4o εργαστήριο δεξιοτήτων-“Φροντίζω το περιβάλλον”
4o Εργαστήριο δεξιοτήτων-“Φροντίζω το περιβάλλον” (οι φωτογραφίες μας)
Συζητήσαμε για τα ζώα που κινδυνεύουν σε όλο τον κόσμο.
Παρουσιάσαμε τις πληροφορίες της ομάδας μας για τα ζώα που κινδυνεύουν στην Ελλάδα.
Κάναμε κολλάζ για να δείξουμε τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν κάποια ζώα υπό εξαφάνιση.
Γράψαμε συνθήματα και διαμαρτυρηθήκαμε υπέρ των ζώων που κινδυνεύουν.
Κάναμε κατασκευές.















ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ-ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ!
Η δεύτερη Κυριακή του Μαϊου είναι αφιερωμένη στη Μητέρα…
Κάθε παιδί είπε τι είναι αυτό που αγαπάει πιο πολύ στη μαμά του και τι δώρο θα ήθελε να της προσφέρει…
Με τα παιδιά διαβάσαμε παραμύθια σχετικά με τη γιορτή της μητέρας, ακούσαμε και τραγουδήσαμε τραγούδια αφιερωμένα στη μαμά, παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα τη μητέρα και συζητήσαμε για αυτούς, και πραγματοποιήσαμε πολλές ακόμα δραστηριότητες αφιερωμένες στην γιορτή της μαμάς.
Φτιάξαμε ένα δωράκι να προσφέρουμε στη γλυκιά μανούλα μας
ΟΝΕΙΡΟΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ!
Έπειτα από την επιμόρφωσή μας στο πρόγραμμα “Ονειροκατακτητές εν δράσει”, ξεκινήσαμε με τους μαθητές μας, στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του σχολείου μας: “Εγώ κι εσύ κι όλοι μαζί” , την πραγματοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος του Κέντρου Πρόληψης των εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ίριδα.
Στόχος του σχεδίου δράσης του σχολείου μας είναι η βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων των παιδιών, η ειρηνική επίλυση των συγκρούσεων, ο σεβασμός των άλλων παιδιών, η αποδοχή της διαφορετικότητας και η ομαλή ένταξη των μαθητών με ιδιαιτερότητες στην ομάδα. Η πραγματοποίηση του παραπάνω προγράμματος θεωρούμε ότι εκπληρώνει στο έπακρο το στόχο του σχολείου μας και συμπληρώνει όλα αυτά που κάνουμε από την αρχή της χρονιάς για την υλοποίηση του στόχου μας.
Παρακάτω παρέχουμε πληροφορίες για το πρόγραμμα, κάθε θεματική του οποίου γινόταν κάθε Παρασκευή για 10 ταξιδιάρικες Παρασκευές!
ΟΝΕΙΡΟΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ-ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΟΝΕΙΡΟΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ!Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Πάσχα
Οι τελευταίες μέρες στο νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτες από αφηγήσεις και προβολή βίντεο για τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας, τα Πάθη και την Ανάσταση του Χριστού, τα έθιμα του Πάσχα, πασχαλινά παραμύθια και ιστορίες, φύλλα εργασίας Γλώσσας και μαθηματικών με θέμα πασχαλινό και δημιουργικές κατασκευές.
3o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
3o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»-ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ
3o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»-ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΑΣ
Αρχικά συζητήσαμε με τα παιδιά για τις 3 μορφές του νερού ως στερεό, υγρό και αέριο μελετώντας τις μέσα από ένα ποτήρι με νερό, παγάκια και υδρατμούς από τον βραστήρα μας. Μιλήσαμε για την πήξη και την τήξη του πάγου, βλέποντας το νερό να γίνεται παγάκι και το παγάκι να λιώνει.
Είδαμε εικόνες και κάθε παιδί τις τοποθετούσε στη σωστή στήλη, π.χ. χιονάνθρωπος-στερεή μορφή νερού, λίμνη-υγρή μορφή νερού-υδρατμοί στην κατσαρόλα-αέρια μορφή νερού κλπ.
1.ΝΕΡΟ ΣΕ ΣΑΚΟΥΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΑΣ, ΝΑ ΤΟ ΖΕΣΤΑΝΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΔΡΑΤΜΟΥΣ!
Κάθε ομάδα έφτιαξε το δικό της σακουλάκι
2. ΣΕ ΒΑΖΟ ΜΕ ΝΕΡΟ, ΑΦΡΟ ΞΥΡΙΣΜΑΤΟΣ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ ΚΟΥΤΑΛΙΤΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΤΣΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟ ΝΕΡΟ ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ-ΑΦΡΟΣ- ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΒΡΟΧΟΥΛΑ (ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟ ΝΕΡΟ)ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΑΦΗΝΕΙ!
3. ΣΕ ΒΑΖΟ ΜΕ ΚΑΥΤΟ ΝΕΡΟ, Η ΚΥΡΙΑ ΣΠΙΡΤΑ ΡΙΧΝΕΙ ΑΝΑΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ- ΠΟΥ ΧΕΙ ΠΑΓΑΚΙΑ ΠΑΝΩ- ΤΟ ΒΑΖΑΚΙ ΚΛΕΙΝΕΙ…ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΝΑ ΕΝΑ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΑΖΑΚΙ! ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙ!
4. ΣΤΑΓΟΝΙΤΣΕΣ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑΣ-ΕΝΑΣ ΤΟ ΒΑΜΒΑΚΙ-ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΒΑΡΥΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΔΕΙΟ ΑΠΟ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΒΑΜΒΑΚΑΚΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΡΥ; ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗ ΒΡΟΧΗ. ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΝΑ ΞΕΧΥΝΟΝΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΟΥΛΑΣ ΤΟ ΝΕΡΑΚΙ!
5. ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗ ΒΡΟΧΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΗΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ;
ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ:ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ
3o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821!
Ταξίδι στην Αφρική
Επόμενος σταθμός: Αφρική
- Είδαμε βίντεο και εικόνες και γνωρίσαμε διάφορες φυλές της Αφρικής.
- Μιλήσαμε για τις κλιματολογικές συνθήκες στην Ήπειρο αυτή, για τις συνήθειες και τα χαρακτηριστικά των κατοίκων, για τις δυσκολίες στη διαβίωση των ανθρώπων στις λεγόμενες χώρες του Τρίτου κόσμου.
- Γνωρίσαμε τα αφρικανικά μουσικά όργανα και απολαύσαμε την ακρόαση αφρικανικής μουσικής.
- Είδαμε τα ζώα της αφρικανικής ζούγκλας και πολλά πολλά ακόμα…
- Κατασκευάσαμε μια αφρικανική καλύβα.
Ταξίδι στην Κίνα
Το ταξίδι μας συνεχίζεται στην μακρινή Ασία. Ενδεικτικά:
- Εντοπίσαμε στην υδρόγειο σφαίρα την Ασία και στη συνέχεια την Κίνα.
- Μέσα από βίντεο και εικόνες στο διαδίκτυο γνωρίσαμε τον πολιτισμό της Κίνας, τον τρόπο ζωής και τα χαρακτηριστικά των Κινέζων.
- Μελετήσαμε τα κινέζικα ιδεογράμματα και γράψαμε σε φύλλο εργασίας τους αριθμούς από το 1-10 στα κινέζικα.
- Ακούσαμε κινέζικη μουσική.
- Φτιάξαμε κινέζικα καπέλα.
Πρόγραμμα : Σιτάρι – Ψωμί – Λαγάνα
Αρχή Σαρακοστής χωρίς ζυμώματα και λαγάνες δε γίνεται. Ο κ. Γιώργος και η κ. Δώρα (που ήταν και η νηπιαγωγός της κ. Θεώνης!) με κέφι και χαρούμενη διάθεση έμαθαν στα παιδιά -με τρόπο βιωματικό- πώς από το σιτάρι παίρνουμε το αλεύρι και πώς με το αλεύρι φτιάχνουμε ψωμί. Τα παιδιά ζύμωσαν τη λαγάνα τους και μάλιστα το καθένα ξεχώρισε τη δική του, όταν ήρθαν μοσχοβολιστές και καλοψημένες από τον φούρνο! Και φυσικά με το ζυμαράκι που έμεινε φτιάξαμε και την Κυρά-Σαρακοστή! Και του χρόνου!!
Το αποκριάτικο πάρτι μας!
Οι φυλές της Γης – Οι Ινδιάνοι
Αφού είδαμε τις 5 ηπείρους στην υδρόγειο σφαίρα, φτιάξαμε τον δικό μας χάρτη με τις 5 ηπείρους και τοποθετήσαμε τις κάρτες με τα ονόματά τους.
-Πρώτο μας ταξίδι η Αμερική, όπου γνωρίσαμε την φυλή των Ινδιάνων, τον τρόπο ζωής τους μέσα από βίντεο στο διαδίκτυο και εικόνες βιβλίων.
-Χορέψαμε τον χορό της βροχής.
-Φτιάξαμε, όπως οι ινδιάνοι, “ονειροπαγίδες”, για να παγιδεύονται τα άσχημα όνειρα και να περνούν μόνο τα όμορφα.
-Φτιάξαμε τον ινδιάνο με τη σκηνή του (τίπι) και καπέλα ινδιάνων. Γίναμε μικροί ινδιάνοι κραυγάζοντας τη χαρακτηριστική ιαχή τους.
-Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας Μαθηματικών και Γλώσσας με θέμα τους ινδιάνους.
Επόμενος προορισμός μας…η Κίνα…
































































































































































