Με κοινωνικά μέσα αλλά χωρίς αναλυτικές οδηγίες είναι το story (περίπου) του prezi παρακάτω. Βασικά πρόκειται για ιδέες και ‘θέματα’ της έρευνας για τα SMed.
3 σχόλια στο άρθρο
“Και τώρα τι κάνουμε;”
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
- blogging
- culture
- digital stories
- future school
- podcasting
- Social media
- Uncategorized
- web2.0
- webinar
- wiki
- wordpress: μικρά μυστικά
- Αναζητήσεις
- Γενικά
- Διαδικτυακά
- Διαδικτυακές κοινότητες
- διαδικτυακή μάθηση
- εκπαίδευση ενηλίκων
- ελεύθερο λογισμικό
- ενημέρωση
- Έρευνα
- Η 'πραγματικότητα'… σήμερα!
- Η-μάθηση ή μάθηση μέσω διαδικτ
- ιστολόγια εκπαιδευτικών
- συνεργατικά εργαλεία
- συνεργατική μάθηση
- Τα νέα της μπλογκόσφαιρας
- τηλεμάθημα
Η Μαριάννα είναι βασικά καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις μαθητοκεντρικές προσεγγίσεις, τη συνεργατική μάθηση, το ιστολογείν και τις διαδικτυακές κοινότητες μάθησης. Αυτή την εποχή διαμένει στο Ελσίνκι της Φινλανδίας όπου κάνει διδ. σπουδές στο ομώνυμο πανεπιστήμιο. Το θέμα, τι άλλο, τα κοινωνικά μέσα, και οι απόψεις των εκπαιδευτικών γι αυτά, καθώς και οι πρακτικές τους με αυτά.
Η αλήθεια είναι πως υπάρχει το βίντεο στο prezi. Gia του λόγου το αληθές ακολουθήστε το δεσμό και … περιμένω τα σχόλιά σας!!!
BRAVO στους developers για τα εργαλεία βοήθειας και το πόσο ‘εξυπνα’ αλληλεπιδρούν με την χρήστη.
4those wondering: TPT= teachers’ pedagogical thinking