Τρίτη 19/05/2026 – Κλειστές οι Γ΄ και Δ΄ τάξεις λόγω επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών

Αγαπητοί γονείς

Seminario Silbh 19 05 2026Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 19/05/2026 οι μαθητές των τάξεων Γ΄ και Δ΄ δε θα προσέλθουν στο σχολείο. Το τμήμα του ολοήμερου με τον κ. Κώστα Κατωπόδη δε θα λειτουργήσει εκείνη την ημέρα. Οι δάσκαλοι των Γ΄ και Δ΄ τάξεων και του ολοήμερου θα συμμετέχουν στην επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: “Αποδομώντας στερεότυπα: Προς μια συμπεριληπτική Εκπαίδευση” (Αρ. Πρωτ. εγγράφου (7116/05-05-2026) που διοργανώνει η κ. Ιωακειμίδου Βασιλική, Σύμβουλος Εκπαίδευσης 6ης Θέσης Δ.Π.Ε Γ΄ Αθήνας.
Από τη διεύθυνση του σχολείου

Copyright © 2026. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.

;


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση