Η δια-σχολική μας αλληλογραφία με βάση τη Συνεργατική Παιδαγωγική ΦΡΕΝΕ!

20240419 120616

Στο πλαίσιο της Συνεργατικής Παιδαγωγικής Φρενέ πραγματοποιήσαμε δράση διαδικτυακής επικοινωνίας με τα νήπια του Γεννάδιου Ιδιωτικού Νηπιαγωγείου.

Κατά τη διάρκεια της δια-σχολικής μας επικοινωνίας παρουσιάσαμε τις ομάδες μας, ανταλλάξαμε τραγούδια, διηγηθήκαμε τα αυτοσχέδια παραμύθια μας, πραγματοποιήσαμε δραστηριότητα anti-bulling και ευχηθήκαμε όλοι μας να βρεθούμε ξανά διαδικτυακά αλλά και  δια ζώσης…..

Η παραπάνω δράση  αποτελεί μια μορφή εισαγωγής  της  “σχολικής αλληλογραφίας” μεταξύ των παιδιών των δύο σχολικών μονάδων, όπως εφαρμόζεται στην Συνεργατική Παιδαγωγική ΦΡΕΝΕ.

Θεωρητικό πλαίσιο της Παιδαγωγικής Φρενέ:  Εισάγοντας τη σχολική αλληλογραφία στην  εκπαιδευτική μας διαδικασία, ανοίγουμε πόρτες και παράθυρα του σχολείου προς τον κόσμο και την κοινωνία. Καλλιεργούμε τις ανθρώπινες σχέσεις, τόσο σημαντικές για την διαμόρφωση της προσωπικότητας και της γνώσης του εαυτού μέσα από τον άλλον, την καλλιέργεια της αλληλεγγύης και της ειρήνης. (Σ. Λάχλου, 2017-πηγή: πλαστελίνη blog)

Είμαστε όλοι ευγνώμονες για τη σημερινή μας συνάντηση

Οι Εκπαιδευτικοί του 9ου Νηπιαγωγείου Καλλιθέας και τα παιδάκια !
Η Προϊσταμένη και Εκπαιδευτικός του Γεννάδιου Ιδιωτικού Νηπιαγωγείου, κ. Καραντζή Κ. και τα παιδάκια!.