Κτίζοντας έναν γαλαξία με κώδικα – Πόλεμος των άστρων (Star Wars)

Φτιάξτε ένα παιχνίδι στο Star Wars! Κτίστε τον δικό σας γαλαξία με κώδικα, μαθαίνοντας βασικές αρχές προγραμματισμού παιχνιδιών, όπως τα Γεγονότα και την Αρχικοποίηση ενός προγράμματος. Γεγονότα είναι ενέργειες χρήστη ώστε να εκτελούνται εντολές, όπως για παράδειγμα το κλικ του ποντικιού, το άγγιγμα της οθόνης αφής, το πάτημα πλήκτρων στο πληκτρολόγιο. Γεγονότα όμως έχουμε και όταν διάφορα στοιχεία και αντικείμενα του προγράμματος-παιχνιδιού αλληλεπιδρούν μεταξύ τους! Τι γίνεται λοιπόν όταν πατάω τα βελάκια; Μπορεί ο BB8 να προγραμματιστεί ώστε να μαζεύει άχρηστα μέταλλα, και o R2-D2 και ο C3PO να μαζέυουν Αντάρτες πιλότους, Αστροστρατιώτες, Probots και ανδροειδή ποντίκια; Θα καταφέρω να αρχικοποιήσω το παιχνίδι μου με περισσότερα γουρούνια Puffer, διαφορετικό φόντο πλανήτη και δυσκολό χάρτη πλέγματος; Αυτά και άλλα πολλά στο https://studio.code.org/s/starwarsblocks/stage/1/puzzle/1.

Όταν τελειώσετε, χρησιμοποιείστε τη σχετική λειτουργία κατασκευής παιχνιδιών starwars εδώ –> https://studio.code.org/s/starwarsblocks/stage/1/puzzle/15. Το δικό μου παιχνίδι είναι εδώ –> https://studio.code.org/c/1260198062. Μόλις μπείτε πατήστε το κουμπί “Εκτέλεση” για να παίξετε ή το κουμπί “Πως λειτουργεί” για να δείτε τον τρόπο που το έχω προγραμματίσει! Είστε έτοιμοι να υλοποιήσετε τις δικές σας ιδέες;

Αφήστε μια απάντηση