Βράβευση μαθήτριάς μας στον διαγωνισμό ζωγραφικής του Δήμου Περιστερίου !

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι  η μαθήτρια της Ε΄ τάξης του σχολείου μας Μαρία Τσετσενέκου  βραβεύτηκε στον 6ο Διαγωνισμό Ζωγραφικής που διοργάνωσε και φέτος ο Δήμος Περιστερίου.

Το έργο της Μαρίας όπως και όλα τα έργα των παιδιών από τα υπόλοιπα σχολεία του Περιστερίου που βραβεύτηκαν έχουν αναρτηθεί σε ειδικά φωτιζόμενες προθήκες  στο πάρκο απέναντι από τον ΟΤΕ.

Θερμά συγχαρητήρια στη Μαρία από όλους τους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές της !

Ενημέρωση Γονέων – Παράδοση βαθμολογίας 1ου τριμήνου

Αγαπητοί γονείς

Σας γνωστοποιούμε ότι η ενημέρωσή σας για την πρόοδο αλλά και τη συμπεριφορά των μαθητών καθώς και η παράδοση της βαθμολογίας του Α΄ τριμήνου για τις τάξεις  Γ΄- Δ΄- Ε΄- ΣΤ΄ θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 1:15 μ.μ (στο σχόλασμα).

Επισημαίνουμε ότι η παραμονή των μαθητών στον χώρο του σχολείου μετά τις 13:15 (ώρα ολοκλήρωσης του πρωινού προγράμματος και της ευθύνης των εφημερευόντων εκπαιδευτικών) μπορεί να γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των γονέων όσον αφορά στην εποπτεία τους.

Το Ολοήμερο την ημέρα εκείνη θα λειτουργήσει κανονικά.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Ενημέρωση των μαθητών μας για την ανακύκλωση λαμπτήρων !

Αγαπητοί γονείς,

Την Τετάρτη 28/11/2018 έγινε ενημέρωση των μαθητών του σχολείου μας για τα οφέλη της ανακύκλωσης λαμπτήρων από εκπροσώπους της ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗΣ (μετά από σχετική άδεια του ΥΠ.Π.Ε.Θ). Στο τέλος της ενημέρωσης παραχωρήθηκαν δωρεάν στο σχολείο μας κάδοι ανακύκλωσης λαμπτήρων (διαφόρων μεγεθών) από σκληρό χαρτί. Πρόκειται για κάδους που πιθανόν να έχετε δει και σε διάφορα μεγάλα καταστήματα.

Το σχολείο μας θα έχει μόνιμα αυτούς τους κάδους και σας καλεί να συμμετέχετε στη δράση αυτή φέρνοντας λαμπτήρες που δε χρειάζεστε πια, συμβάλλοντας και εσείς, δια του παραδείγματος, στην εκπαίδευση των παιδιών μας σε θέματα ανακύκλωσης και γενικότερα προστασίας του περιβάλλοντος.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες από την ενημέρωση των μαθητών μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Φοίτηση μαθητών ΣΤ΄ τάξης στο Γυμνάσιο

Αγαπητέ γονέα,

Σας ενημερώνουμε ότι η Διεύθυνση Δ.Ε Γ΄ Αθήνας ξεκίνησε σήμερα 27/11/2018 τη διαδικασία εγγραφής των μαθητών της (φετινής) ΣΤ΄ τάξης του σχολείου στα Γυμνάσια το επόμενο σχολικό έτος 2019 – 2020.

Για τον λόγο αυτό καλείστε έως και την 5η Δεκεμβρίου 2018, ημέρα Τετάρτη :

Να συμπληρώσετε και να καταθέσετε στη Διευθύντρια του σχολείου :

α)        τη Δήλωση Στοιχείων.

β)        Πρωτότυπο Λογαριασμό ΕΥΔΑΠ στο όνομα του ενός εκ των δύο κηδεμόνων  

ή

την τελευταία υποβληθείσα φορολογική δήλωση (έντυπο Ε1, τέσσερις σελίδες) με σβησμένα τα οικονομικά στοιχεία, έτσι ώστε να  γίνει επικαιροποίηση της διεύθυνσης μόνιμης κατοικίας των μαθητών.

      Όσοι μαθητές έχουν αδερφό/ή σε Γυμνάσιο στην Α΄ ή Β΄ τάξη, παρακαλούμε να συμπληρώσετε το σχετικό πεδίο στη δήλωση στοιχείων. Για την απόδειξη της φοίτησης του αδερφού/ής στο Γυμνάσιο είναι απαραίτητη η προσκόμιση σχετικής βεβαίωσης φοίτησης από τον διευθυντή/ντρια του Γυμνασίου.

    Από τη διεύθυνση του σχολείου

Η Α΄ τάξη παίζει Καραγκιόζη !

Αγαπητοί γονείς,

Την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018 και με αφορμή ένα  κείμενο του βιβλίου της Γλώσσας, οι μαθητές της Α’ τάξης κατασκεύασαν χάρτινες φιγούρες του Καραγκιόζη και του Μορφονιού. Αφού έβαλαν στην πίσω πλευρά ένα καλαμάκι κι έμαθαν τον διάλογο του κειμένου, έπαιξαν στον μπερντέ με τις φιγούρες τους, που τον είχαμε φωτίσει με έναν φακό. Αυτήν την ημέρα η χαρά των μαθητών ζωγραφίστηκε στα πρόσωπά τους και τα γέλια τους πλημμύρισαν την τάξη!

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

 

 

Γιορτή 17ης Νοεμβρίου 2018 στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος, το σχολείο μας τίμησε τη γιορτή της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

Η γιορτή της 45ης επετείου οργανώθηκε και παρουσιάστηκε στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Σχολείου μας από τους μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων με την καθοδήγηση και την επιμέλεια των εκπαιδευτικών Βεργέτη Ιωάννη και Κεντρωτή Ελευθερίας.

Σε έντονα συγκινησιακό κλίμα οι μαθητές μας μέσα από το χρονικό, τα ποιήματα, τα τραγούδια, τις προβολές και τις πλούσιες εικόνες, κατόρθωσαν να ζωντανέψουν τα θλιβερά γεγονότα της 17ης Νοέμβρη, να μας θυμίσουν συνθήματα της εποχής και να μας τονίσουν τη διαχρονικότητά τους.

Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στην κ. Παπαλεοντίου Μαρία που τραγούδησε στη γιορτή και καθοδηγούσε τους μαθητές στα τραγούδια και στον κ. Καλτουρουμίδη Παύλο που συνόδευε με το αρμόνιο τα τραγούδια, γονείς μαθητή του σχολείου μας οι οποίοι συμμετείχαν τόσο στις πρόβες όσο και στη γιορτή του σχολείου. Τους ευχαριστούμε θερμά για τη βοήθειά τους !

Αξίζει ένα μεγάλο ‘‘Μπράβο’’ σε όλους τους συντελεστές της γιορτή μας !!!

Δείτε εικόνες από τη γιορτή μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Εορτασμός επετείου Πολυτεχνείου στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι η εορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 8:30 π.μ. Προβλεπόμενη ώρα ολοκλήρωσης της εορτής : 9:30 π.μ. Οι μαθητές αποχωρούν από το σχολείο με τη λήξη της εορτής με ευθύνη των γονέων τους.

Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει την ημέρα αυτή.

                                       Από τη διεύθυνση του σχολείου

 

Επίσκεψη διατροφολόγου στη ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας !

Αγαπητοί γονείς,

Με αφορμή την ενότητα «Διατροφή»  στο βιβλίο της γλώσσας της ΣΤ’ Δημοτικού και μετά από συζήτηση που ακολούθησε  με τους μαθητές της τάξης αποφασίσαμε να προσκαλέσουμε τη διατροφολόγο του τμήματος Διατροφής του Αττικού Νοσοκομείου κα Σοφία Ζουγανέλη.

Στην τάξη πρωτύτερα συζητήσαμε τη σημασία μιας ισορροπημένης διατροφής από την παιδική ηλικία, τον ρόλο της διαφήμισης στην ενημέρωση, τη σύνδεση της υγιεινής διατροφής με τη σωματική άσκηση, το περιεχόμενο της έννοιας Μεσογειακή Διατροφή αλλά και σύγχρονες ασθένειες που σχετίζονται με τη διατροφή όπως παχυσαρκία, νευρική ανορεξία κλπ.

Την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018 η κ. Ζουγανέλη με τους συνεργάτες της παρουσίασε επιστημονικά το θέμα και έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να ακούσουν αλλά και να διατυπώσουν τις δικές τους απορίες και ερωτήματα. Οι μαθητές μας έμειναν ενθουσιασμένοι από την παρουσίαση και συμμετείχαν ενεργά κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης.

Δείτε εικόνες από το πρόγραμμα

Δείτε το στο slideshare.net

Φτιάξαμε υγιεινό πρωινό στο σχολείο με φυσικούς χυμούς φρούτων !

Αγαπητοί γονείς,

Την Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018 στα πλαίσια των σχολικών μαθημάτων και της Ευέλικτης Ζώνης οι μαθητές της Α΄ και της ΣΤ΄ τάξης απόλαυσαν στο σχολείο ένα υγιεινό πρωινό με φυσικούς χυμούς φρούτων.

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ανέλαβαν την παρασκευή τους βοηθώντας τους μικρότερους της Α΄ τάξης. Δοκίμασαν συνδυασμούς από χυμούς φρούτων όπως πορτοκάλι – ρόδι ή πορτοκάλι – μήλο – μπανάνα, που πολλά παιδιά δεν είχαν ξαναπιεί.

Η δραστηριότητα αυτή ευχαρίστησε τόσο τους μαθητές μας όσο και τους δασκάλους τους !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών – Λειτουργία σχολείου

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 το σχολείο θα παραμείνει κλειστό λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων τους στα υπηρεσιακά συμβούλια (ΠΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ – ΚΥΣΠΕ). Δείτε τη σχετική εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ με την οποία χορηγείται άδεια μίας (1) ημέρας σε όλους τους εκπαιδευτικούς.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

6ος Διαγωνισμός Ζωγραφικής Δήμου Περιστερίου. Συμμετέχουμε !

Αγαπητοί γονείς,

Για μία ακόμα χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει στον (6ο) διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργανώνει ο Δήμος Περιστερίου με θέμα : «Χριστούγεννα των Ονείρων». Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι μαθητές του σχολείου μας ζωγραφίζοντας σε ειδικό πλαίσιο που θα τους δοθεί από το σχολείο. Μόνος περιορισμός, η ζωγραφιά να έχει σχέση με τα Χριστούγεννα. Κάθε μαθητής μπορεί να συμμετάσχει με ένα (1) έργο.

Τα 52 καλύτερα έργα, σύμφωνα με τις οδηγίες, θα επιλεγούν από ειδική επιτροπή που έχει συγκροτηθεί από τον Δήμο Περιστερίου. Τα έργα που θα βραβευθούν θα εκτεθούν στην πλατεία απέναντι από τον ΟΤΕ σε ειδικές, φωτιζόμενες προθήκες.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το σχολείο μας, την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018, τίμησε τους ήρωες που αγωνίστηκαν το 1940 για να μπορούμε εμείς σήμερα να είμαστε ελεύθεροι.

Σε μια λιτή μα συνάμα μεστή και περιεκτική γιορτή οι  μαθητές μας παρουσίασαν τόσο τα γεγονότα της ιστορικής αυτής περιόδου για την πατρίδα μας όσο και ποιήματα, μουσικά τραγούδια του αγώνα κλπ.

Δείτε εικόνες από τη γιορτή μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Λαλίτσες !!!

Με αφορμή την άσκηση για τις λαλίτσες στην Ενότητα “Ρώτα το νερό…τι τρέχει” (Γλώσσα Δ’ Τάξης) τρεις μαθήτριες έφεραν λαλίτσες από το σπίτι τους και τις έδειξαν στους συμμαθητές τους. Τα περισσότερα παιδιά δεν ήξεραν τι είναι. Σε όλους φάνηκε πολύ περίεργος ο ήχος που έβγαζαν.
Δείτε…
 
 και ακούστε !

Ανάδειξη σημαιοφόρων και παραστατών για το σχολικό έτος 2018 – 2019

Αγαπητοί γονείς

Σήμερα 15 Οκτωβρίου 2018 διενεργήθηκε η προβλεπόμενη από το Π.Δ 79/2017 (παρ. 5 του αρ. 3 του ΠΔ 79/2017 – ΦΕΚ 109Α)  καθώς και την Υπουργική Απόφαση Φ.10/ΦΜ/151306/Δ1/13-9-2017 κλήρωση για την ανάδειξη σημαιοφόρων και παραστατών για το σχολικό έτος 2018 – 2019 μεταξύ του συνόλου των μαθητών της (φετινής) ΣΤ΄ τάξης.

Στην κλήρωση παρίστατο οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου. Εξηγήθηκε επίσης δημόσια και συμφωνήθηκε η διαδικασία ανάδειξης των μαθητών.

Από την κλήρωση αναδείχθηκαν οι παρακάτω μαθητές οι οποίοι και θα εκπροσωπήσουν το σχολείο μας στις δύο περιόδους :

1η Περίοδος – Κληρώθηκαν οι παρακάτω μαθητές και μαθήτριες :

ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ :   Μαχαίρας Θεόδωρος 

ΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ : Παπαγιάννης Διονύσης, Μπάκα Ελένη, Πανταζής Βασίλειος, Μπαμπάς Άγγελος, Σταμάτης Δημήτριος

2η Περίοδος – Κληρώθηκαν οι παρακάτω μαθητές και μαθήτριες :

ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ :      Κακουράτος Κων/νος     

ΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ : Μιχαηλίδης Αθανάσιος, Ζαχαριουδάκης Ιωάννης, Πέππα Ρενάτο, Κούρδαλος Χαράλαμπος, Καραμήτσος Παρασκευάς

Κατάθεση στεφάνου : Ράπτης Γεώργιος

Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου – Ενημέρωση για τη μαθητική παρέλαση

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι ο εορτασμός για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018 στις 08:30 π.μ. Οι μαθητές θα αποχωρήσουν γύρω στις 09:30 π.μ με ευθύνη των γονέων τους. Το Ολοήμερο την ημέρα αυτή δε θα λειτουργήσει.

Την Κυριακή 28/10/2018 οι μαθητές των τάξεων Δ΄ – Ε΄- ΣΤ΄ που συμμετέχουν στην παρέλαση, με φροντίδα των γονέων τους θα προσέλθουν στην οδό Ραβινέ (στο ύψος του S/M MY MARKET) στις 10:30 π.μ. Η παρέλαση αρχίζει, σύμφωνα με το πρόγραμμα του Δήμου Περιστερίου στις 11:00 π.μ. Μετά το πέρας της παρέλασης οι γονείς παραλαμβάνουν τα παιδιά τους στο ύψος  της Alpha  Τράπεζας (Εθν. Μακαρίου και Παρασκευοπούλου).

Από τη dιεύθυνση του σχολείου

Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση