Στις 30/10/2013 η Β’ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στο πρόγραμμα του ΚΠΕ Καστρίου με τίτλο: “Οι αχινοί του δάσους”.
Τραγουδάκια
Γλώσσα, Μαθηματικά, Μελέτη