Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη του 3ου Γυμνασίου Νάουσας με 3.000 τίτλους! (Τελευταία ενημέρωση 25/02/2021)

Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη του 3ου Γυμνασίου Νάουσας με 3.000 τίτλους!   (Τελευταία  ενημέρωση  25/02/2021)

Tο Γυμνάσιό μας στο … Facebook με πολλά νέα μας

Tο Γυμνάσιό μας στο … Facebook με πολλά νέα μας

etwinning

etwinning

Αρχείο δημοσιεύσεων

Ψηφιακή Ασφάλεια

 Ψηφιακή Ασφάλεια

Ημερολόγιο 2020

Ημερολόγιο 2020

Λεύκωμα 2016-17

Λεύκωμα 2016-17

Μπορείτε να παρακολουθείτε νέα μας και στην Ιστοσελίδα μας

Μπορείτε να παρακολουθείτε νέα μας  και στην Ιστοσελίδα μας

Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Παλαιότερη ιστοσελίδα του σχολείου μας

Παλιά ιστοσελίδα

Ηλεκτρονική Τάξη

Ηλεκτρονική Τάξη

Διαδικτυακή συνάντηση της ομάδας eTwinning “Who I am”

Την Πέμπτη 25-5-2023, μέλη της ομάδας eTwinning του 3ου Γυμνασίου Νάουσας συμμετείχαν στην τηλεδιάσκεψη με το σχολείο Antsla Gymnasium της Εσθονίας που συνεργαζόμαστε. Οι μαθητές/τριες προετοίμασαν το υλικό και τα κείμενα για την τηλεδιάσκεψη και τα παρουσίασαν.

Ακολουθήθηκε το παρακάτω πρόγραμμα:

  •  Σύντομη αναφορά στο έργο μας.
  •  Γνωριμία των εκπαιδευτικών.
  •  Γνωριμία των μαθητών/τριών μέσα από την παρουσίαση κοινόχρηστου padlet. Στο padlet τα μέλη της ομάδας έγραψαν πληροφορίες για τον εαυτό τους και ανάρτησαν ένα ομοίωμα του εαυτού τους (avatar).
  •  Παρουσίαση του padlet με αφίσες που αφορούσαν στην ορθή συμπεριφορά κατά την επικοινωνία μέσω διαδικτύου (netiquette).
  •  Παρουσιάσεις που δημιούργησαν οι μαθητές/τριες για τους χώρους, τις δράσεις και τη λειτουργία των δύο σχολείων.

 

  •   Antsla Gymnasium

https://docs.google.com/presentation/d/1G2GxDGa2hLx2YAlrporWO2SuZQBgZDCK_y9VYvXfwKI/edit?usp=sharing

  • ·3ο Γυμνάσιο Νάουσας

https://view.genial.ly/646b9489f99d91001853c279/video-presentation-circles-video

 

  •  Προβολή των ηλεκτρονικών  βιβλίων με φωτογραφικό υλικό και πληροφορίες για τις δύο πόλεις.

 

  • · Antsla/Estonia

https://read.bookcreator.com/rKZvLlLzGLbXjKRsbA2utNQJDGG2/2yCgmeaiQ02aet1RM2lYbQ

  • · Naoussa/Greece

https://read.bookcreator.com/uePdhI28U9TDp31tIlZbM2iROn02/TyUspUN9Qdaql8V8VWtUOg

 

  •  Απολογισμός-συμπεράσματα του προγράμματος.
  •  Ευχές για καλό καλοκαίρι και καλή τύχη στις αιτήσεις μας για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα KA1 έτσι ώστε να έχουμε την ευκαιρία να γνωριστούμε από κοντά.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που κατάφεραν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του προγράμματος στο σύντομο χρονικό διάστημα που είχαν στη διάθεσή τους.

IMG 20230525 094231 IMG 20230525 094200 IMG 20230525 094226

Έκθεση με τις δημιουργίες των μαθητών/τριων στο μάθημα της τεχνολογίας

Στο μάθημα της τεχνολογίας οι μαθητές/τριες έχουν την ευκαιρία να υλοποιήσουν ένα έργο από την αρχή την χρονιάς μέχρι το τέλος της. Αρχικά, αναζητούν πληροφορίες για το θέμα με το οποίο θα ασχοληθούν και τις οποίες συγκεντρώνουν σε μια γραπτή εργασία. Στη συνέχεια οργανώνουν την κατασκευή ενός αντικειμένου στην Α’ τάξη, μια εικονική επιχείρηση και το ομοίωμά της στη Β’ τάξη και υλοποιούν ένα πείραμα στο πλαίσιο μιας έρευνας στη Γ΄ τάξη. Αργότερα, ολοκληρώνουν τη γραπτή εργασία με τα βήματα που ακολούθησαν στην υλοποίηση του έργου τους. Τέλος, παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους μέσα στην τάξη ζωντανά και ηλεκτρονικά στο κοινό μέσω της εφαρμογής padlet.

Μπορείτε να κάνετε ένα ψηφιακό ταξίδι στις δημιουργίες των παιδιών κάνοντας κλικ σε κάθε ανάρτηση στους παρακάτω συνδέσμους:

Τεχνολογία Α’ Γυμνασίου

Μην παραλείψετε να δείτε το χέρι με το ρομποτικό μηχανισμό που παίζει πέτρα, ψαλίδι, χαρτί δημιουργία του μαθητή Ι. Χ. του Α2 ή τη μινιατούρα μιας ατμομηχανής που κινεί μια ρόδα όταν βράσει το νερό που έχει μέσα της που κατασκεύασε η Α. Γ. του Α3 ή τη ρόδα το λούνα παρκ της μαθήτριας Μ. Γ. του Α1.

https://padlet.com/techno3gym/2022-2023-ttscust5l8c3gjtb

Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου

Ξεναγηθείτε στις δημιουργίες των παιδιών (λογότυπα, αφίσες, ερωτηματολόγια για έρευνα αγοράς, κανόνες ασφάλειας και υγιεινής, σημεία ελέγχου ποιότητας, γραμμές παραγωγής, σχέδια προϊόντων κ.τ.λ.) ανάλογα με το διευθυντικό ρόλο που ανέλαβαν στην εικονική επιχείρηση που επέλεξαν να κατασκευάσουν.

Τεχνολογία Γ’ Γυμνασίου

https://padlet.com/techno3gym/2022-2023-obfege4kk9fz6r0b

Ποιας εταιρείας το χάπι παρακεταμόλης λιώνει πιο γρήγορα; Ποιο εργαλείο θα κόψει πιο βαθιά το μακετόχαρτο; Μπορούμε να μετρήσουμε ηλεκτρική τάση στα φρούτα και τα λαχανικά; Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα απαντούν στα πόστερ που δημιούργησαν τα παιδιά για να παρουσιάσουν τις έρευνες που πραγματοποίησαν.

https://padlet.com/techno3gym/b-2022-2023-zilk2i9sa4dt0f8r

Πρόγραμμα γραπτών εξετάσεων περιόδου Ιουνίου



Λήψη αρχείου

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Έφτασε η ώρα της λήξης του προγράμματος ΑΤΙΠ (Ανακαλύπτω τον τόπο μου: Ιστορία και πολιτισμός) που οργανώθηκε εξαιρετικά από τρεις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, τις κυρίες Κώστα-Τούσια Αλεξάνδρα, Καρβουνίδου Μάρθα και Μπουνόβα Σαλώμη για το σχολικό έτος 2022-23 και συμμετείχαν σε αυτό 51 από τους μαθητές του σχολείου μας.

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, διοργανώθηκαν διάφορες δράσεις και επισκέψεις για τους μαθητές, με σκοπό να γνωρίσουν την ιστορία του τόπου τους και γενικότερα της Ελλάδας.

Πιο αναλυτικά:

  • Το σχολείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα “Κλωστές και νήματα στα αδράχτια της Βιομηχανικής Νάουσας” του ΚΕΠΕΑ Νάουσας με σκοπό τα παιδιά να γνωρίσουν την ιστορία της βιομηχανικής Νάουσας.
  • Σχεδόν κάθε Παρασκευή γίνονταν οι συναντήσεις της ομάδας μας. Υπήρξαν συναντήσεις δόμησης ομάδων, ενημέρωσης των μαθητών για τη λειτουργία χρήσιμων ψηφιακών εργαλείων, τα οποία στη συνέχεια θα τους βοηθούσαν σημαντικά στη σύνταξη και ανάρτηση των εργασιών τους. Επίσης, έγιναν συναντήσεις για να συνταχθεί από όλους το συμβόλαιο της ομάδας και πραγματοποιήθηκαν δημοσκοπήσεις για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με την πολυήμερη και ημερήσια εκδρομή. Μετά, έγινε η κατανομή των εργασιών ανά ομάδα και ξεκίνησαν οι παρουσιάσεις των εργασιών. Τέλος, δημιουργήθηκαν διάφορα ψηφιακά παιχνίδια (kahoot) με σκοπό την κατανόηση των πληροφοριών που αναφέρθηκαν στις παρουσιάσεις.
  • Οι μαθητές και μαθήτριες του προγράμματος συγκέντρωσαν φωτογραφικό υλικό ώστε να εκτυπωθούν ημερολόγια, τα οποία και διατέθηκαν με σκοπό την οικονομική ενίσχυση της πολυήμερης εκδρομής.
  • Πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων τα μέλη της ομάδας έστειλαν τις ευχές τους διαδικτυακά σε ένα padlet.

https://padlet.com/gbiternas/3-f3wwj3qs3g4xkf0a

  • Δημιουργήθηκε ένα κοινόχρηστο padlet στο οποίο αναρτήθηκαν όλες οι εργασίες των μαθητών.

https://padlet.com/sbounova/padlet-6our9bobrxc83adf

  • Διοργανώθηκε μια εκπαιδευτική τετραήμερη εκδρομή για τα μέλη της ομάδας και τους δόθηκε η ευκαιρία να επισκεφτούν τους Δελφούς και να γνωρίσουν από κοντά σημαντικούς προορισμούς της Αργολίδας (Μυκήνες, Επίδαυρος, Ναύπλιο) και της Αθήνας (πολεμικό και εθνικό αρχαιολογικό μουσείο, βράχος και μουσείο Ακροπόλεως, πλατεία Συντάγματος, Ζάππειο, εθνικός κήπος…).
  • Οργανώθηκε, επίσης, εκπαιδευτική ημερήσια εκδρομή σε Μετέωρα και Τρίκαλα.
  • Προχωρήσαμε στη σύνθεση ενός βίντεο με στιγμές από τις εκδρομές και τις συναντήσεις μας, το οποίο παραχωρήθηκε σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες του προγράμματος ως αναμνηστικό.
  • Σχηματίστηκε ένας ψηφιακός πίνακας, ώστε τα μέλη της ομάδας μας να αναρτήσουν τα σχόλιά τους για το πρόγραμμα,

https://jamboard.google.com/d/1EugHul9hzDdJG9P9-ewFvfUz3jqtUJRA-heOi2wVQas/edit?usp=sharing

καθώς και ένα ηλεκτρονικό λεύκωμα για να αποτυπωθούν στιγμές των μαθητών από το πρόγραμμα και τις δράσεις του.

https://read.bookcreator.com/uePdhI28U9TDp31tIlZbM2iROn02/8kihH6ubTmyiOSaK2CYxUA

  • Τέλος, προχωρήσαμε στην κατασκευή αφίσας-πρόσκλησης για την παρουσίαση του προγράμματος. Η παρουσίαση οργανώθηκε και εκτελέστηκε από τα ίδια τα παιδιά.

 

Οι εντυπώσεις των μαθητών ήταν φανερά θετικές. Είχανε την ευκαιρία-την οποία εκμεταλλεύτηκαν- να αναπτύξουν στενές φιλικές σχέσεις με τους συμμαθητές τους, να δουλέψουν ομαδικά και να ανακαλύψουν διάφορα ψηφιακά εργαλεία τα οποία σίγουρα θα τους φανούν χρήσιμα στο μέλλον, να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να δείξουν υπευθυνότητα και συνέπεια. Πάνω απ’ όλα όμως, επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν σε πολλά όμορφα μέρη της Ελλάδος, ήρθαν σε επαφή με την ιστορία και τον πολιτισμό τους, είδαν από κοντά κάποια από τα σημαντικότερα μνημεία της χώρας. Ήταν μια εμπειρία που θα την θυμούνται με νοσταλγία.

Η ομάδαΠαρουσίαση προγράμματος

Επιμέλεια άρθρου: Χατζηιωαννίδου Ελευθερία

«Ενημέρωση των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών του σχολείου για το πρόγραμμα Εράσμους+ ΚΑ122 «Συμπεριληπτική εκπαίδευση»

Αφίσα ΚΑ122 ErasmusΤην Τετάρτη, 17 Μαϊου 2023, μετά την παρουσίαση του πολιτιστικού προγράμματος «Ανακαλύπτω τον τόπο μου: Ιστορία και πολιτισμός» έγινε ενημέρωση στους μαθητές/τριες, στους εκπαιδευτικούς του σχολείου και σε γονείς των παιδιών για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Εράσμους+ ΚΑ122 με τίτλο «Συμπεριληπτική εκπαίδευση». Παρόντες στην εκδήλωση ήταν η υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων του νομού μας, κ. Λένα Δημητριάδου και ο σύμβουλος εκπαίδευσης κ. Γιώργος Ράπτης. Πιο συγκεκριμένα έγινε αναφορά στο πρόγραμμα και το περιεχόμενο του επιμορφωτικού σεμιναρίου που έλαβε χώρα στη Μαρτινίκα της Γαλλίας με τον τίτλο «INCLUSION STARTS WITH I – LEARNING TO LIVE TOGETHER». Ακολούθησε  βίντεο με φωτογραφίες και αναφέρθηκαν πληροφορίες για το νησί και τον πολιτισμό του.

Η παρουσίαση με το ημερολόγιο δραστηριοτήτων: https://view.genial.ly/6401a46ea149d9001abbff11/interactive-content-8-hmeres-symperilhpsh

Το βίντεο με τις φωτογραφίες: https://youtu.be/KvOZ6RXEqcc

 

 

 

 

IMG 1869IMG 1864

 

Παρουσίαση του Πολιτιστικού Προγράμματος “Ανακαλύπτω τον τόπο μου: Ιστορία και πολιτισμός

Την Τετάρτη, 17 Μαΐου 2023 και ώρα 13:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας θα γίνει παρουσίαση του πολιτιστικού προγράμματος “Ανακαλύπτω τον τόπο μου: Ιστορία και πολιτισμός”. Θα χαρούμε αν με την παρουσία τους μας τιμήσουν οι γονείς των μαθητών/τριων του σχολείου μας.

Την οργάνωση, τα κείμενα και την ηλεκτρονική παρουσίαση της εκδήλωσης έχουν αναλάβει οι μαθητές/τριες Α.Σ. (Α3), Μ.Τ. (Β3), Χ.Γ., Ι.Κ., Π.Κ., I.Μ., Ε.Χ. (Γ3).
Την αφίσα δημιούργησαν οι μαθήτριες Μ.Δ., Χ.Κ. (Γ3)
Αφίσα παρ πολιτιστικού προγ. 3ο Γυμ Νάουσας

Ενημέρωση στους εκπαιδευτικούς του νομού μας για το πρόγραμμα Εράσμους+ ΚΑ122 «Συμπεριληπτική εκπαίδευση»

Ενημέρωση Erasmus εκπαιδευτικών Στο πλαίσιο της διάχυσης του προγράμματος Εράσμους+ ΚΑ122 με θέμα «Συμπεριληπτική εκπαίδευση», που υλοποίησε το σχολείο μας, έγινε διαδικτυακή ενημέρωση στους εκπαιδευτικούς του Νομού Ημαθίας την Τετάρτη 10-5-2023 στις 8:00 μ.μ με αναφορά στα παρακάτω:

• Τα 10 βήματα της αίτησης ΚΑ1/κινητικότητα ατόμων-επιμόρφωση προσωπικού.

• Παρουσίαση του ημερολογίου δραστηριοτήτων από τη συμμετοχή μας στο επιμορφωτικό σεμινάριο με τον τίτλο «INCLUSION STARTS WITH I – LEARNING TO LIVE TOGETHER» στη Μαρτινίκα της Γαλλίας.

Στην ενημέρωση συμμετείχαν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού μας. Εισηγήτρια ήταν η εκπαιδευτικός του σχολείου μας Μάρθα Καρβουνίδου, η οποία μετά το πέρας της παρουσίασης απάντησε σε ερωτήσεις των συμμετεχόντων. Ευχόμαστε η δράση αυτή να ενέπνευσε την υλοποίηση περισσότερων προγραμμάτων Εράσμους+ στο νομό μας.

Η παρουσίαση για τα 10 βήματα της αίτησης.



Λήψη αρχείου

Το ημερολόγιο δραστηριοτήτων του σεμιναρίου «INCLUSION STARTS WITH I – LEARNING TO LIVE TOGETHER» https://view.genial.ly/6401a46ea149d9001abbff11/interactive-content-8-hmeres-symperilhpsh

Το βίντεο με φωτογραφίες από τη Μαρτινίκα. https://youtu.be/KvOZ6RXEqcc

Επιμέλεια ανάρτησης: Καρβουνίδου Μάρθα

Επίσκεψη του 6ου Δ.Σ. Νάουσας στο 3ο Γυμνάσιο στο πλαίσιο του προγράμματος μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.

Την Παρασκευή 5 Μαΐου υποδεχθήκαμε στο Γυμνάσιο μας 24 μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ τάξης του 6ου Δ.Σ. Νάουσας, οι οποίοι συνοδεύονταν από τους δασκάλους τους Τζάντζου Ελένη, Μήτογλου Βασίλη και τη διευθύντρια του σχολείου Λαφάρα Αναστασία. Οι μαθητές και μαθήτριες της έκτης τάξης, αφού συμμετείχαν στην πρωινή συγκέντρωση και προσευχή, παρακολούθησαν για τις επόμενες τρεις διδακτικές ώρες τα μαθήματα των μαθηματικών, της νεοελληνικής γλώσσας και της φυσικής αγωγής με υπεύθυνες τις εκπαιδευτικούς Μπουνόβα Σαλώμη, Κώστα-Τούσια Αλεξάνδρα και Τσίρη Κατερίνα. Στο μάθημα των μαθηματικών σχημάτισαν ομάδες με τους μαθητές τμημάτων της Β΄ τάξης και δούλεψαν σε θέματα στατιστικής με τη βοήθεια φύλλου εργασίας. Στην ώρα της νεοελληνικής γλώσσας παρακινήθηκαν να εκφράσουν μέσα από τη συγγραφή μικρών ιστοριών τους φόβους τους για την επικείμενη αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και να διατυπώσουν τις προσδοκίες τους σχετικά με το Γυμνάσιο. Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής σχημάτισαν μικτές ομάδες και με πολύ ενθουσιασμό έπαιξαν ποδόσφαιρο, μπάσκετ και βόλεϊ.
Στη συνέχεια ξεναγήθηκαν από το διευθυντή στους χώρους του σχολείου και ενημερώθηκαν για το πλαίσιο λειτουργίας του Γυμνασίου.
Με χαρά θα τους περιμένουμε τον ερχόμενο Σεπτέμβριο ως πρωτοετείς μαθητές μας.

foto2 foto1 foto3 foto4 2 foto5 2 foto6 2 foto7 2

 

Υλοποιήθηκε η ενημέρωση των γονέων για τα προγράμματα Εράσμους+

Την Τετάρτη, στις 3 Μαΐου 2023, έγινε η προγραμματισμένη ενημέρωση των γονέων του σχολείου μας  για τα προγράμματα Εράσμους+ στο πλαίσιο της διάχυσης του προγράμματος Εράσμους+ ΚΑ122 με θέμα «Συμπεριληπτική εκπαίδευση» που υλοποίησε το σχολείο μας. Οι γονείς ενημερώθηκαν, επίσης, σχετικά με τα σχέδια Εράσμους+ που αιτήθηκε το σχολείο μας και ευελπιστούμε να εγκριθούν και να ξεκινήσουν την επόμενη χρονιά. Επιπρόσθετα έγινε αναφορά για το πρόγραμμα eTwinning, το ρόλο και τα οφέλη του. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς για τη συμμετοχή τους στην τηλεδιάσκεψη. Η παρουσίαση της τηλεδιάσκεψης είναι στη διάθεσή σας στο παρακάτω αρχείο.



Λήψη αρχείου

Ενημέρωση για το πρόγραμμα Εράσμους+ στους γονείς και κηδεμόνες του σχολείου μας

 

Στο πλαίσιο της διάχυσης του προγράμματος Εράσμους+ ΚΑ1 με θέμα «Συμπεριληπτική εκπαίδευση» θα γίνει διαδικτυακή ενημέρωση στους γονείς και κηδεμόνες για τα Ευρωπαϊκά προγράμματα Εράσμους+. Την ενημέρωση θα κάνει η καθηγήτρια του σχολείου μας Μάρθα Καρβουνίδου, την Τετάρτη, 3 Μαΐου 2023 στις 8:00 μ.μ. Ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης έχει σταλεί από το σχολείο στα μέιλ των γονέων και κηδεμόνων.Erasmus ενημέρωση

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕ ΜΕΤΕΩΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΚΑΛΑ

Μια ακόμη εκπαιδευτική εμπειρία είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν στις 25 Απριλίου τα μέλη του πολιτιστικού  προγράμματος «Γνωρίζω τον τόπο μου: Ιστορία και πολιτισμός» του 3ου Γυμνασίου Νάουσας με την επίσκεψή τους στα Μετέωρα και στα Τρίκαλα. Η ομάδα, στην ημερήσια εξόρμησή της, επισκέφτηκε αρχικά το Κέντρο ψηφιακής προβολής της Ιστορίας και του Πολιτισμού των Μετεώρων που εδρεύει στην Καλαμπάκα και παρακολούθησε ενδιαφέρουσες τρισδιάστατες προβολές σχετικά με την ελληνική μυθολογία, τον επιβλητικό  Όλυμπο, τη διαδικασία σχηματισμού των Μετεώρων καθώς και τη δημιουργία της μοναστικής πολιτείας και την ιστορία των μοναστηριών των Μετεώρων. Ακολούθως, περιηγήθηκε στους εντυπωσιακούς βράχους των Μετεώρων και επισκέφτηκε τη μονή Βαρλαάμ θαυμάζοντας από κοντά όλες τις γεωφυσικές διαδικασίες αλλά και τις ανθρωπογενείς παρεμβάσεις που οδήγησαν στη δημιουργία αυτού του υπέροχου τοπίου που ελκύει το ενδιαφέρον και τα βλέμματα ανθρώπων από όλο τον πλανήτη. Η ημερήσια απόδραση της ομάδας ολοκληρώθηκε με επίσκεψη και περιήγηση στην πράσινη (κυριολεκτικά και μεταφορικά), περιποιημένη και όμορφη πόλη των Τρικάλων.

 

Ευχαριστήριο του κ. Ράλλη Εμμανουήλ

Νάουσα, 24/4/2023

Είχα τη χαρά και την τιμή να είμαι μέρος της 4ήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής  που πραγματοποίησε το 3ο Γυμνάσιο Νάουσας  στα πλαίσια του πολιτιστικού του προγράμματος με τίτλο «Ανακαλύπτω τον τόπο μου: Ιστορία και Πολιτισμός» κατά το χρονικό διάστημα 6-9/4 σε Δελφούς, Αργολίδα και Αθήνα καθώς ήμουν υπεύθυνος για τη μετακίνηση αυτής.

θα ήθελα, λοιπόν, σαν επαγγελματίας αλλά και κυρίως σαν γονιός να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τις συντονίστριες καθηγήτριες του προγράμματος κ. Καρβουνίδου, κ. Μπουνόβα και κ. Κώστα-Τούσια για την άριστη οργάνωση και  εκτέλεση του προγράμματος, πριν και κατά την διάρκεια της εκδρομής. Επίσης ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η συνεχής  ροή πληροφοριών προς τους μαθητές, με διάφορα μέσα, ώστε να ενημερώνονται για τον κάθε τόπο που επισκέπτονταν!

Αποτέλεσμα αυτής της οργάνωσης ήταν οι μαθητές να είναι απόλυτα συνεργάσιμοι και να αποκομίσουν εικόνες, πληροφορίες και όμορφες στιγμές!

Ευχαριστούμε και πάλι τις τρεις καθηγήτριες , αλλά και τον γυμνασιάρχη κ. Βαρθολομαίο για την στήριξη τέτοιων προγραμμάτων!

 

Με εκτίμηση

Ράλλης Εμμανουήλ

Σεμινάριο συμπερίληψης στη Μαρτινίκα

logo iky erasmus

Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Εράσμους+ ΚΑ122 του σχολείου μας που αφορά στην επιμόρφωση προσωπικού με τίτλο «Συμπεριληπτική εκπαίδευση» έχει ολοκληρωθεί. Η εκπαιδευτικός του σχολείου μας, Μάρθα Καρβουνίδου, παρακολούθησε στη Μαρτινίκα της Γαλλίας το επιμορφωτικό σεμινάριο με τον τίτλο «INCLUSION STARTS WITH I – LEARNING TO LIVE TOGETHER». Το σεμινάριο αφορούσε στην εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και περιελάμβανε δραστηριότητες για την κοινωνική ένταξη όλων των μαθητών, για το χειρισμό  ενδοσχολικών συγκρούσεων, για το χτίσιμο ομάδας κλπ. ‘Ελαβε χώρα σε διάφορα σημεία του νησιού, όπως για παράδειγμα σε έναν βοτανικό κήπο, με στόχο την προσέγγιση του διαφορετικού φυσικού περιβάλλοντός του και στο μουσείο των σκλάβων για την εξοικείωση με τον πολιτισμό του/ την πολιτιστική του παράδοση. Το σχολείο μας με τη συμμετοχή του σε αυτό το πρόγραμμα είχε την ευκαιρία να βοηθήσει το προσωπικό του να βελτιώσει τις γνώσεις του, να εξελίξει τις δεξιότητες και ικανότητές του, να εξασκήσει ξένες γλώσσες αλλά και να έρθει σε  επαφή με μια διαφορετική κουλτούρα και πολιτισμό αναπτύσσοντας εποικοδομητικά το αίσθημα της ευρωπαϊκής ταυτότητας. Έτσι το σχολείο μας διευρύνει τους ορίζοντές του για να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις.

Σημεία με ιδιαίτερο ενδιαφέρον που σε εμάς φαντάζουν ξένα και εξωτικά ήταν:

  • Το μουσείο των σκλάβων (la savana des esclaves) στο οποίο παρουσιάζονταν η ζωή τους στα χρόνια της σκλαβιάς. Σκληρό μουσείο που θυμίζει τα στρατόπεδα συγκέντρωσης λόγω της απουσίας του ανθρώπινου.

Η κραυγή της σκλάβας γυναίκας

Η κραυγή της σκλάβας

  • Η υπέροχη φύση με την εξωτική βλάστηση και οι πολλοί βοτανικοί κήποι που υπάρχουν στο νησί. Το κολιμπρί και ο ιβίσκος είναι για τους κατοίκους αγαπημένα στοιχεία της φύσης του νησιού.

 

Ιβίσκος

Ιβίσκος

Κολιμπρί

Κολιμπρί

 

Βοτανικός κήπος

Βοτανικός 2

Βοτανικός 1

 

  • Τα πολλά προσεγμένα και περιποιημένα αποστακτήρια ρουμιού. Γίνονται οργανωμένες ξεναγήσεις, έχουν «μουσεία» που πουλάνε διάφορα σουβενίρ και σίγουρα μπορείς να να δοκιμάσεις και να αγοράσεις ρούμι.

αποστακτηριο 2

  • Οι εξαιρετικές παραλίες στην πλευρά της Καραϊβικής, πιο άγριες και με πολλά φύκια που φέρνουν μέχρι και δυσωδία στην πλευρά του Ατλαντικού. Στην πόλη Sainte Marie μετά τον Ιανουάριο και μέχρι το Μάιο εμφανίζεται το φαινόμενο tombolo. Μια στενή ζώνη άμμου αναδύεται και συνδέει το νησάκι με την ηπειρωτική χώρα.

Tombolo Sainte Marie

Ατλαντικός Sainte Marie

Καραϊβική -Pointe du Bout

Καραϊβική

Το ροζ χρώμα είναι φύκια

φύκια

Anse Figuier μια κοντινή παραλία

Anse Figuier

  • Οι κάτοικοι που ήταν απίστευτα ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Παρ’ όλο που το νησί είναι γαλλικό έδαφος υπάρχει αρκετή φτώχια και εγκληματικότητα. Τα εστιατόρια στις παραλίες αν και δεν ήταν περιποιημένα και η κουζίνα τους έκλεινε στις δύο το μεσημέρι, όπως στη Γαλλία, το φαγητό ήταν καλό. Τα Σαββατοκύριακα οι κάτοικοι κάνουν τα πικνικ τους στην παραλία, βάζουν τέντες, ψήνουν και διασκεδάζουν με τη μουσική στη διαπασών. Παντού βλέπεις χαρούμενες παρέες να απολαμβάνουν. Με την άδειά τους έχουμε φωτογραφία.

πικνίκ

Επίσης, το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα επιμορφωτικό. Στην παρακάτω παρουσίαση μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα και υλικό από αυτό. Η παρουσίαση είναι διαδραστική και χρειάζεται να κάνετε κλικ πάνω στα κουμπιά για να διαβάσετε τις πληροφορίες ή να δείτε τις κρυμμένες εικόνες.

https://view.genial.ly/6401a46ea149d9001abbff11/interactive-content-8-hmeres-symperilhpsh

Στο σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε φωτογραφίες από το σεμινάριο και κάποιες ακόμα από το εξωτικό νησί της Καραϊβικής.

https://youtu.be/KvOZ6RXEqcc

Ωρολόγιο Πρόγραμμα από Δευτέρα 24-4-2023



Λήψη αρχείου

Εκπαιδευτική επίσκεψη του 3ου Γυμνασίου Νάουσας σε περιοχές της Ελλάδας με ιδιαίτερο πολιτιστικό ενδιαφέρον



Λήψη αρχείου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση