτική συνάντηση για το Γενικό Λύκειο

Αξιότιμες / Αξιότιμοι συνάδελφοι,

Σας προσκαλώ να συμμετάσχετε στη διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 17:00-19:30 στον παρακάτω σύνδεσμο Webex:

https://minedu-secondary2.webex.com/meet/chertour

Η συνάντηση θα έχει δύο διακριτά μέρη τα οποία θα αφορούν τα εξής :

Στο πρώτο μέρος με διάρκεια μιας ώρας (από τις 17:00 έως τις 18:00) θα γίνει μια παρουσίαση από το Σύμβουλο Εκπαίδευσης Πληροφορικής Χαλκιδικής των οδηγιών του ΙΕΠ σχετικά με τη διδασκαλία των μαθημάτων «Εφαρμογών Πληροφορικής» και «Εισαγωγής στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» του Γενικού Λυκείου καθώς και του γενικότερου πλαισίου διδασκαλίας του μαθήματος.

Στο δεύτερο μέρος της συνάντησης (από τις 18:00 έως τις 19:30), η κ. Ελένη Λέττα, εκπαιδευτικός των κλάδων ΠΕ86 και ΤΕ16 (Μουσικής) του ΓΕΛ Αρναίας θα παρουσιάσει δύο διδακτικά σενάρια που αποτελούσαν τη συμμετοχή του ΓΕΛ Αρναίας στην Εβδομάδα του Κώδικα και που εντάσσονται στη γενικότερη διαθεματική ενότητα διδασκαλίας με τίτλο “Η Τέχνη στη Διδασκαλία της Πληροφορικής” .

Το πρώτο σενάριο διδασκαλίας έχει τίτλο:  «Η δομή επανάληψης στην τέχνη» και αφορά τη διδασκαλία της δομής επανάληψης με βάση και τα έργα τέχνης του ζωγράφου Βασίλι Καντίνσκι  ( https://codeweek.eu/view/541886/h-tekhni-kai-i-domi-epanalipsis)

Το δεύτερο σενάριο διδασκαλίας έχει τίτλο: «Δυαδική αναζήτηση και δημιουργική γραφή» ή εναλλακτικά («Κυνηγώντας το δράκο με δυαδική αναζήτηση») και αφορά τη διδασκαλία της δυαδικής αναζήτησης και μέσω της βιωματικής μεθόδου της δημιουργικής γραφής ( https://codeweek.eu/view/622232/kynhgwntas-to-drako-me-dyadikh-anazhthsh )

Παρακαλώ όλες/όλοι όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν στην επιμορφωτική συνάντηση να συμπληρώσουν την παρακάτω φόρμα Google https://forms.gle/b2atMQsWm3k7C5xE6 ώστε να μπορέσουν να ενημερωθούν σε περίπτωση αλλαγών/αναβολής. Η συμμετοχή στην ενημερωτική συνάντηση είναι προαιρετική και θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής στις συμμετέχουσες και στους συμμετέχοντες.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Σύνδεσμοι για τις εσπερίδες του Υποστηρικτικού Υλικού του Γυμνασίου

Αξιότιμες / Αξιότιμοι Συνάδελφοι ,

Σας ενημερώνω ότι οι σύνδεσμοι για την παρακολούθηση των εσπερίδων για το υποστηρικτικό υλικό του Γυμνασίου ανακοινώθηκαν από τους εισηγητές και μπορείτε να τους βρείτε παρακάτω. Να σημειώσω ότι η παρακολούθηση αυτών των εσπερίδων μέσω webex θα γίνει μόνο με είσοδο στο webex με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Εναλλακτικά η κάθε εσπερίδα θα αναμεταδοθεί και ζωντανά από το Κανάλι της Διεύθυνσης Β’θμιας Εκπαίδευσης Δυτ. Θεσσαλονίκης στο YouTube σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

1η εσπερίδα – Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024, 18:00-20:00
—————————————————————————————-
2η εσπερίδα – Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024, 18:00-20:30
—————————————————————————————-
3η εσπερίδα – Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024, 18:00-20:30
—————————————————————————————-
4η εσπερίδα – Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2024, 18:00 – 20:30
—————————————————————————————-
5η εσπερίδα – Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024 , 16:00 – 18:30

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο