Κατασκευή ΤΡΙΛΙΖΑΣ με σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας !

Αγαπητοί γονείς,

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης με θέμα την “Κυκλοφοριακή Αγωγή” οι μαθητές της Β΄ τάξης κατασκεύασαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, τη γνωστή σε όλους μας “Τρίλιζα” αλλά κάπως διαφορετική… Χρησιμοποίησαν πιόνια σχεδιασμένα με τα σήματα της τροχαίας.

Αφού πρώτα τα παιδιά ζωγράφισαν τα σήματα,  στη συνέχεια τα πλαστικοποιήσαμε και τα κόψαμε προσεκτικά στο περίγραμμά τους.

Το επιτραπέζιο παιχνίδι μας ήταν έτοιμο !

Χειροποίητο, διασκεδαστικό και συνάμα εκπαιδευτικό !

Δείτε σχετικές εικόνες από την κατασκευή των παιδιών μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Οι Μινωίτες της Γ’ Τάξης χαράζουν ιερογλυφικά !

Αγαπητοί γονείς,

Την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018 με αφορμή το μάθημα της Ιστορίας για τον Μινωικό Πολιτισμό οι μαθητές της Γ΄ Τάξης χάραξαν ιερογλυφικά και συλλαβογράμματα σε πλάκες από πλαστελίνη ή πηλό.

Είχαν ενημερωθεί αρκετές ημέρες πριν προκειμένου να προμηθευτούν πλαστελίνη ή πηλό και να φέρουν ένα ύφασμα που θα ρίχναμε επάνω τους σαν φόρεμα αρχαίο. Το ύφασμα πιάστηκε με παραμάνες. Όσα από τα κορίτσια ήθελαν, μετά από συνεννόηση με τους γονείς βάφτηκαν ελαφρά στην τάξη στα πρότυπα των Μινωιτισσών (“Παριζιάνα”). Βέβαια ξεβάφτηκαν πριν το διάλειμμα.

Αρχικά στρώσαμε λαδόκολλες στα θρανία για να μην τα λερώσουμε και να μην κολλήσει το υλικό σ’ αυτά. Το πλάσιμο των υλικών αποδείχτηκε επίπονο αλλά τα κατάφεραν. Είδαν ιερογλυφικά και συλλλαβογράμματα στο διαδίκτυο και στη συνέχεια τα χάραξαν με πλαστικό μαχαίρι στις πλάκες. Οι πλάκες έμειναν το Σαββατοκύριακο στην αίθουσα προκειμένου να στεγνώσουν και οι μαθητές τις πήραν στο σπίτι τους τη Δευτέρα.

Δείτε τις…γραφές τους:

Δείτε το στο slideshare.net

Κατασκευή Origami από τους μαθητές της Γ΄ τάξης !

Αγαπητοί γονείς,

Την Πέμπτη 17 Μαΐου 2018 οι μαθητές της Γ΄ Τάξης με αφορμή σχετικό μάθημα της Γλώσσας έφτιαξαν για πρώτη φορά origami.

Παρακολούθησαν τη διαδικασία βήμα προς βήμα από video του youtube στον διαδραστικό. Το video διακοπτόταν σε κάθε στάδιο προκειμένου οι μαθητές να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες. Ο ρυθμός εκτέλεσης ήταν διαφορετικός για τον καθένα κι έτσι δόθηκε περισσότερος χρόνος σε όσους έμεναν πίσω, ώστε η τάξη να προχωρά ταυτόχρονα.

Βοήθεια πήραν όσοι ήθελαν και μόνο από συμμαθητές τους.

Δείτε τις δημιουργίες τους:

Δείτε το στο slideshare.net

 

Τα παιδιά της Α΄ τάξης ζωγραφίζουν την “Ποδηλάτισσα” !

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης, ασχοληθήκαμε με τη μελέτη του θέματος της Κυκλοφοριακής Αγωγής. Είδαμε σχετικά βιντεάκια, επισκεφτήκαμε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στο Μοσχάτο, ακούσαμε ιστορίες και τραγούδια. Διαβάσαμε το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη “Η Ποδηλάτισσα” και το ακούσαμε μελοποιημένο. Μας άρεσε πολύ και καθώς συζητούσαμε τους στίχους του, αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε την ιστορία της ποδηλάτισσας ! Οι ζωγραφιές των παιδιών ήταν γεμάτες φαντασία και είχαμε την ιδέα να τις οπτικοποιήσουμε σε ένα μικρό βιντεάκι. Μπράβο στα παιδιά για την υπέροχη προσπάθειά τους!

Απολαύστε το !

Βράβευση μαθητών μας από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία !

Αγαπητοί γονείς,

Με ιδιαίτερη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι οι μαθητές μας ΡΑΠΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Ε΄ τάξη) ΑΓΡΕΒΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ – ΜΠΙΣΤΙΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΝΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΣΤ΄  τάξη) πρώτευσαν στον διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας «Παιχνίδι και Μαθηματικά» που διεξήχθη (σε πανελλαδικό επίπεδο) στις 9 Μαρτίου 2018. Η βράβευση των μαθητών μας έγινε το Σάββατο 19 Μαΐου 2018, στην αίθουσα του ΚΥΒΕ (Εθνάρχου Μακαρίου 1, Περιστέρι).

Συγχαίρουμε τους μαθητές μας για την επιτυχία τους και ευχόμαστε η επιτυχία τους αυτή να αποτελέσει παράδειγμα και για τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου μας !

Σύλλογος Διδασκόντων 36ου Δημ. Σχολείου Περιστερίου

Οδοντιατρικός έλεγχος για τους μαθητές των Α΄ – Β΄ τάξεων του σχολείου μας !

Αγαπητοί γονείς,

Την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018 κλιμάκιο ιατρών του 2ου Κέντρου Υγείας Περιστερίου πραγματοποίησαν οδοντιατρικό έλεγχο στους μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης. Προηγήθηκε ενημέρωση των μαθητών για την τεράστια σημασία της σωστής στοματικής υγιεινής με προβολή σχετικού οπτικοακουστικού υλικού.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες από την επίσκεψη του οδοντιατρικού κλιμακίου στο σχολείο μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Συμμετοχή του σχολείου μας σε πρόγραμμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης !

Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης και ξεκινά από την Πέμπτη 17/5/2018 έως και 20/6/2018 τη συλλογή χαρτιού σε μεγασάκους.

Το πρόγραμμα αφορά στη συλλογή σχολικών και άλλων βιβλίων, εγκυκλοπαιδειών, τετραδίων, εφημερίδων, περιοδικών, χαρτιών Α4 και γενικά χαρτιού και συμβάλλει ουσιαστικά στην ευαισθητοποίηση και την αφύπνιση της οικολογικής συνείδησης των μαθητών.

Το σχολείο μας, στα πλαίσια της ανταποδοτικότητας θα κερδίζει ένα πακέτο χαρτί Α4 ανά 70 κιλά χαρτιού που συλλέγεται.

Ας συμβάλλουμε όλοι στην προσπάθεια αυτή που αφενός ενισχύει την οικολογική συνείδηση των μαθητών μας, αφετέρου μειώνει τα έξοδα του σχολείου για την αγορά φωτοτυπικού χαρτιού.

Σύλλογος Διδασκόντων 36ου Δ.Σ Περιστερίου

Νέος φιλικός αγώνας μπάσκετ με το 47ο Δημ. Σχολείο Περιστερίου

Αγαπητοί γονείς,

Την Τρίτη 15 Μαΐου 2018 η ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας έδωσε έναν ακόμα φιλικό αγώνα καλαθοσφαίρισης. Αυτή τη φορά με τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 47ου Δημ. Σχολείου Περιστερίου. Το σχολείο μας έχοντας ως «αντίπαλο» την αντάξια ομάδα του 47ου κατάφερε και πάλι να κερδίσει.

Ευχαριστούμε θερμά τη διευθύντρια και τους συναδέλφους για τη φιλοξενία καθώς και τα παιδιά για το αθλητικό και ομαδικό πνεύμα ! 

Ευελπιστούμε ότι του χρόνου το πρόγραμμα των διασχολικών αγώνων θα διευρυνθεί με τη συμμετοχή περισσότερων σχολείων του Δήμου μας.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Εκπαιδευτική επίσκεψη των Δ΄ – Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης !

Αγαπητοί γονείς,

Την Παρασκευή 11 Μαΐου 2018, οι μαθητές των Δ΄ – Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και ήρθαν σε επαφή με την καρδιά του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Παράλληλα παρακολούθησαν και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μια παραμυθένια διήγηση» στο στούντιο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.

Ήταν πραγματικά μια κουραστική μεν λόγω θερμοκρασίας αλλά καταπληκτική εκδρομή που όλοι μας, μαθητές και εκπαιδευτικοί, απολαύσαμε !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Εκπαιδευτική επίσκεψη των Α’ – Β΄- Γ΄ τάξεων του σχολείου μας στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης !

Αγαπητοί γονείς,

Την Παρασκευή 11 Μαΐου 2018, οι μαθητές των Α΄ – Β΄ – Γ΄ τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν τους χώρους του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης και ήρθαν σε επαφή με τα πολύτιμα εκθέματα του Μουσείου. Παράλληλα παρακολούθησαν και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Οι θεοί ζωντανεύουν” στο στούντιο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.

Ήταν πραγματικά μια ωφέλιμη εκδρομή για όλους μας !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Τα παιδιά της Α΄ τάξης φτιάχνουν κάρτες για τη Γιορτή της Μητέρας !

Από τα παιδιά της Α΄ τάξης, κάρτες για τη γιορτή της μητέρας, γεμάτες ευχές, απέραντη αγάπη και πολλά ευχαριστώ. Μικρά, πολύτιμα λογάκια για κάθε μανούλα.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες

Δείτε το στο slideshare.net

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες των μαθητών μας !

Επίσκεψη κλιμακίου ιατρών του 2ου Κέντρου Υγείας Περιστερίου στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι  στα πλαίσια της συνεργασίας του σχολείου μας με τους ιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του 2ου Κέντρου Υγείας Περιστερίου πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις με την έγγραφη συγκατάθεση των γονέων των μαθητών μας ως εξής :

Την Τρίτη 8/5/2018 με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε το 1ο κλιμάκιο με επικεφαλής γιατρό – ορθοπεδικό και τη νοσηλεύτρια με αντικείμενο τον μυοσκελετικό έλεγχο των μαθητών των Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας.

Την ίδια ημέρα, άλλο κλιμάκιο, αποτελούμενο από δύο νοσηλεύτριες, πραγματοποίησε στην αίθουσα εκδηλώσεων ενημέρωση των μαθητών των Δ΄ –  Ε΄ – ΣΤ΄ με θέμα «Τα μικρόβια στη ζωή μας».

Την Πέμπτη 10/52018 τρίτο κλιμάκιο με επικεφαλής παιδίατρο, μία νοσηλεύτρια και μια επισκέπτρια υγείας  εξέτασε τα παιδιά της Α΄ και της ΣΤ΄ τάξης  και έλεγξε τα βιβλιάρια εμβολίων τω μαθητών των ανωτέρω τάξεων.

Ο κύκλος της ιατρικής φροντίδας θα κλείσει με επίσκεψη οδοντιάτρου την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018  για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας.

Δείτε σχετικές εικόνες

Δείτε το στο slideshare.net

 

Διασχολικοί αγώνες καλαθοσφαίρισης ! Συμμετέχουμε !

Αγαπητοί γονείς,

Στα πλαίσια των διασχολικών αγώνων καλαθοσφαίρισης πραγματοποιήθηκε (με τη συνεργασία των καθηγητών Φυσικής Αγωγής των δύο σχολείων) ο φιλικός αγώνας μεταξύ των ομάδων της ΣΤ΄ τάξης του 28ου Δημ. Σχολείου Περιστερίου και του σχολείου μας στον φιλόξενο χώρο του 28ου. Το σχολείο μας έχοντας ως “αντίπαλο” της αντάξια ομάδα του 28ου κατάφερε να κερδίσει.

Ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία τη διευθύντρια και τους συναδέλφους του 28ου Δημ. Σχολείου Περιστερίου και συγχαίρουμε τα παιδιά και των δύο σχολείων για την απόλυτα αθλητική συμπεριφορά τους τόσο πριν, κατά τη διάρκεια όσο και στο τέλος του φιλικού αυτού αγώνα.

Τέτοιες δράσεις προωθούν την ευγενή άμιλλα, τη γνωριμία, τη φιλία και τη συνεργασία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών των σχολείων της διεύθυνσής μας.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Παρασκευή ψωμιού στο σχολείο από τους μαθητές της Γ΄ τάξης

Αγαπητοί γονείς,

Την Πέμπτη 3/5/2018 οι μαθητές της Γ’ Τάξης στα πλαίσια των μαθημάτων της Γλώσσας, της Μελέτης Περιβάλλοντος και της Αγωγής Υγείας ζύμωσαν ψωμί στο σχολείο.

Η αφορμή δόθηκε από την Ενότητα της Γλώσσας για το ψωμί. Με την ανακοίνωση οι μαθητές ξαφνιάστηκαν και θεώρησαν πως ήταν αδύνατο να τα καταφέρουν. Οι πιο αισιόδοξοι είπαν πως θα τα καταφέρουν αλλά το ψωμί δε θα τρώγεται.

Η προεργασία είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη εβδομάδα. Ενημερώθηκαν οι γονείς των οποίων η βοήθεια πάντα είναι απαραίτητη και αμέριστη. Βοήθησαν να βρουν τα παιδιά συνταγές (το καθένα τη δικιά του) και την έγραψαν μαζί με την εκτέλεση στην αντίστοιχη άσκηση στο βιβλίο. Προετοίμασαν τα υλικά και, πολύ σημαντικό, έκαναν πρόβα στο σπίτι το Σαββατοκύριακο προκειμένου να κερδίσουμε χρόνο στο σχολείο. Κανένας γονιός δε δήλωσε αδυναμία και γι’ αυτό τους ευχαριστούμε πολύ!

Την Πέμπτη η αίθουσα διαμορφώθηκε σε μεγάλη τραπεζαρία από τους μαθητές και απλώθηκαν τραπεζομάντιλα και υλικά. Ο καθένας δούλεψε μόνος του ακολουθώντας τις οδηγίες που είχε γράψει στο βιβλίο. Αρχίσαμε στις 8.30 και τελειώσαμε στις 9.15.

Δύο μητέρες προθυμοποιήθηκαν να μεταφέρουν τα αλουμινένια ταψάκια στον γειτονικό φούρνο για να τα ψήσει. Ευχαριστούμε πολύ τις κυρίες Ζέρη Λένα και Καλτσή Γιώτα (αλφαβητικά) γι’ αυτή την πρωτοβουλία!

Μας τα έφεραν πίσω ζεστά ζεστά γύρω στις 11.30. Η χαρά κι η αγωνία των μαθητών για το αποτέλεσμα ήταν μεγάλη. Όταν πήγαμε στην τάξη δεν κρατιούνταν. Δεν πίστευαν πως το καρβέλι μπροστά τους ήταν δικό τους δημιούργημα. Οι πρώτες μπουκιές ήταν αναγνωριστικές. Δεν ήξεραν τι να περιμένουν! Το αποτέλεσμα τους δικαίωσε! Το ψωμί βγήκε πολύ καλό και άρχισε η…επίθεση και τα κεράσματα. Κέρασαν και τους δασκάλους και πήραν κολακευτικά σχόλια.

Η ημέρα τελείωσε με ντοκιμαντέρ στον διαδραστικό πίνακα ως επιβράβευση (αν εξαιρέσουμε τα Μαθηματικά που έκαναν όσο το ψωμί ψηνόταν).

Όπως γράφει και η Ενότητα στη Γλώσσα, “Το πιο γλυκό ψωμί”

Δείτε εικόνες από όλα τα στάδια της δουλειάς των παιδιών μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2018-2019 – Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος για τον Προγραμματισμό του Εκπαιδευτικού Έργου καθώς και θεμάτων που άπτονται της λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος. Κατεβάστε επίσης την αίτηση εγγραφής των μαθητών στο Ολοήμερο για το 2018 – 2019.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου προβλέπονται τα ακόλουθα για το Ολοήμερο :

Στα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία (με λειτουργικότητα από 4/θέσια και άνω) δύναται να συγκροτηθεί και να λειτουργήσει τμήμα/τμήματα Ολοήμερου Προγράμματος με τις εξής προϋποθέσεις:

α) Στη συγκρότηση των τμημάτων του Ολοήμερου Προγράμματος λαμβάνεται υπόψη η δηλωθείσα ώρα αποχώρησης των μαθητών, που αναγράφεται στη σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων κατά την εγγραφή τους.
β) Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος (15:00), εφόσον έχει κατατεθεί σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων.
γ) Η αποχώρηση των μαθητών γίνεται με ευθύνη του εκάστοτε υπεύθυνου λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος, ο οποίος αποχωρεί μετά τη λήξη του (16.00), ασχέτως αν ασκεί διδακτικά καθήκοντα στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα.

δ) Στα σχολεία με λειτουργικότητα από 6/θέσια και άνω, ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος (1η, 2η ή 3η ώρα) είναι 14 φοιτώντες μαθητές. Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:
αα) οι μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί.

ββ) οι μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως, πολύτεκνοι/τρίτεκνοι/μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένοι). πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ και τα παιδιά τους φοιτούν σε σχολικές μονάδες Π.Ε με εγγραφή στο πρωινό πρόγραμμα, και δεν είναι ενταγμένα στις λειτουργούσες Δ.Υ.Ε.Π.

ε) Στη φάση του προγραμματισμού και συγκρότησης του/των τμήματος/τμημάτων ολοήμερου, οι Δ/ντές των σχολείων σε συνεργασία με τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, λαμβάνουν υπόψη κατά προτεραιότητα τη φοίτηση των μαθητών των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς.

στ) Δε νοείται φοίτηση μόνο στο πρωινό πρόγραμμα του Ολοήμερου (07:00 – 08:00) χωρίς φοίτηση στο Ολοήμερο (το μεσημέρι). Αντίθετα είναι δυνατή η φοίτηση στο Ολοήμερο χωρίς εγγραφή στην πρωινή ζώνη. Για να λειτουργήσει πρωινό τμήμα θα πρέπει να δηλωθεί από επτά (7) τουλάχιστον μαθητές.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση