Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 19/05/2026 οι μαθητές των τάξεων Γ΄ και Δ΄ δε θα προσέλθουν στο σχολείο. Το τμήμα του ολοήμερου με τον κ. Κώστα Κατωπόδη δε θα λειτουργήσει εκείνη την ημέρα. Οι δάσκαλοι των Γ΄ και Δ΄ τάξεων και του ολοήμερου θα συμμετέχουν στην επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: “Αποδομώντας στερεότυπα: Προς μια συμπεριληπτική Εκπαίδευση” (Αρ. Πρωτ. εγγράφου (7116/05-05-2026) που διοργανώνει η κ. Ιωακειμίδου Βασιλική, Σύμβουλος Εκπαίδευσης 6ης Θέσης Δ.Π.Ε Γ΄ Αθήνας.Copyright © 2026. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Κάτω από : Ανακοινώσεις | Με ετικέτα: Γ΄ τάξη, Δ΄ τάξη, Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, επιμορφωτική ημερίδα
3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας
Αφήστε μια απάντηση