“Τέχνη και Μαθηματικά” : Οι μαθητές της Δ΄ τάξης δημιουργούν !

Αγαπητοί γονείς Όλα ξεκίνησαν με την παρακολούθηση σχετικού βίντεο στον διαδραστικό πίνακα της τάξης σχετικά με τη ζωή και το έργο του W. Kandinsky, εκ των πρωτεργατών της αφηρημένης τέχνης. Οι μαθητές της Δ΄ τάξης με αφορμή το Έτος Μαθηματικών εμπνεύστηκαν από τον W. Kandinsky και δημιούργησαν τα δικά τους έργα αφηρημένης τέχνης με γεωμετρικά σχήματα. […]

;
Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση