5η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Αγαπητοί γονείς,

Την Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018 στα πλαίσια της 5ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού το σχολείο μας επισκέφθηκε τα ΓΗΠΕΔΑ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ στην Πετρούπολη. Οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικές αθλητικές δραστηριότητες στα πλαίσια της σχετικής εγκυκλίου του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Δείτε σχετικές ενδεικτικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

ΕΠΕΙΓΟΝ – Κλειστά τα σχολεία της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας στις 28/9/2018

Αγαπητοί γονείς,

Ύστερα από ενημέρωση που είχαμε από τη Διεύθυνση Π.Ε Γ΄ Αθήνας, με απόφαση της Περιφέρειας Αττικής τα σχολεία της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας για αύριο Παρασκευή 28/9/2018 θα μείνουν κλειστά λόγω καιρικών συνθηκών.

 

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα του ΥΠ.Π.Ε.Θ “ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ”

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων υλοποιεί πρόγραμμα σίτισης σε Δημοτικά Σχολεία της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας. Το σχολείο μας, σύμφωνα και με προηγούμενη ενημέρωσή σας, έχει ενταχθεί από φέτος στο πρόγραμμα αυτό δυνάμει του ΦΕΚ 3508/21-8-2018 τ. Β΄.

Το πρόγραμμα «Σχολικά γεύματα» απευθύνεται στο σύνολο των μαθητών (ανεξάρτητα από το εισόδημά τους) προεπιλεγμένων σχολείων. Η καθημερινή προσφορά στο σχολείο ενός δωρεάν, υγιεινού γεύματος περιλαμβάνει σημαντικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη, όπως η μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων και του κοινωνικού αποκλεισμού, η ενίσχυση της εκπαίδευσης, η ενίσχυση της αποδοτικότητας των μαθητών.

Το μενού του προγράμματος αφορά και τις πέντε εκπαιδευτικές ημέρες της εβδομάδας και είναι ειδικά σχεδιασμένο από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας για να καλύψει τις διατροφικές ανάγκες των μαθητών στα πλαίσια της υγιεινής μεσογειακής διατροφής. Τα παραπάνω γεύματα παρασκευάζονται από επιλεγμένο προμηθευτή που διαθέτει τα απαιτούμενα συστήματα υγιεινής και σύμφωνα με τις αυστηρές προδιαγραφές που έχουν ορίσει τα συναρμόδια υπουργεία.

Για τη συμμετοχή των μαθητών στο πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα», ζητείται η συγκατάθεσή σας μέσω της υπογραφής από μέρους σας σχετικής Υπεύθυνης Δήλωσης την οποία θα επιστρέψετε στο σχολείο έως και την Παρασκευή 28/9/2018.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Ενημέρωση των γονέων του σχολείου μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου !

Αγαπητέ γονέα,

Από τη φετινή σχολική χρονιά το σχολείο μας θα ενημερώνει για τις δράσεις του ηλεκτρονικά (με e-mail). Αυτό γίνεται ήδη με τους γονείς των μαθητών της Α΄ τάξης.

Στόχος της πρωτοβουλίας μας αυτής είναι και η ελαχιστοποίηση της χρήσης του χαρτιού με προφανή οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη, αλλά και η ταχύτητα και αξιοπιστία της ενημέρωσής σας δεδομένου ότι κάποιες φορές οι ανακοινώσεις του σχολείου δε φτάνουν σε εσάς.

Είναι προφανές ότι γονέας που θα συμμετάσχει στη δράση αυτή θα ενημερώνεται προσωπικά αποκλειστικά και μόνο στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο (e – mail).

Για τον λόγο αυτό σε περίπτωση που επιθυμείτε τη συμμετοχή σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε και να υπογράψετε (έως την 28η Σεπτεμβρίου 2018) την παρακάτω Υπεύθυνη Δήλωση. Εννοείται ότι ενημέρωση θα συνεχίσει να υπάρχει στην ιστοσελίδα του σχολείου https://blogs.sch.gr/36dimperist/ και στον πίνακα ανακοινώσεων στην εξώπορτα.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Υποδεχθήκαμε τα πρωτάκια μας και φέτος !

Με πολλή χαρά καλωσορίσαμε τα παιδιά της Α Τάξης στολίζοντας την αίθουσα με ωραία χρωματιστά μπαλόνια. Όταν αναχώρησαν από το σχολείο έφυγαν κρατώντας στο χέρι την όμορφη κατασκευή με το μολύβι και το μπαλόνι.

Καλή σχολική χρονιά πρωτάκια μας !

Δείτε σχετικές εικόνες

Δείτε το στο slideshare.net

Υλοποίηση της δράσης “Η τσάντα στο σχολείο” για το σχολικό έτος 2018 – 2019

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας υλοποιώντας για 2η συνεχή χρονιά τη δράση του ΥΠΠΕΘ με τον διακριτό τίτλο «Η τσάντα στο σχολείο» όπως αυτή τροποποιήθηκε με τη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας αποφάσισε τις ημερομηνίες κατά τις οποίες οι μαθητές θα αφήνουν την τσάντα τους στο σχολείο ως εξής :

Παρασκευή 14/9/2018  – Παρασκευή  21/9/2018
Παρασκευή  5/10/2018 – Παρασκευή 19/10/2018
Παρασκευή 9/11/2018   –  Παρασκευή 23/11/2018
Παρασκευή 7/12/2018   –  Παρασκευή 14/12/2018
Παρασκευή 11/1/2019    –  Παρασκευή 25/1/2019
Παρασκευή 8/2/2019    – Παρασκευή 22/2/2019
Παρασκευή  8/3/2019   – Παρασκευή 22/3/2019
Παρασκευή 5/4/2019    – Παρασκευή 12/4/2019
Παρασκευή 10/5/2019  – Παρασκευή 24/5/2019
Παρασκευή 7/6/2019
Από τη διεύθυνση του σχολείου

Αγιασμός – Έναρξη σχολικής χρονιάς 2018 – 2019

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2018 – 2019 θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 08:30 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου.

Στη συνέχεια οι μαθητές θα ανέβουν στις τάξεις όπου θα γίνει η πρώτη γνωριμία με τον/την δάσκαλο/α τους. Την ίδια ημέρα θα μοιραστούν στα παιδιά και τα βιβλία τους. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει οι μαθητές να έχουν μαζί την τσάντα τους.

Αμέσως μετά τον αγιασμό θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο του σχολείου και συνάντηση – ενημέρωση των γονέων με τη διευθύντρια του σχολείου.

Οι μαθητές θα σχολάσουν περίπου στις 10:00 π.μ.

Με τις θερμότερες ευχές μας για μια ευχάριστη και δημιουργική χρονιά !

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων

Θερμές ευχαριστίες !

Θα θέλαμε να εκφράσουμε προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας τις θερμές ευχαριστίες του Συλλόγου Διδασκόντων για την αγορά αθλητικού υλικού και ενός επιτοίχιου ανεμιστήρα για τις ανάγκες των μαθητών μας.

Καλό καλοκαίρι σε όλους !

Σύλλογος Διδασκόντων 36ου Δ.Σ Περιστερίου

Διενέργεια απεντόμωσης – μυοκτονίας σε όλους τους χώρους του σχολείου μας !

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα 21 Ιουνίου 2018 διενεργήθηκε απολύμανση και μυοκτονία σε όλους τους χώρους του σχολείου. Τα φάρμακα που χρησιμοποιήθηκαν είναι μη τοξικά για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Η Μακαρονοπολιτεία της Β΄ τάξης !

Τα μακαρόνια αποφάσισαν να φύγουν

να βρουν νέα κατοικία

και να φτιάξουν μια δική τους

μακαρονοπολιτεία !

Όταν οι μαθητές της Β΄ τάξης διάβασαν το ποίημα “Μακαρόνια” στο βιβλίο της Γλώσσας, φαντάστηκαν τη δική τους “Μακαρονοπολιτεία”! Έτσι λοιπόν έφτιαξαν όμορφα μακαρονόσπιτα, ψηλά μακαρονοκυπάρισσα και ωραία μακαρονολούλουδα !

Με ομαδική εργσσία κατάφεραν “να χτίσουν” μια υπέροχη “Μακαρονοπολιτεία” !

Δείτε το στο slideshare.net

“Τέχνη και Μαθηματικά” : Οι μαθητές της Δ΄ τάξης δημιουργούν !

Αγαπητοί γονείς

Όλα ξεκίνησαν με την παρακολούθηση σχετικού βίντεο στον διαδραστικό πίνακα της τάξης σχετικά με τη ζωή και το έργο του W. Kandinsky, εκ των πρωτεργατών της αφηρημένης τέχνης.

Οι μαθητές της Δ΄ τάξης με αφορμή το Έτος Μαθηματικών εμπνεύστηκαν από τον W. Kandinsky και δημιούργησαν τα δικά τους έργα αφηρημένης τέχνης με γεωμετρικά σχήματα.

Δείτε τα έργα των μαθητών μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Κλειστό το σχολείο την Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018 το σχολείο θα παραμείνει κλειστό λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην Ετήσια Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Περιστερίου που θα πραγματοποιηθεί με άδεια του κ. Περιφερειακού Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Αττικής.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης γράφουν ηλεκτρονική ορθογραφία…

Οι μαθητές της Γ’ Τάξης το πρωί της Παρασκευής 1-6-2108 έγραψαν… διαφορετική Ορθογραφία.

Ενώ είχαν ανοίξει τα τετράδιά τους και ήταν προετοιμασμένοι για τα… κλασικά, τους ανακοινώθηκε πως θα πάνε στην Αίθουσα Πληροφορικής και θα γράψουν την Ορθογραφία στον κειμενογράφο (Word). Είχαν προετοιμαστεί σε απόσπασμα του Ανθολογίου από το βιβλίο του Ιουλίου Βερν “20.000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα” (Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ )

Στην αίθουσα χωρίστηκαν σε ομάδες των 2 ανά υπολογιστή. Πληκτρολογούσαν εναλλάξ. Στο τέλος έκαναν αυτοέλεγχο και αυτοδιόρθωση βοηθούμενοι και από το πρόγραμμα που υπογραμμίζει με κόκκινο τις λέξεις που βρίσκει λάθος. Βέβαια αυτή η “ευκολία” χρειάζεται προσοχή, γιατί τυχαίνει το Word να θεωρεί λάθος λέξεις που δεν είναι κι αυτό δυσκολεύει τους μαθητές.

Πρώτη προσπάθεια ελπιδοφόρα!

Δείτε σχετικές φωτογραφίες.

Δείτε το στο slideshare.net

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Τρίτο Κουδούνι” από την Εθνική Λυρική Σκηνή στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Την Τρίτη 29 Μαΐου 2018 είχαμε τη χαρά και την τιμή να υποδεχθούμε στο σχολείο μας την κ. Στράνη Κωνσταντίνα Καλλιτεχνική Συνεργάτη της  Ομάδας Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων / Εκπαιδευτικών και Κοινωνικών Δράσεων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Η Εθνική Λυρική Σκηνή διοργανώνει, με έγκριση από το Υπουργείο Παιδείας, μία σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων για Δημοτικά Σχολεία με τίτλο 3ο κουδούνι, Όπερα”, τα οποία στοχεύουν στην άμεση επαφή, γνωριμία και διαδραστική ενημέρωση των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων με το λυρικό θέατρο, καθώς και με το έργο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

O εκπαιδευτής εμψυχωτής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής παρουσιάζει μέσα στην τάξη μια “μουσειοσκευή” με τη μορφή μιας μικρής βαλίτσας, η οποία λειτουργεί ως αφετηρία ενός διαδραστικού εργαστηρίου, κατά τη διάρκεια του οποίου οι μαθητές έρχονται σε επαφή με τον κόσμο του λυρικού θεάτρου με ευφάνταστο και ψυχαγωγικό τρόπο.

Στόχος του προγράμματος είναι η γνωριμία των μαθητών με τη λυρική τέχνη, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, την ιστορία της, τα είδη των καλλιτεχνών που την υπηρετούν. Παράλληλα, γίνεται γνωριμία με το έργο και την ιστορία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ενώ μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων και οπτικοακουστικού υλικού, οι μαθητές παίρνουν πληροφορίες για τη μουσική, τις φωνές, τα ηχοχρώματα κτλ.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 11 με 12 ετών (Ε΄ – ΣΤ΄ Δημοτικού). Η διάρκεια κάθε εργαστηρίου προβλέπεται σε μία σχολική ώρα (45 λεπτά).  Με το πέρας του εργαστηρίου, η “μουσειοσκευή” παραμένει στο σχολείο για ένα διάστημα τριών εβδομάδων με σκοπό την περαιτέρω αξιοποίηση του υλικού που περιέχει, από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.

Η Δομή του εργαστηρίου 3ο Κουδούνι, Όπερα που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ήταν η ακόλουθη:

  • Γνωριμία και εισαγωγή για την Εθνική Λυρική Σκηνή και το έργο της
  • Εισαγωγή γύρω από την όπερα (τι είναι όπερα, πότε, πώς και για ποιο λόγο δημιουργήθηκε, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της, ποιες οι διαφορές της με άλλα μουσικά είδη)
  • Η όπερα ως σύνθεση τεχνών : Αναφορά των δομικών συστατικών της όπερας και η συμβολή της αρμονικής συνεργασίας τους που οδηγεί σε ένα άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα
  • Αποσαφήνιση καλλιτεχνικού σκέλους (μαέστρος, συνθέτης, σκηνοθέτης, μουσικοί, μονωδοί, χορωδοί, χορευτές, κομπάρσοι) με έμφαση στη φωνή ως το βασικό “μουσικό όργανο” της όπερας
  • Παρουσίαση της φωνής ως “μουσικό όργανο” μέσω ενός επαγγελματία μονωδού. Μονωδός – ετυμολογία της λέξης, καλλιτεχνική ταυτότητα, τρόπος ζωής, τραγουδιστική τεχνική, λειτουργία του διαφράγματος και σημασία διαφραγματικής αναπνοής, διαδραστικές ασκήσεις αναπνοής και άρθρωσης
  • Σημασία ηχοχρώματος /Διαχωρισμός φωνών και σύζευξη φωνότυπου με χαρακτήρες-ρόλους στην όπερα
  • Αναφορά στο έργο του αρχιμουσικού. Διασαφήνιση του ρόλου του μαέστρου. Διαδραστικές ασκήσεις ρυθμού, ύφους κι έντασης
  • Η έννοια του κανόνα στη μουσική. Διαδραστικές ασκήσεις κινητικού και μουσικού κανόνα ανά ομάδες
  • Αναφορά ακολουθίας ροής στο στήσιμο μίας παράστασης όπερας
  • Σύνδεση με το υλικό που περιλαμβάνει η “μουσειοσκευή” ώστε να δοθεί το κίνητρο περαιτέρω επεξεργασίας του από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
  • Κλείσιμο εργαστηρίου με ασκήσεις αποφόρτισης κι ευχαριστίες

Δείτε σχετικές φωτογραφίες από τη δράση αυτή !

Δείτε το στο slideshare.net

“Κυκλοφορώ με ασφάλεια” – Παρουσίαση δράσεων από τους μαθητές των Α΄ – Β΄ – Δ΄ τάξεων !

Αγαπητοί γονείς

Την Τετάρτη 23 Μαΐου 2018 οι μαθητές των Α΄- Β΄- Δ΄ τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια όμορφη εκδήλωση για την κυκλοφοριακή αγωγή στα πλαίσια της εισαγωγής του μαθήματος της Κυκλοφοριακής Αγωγής στο Εβδομαδιαίο Αναλυτικό Πρόγραμμα όλων των δημόσιων σχολείων της χώρας.

Οι μαθητές μας αφιέρωσαν χρόνο στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης και με την καθοδήγηση των δασκάλων τους πραγματικά μεγαλούργησαν! Εντυπωσιακά σκηνικά «γέμισαν» τον χώρο της αίθουσας εκδηλώσεων του σχολείου μας, όμορφες στολές και καλαίσθητες κατασκευές άφησαν άφωνους τους γονείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους ! Τα παιδιά είπαν όμως και ποιήματα, τραγούδησαν, παρουσίασαν σκετσάκια και δραματοποίησαν σκηνές από την κυκλοφορία στους δρόμους.

Έτσι λοιπόν, θύμισαν σε όλους μας πόσο σημαντικό για τη ζωή μας είναι να τηρούμε τον κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας !

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για την υπέροχη αυτή δράση του σχολείου μας !

Δείτε το πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση του σχολείου μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση