Σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 131179/Δ5/08-08-2016 Εγκύκλιο του ΥΠΠΕθ, την τρέχουσα σχολική χρονιά, οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης του σχολείου θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στη διδασκαλία του αντικειμένου της κολύμβησης, που θα πραγματοποιηθεί το Γ΄ τρίμηνο (από τον Μάρτιο). Γι΄ αυτό, σας παρακαλούμε όσοι δεν έχετε συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση να τη συμπληρώσετε και να την επιστρέψετε στο σχολείο έως την Τετάρτη 16 -11-2016, για να υπολογιστεί ο ακριβής αριθμός των μαθητών, ώστε να εξασφαλιστούν τα αντίστοιχα μέσα μεταφοράς. Περισσότερες πληροφορίες θα σας δοθούν τον Μάρτιο, πριν την έναρξη της συγκεκριμένης δραστηριότητας.
Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016 στις 08.30 θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου που προετοίμασαν οι μαθητές της Δ΄ τάξης με τους εκπαιδευτικούς τους για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Για να δείτε το πρόγραμμα της γιορτής, πατήστε εδώ.
Η εκδήλωση θα λήξει περίπου στις 09.30, οπότε και θα αποχωρήσουν όλοι οι μαθητές.
Το Ολοήμερο την ημέρα αυτή δε θα λειτουργήσει.
Eγκρίθηκε και επικαιροποιήθηκε το «Μνημόνιο Ενεργειών για τη διαχείριση σεισμικού κινδύνου» και το «Μνημόνιο Ενεργειών για τη διαχείριση πυρκαγιών, ακραίων καιρικών φαινομένων, τεχνολογικών καταστροφών και Χημικών, Βιολογικών, Ραδιενεργών, Πυρηνικών (ΧΒΡΠ) περιστατικών» με βάση την υπ. αριθμ. 23η Πράξη/18-10-2016 του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου, μετά τις αλλαγές στη σύνθεση του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου. Για να τα διαβάσετε, πατήστε εδώ για το πρώτο κι εδώ για το δεύτερο.
Συγκεντρώνουμε πλαστικά καπάκια
Νοέ 16 11
Την τρέχουσα σχολική χρονιά το σχολείο μας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Αμαρουσίου συγκεντρώνει πλαστικά καπάκια. Με τα χρήματα που θα μαζευτούν από την ανακύκλωση των καπακιών, θα αγοραστούν αναπηρικά αμαξίδια και ορθοπαιδικά είδη και θα δοθούν σε ανθρώπους με κινητικά προβλήματα. Ήδη οι πρώτες σακούλες γέμισαν και έφυγαν τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου… Στηρίξτε όλοι, αυτή μας την προσπάθεια!
Αναβάλλεται η καθιερωμένη ενημέρωση της Πέμπτης 3 Νοεμβρίου2016 των γονέων του Γ2 τμήματος, λόγω επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών της Γ΄ τάξης από τις 12.00-14.00. Η ενημέρωση θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 12.30-13.15.
Η παρουσία των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας που συμμετείχαν τόσο στη Δοξολογία στη Μητρόπολη όσο και στην παρέλαση του Δήμου Αμαρουσίου για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 ήταν εξαιρετική.
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς μας: κ. Οικονόμου Ασπασία, κ. Λαμπαούνα Τάσο και κ. Τάγαρη Γιώτα!
Την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016 το σχολείο δε θα λειτουργήσει, λόγω συμμετοχής των εκπαιδευτικών στις εκλογές για την ανάδειξη αιρετών μελών των ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΠΕ και ΚΥΣΔΕ σύμφωνα με την υπ. αριθμ Φ.350/ 53 / 147271 /Ε3/ 13 – 9 – 2016 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ.
Κατάθεση στεφάνου
Οκτ 16 27
Ο σημαιοφόρος, οι παραστάτες και η υπεύθυνη για κατάθεση στεφάνου παρευρέθηκαν στην καθιερωμένη εκδήλωση στο Μνημείο Ηρώων. Συνοδός εκπαιδευτικός ήταν ο κ. Τάσος Λαμπαούνας.
Το σχολείο που αντιπροσώπευσε όλα τα Δημοτικά Σχολεία του Δ. Αμαρουσίου στην κατάθεση στεφάνου ήταν το 4ο Δ. Σχ. Αμαρουσίου.
Πολύ συγκινητική ήταν η εκδήλωση που παρουσίασαν οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης προς τιμή της εθνικής μας επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940. Μέσα από κείμενα, εικόνες, τραγούδια κι ένα θεατρικό δρώμενο απέδωσαν με υπέροχο τρόπο το χρονικό του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου και της 28ης Οκτωβρίου 1940. Για να δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης, πατήστε εδώ.
Συγχαρητήρια στους μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ τάξης, καθώς και στους εκπαιδευτκούς των τμημάτων κ. Τάγαρη Γιώτα, κ. Φουσέκη Γιάννη, κ. Τσάνου Αφροδίτη και τη Μουσικό κ. Λάλου Μαρία!
Επίσης, συγκινητική ήταν η παράδοση της σημαίας στους σημαιοφόρους και τους παραστάτες για το σχολικό έτος 2016-17.
Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016 στις 08.30 θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου από τους μαθητές της Ε΄ τάξης εκδήλωση για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Η εκδήλωση θα τελειώσει περίπου στις 10.00, οπότε και θα αποχωρήσουν όλοι οι μαθητές. Την ίδια ημέρα θα πραγματοποιηθεί και η παράδοση της σημαίας στους σημαιοφόρους και τους παραστάτες. Το Ολοήμερο Πρόγραμμα δε θα λειτουργήσει αυτή την ημέρα.


























