Διάλογος με προγραμματισμό στο Scratch

Χρησιμοποιώντας το Scratch, δημιούργησε έναν διάλογο μεταξύ δυο χαρακτήρων. Θα πρέπει να μεταβείς στην ιστοσελίδα https://scratch.mit.edu/projects/474253891/editor. Για να αποθηκεύεις τα έργα σου online ώστε να έχεις πρόσβαση από απουδήποτε, δημιούργησε έναν λογαριασμό.  Παρακάτω δίνεται ένα παράδειγμα για να ξεκινήσεις και να δημιουργήσεις τη δική σου ιδέα για έναν διάλογο μεταξύ χαρακτήρων:


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Χειμωνιάτικο τοπίο στην εξοχή από ένα ύψωμα

Δημιούργησε ένα έργο tuxpaint και δημοσίευσέ το στην ιστοσελίδα της τάξης που δημιουργήσαμε με την εφαρμογή e-me blogs κυψέλης! Το θέμα είναι «Χειμωνιάτικα τοπία στην εξοχή από ένα ύψωμα». Μην ξεχάσεις να το δημοσιεύσεις στην κατάλληλη κατηγορία (Έργα Tuxpaint).  Δες ένα παράδειγμα παρακάτω:

Scratchάρουμε Χριστουγεννιάτικα!

Προγραμματισμός και τα Χριστούγεννα! Δημιουργείστε μια χριστουγεννιάτικη κάρτα με κίνηση στο Scratch! Μοιραστείτε την και αποστείλετε τον σύνδεσμο στα αγαπημένα σας πρόσωπα! Μπορείτε να εμπνευστείτε και από την δική μου κάρτα στον σύνδεσμο που ακολουθεί: https://scratch.mit.edu/projects/466744463/fullscreen/

Προγραμματισμός τα Χριστούγεννα με το Google Santa Tracker

Προγραμμάτισε με πλακίδια στον κόσμο των Χριστουγέννων και καθοδήγησε τον Άγιο Βασίλη με τον πιο «έξυπνο» τρόπο! Στη συνέχεια δοκίμασε τα μαθήματα χορού παρέα με τα ξωτικά των Χριστουγέννων! Παρατήρησε προσεκτικά τις βασικές κινήσεις και εξασκήσου στα βήματα και τους συνδυασμούς για πραγματικές boogie freestyle χορευτικές φιγούρες!

Δες τους παρακάτω συνδέσμους:

https://santatracker.google.com/codelab.html

https://santatracker.google.com/codeboogie.html

Προγραμματίστε στον κόσμο του Minecraft

Μαθαίνουμε βασικές αρχές προγραμματισμού με το code.org! Προγραμματίστε στον κόσμο του Minecraft. Στην πρώτη σειρά δραστηριοτήτων εξερευνάτε και επιλύετε προβλήματα εύρεσης διαδρομών σε υδάτινους, υποθαλάσσιους κόσμους! Στην δεύτερη σειρά δραστηριοτήτων, προγραμματίζετε τον βοηθό agent, έτσι ώστε ο Steve ή ο Alex να λάβουν βοήθεια, να εκτελέσουν αποστολές και να γίνουν ήρωες!

Υδάτινο ταξίδι: https://studio.code.org/s/aquatic/stage/1/puzzle/1

Ταξίδι του ήρωα: https://studio.code.org/s/hero/stage/1/puzzle/1

 

Κινούμενα σχέδια και προγραμματισμός με το Scratch!

Έχεις αναρωτηθεί πως συνδυάζεται ο προγραμματισμός υπολογιστών και η δημιουργία κινουμένων σχεδίων; Πάρε μια ιδέα ζωντανεύοντας έναν χαρακτήρα με το scratch! Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία επιλογής εκπαιδευτικού υλικού στην κατηγορία κινούμενα σχέδια, βρες τις οδηγίες για το πως να ζωντανέψεις έναν χαρακτήρα (περισσότερα…)

Σώσε τους ωκεανούς με τεχνολογία μηχανικής μάθησης!

Βοήθησε την Τεχνητή Νοημοσύνη να εργαστεί υπερ της διάσωσης της θαλάσσιας ζωής! Μάθε πως μπορείς να εκπαιδεύσεις την τεχνολογία ώστε να μάθει να ξεχωρίζει σχήματα και μοτίβα! Έτσι θα κατασκευαστεί ένα ρομπότ που θα μαζεύει τα σκουπίδια από τους ωκεανούς! (περισσότερα…)

Κτίζοντας έναν γαλαξία με κώδικα – Πόλεμος των άστρων (Star Wars)

Φτιάξτε ένα παιχνίδι στο Star Wars! Κτίστε τον δικό σας γαλαξία με κώδικα, μαθαίνοντας βασικές αρχές προγραμματισμού παιχνιδιών, όπως τα Γεγονότα και την Αρχικοποίηση ενός προγράμματος. Γεγονότα είναι ενέργειες χρήστη ώστε να εκτελούνται εντολές, όπως για παράδειγμα το κλικ του ποντικιού, το άγγιγμα της οθόνης αφής, το πάτημα πλήκτρων στο πληκτρολόγιο. (περισσότερα…)

Γράψε κώδικα που ζωγραφίζει τα πάντα! Ε χμμμ σχεδόν….

Μπορείς να γράψεις οδηγίες που θα κάνει τον υπολογιστή να ζωγραφίσει σχεδόν τα πάντα. Χρησιμοποίησε λίγα πλακίδια για να ζωγραφίσεις πάνω από τις γκρι γραμμές στις εικόνες. Προγραμμάτισε τον καλλιτέχνη και βοήθησε να ολοκληρώσει τη δουλειά του! (περισσότερα…)