no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

Βιωματική δράση κατά του Bullying

Συγγραφέας: | 04/05/2025
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική δράση κατά του Bullying |

Την Πέμπτη, 10 Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου βιωματική δράση στα πλαίσια του σχεδίου δράσης με τίτλο «ΑΚΟΥ-ΒΛΕΠΕ-ΜΙΛΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕ εναντίον του bullying». Τη δράση συντόνισε η ψυχολόγος του σχολείου κα Μπάνου Αντωνία και συμμετείχαν σε αυτήν οι μαθητές της Α’ τάξης.

Oι μαθητές παρακολούθησαν ένα βίντεο στο οποίο καταγράφονταν ένα περιστατικό σχολικού εκφοβισμού και το συζήτησαν μεταξύ τους κατευθυνόμενοι από σχετικές ερωτήσεις και επισημάνσεις της συντονίστριας της εκδήλωσης. Στη συνέχεια χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες (Θύματα – Θύτες – Παρατηρητές) και κλήθηκαν να καταγράψουν, να σχολιάσουν, να ερμηνεύσουν και να αξιολογήσουν τη  στάση/συμπεριφορά κάθε ομάδας μπροστά στο περιστατικό.

Ελπίζουμε η δράση να είναι ακόμη μια ωφέλιμη κίνηση προς το καλό των μαθητών μας μέσα από την αφύπνισή τους στο θέμα του bullying και παρόμοια.

Messenger creation 08EFB9ED 6E03 4F18 910B 340029D762DA

Messenger creation 08EFB9ED 6E03 4F18 910B 340029D762DA 1Messenger creation 08EFB9ED 6E03 4F18 910B 340029D762DA

foto1 1foto 1foto1

 

κάτω από: Γενικά

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ «ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ»

Συγγραφέας: | 03/05/2025
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ «ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» |

Στο πλαίσιο της δράσης «Γονείς στα θρανία», τη Δευτέρα 5 Μαΐου 2025 και ώρα 18:00  στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια  της ψυχολόγου κ. Χρύσας Στάμου από τον οργανισμό «Το χαμόγελο του παιδιού»  το εκπαιδευτικό πρόγραμμα

                                          «Άγχος Εξετάσεων: Σύμμαχος ή Εχθρός;».

        Το εν λόγω πρόγραμμα: α) αναφέρεται στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές/-τριες και οι γονείς/φροντιστές τους κατά την περίοδο των σχολικών εξετάσεων με στόχο την αναγνώριση του συναισθήματος του άγχους, σε επίπεδο σωματικό, γνωστικό και συμπεριφορικό, καθώς τον τρόπο διαχείρισής του β)μέσα από μία ανοιχτή συζήτηση προσεγγίζει την έννοια του στρες,  τις ενδείξεις και τις εκφάνσεις του στο άτομο και τη σημασία της πρόληψης και  γ)προτείνει στρατηγικές διαχείρισης του άγχους και τεχνικές χαλάρωσης, με στόχο την καλλιέργεια της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών και την ενδυνάμωσή τους, ιδίως σε ψυχοπιεστικές περιόδους, όπως οι σχολικές εξετάσεις.

      Ευελπιστούμε στη θετική ανταπόκρισή σας και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

κάτω από: Γενικά

Περιβαλλοντικά και Πολιτιστικά Προγράμματα της Β’ και Γ’ Γυμνασίου

Συγγραφέας: | 25/04/2025
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Περιβαλλοντικά και Πολιτιστικά Προγράμματα της Β’ και Γ’ Γυμνασίου |

Τη φετινή  χρονιά πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας  τρία περιβαλλοντικά προγράμματα με κοινό θέμα και τίτλο : “Στον τόπο μας…Χρώματα και αρώματα…” και δύο πολιτιστικά με κοινό θέμα και  τίτλο: “Από τη Σύρο στην Ερμούπολη. Η ελληνική αστική κοινωνία του τέλους του 19ου αιώνα και των αρχών του 20ου : η περίπτωση της Σύρου”. Στο πλαίσιο των προγραμμάτων αυτών 111 μαθητές της Β΄ και Γ’ Γυμνασίου μετέβησαν στη Σύρο από τις 30 Μαρτίου έως τις 2 Απριλίου με συνοδούς καθηγητές για τα περιβαλλοντικά  προγράμματα τις καθηγήτριες κ. Γκιζίλη, κ. Λουκίδου, κ. Τούτουζα, κ. Τρίγγα και για τα πολιτιστικά τις καθηγήτριες κ. Ντίνου, κ. Τσιρογιάννη και κ. Χατζηκυριάκου.

 Αναλυτικότερα: α) στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών προγραμμάτων, 69 μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης που συμμετείχαν στην συγκεκριμένη επίσκεψη γνώρισαν μέσα από ξεναγήσεις την Ερμούπολη και ασχολήθηκαν με δραστηριότητες του  ΚΕ.Π.Ε.Α. Σύρου, το οποίο  στεγάζεται στην εντυπωσιακή έπαυλη Τσιροπινά , ιστορικό πετρόκτιστο κτίριο του 1816, στη Ντελλαγκράτσια ή αλλιώς Ποσειδωνία. Ειδικότερα,  είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον πλούτο των βοτάνων του κυκλαδικού τοπίου και τις θεραπευτικές τους ιδιότητες καθώς και να κατασκευάσουν στο χώρο του εργαστηρίου κηραλοιφές και σαπούνια. Οι μαθητές είχαν ασχοληθεί σε θεωρητικό επίπεδο με τα παραπάνω θέματα μέσα από ομαδικές εργασίες, οι οποίες έχουν αναρτηθεί στον ψηφιακό πίνακα ανακοινώσεων των περιβαλλοντικών αυτών προγραμμάτων και β) στο πλαίσιο των πολιτιστικών προγραμμάτων  47 μαθητές της Γ΄ τάξης (από τους οποίους 42 μετείχαν στην επίσκεψη) εργάστηκαν σε έντεκα ομάδες   και παρουσίασαν τις εργασίες στους σε όλα τα μέλη , οι οποίες αναρτήθηκαν στο padlet  που δημιουργήθηκε. Οι εργασίες αναφέρονται στην ιστορία της Αστικής Τάξης γενικότερα αλλά και ειδικότερα της  Ερμούπολης, στη νεότερη ιστορία του νησιού από το 1821 έως το 1920, στην ιδιαίτερη αρχιτεκτονική των εμβληματικών κτηρίων, που στολίζουν το κέντρο της Ερμούπολης, στην αρμονική συνύπαρξη δύο διαφορετικών παραδόσεων και δογμάτων, του Χριστιανισμού και του Καθολικισμού, στον καταλυτικό ρόλο που έπαιξε για την οικονομική ανάπτυξη του νησιού η ύπαρξη του Νεώριου, του πρώτου ναυπηγείου στην Ελλάδα, στη διερεύνηση του έργου σημαντικών λογοτεχνών και καλλιτεχνών που κατάγονταν από το νησί, όπως οι: Ροΐδης, Σουρής, Βικέλας, Βαμβακάρης, Τσαρούχης καθώς και στα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα (τυρί “Σαν Μιχάλη”, λούζα, κάππαρη, λουκούμια, χαλβαδόπιτες).

Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στο νησί  και στο πλαίσιο των εργασιών που είχαν εκπονήσει οι μαθητές του πολιτιστικού προγράμματος πραγματοποιήθηκαν ξεναγήσεις : α) στον ιερό ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου από τον πατέρα Κωνσταντίνο, έναν κληρικό ιδιαίτερα αγαπητό στην κοινωνία της Σύρου με πλούσιο κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο. Πρόκειται για τη  δεύτερη παλαιότερη εκκλησία στην Ερμούπολη μετά τη Μητρόπολη. Εκεί βρίσκεται η αυθεντική εικόνα της Κοίμησης της Θεοτόκου του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco), β)στο Δημαρχείο της Ερμούπολης, στο Θέατρο Απόλλων (μικρογραφία της Scala του Milano), στην εντυπωσιακή εκκλησία του  Αγίου Νικολάου των πλουσίων και στην αριστοκρατική συνοικία Βαπόρια, εκεί όπου το 19ο αιώνα είχαν τις κατοικίες τους οι πλούσιοι πλοιοκτήτες), γ) στο μεσαιωνικό οικισμό της  Άνω Σύρου, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία μεταξύ άλλων  να επισκεφθούν τον καθολικό ναό του Αγίου Γεωργίου και το μοναστήρι των Καπουτσίνων καθώς και το μουσείο του Μάρκου Βαμβακάρη, του μεγάλου τροβαδούρου και συνθέτη, του δάσκαλου του ρεμπέτικου τραγουδιού και  δημιουργού της “Φραγκοσυριανής”, δ) στο εργαστήριο παρασκευής τοπικών παραδοσιακών προϊόντων (λουκούμια και χαλβαδόπιτες) του κ. Κόκαλλη και ε) στο Βιομηχανικό Μουσείο Ερμούπολης, όπου φιλοξενείται μια μεγάλη συλλογή εργαλείων, εξοπλισμού και μηχανημάτων της χρυσής βιομηχανικής εποχής από εργαστήρια λουκουμοποιίας, κλωστοϋφαντουργίας, βυρσοδεψίας, τυπογραφίας, μηχανουργίας και υαλουργίας.

Ευχαριστούμε θερμά τον πατέρα Κωνσταντίνο και  την  κ. Φαροπούλου για τις ξεναγήσεις τους, όπως και τον ιδιοκτήτη του εργαστηρίου παραδοσιακών γλυκών κ. Κόκαλλη από τη λουκομοποιία  Κανακάρη. Επίσης,  ευχαριστούμε τους μαθητές μας για την άψογη συμπεριφορά τους καθώς και τους γονείς τους για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν και τη στήριξη τους στο όλο εγχείρημα. 

eikona Viber 2025 04 24 08 50 39 620eikona Viber 2025 04 24 08 50 39 754

 

 

 

eikona Viber 2025 04 24 09 00 54 805

 

eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 180eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 123eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 075

eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 261eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 230 1eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 682

 

eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 422

 

 

 

eikona Viber 2025 04 24 08 50 39 788eikona Viber 2025 04 24 08 50 39 848eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 475eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 628eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 749eikona Viber 2025 04 24 09 00 56 971eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 794eikona Viber 2025 04 24 09 00 57 042eikona Viber 2025 04 24 09 00 57 104eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 026eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 137eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 206eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 234eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 263eikona Viber 2025 04 24 09 00 50 020eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 368eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 600eikona Viber 2025 04 24 09 03 20 215eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 562eikona Viber 2025 04 24 09 03 53 482eikona Viber 2025 04 24 09 02 32 177eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 463eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 317eikona Viber 2025 04 24 09 00 54 121eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 500eikona Viber 2025 04 24 09 00 54 069eikona Viber 2025 04 24 09 00 51 140eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 421eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 169eikona Viber 2025 04 24 09 00 49 810eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 529eikona Viber 2025 04 24 08 50 39 981eikona Viber 2025 04 24 09 00 54 556eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 099eikona Viber 2025 04 24 09 00 58 064eikona Viber 2025 04 24 09 00 52 579eikona Viber 2025 04 24 09 00 49 847eikona Viber 2025 04 24 08 50 39 915eikona Viber 2025 04 24 08 50 39 819eikona Viber 2025 04 24 08 50 39 576 1

κάτω από: Γενικά, Δράσεις, Εκδρομές, Περιβαλλοντική Αγωγή, Πολιτιστικά Θέματα

Δράση Ενεργού Πολίτη με θέμα την Διατροφή (Α’ Γυμνασίου)

Συγγραφέας: | 12/04/2025
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση Ενεργού Πολίτη με θέμα την Διατροφή (Α’ Γυμνασίου) |

Την Τετάρτη 9/4/2025 προς το τέλος του ωρολόγιου προγράμματος οι μαθητές/τριες της Α’ Γυμνασίου συμμετείχαν στη Δράση Ενεργού Πολίτη με θέμα την Υγιεινή Διατροφή ύστερα από πρόταση που έγινε από την καθηγήτρια του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας κα Αλμπάνη Μαρία. Η συνάντηση αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο τόσο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας όσο και σε αυτό της δράσης για την αξιολόγηση της σχολικής ομάδας με θέμα “Από το ζην στο ευ ζην”. Στη δράση αυτή καλεσμένη ομιλίτρια ήταν η Διαιτολόγος-Διατροφολόγος κα Φρούσιου Ολυμπία η οποία ενημέρωσε τα παιδιά για θέματα υγιεινής διατροφής.

Στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών για θέματα που αφορούν την σωματική υγεία τους. Η κα Φρούσιου μέσα από βιωματικές δραστηριότητες βοήθησε τα παιδιά να εμπεδώσουν καλύτερα τις έννοιες που έχουν μάθει μέσα από την τάξη στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας (Ενότητα 3: Διατροφή) από την διδάσκουσα κα Αλμπάνη Μαρία. Τα παιδιά συζήτησαν με την ομιλίτρια για την σπουδαιότητα της σωστής επιλογής των τροφίμων, την σημασία των θρεπτικών συστατικών, την έννοια της “θερμίδας” και προβληματίστηκαν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η ανάπτυξη του οργανισμού μας όταν καταναλώνουμε τροφές φτωχές σε θρεπτικά συστατικά, αλλά πλούσιες σε ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά οξέα. Οι μαθητές/τριες ανταποκρίθηκαν θετικά σε αυτή τη συνάντηση και άκουσαν με προσοχή τις συμβουλές της καλεσμένης μας. Ευχαριστούμε θερμά την ομιλίτρια κα Φρούσιου Ολυμπία για όλες τις συμβουλές που έδωσε στα παιδιά μας σχετικά με την υγιεινή διατροφή, τους εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν την ομιλία, την Διευθύντρια του σχολείου κα Γκιζίλη Σταυρούλα για την στήριξη της σε αυτή την προσπάθεια και φυσικά τα παιδιά μας για την άψογη συμπεριφορά τους!

IMG 20250409 124844IMG 20250409 125645IMG 20250409 124012

 

IMG 20250409 130403IMG 20250409 131756

κάτω από: Γενικά

Εκπαιδευτική Εκδρομή Α’ Γυμνασίου στην Αθήνα (Νέα Μάκρη-Μαραθώνας)

Συγγραφέας: | 12/04/2025
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική Εκδρομή Α’ Γυμνασίου στην Αθήνα (Νέα Μάκρη-Μαραθώνας) |

Την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025 πραγματοποιήθηκε η ολοήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα (Νέα Μάκρη-Μαραθώνας), στην οποία συμμετείχε η ομάδα του Προγράμματος Αγωγής Υγείας (“Από το ζην στο ευ ζην”), η οποία αποτελείται από 28 μαθητές/τριες και 3 συνοδούς εκπαιδευτικούς. Οι μαθητές/τριες που συμμετείχαν στην εκδρομή ήταν οι: Ανδρίτσου Κωνσταντίνα, Βαξοβάνου Αγγελική, Κλεφτογιάννης Κωνσταντίνος, Μπαμπούκος Αθανάσιος, Ντοκάϊ Κεϊσίνα, Παπανικολάου Μαρία, Χλωρού Ελένη-Άννα, Γεωργίου Λουκάς, Γκιόκα Μαρία-Άννα, Δημητράκη Φαίδρα, Δήμου Γρηγόρης, Δρυμούση Βασιλική, Ζαχαριάδης Λάμπρος, Ζήκου Ιουλία, Καρατζά Αναστασία, Λάμπρου Ευαγγελία, Κιούση Μελιτίνη, Κιούση Παναγιώτα, Μπεκρή Βασιλική-Ελένη, Πανουσάκης Θοδωρής, Παντελαίου Νικολέττα, Πέτικα Ειρήνη, Πλουκίδη Πολυξένη-Μαρία, Ρουτσάϊ Κωνσταντίνος, Στάμου Παντελής, Τσάκωνας Δημήτρης, Χολέβας Ευάγγελος και Χριστοδούλου Ιωάννα. Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί ήταν η κα Αλμπάνη Μαρία (Συντονίστρια-καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας), η κα Τούτουζα Βασιλική (Υποδιευθύντρια, καθηγήτρια Μαθηματικών) και ο κος Δεφίγγος Στέφανος (καθηγητής Φυσικής Αγωγής).

Η εκπαιδευτική εκδρομή προτάθηκε από τους/τις συνοδούς εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο του Προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα “Από το ζην στο ευ ζην” το οποίο αποτελεί και δράση για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας του 4ου Γυμνασίου Θήβας. Στόχοι της εκδρομής ήταν η ενδυνάμωση των σχέσεων μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, η ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών, η κατανόηση και εμπέδωση της ύλης των μαθημάτων της Οικιακής Οικονομίας, της Γεωγραφίας, των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, της Φυσικής Αγωγής και των Μαθηματικών μέσα από την παιγνιώδη μάθηση και η ανάπτυξη της σωματικής, ψυχικής και πνευματικής υγείας των μαθητών/τριών. Η εκδρομή λειτούργησε περισσότερο ως επιβράβευση των προσπαθειών που έκαναν τα παιδιά ως προς την παρουσίαση εργασιών διάφορων θεμάτων που αφορούσαν στο Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας καθ΄όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Τα θέματα παρουσιάζονταν στην ολομέλεια της ομάδας  η οποία συγκεντρώνονταν στον χώρο του σχολείου μια φορά την εβδομάδα στο τέλος του ωρολόγιου προγράμματος.

Η ημέρα ξεκίνησε με την άφιξη της ομάδας μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών στο Μουσείο Μαραθωνίου Δρόμου στον Μαραθώνα (Αθήνα). Εκεί μας υποδέχτηκε η υπεύθυνη η οποία μας ξενάγησε στον όμορφο χώρο του Μουσείου που είναι αφιερωμένο στο Ολυμπιακό Άθλημα του Μαραθωνίου Δρόμου. Το Μουσείο παρουσιάζει την ιστορία των Ολυμπιακών Μαραθωνίων από το 1896 έως και το 2000. Έχει περισσότερα από 3.100 εκθέματα με σπάνια αντικείμενα που αφορούν στο άθλημα του Μαραθωνίου Δρόμου όπως μετάλλια, κύπελα, παράσημα, επίσημες εμφανίσεις αθλητών/τριών, σημαίες, δάδες, κ.ά. Τα παιδιά απόκτησαν πολύ σημαντικές γνώσεις για το συγκεκριμένο άθλημα, παρακολούθησαν ένα βίντεο σχετικό με τον Μαραθώνιο Δρόμο και συζήτησαν με την ομάδα των συνοδών εκπαιδευτικών για αρκετή ώρα σχετικά με τις αξίες του αθλητισμού και τα ευεργετικά αποτελέσματα που έχουν στην ψυχολογία των εφήβων.

Δεύτερη στάση της ολοήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής ήταν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Jumicar στη Νέα Μάκρη. Αρχικά, τα παιδιά ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους για την σημασία που έχει για οδηγούς και πεζούς η τήρηση των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Στην συνέχεια, οδήγησαν τα αυτοκίνητα του Πάρκου τα οποία είναι προσαρμοσμένα με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ενισχύονται οι δεξιότητες Κυκλοφοριακής Αγωγής μαθητών/τριών, πάντα με γνώμονα την σωματική ασφάλειά τους. Οι εκπαιδευτές του Πάρκου και οι εκπαιδευτικοί συνοδοί του Προγράμματος Αγωγής Υγείας ήταν δίπλα στα παιδιά καθ’ όλη την διάρκεια της οδήγησης σε συγκεκριμένη διαδρομή μέσα στο Πάρκο. Αφού τελείωσε το πρώτο μέρος της Κυκλοφοριακής Αγωγής τα παιδιά ενδυνάμωσαν σώμα και πνεύμα μέσα από τα ομαδικά παιχνίδια στα γήπεδα του Πάρκου. Ακολούθησε σύντομο γεύμα και η ομάδα αναχώρησε για το τελευταίο μέρος της εκδρομής.

Η τελευταία στάση της ομάδας ήταν στην Παραλία του Μαραθώνα στην οποία πραγματοποιήθηκαν υπαίθριες δραστηριότητες και ομαδικά παιχνίδια για τους μαθητές και τις μαθήτριες. Με σύμμαχο τον καλό καιρό τα παιδιά χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες και συνέχισαν τις αθλητικές δραστηριότητες οι οποίες στόχο είχαν την περαιτέρω κοινωνικοποίηση τους και την ενίσχυση της ψυχοσυναισθηματικής υγείας τους. Η εκπαιδευτική εκδρομή στέφθηκε με επιτυχία και ικανοποίησε μαθητές/τριες αλλά και τους συνοδούς εκπαιδευτικούς. Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους του Μουσείου Μαραθωνίου Δρόμου και του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής για τις ξεναγήσεις τους. Επίσης, ευχαριστούμε την Διευθύντρια του σχολείου μας κα Γκιζίλη Σταυρούλα για την υποστήριξη της στην οργάνωση της εκπαιδευτικής εκδρομής. Τέλος, ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά μας για την συνεργασία και την άψογη συμπεριφορά τους καθ’ όλη την διάρκεια του Προγράμματος Αγωγής Υγείας αλλά και της εκπαιδευτικής εκδρομής στην Αθήνα. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας με περισσότερες δράσεις στην επόμενη σχολική χρονιά! Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την εκπαιδευτική εκδρομή!

IMG 20250328 103301IMG 20250328 103357IMG 20250328 103712

IMG 20250328 103341IMG 20250328 104417

 

 

 

 

 

 

IMG 20250328 104533

 

 

 

 

IMG 20250328 105156IMG 20250328 111615 AntigrafoIMG 20250328 103649IMG 20250328 112815 AntigrafoIMG 20250328 124729IMG 20250328 163825IMG 20250328 112838IMG 20250328 155917IMG 20250328 164153IMG 20250328 165620IMG 20250328 120603IMG 20250328 115752 AntigrafoIMG 20250328 120420IMG 20250328 103349IMG 20250328 103232

κάτω από: Αγωγή Υγείας, Βιωματικές Δράσεις, Γενικά, Εκδρομές

Δράση Ενεργού Πολίτη για την Πρόληψη και την Αντιμετώπιση Ατυχημάτων (Α’ Γυμνασίου)

Συγγραφέας: | 12/04/2025
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση Ενεργού Πολίτη για την Πρόληψη και την Αντιμετώπιση Ατυχημάτων (Α’ Γυμνασίου) |

Την Δευτέρα 7 Μαρτίου 2025 η ομάδα των μαθητών/τριών του Προγράμματος Αγωγής Υγείας “Από το ζην στο ευ ζην” συμμετείχε σε Δράση Ενεργού Πολίτη σχετικά με την Πρόληψη και την Αντιμετώπιση Ατυχημάτων στο σπίτι και στο σχολείο. Η ενημέρωση έγινε από τη νοσηλεύτρια κα Τρίγγα Ευθυμία στο τέλος του ωρολόγιου προγράμματος με την παρουσία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών, της κας Αλμπάνη Μαρίας, της κας Τούτουζα Βασιλικής και του κου Δεφίγγου Στέφανου. Αρχικά, προβλήθηκε μια παρουσίαση στους μαθητές και στις μαθήτριες και στη συνέχεια η νοσηλεύτρια αναφέρθηκε αναλυτικά σε όλα τα πιθανά ατυχήματα που μπορούν να συμβούν σε έναν έφηβο στο σπίτι ή στο σχολείο. Ακολούθησε συζήτηση με τα παιδιά τα οποία μοιράστηκαν τις δικές τους εμπειρίες σχετικά με διάφορα ατυχήματα που τους έχουν συμβεί και προβληματίστηκαν για τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν αυτά να είχαν αποφευχθεί. Η επόμενη ενημέρωση από τη νοσηλεύτρια θα πραγματοποιηθεί μετά το Πάσχα όπου και τα παιδιά θα συμμετέχουν σε δράση που θα αφορά την ασφαλή κολύμβηση, τα εγκαύματα και τις δηλητηριάσεις. Ευχαριστούμε θερμά τη νοσηλεύτρια του σχολείου μας και τους/τις μαθητές/τριες για την ενεργό συμμετοχή τους στη δράση!

eikona Viber 2025 04 07 20 21 04 283

κάτω από: Γενικά

Συμμετοχή του 4ου Γυμνάσιου Θήβας σε επίσκεψη στη Βουλγαρία στο πλαίσιο της Διαπίστευσης Erasmus+ της Β’ θμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας

Συγγραφέας: | 12/04/2025
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή του 4ου Γυμνάσιου Θήβας σε επίσκεψη στη Βουλγαρία στο πλαίσιο της Διαπίστευσης Erasmus+ της Β’ θμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας |

Το σχολείο μας είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει στη διοργάνωση εκπαιδευτικής επίσκεψης στο Blagoevgrad  της Βουλγαρίας μαζί με άλλα σχολεία από τη Βοιωτία στο πλαίσιο της Διαπίστευσης Erasmus+ της Β΄θμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας από 16/03 ως και 22/03/25. Η διευθύντρια του σχολείου, κα Γκιζίλη Σταυρούλα, συνόδεψε 3 μαθήτριες και ταξίδεψαν μαζί με όλη την αποστολή στις 16/03/25 με προορισμό το Blagoevgrad.

        20250410 014213           20250410 014225

Στις 17/03 άρχισε το πρόγραμμα με την επίσκεψη σε σχολείο γενικής εκπαίδευσης του Blagoevgrad και την γνωριμία με τη διευθύντρια, το προσωπικό και τους μαθητές του σχολείου. Μετά από την ξενάγηση στο χώρο ακολούθησε ξενάγηση σε αξιοθέατα της πόλης.

20250410 014251  20250410 014308    20250410 014240  20250410 014327

Στις 18/03 παρακολούθησαν όλοι παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια από τους μαθητές του βουλγάρικου σχολείου στο πλαίσιο του μαθήματος της μουσικής. Το πρόγραμμα στη συνέχεια περιλάμβανε εκδρομή στο μοναστήρι της Ρίλα.

                                  20250410 014350                    20250410 014403   

 

 

Στις 19/03 συμμετείχαν όλοι σε μαθήματα σχεδιασμού-ζωγραφικής όπου έμαθαν να δημιουργούν με τη χρήση διάφορων τεχνικών. Το ίδιο απόγευμα, έγινε επίσκεψη στη Σόφια με περιήγηση σε αξιοθέατα και μύηση στην τοπική κουζίνα.

20250410 014425    20250410 014447   eikona Viber 2025 04 07 20 21 04 283   20250410 014530 20250410 014501      20250410 021902    20250410 014545

Στις 20/03 παρακολούθησαν μαθήματα ζωγραφικής με χρήση νερομπογιών και άκουσαν τραγούδια από τη χορωδία του σχολείου. Κατόπιν, επισκέφθηκαν το Μελένικο, την μικρότερη πόλη της Βουλγαρίας, όπου θαύμασαν τα εκθέματα μουσείων και τα υπέροχα τοπία της περιοχής. Είδαν παραδοσιακούς χορούς πάλι και συμμετείχαν σε εκδηλώσεις.

Στις 21/03 παρακολούθησαν μάθημα βιολογίας σχετικά με την κλιματική αλλαγή και ασχολήθηκαν με περιβαλλοντικές δράσεις όπως το φύτεμα δέντρου έξω από το σχολείο. Αργότερα, παρακολούθησαν παράσταση σχετικά με την αγάπη και τον έρωτα από το σχολείο. Ακολούθησε και μια σύντομη επίσκεψη στο Bansko αφού δεν υπήρχε χρόνος για περισσότερο.

      20250410 014517

Στις 22/03 αναχώρησαν από το Blagoevgrad  με προορισμό τη Θήβα.

Οι εντυπώσεις καθηγητών και μαθητών ήταν άριστες για όλη τη διοργάνωση. Ειδικά οι μαθητές εκφράστηκαν με πολύ θετικά λόγια για την εμπειρία που τους οδήγησε στη γνωριμία με ένα άλλο πολιτισμό και τους ανθρώπους του καθώς και στη βελτίωση των κοινωνικών και γνωστικών δεξιοτήτων τους.

Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση και συμμετοχή του σχολείου μας σε αυτή τη διοργάνωση!

 

κάτω από: Erasmus+, Erasmus+, Γενικά, Δράσεις, Εκδρομές, Περιβάλλον, Περιβαλλοντική Αγωγή, Πολιτιστικά Θέματα

Συμμετοχή των μαθητών/τριών στην παρέλαση για την Εθνική Εορτή της 25ης Μαρτίου

Συγγραφέας: | 01/04/2025
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή των μαθητών/τριών στην παρέλαση για την Εθνική Εορτή της 25ης Μαρτίου |

Την Τρίτη 25 Μαρτίου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου συμμετείχαν στην μαθητική και στρατιωτική παρέλαση που έγινε στην πόλη μας για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου. Η Διευθύντρια κα Γκιζίλη Σταυρούλα και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρουν τους μαθητές και τις μαθήτριες για την άψογη εμφάνισή τους στην παρέλαση. Ζήτω το Έθνος!

Stigmiotypo othonhs 2025 04 01 174430Stigmiotypo othonhs 2025 04 01 174355

 

 

κάτω από: Γενικά

Σχολική εορτή 25ης Μαρτίου

Συγγραφέας: | 01/04/2025
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολική εορτή 25ης Μαρτίου |

Την Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 τιμήσαμε στο σχολείο μας την διπλή εθνική εορτή, την επέτειο της εθνεγέρσεως του 1821 και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Τα παιδιά υπό την καθοδήγηση και εποπτεία των υπεύθυνων καθηγητριών της γιορτής ( κα Ζιώγου Καλλιόπη ΠΕ 01 – κα Παπασταθοπούλου Δέσποινα ΠΕ 02 ) την παρουσίασαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου, τιμώντας δεόντως την περίσταση. Ακούστηκαν ιστορικά κείμενα και ποιήματα ενώ την γιορτή πλαισίωσε με δύο τραγούδια και τον βυζαντινό ύμνο Τη Υπερμάχω, η χορωδία του σχολείου. Επίσης, τα παιδιά χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς και η σχολική εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ένα σύντομο θεατρικό δρώμενο.

Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά μας για την άψογη παρουσίαση.

IMG 20250324 085955IMG 20250324 090115IMG 20250324 091157IMG 20250324 090032IMG 20250324 085935

IMG 20250324 101101eikona Viber 2025 03 24 18 46 36 403eikona Viber 2025 03 24 18 46 36 259

κάτω από: Γενικά

Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον Υπολογισμό της Ακτίνας της Γης

Συγγραφέας: | 26/03/2025
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον Υπολογισμό της Ακτίνας της Γης |

Την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, 4ο Γυμνάσιο Θήβας, «Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον Υπολογισμό της Ακτίνας της Γης ». Το Πείραμα αυτό συγκαταλέγεται στα 10 πιο όμορφα επιστημονικά πειράματα στην ιστορία της Φυσικής. Πραγματοποιείται την ημέρα της Εαρινής Ισημερίας που χαρακτηρίζεται ως «αρχή της Άνοιξης». Η μέτρηση γίνεται χρησιμοποιώντας απλά εργαλεία και διατάξεις. Στόχος είναι ο υπολογισμός της περιμέτρου και της ακτίνας της γης. Οι μαθητές της Γ γυμνασίου με ιδιαίτερο ζήλο και προσοχή πήραν τις απαραίτητες μετρήσεις υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού του σχολείου κας Ζωγράφου Ιωάννας. Τα αποτελέσματά τους ήταν εξαιρετικά και τα ποσοστά απόκλισης ήταν πολύ μικρά. Συγχαρητήρια στα παιδιά μας!

eikona Viber 2025 03 24 10 00 17 735eikona Viber 2025 03 24 10 00 24 031eikona Viber 2025 03 24 10 00 22 820eikona Viber 2025 03 24 10 00 21 517eikona Viber 2025 03 24 10 00 20 172eikona Viber 2025 03 24 10 00 18 995eikona Viber 2025 03 24 10 00 16 469

κάτω από: Γενικά, Μαθήματα, Μαθήματα Γ Τάξης

Παλιότερα Άρθρα »

Κατηγορίες