Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι η μαθήτρια της Ε΄ τάξης του σχολείου μας Μαρία Τσετσενέκου βραβεύτηκε στον 6ο Διαγωνισμό Ζωγραφικής που διοργάνωσε και φέτος ο Δήμος Περιστερίου.
Το έργο της Μαρίας όπως και όλα τα έργα των παιδιών από τα υπόλοιπα σχολεία του Περιστερίου που βραβεύτηκαν έχουν αναρτηθεί σε ειδικά φωτιζόμενες προθήκες στο πάρκο απέναντι από τον ΟΤΕ.
Θερμά συγχαρητήρια στη Μαρία από όλους τους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές της !
Κάτω από : Συμμετοχή σε διαγωνισμούς - Βραβεύσεις | Με ετικέττες βράβευση, Δήμος Περιστερίου, διαγωνισμός ζωγραφικής, μαθητές, σχολείο | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Σας γνωστοποιούμε ότι η ενημέρωσή σας για την πρόοδο αλλά και τη συμπεριφορά των μαθητών καθώς και η παράδοση της βαθμολογίας του Α΄ τριμήνου για τις τάξεις Γ΄- Δ΄- Ε΄- ΣΤ΄ θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 1:15 μ.μ (στο σχόλασμα).
Την Τετάρτη 28/11/2018 έγινε ενημέρωση των μαθητών του σχολείου μας για τα οφέλη της ανακύκλωσης λαμπτήρων από εκπροσώπους της ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗΣ (
Σας ενημερώνουμε ότι η Διεύθυνση Δ.Ε Γ΄ Αθήνας ξεκίνησε σήμερα 27/11/2018 τη διαδικασία εγγραφής των μαθητών της (φετινής) ΣΤ΄ τάξης του σχολείου στα Γυμνάσια το επόμενο σχολικό έτος 2019 – 2020.
Την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018 και με αφορμή ένα κείμενο του βιβλίου της Γλώσσας, οι μαθητές της Α’ τάξης κατασκεύασαν χάρτινες φιγούρες του Καραγκιόζη και του Μορφονιού. Αφού έβαλαν στην πίσω πλευρά ένα καλαμάκι κι έμαθαν τον διάλογο του κειμένου, έπαιξαν στον μπερντέ με τις φιγούρες τους, που τον είχαμε φωτίσει με έναν φακό. Αυτήν την ημέρα η χαρά των μαθητών ζωγραφίστηκε στα πρόσωπά τους και τα γέλια τους πλημμύρισαν την τάξη!
Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος, το σχολείο μας τίμησε τη γιορτή της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.
Σας ενημερώνουμε ότι η εορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 8:30 π.μ. Προβλεπόμενη ώρα ολοκλήρωσης της εορτής : 9:30 π.μ. Οι μαθητές αποχωρούν από το σχολείο με τη λήξη της εορτής με ευθύνη των γονέων τους.
Με αφορμή την ενότητα «Διατροφή» στο βιβλίο της γλώσσας της ΣΤ’ Δημοτικού και μετά από συζήτηση που ακολούθησε με τους μαθητές της τάξης αποφασίσαμε να προσκαλέσουμε τη διατροφολόγο του τμήματος Διατροφής του Αττικού Νοσοκομείου κα Σοφία Ζουγανέλη.
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 το σχολείο θα παραμείνει κλειστό λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων τους στα υπηρεσιακά συμβούλια (ΠΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ – ΚΥΣΠΕ). Δείτε τη σχετική
Για μία ακόμα χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει στον
Με αφορμή την άσκηση για τις λαλίτσες στην Ενότητα “Ρώτα το νερό…τι τρέχει” (Γλώσσα Δ’ Τάξης) τρεις μαθήτριες έφεραν λαλίτσες από το σπίτι τους και τις έδειξαν στους συμμαθητές τους. Τα περισσότερα παιδιά δεν ήξεραν τι είναι. Σε όλους φάνηκε πολύ περίεργος ο ήχος που έβγαζαν.
Σας ενημερώνουμε ότι ο εορτασμός για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018 στις 08:30 π.μ. Οι μαθητές θα αποχωρήσουν γύρω στις 09:30 π.μ με ευθύνη των γονέων τους. Το Ολοήμερο την ημέρα αυτή δε θα λειτουργήσει.
3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας