Εκπαιδευτική επίσκεψη της Ε΄ και ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας στο οινοποιείο Σπυρόπουλου και στην εκκλησία της Αγίας Φωτεινής Μαντινείας
Σήμερα, Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014, η Ε΄και η ΣΤ΄τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκαν αρχικά το οινοποιείο Σπυρόπουλου και στη συνέχεια την Αγία Φωτεινή Μαντινείας. Στο οινοποιείο οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν σε όλους τους χώρους του κτήματος και να γνωρίσουν από κοντά τον τρόπο παρασκευής του τοπικού μας οίνου. Στο τέλος της ξενάγησης μας περίμενε ένα πολύ γευστικό κέρασμα!
Παρέλαση για την 191η επέτειο της Άλωσης της Τριπολιτσάς
Οι μαθητές των Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄τάξεων του σχολείου μας πήραν μέρος στις εκδηλώσεις για την 191η επέτειο της Άλωσης της Τριπολιτσάς. Η διεύθνση και το διδακτικό προσωπικό του σχολείου συγχαίρουν τους μαθητές των παραπάνω τάξεων για την εξαιρετική εμφάνισή τους στην παρέλαση , που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014.
Δράσεις Β΄ Τάξης 2014
Απελευθέρωση πουλιών
Στην αίθουσα υπολογιστών του σχολείου μας, σήμερα 1/5/2014, οι μαθητές του Β1 και του Β2 τμήματος μαζί με τις δασκάλες τους παρακολούθησαν δύο βιντεάκια σχετικά με την απελευθέρωση των πουλιών. Ακολούθησε συζήτηση!
Η καρτούλα μας για τη γλυκιά μανούλα από το Β1!!!
Πρωτομαγιάτικα στεφάνια από το Β1
Γιορτή της μητέρας- Μάιος 2014
Χρόνια πολλά μανούλα μου γλυκιά!
Για όλα όσα μας διδάσκουν…μας δείχνουν….μας δίνουν….. ,σήμερα 7/5/2014, το Β2 αποφάσισε να τιμήσει τις μαμάδες με ένα βιβλιαράκι φτιαγμένο με τα χεράκια των παιδιών!Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!!
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο σπήλαιο Κάψια
Η Β΄ τάξη επισκέφτηκε την Παρασκευή 9 Μαίου 2014 το σπήλαιο Κάψια. Μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές μας! Όλοι, μικροί και μεγάλοι, θαυμάσαμε τους μοναδικούς χρωματισμούς και το εξαίρετο σταλαγμιτικό και σταλακτιτικό υλικό του σπηλαίου.
Πασχαλινές κάρτες του Β1
ΧΑΡΤΙΝΑ ΛΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Καλό Πάσχα από το Β2!!!
Σήμερα, 11/4/2014, η τάξη μας έγινε ένα μικρό καλλιτεχνικό εργαστήρι!!Αρχικά οι μικροί μαθητές έφτιαξαν τις πασχαλινές καρτούλες τους για να τις δώσουν στους γονείς τους:
Στη συνέχεια φτιάξαμε τα πασχαλινά μας καλαθάκια!
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους!!!
Χρήσιμες οδηγίες- Οι μαγικές συνταγές του Β2
Παράξενες συνταγές για ευτυχισμένους ανθρώπους, για λαμπερά φεγγάρια, για φτερωτούς ανθρώπους, για μιλφέιγ, για χαμογελαστά τσιτάχ φτιαγμένες από τις ομάδες της τάξης μας με πολύ κέφι και φαντασία!!
Πασχαλινά κοτοπουλάκια από το Β2!
Με πολύ απλά υλικά φτιάξαμε τα κοτοπουλάκια μας που μόλις βγαίνουν από το αυγό τους!!
Οι μαγικές συνταγές του Β1 και τα απίθανα αποτελέσματα!!!
Τα μυρωδάτα πορτοκάλια και τα πασχαλινά αυγά του Β1
Τα μυρωδάτα πορτοκάλια μας και τα πασχαλινά αυγά μας . Τα χάρτινα στολίδια μας και τα κουλουράκια που έφτιαξε ένας μαθητής με συνταγή από το βιβλίο της Γλώσσας και τα έφερε στην τάξη να κεράσει τους συμμαθητές του!
Εφημερίδες!Εφημερίδες!
Έτοιμη η εφημερίδα του Β1!!Το αποτέλεσμα πραγματικά είναι θαυμάσιο!!
Χρήσιμες Οδηγίες
Σήμερα, 9/4/2014, οι μαθητές του Β2 τμήματος έφτιαξαν τα μυρωδάτα πορτοκάλια τους!!!Μυρωδιά πορτοκαλιού και γαρίφαλου απλώθηκε στην τάξη μας!!Τι ωραία που ήταν!!
Βιωματικό εργαστήρι ιστορίας και πολιτισμού SILO
Σήμερα , Δευτέρα 7 Απριλίου 2014, η Α΄ και η Β΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το βιωματικό εργαστήρι ιστορίας και πολιτισμού SILO στο Μοναστηράκι Αργολίδας. Με πρώτη ύλη τον πηλό, τόσο οι μαθητές όσο κι οι εκπαιδευτικοί , καθοδηγούμενοι από τους εκπαιδευτές του εργαστηρίου , πλάσαμε με τα χέρια μας αγγεία και μάθαμε την ιστορία της κεραμικής τέχνης! Αν και ο καιρός όταν αναχωρήσαμε ήταν βροχερός , δεν το βάλαμε κάτω!Επιστρέψαμε με νέες εμπειρίες, με ευχάριστες εντυπώσεις από την εκδρομή και με πολλά πολλά αγγεία!!!!!!!!!
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014
“Βιβλία μου σας αγαπώ!” από το Β2
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου η σημερινή! Ψάξαμε λοιπόν να βρούμε όλους εκείνους τους λόγους για τους οποίους αγαπάμε τα βιβλία και τους καταγράψαμε!
Στη συνέχεια φτιάξαμε σελιδοδείχτες με τον αγαπημένο μας “Σταγονούλη”! Αμέσως βρήκαν τη θέση τους στα βιβλία!
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ Β1!
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου τα παιδιά έφεραν το αγαπημένο τους βιβλίο στην τάξη και το παρουσίασαν στους συμμαθητές τους . Στη συνέχεια δανείστηκαν ένα βιβλίο από τη βιβλιοθήκη της τάξης , το διάβασαν και το παρουσίασαν στις υπόλοιπες ομάδες. Τέλος ζωγράφισαν μια εικόνα που τους έκανε εντύπωση και έγραψαν την περίληψη του βιβλίου. Ευχαριστήθηκαν πολύ με αυτή τη δραστηριότητα και θα ήθελαν να την επαναλάβουν.
Και τελικά:
Οι μαθητές του Β2 παρουσιάζουν την εφημερίδα τους!!!
Την Παρασκευή 28-3-2014 οι ομάδες έγραψαν διάφορα άρθρα για την εφημερίδα του τμήματός τους! Η εργασία αυτή έγινε με πολύ κέφι από όλους τους μαθητές. Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εξαιρετικό!Μπράβο σας παιδιά!!!
Πρωτοσέλιδα
Οι ομάδες του Β2 έκοψαν τίτλους, εικόνες, άρθρα από τις εφημερίδες που συγκέντρωσαν και δημιούργησαν με πολύ μεράκι τα πρωτοσέλιδά τους:
Εφημερίδες! Εφημερίδες!
Πόσες εφημερίδες μαζέψαμε στην τάξη μας!!! Μικρές, μεγάλες, ασπρόμαυρες, έγχρωμες, τοπικές, σχολικές, κυριακάτικες…….Ο πίνακας της τάξης του Β2 άλλαξε όψη…..
22 Μάρτη:Παγκόσμια ημέρα για το νερό
Η Β τάξη δε θα μπορούσε να μην τιμήσει το νερό! Αρχικά τα δύο τμήματα μαζί παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο:
Στη συνέχεια έπαιξαν το παρακάτω παιχνίδι:
http://www.watersave.gr/flash/game_epilogis.swf
Το Β1 παρουσιάζει με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα για το νερό:
Το Β2 παρουσιάζει για την Παγκόσμια ημέρα για το νερό:
21 Μάρτη : Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων
Το Β2 τίμησε την ημέρα την παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων μέσα από ένα όμορφο παραμύθι το οποίο προσφέρεται για συζήτηση πάνω στη διαφορετικότητα αλλά και στην αναγνώριση συναισθημάτων (αποκλεισμός, απόρριψη…)
Partly Cloudy, Pixar short film
Τα άσπρα σύννεφα “φτιάχνουν” παιδάκια (ζώα και ανθρώπους) τα
οποία παραλαμβάνουν και παραδίδουν οι πελαργοί στα σπίτια. Ένα
γκρίζο σύννεφο φτιάχνει τρομακτικά παιδάκια (κροκοδειλάκια κ.λπ.)
τα οποία ταλαιπωρούν τον πελαργό που τα παραδίδει. Το γκρίζο σύν-
νεφο νιώθει την απόρριψη προσωρινά, όμως ο πελαργός έχει άλλα
σχέδια…
¨Χελιδονίσματα¨ από τους μαθητές του Β1
Οι μαθητές του Β1 υποδέχονται την άνοιξη!
Αλληλογραφώ
Σήμερα 14/3/2014 η δασκάλα του Β1 τμήματος και η δασκάλα του Β2 τμήματος σκέφτηκαν μέσα από μια πολύ όμορφη βιωματική δράση να χωριστούν οι μαθητές της Β τάξης του σχολείου μας σε ζευγαράκια (ένα παιδάκι από το Β1 και ένα παιδάκι από το Β2) έτσι ώστε το ένα παιδάκι να γράψει γράμμα στο άλλο. Ήταν μια πολύ ωραία δράση που πραγματικά άρεσε στα παιδιά!Οι μικροί μας μαθητές ανυπομονούσαν να γράψουν,να στείλουν μα και να λάβουν το γράμμα τους.
Τα γράμματα από το Β1 έφτασαν στο Β2. Η αγωνία κορυφώνεται!Τι γράφουν άραγε;
Έτοιμα τα γράμματα του Β2! Έτοιμα να παραδοθούν στο Β1! Βάλαμε τα δυνατά μας!
Μες στο μουσείο- Δημιουργία Λαογραφικής έκθεσης
Άμεση ήταν η ανταπόκριση των μαθητών και των δύο τμημάτων της Β΄ τάξης για τη δημιουργία λαογραφικής έκθεσης στις αντίστοιχες τάξεις. Το ένα τμήμα παρουσίασε τη λαογραφική έκθεσή του στο άλλο. Ήταν καταπληκτικό το ενδιαφέρον που έδειξαν οι μαθητές!
Οι μικροί ” Λαογράφοι” του Β2 παρουσιάζουν!
Όλες οι πληροφορίες που βρήκαν οι μικροί “Λαογράφοι” σχετικά με τα παιχνίδια που έπαιζε παλιά η γιαγιά και ο παππούς, με ήθη κι έθιμα του τόπου τους συγκεντρώθηκαν σε ένα υπέροχο βιβλιαράκι! Συγχαρητήρια παιδιά!!!
Ένας μεγάλος κάβουρας επισκέφθηκε τo B2!
Οι μαθητές του Β2 τμήματος ένιωσαν απίστευτη χαρά μόλις είδαν τον κάβουρα που έφερε η συμμαθήτριά τους στην τάξη !! Πολύ ωραία πρωτοβουλία!!
Αλληλογραφώ
Στη γυάλα μας έχουμε ένα καινούριο ψαράκι!Το αγάπησαν από την πρώτη στιγμή όλοι οι μαθητές του Β2 τμήματος!
Αποφασίσαμε λοιπόν να γράψουμε ένα γράμμα στην Κυρία Άννη , τη δασκάλα του Β1 τμήματος για να την ευχαριστήσουμε για το υπέροχο δώρο που μας έκανε!
Αποκριάτικη κατασκευή !Διασκεδάσαμε πολύ!!
Η Β’ τάξη μεγάλωσε!!!
Τώρα ξέρουμε την ώρα!!!
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β’ Τάξης στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καστρίου και συμμετοχή στο πρόγραμμα: “Τα μυστικά του ποταμού”.
Οι μαθητές μας γνώρισαν από κοντά το οικοσύστημα του ποταμού, παρατήρησαν τους βιοδείκτες και εκτίμησαν την καθαρότητα του νερού!! Διασκέδασαν μέσα στη φύση, ακούγοντας τον ήχο από το νερό του ποταμού και τις όμορφες φωνές των πουλιών.
Προγράμματα ΕΣΠΑ
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ – ΑΠ1» (MIS 520704), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ – ΑΠ6» (MIS 5000044), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ – ΑΠ3» (MIS 453706)
ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2007-2013 ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΔ ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-2020
Οι Πράξεις αφορούν στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
Έχοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες – προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.
Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.
Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΑΠ1» (MIS 446745) ΚΑΙ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-ΑΠ 6,8,9» (MIS 5000043) TOY Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-2020
Η Ένταξη και η Ανάπτυξη του Σχολείου για Όλους (Inclusive education) θεωρείται σε όλες τις χώρες της ΕΕ ως μία από τις σημαντικότερες εκπαιδευτικές προτεραιότητες και προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της ποιότητας και της ισότητας στην εκπαίδευση και την καλύτερη προώθηση των εκπαιδευτικών ευκαιριών για μαθητές με αναπηρία και ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της κοινωνικής συνοχής.
Η παρούσα Πράξη προσπαθεί να αντιμετωπίσει το μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και κρίσιμο ζήτημα για το κοινωνικό κράτος και την κοινωνική συνοχή σε περιόδους οικονομικής κρίσης, που είναι η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η υποστήριξη για επιτυχή συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία, ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της αναδιάρθρωσης του ρόλου των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και της μετατροπής τους σε Κέντρα Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), της σύστασης Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) και της λειτουργίας των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και τη συνεχή υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών καθώς και την παραπομπή τους στα Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) για γνωμάτευση όταν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους, συνεχίζουν να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον.
Ειδικότερα στοχεύει:
Στην ενδυνάμωση του γενικού σχολείου ώστε να λειτουργεί για όλους τους μαθητές χωρίς διακρίσεις, να διευκολύνει την πρόσβαση και συμμετοχή των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να προλαμβάνει τη σχολική αποτυχία και τη σχολική διαρροή.
Στην αλλαγή σχέσης του γενικού σχολείου και του Κέντρου Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) με το ειδικό σχολείο μετατρέποντας το ειδικό σχολείο σε κέντρο έγκαιρης υποστήριξης των γενικών σχολείων, των μαθητών τους και των οικογενειών των μαθητών της περιοχής του.
Στη διασφάλιση της επαρκούς στελέχωσης των Ειδικών Διεπιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) και των Κέντρων Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) με στόχο την αποτελεσματικότερη διεπιστημονική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Δράσεις Ε΄ Τάξης 2013-2014
Μουσείο ελιάς και λαδιού
Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2013
Μια ηλιόλουστη μέρα πήραμε το δρόμο για τη γειτονική μας Σπάρτη και επισκεφθήκαμε το Μουσείο ελιάς και ελληνικού λαδιού.
Οι εντυπώσεις μας; Φανταστικές!!
Είδαμε πολλά, μάθαμε πολλά, βγάλαμε το δικό μας λάδι και συνειδητοποιήσαμε τη μεγάλη διατροφική αξία του καρπού της ελιάς.
Επίσκεψη Οδοντιάτρου
Πέμπτη 20 Μαρτίου και μια έκπληξη μας περίμενε….Τις πρώτες ώρες της ημέρας μεταφερθήκαμε στην αίθουσα των Υπολογιστών και τι να δούμε….Μια γλυκιά οδοντίατρος μας περίμενε για να μας μιλήσει σχετικά με την υγιεινή των δοντιών με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγιεινής.
Με μεγάλη χαρά και ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον ακούσαμε όλα αυτά που μας είπε η αγαπημένη μας οδοντίατρος.Από εδώ και πέρα θα πηγαίνουμε στον οδοντίατρο με ένα μεγάλο και αστραφτερό χαμόγελο!!
Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2014
Με μεγάλο ενθουσιασμό επισκεφτήκαμε τη Δημόσια Βιβλιοθήκη Τρίπολης.
Εκεί τα παιδιά ήρθαν σε μια πρώτη γνωριμία με το χώρο της βιβλιοθήκης, ενημερώθηκαν για τους κανόνες λειτουργίας της και απόλαυσαν την ανάγνωση πολλών αγαπημένων τους βιβλίων.Μετά το τέλος της επίσκεψης όλα τα παιδιά συμφώνησαν ότι τα βιβλία μπορούν να γίνουν οι καλύτεροί μας φίλοι!







![20161021_111550[1]](https://blogs.sch.gr/5dimtrip/files/2014/09/20161021_1115501-300x169.jpg)





















































































































