Προγραμμάτισε στον κόσμο του Star Wars και κατέγραψε τις λύσεις

starwarsΜάθε βασικές αρχές προγραμματισμού παιχνιδιών, όπως τα Γεγονότα και την Αρχικοποίηση ενός προγράμματος στο περιβάλλον του Star Wars –> https://studio.code.org/s/starwarsblocks/stage/1/puzzle/1. Κατέγράψε τα γεγονότα και τις αντίστοιχες εντολές κάθε επιπέδου από το 7 και μετά, σε ένα υπολογιστικό φύλλο σύμφωνα με το υπόδειγμα –> https://blogs.sch.gr/apapakl/files/2021/12/εντολές-γεγονότα-starwars.pdf

Γεγονότα είναι ενέργειες χρήστη ώστε να εκτελούνται εντολές, όπως για παράδειγμα το κλικ του ποντικιού, το άγγιγμα της οθόνης αφής, το πάτημα πλήκτρων στο πληκτρολόγιο. Γεγονότα όμως έχουμε και όταν διάφορα στοιχεία και αντικείμενα του προγράμματος-παιχνιδιού αλληλεπιδρούν μεταξύ τους! Τι γίνεται λοιπόν όταν πατάω τα βελάκια; Μπορεί ο BB8 να προγραμματιστεί ώστε να μαζεύει άχρηστα μέταλλα, και οι R2-D2 και C3PO να μαζεύουν Αντάρτες πιλότους, Αστροστρατιώτες, Probots και ανδροειδή ποντίκια; Θα καταφέρω να αρχικοποιήσω το παιχνίδι μου με περισσότερα γουρούνια Puffer, διαφορετικό φόντο πλανήτη και δύσκολο χάρτη πλέγματος; Αυτά και άλλα πολλά στο https://studio.code.org/s/starwarsblocks/stage/1/puzzle/1.
Όταν τελειώσεις, χρησιμοποίησε τη σχετική λειτουργία κατασκευής παιχνιδιών starwars εδώ –> https://studio.code.org/s/starwarsblocks/stage/1/puzzle/15. Πατήσε το κουμπί “Εκτέλεση” για να παίξεις το  ή το κουμπί “Πως λειτουργεί” για να δείς τον τρόπο που το έχεις προγραμματίσει! Είστε έτοιμοι να υλοποιήσετε τις δικές σας ιδέες;

Αφήστε μια απάντηση