Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Μετάβαση στο περιεχόμενο
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
Εναλλαγή του μενού για κινητά
Εναλλαγή του πεδίου αναζήτησης
Αρχική
Το Σχολείο μας
Αξιολόγηση σχολικής μονάδας
Εσωτερική Αξιολόγηση
Εξωτερική αξιολόγηση
Εσωτερικός κανονισμός σχολείου
Εκπαιδευτικοί
Ενδοσχολική επιμόρφωση
Πρώτες Βοήθειες
Υπεύθυνοι Τμημάτων
Ωράριο Λειτουργίας
Ωρες ενημέρωσης γονέων-κηδεμόνων
Λειτουργία σχολείου – Αξιολόγηση- Φοίτηση
Τμήμα Ένταξης
Μνημόνιο ενεργειών για τη διαχείριση εκτάκτων αναγκών
Δράσεις
Σχολικό έτος 2024-25
Erasmus
Σχολικό έτος 2022-23
Δράσεις Ομάδων
“Ενσυναίσθηση: Περπατώντας στα παπούτσια του άλλου”
Δύο διαφορετικές αναγνώσεις στην “ Ελένη” του Ευριπίδη
Περιβαλλοντική δράση “Κάτι να γίνει”
Καλλιέργεια του επιστημονικού εγγραμματισμού
“Αλληλεγγύη και κοινωνικό συναίσθημα στο σχολείο”
Εκπαιδευτικές μετακινήσεις
Επίσκεψη στον Ελληνικό Κόσμο
Σχολικό έτος 2021-22
Ερευνώ και συμμετέχω στην Αειφορία
Παράθυρο στην κοινωνία
Ζωντανεύοντας τον γραπτό λόγο
Στα μονοπάτια της διαφορετικότητας
Σχολικό έτος 2023-24
Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού
Δράσεις ομάδων
Μαθαίνοντας ενδοσχολικά
Πόλεμος – πράξη βίας ή τέχνης
Εκπαιδευτικές μετακινήσεις
Θέατρο – Ποιός σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα;
Μέγαρο Μουσικής “Ήρωες”
ERASMUS JOB SHADOWING – ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
Μαθητές
Μαθητικές κοινότητες
15 μελές μαθητικό συμβούλιο 2024 -2025
Σημαιοφόρος – Παραστάτες
Διακρίσεις
Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
Οδηγός επιτυχίας στις εξετάσεις
Χρήσιμες οδηγίες προς Ανηλίκους
Νομοθεσία
Αδυναμία λειτουργίας σχολικής μονάδας
Αξιολόγηση μαθητών/τριών
Απαλλαγή από μαθήματα
Παιδαγωγικά Μέτρα
Φοίτηση μαθητών/τριών
Χρήση Κινητών Τηλεφώνων
Γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα Γυμνασίου
Εκδρομές – μετακινήσεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Γονείς/κηδεμόνες
Χρήσιμα Έγγραφα
Σύσταση Συλλόγου γονέων – Επικοινωνία
Υλικό για γονείς
Αναζήτηση
Αναζητηση
Αρχική
Το Σχολείο μας
Αξιολόγηση σχολικής μονάδας
Εσωτερική Αξιολόγηση
Εξωτερική αξιολόγηση
Εσωτερικός κανονισμός σχολείου
Εκπαιδευτικοί
Ενδοσχολική επιμόρφωση
Πρώτες Βοήθειες
Υπεύθυνοι Τμημάτων
Ωράριο Λειτουργίας
Ωρες ενημέρωσης γονέων-κηδεμόνων
Λειτουργία σχολείου – Αξιολόγηση- Φοίτηση
Τμήμα Ένταξης
Μνημόνιο ενεργειών για τη διαχείριση εκτάκτων αναγκών
Δράσεις
Σχολικό έτος 2024-25
Erasmus
Σχολικό έτος 2022-23
Δράσεις Ομάδων
“Ενσυναίσθηση: Περπατώντας στα παπούτσια του άλλου”
Δύο διαφορετικές αναγνώσεις στην “ Ελένη” του Ευριπίδη
Περιβαλλοντική δράση “Κάτι να γίνει”
Καλλιέργεια του επιστημονικού εγγραμματισμού
“Αλληλεγγύη και κοινωνικό συναίσθημα στο σχολείο”
Εκπαιδευτικές μετακινήσεις
Επίσκεψη στον Ελληνικό Κόσμο
Σχολικό έτος 2021-22
Ερευνώ και συμμετέχω στην Αειφορία
Παράθυρο στην κοινωνία
Ζωντανεύοντας τον γραπτό λόγο
Στα μονοπάτια της διαφορετικότητας
Σχολικό έτος 2023-24
Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού
Δράσεις ομάδων
Μαθαίνοντας ενδοσχολικά
Πόλεμος – πράξη βίας ή τέχνης
Εκπαιδευτικές μετακινήσεις
Θέατρο – Ποιός σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα;
Μέγαρο Μουσικής “Ήρωες”
ERASMUS JOB SHADOWING – ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
Μαθητές
Μαθητικές κοινότητες
15 μελές μαθητικό συμβούλιο 2024 -2025
Σημαιοφόρος – Παραστάτες
Διακρίσεις
Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
Οδηγός επιτυχίας στις εξετάσεις
Χρήσιμες οδηγίες προς Ανηλίκους
Νομοθεσία
Αδυναμία λειτουργίας σχολικής μονάδας
Αξιολόγηση μαθητών/τριών
Απαλλαγή από μαθήματα
Παιδαγωγικά Μέτρα
Φοίτηση μαθητών/τριών
Χρήση Κινητών Τηλεφώνων
Γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα Γυμνασίου
Εκδρομές – μετακινήσεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Γονείς/κηδεμόνες
Χρήσιμα Έγγραφα
Σύσταση Συλλόγου γονέων – Επικοινωνία
Υλικό για γονείς
Απαλλαγή από μαθήματα
Λήψη αρχείου
Υποστηριζόμενο από
blogs.sch.gr
&
Θέμα βασισμένο στο
Lovecraft
από τον
Anders Norén
Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Αντίθεση
Επιλέξτε χρώμα
μαύρο
άσπρο
πράσινο
μπλε
κόκκινο
πορτοκαλί
κίτρινο
navi
Υπογράμμιση συνδέσμων
Επισήμανση συνδέσμων
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Εικόνες σε κλίμακα του γκρι
Αντιστροφή Χρωμάτων
Αφαίρεση στυλ
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή