Εθνική Επέτειος 28ης Οκτωβρίου 1940 – Το ιδανικό της Ειρήνης

«Η ειρήνη δίνει ψωμί στον γεωργό, ακόμα κι αν βρίσκεται ανάμεσα στα βράχια, αντίθετα ο πόλεμος του φέρνει δυστυχία κι αν ακόμα βρίσκεται στον πιο πλούσιο κάμπο.» Μένανδρος

Με αυτό το απόφθεγμα υμνούμε το ιδανικό της Ειρήνης, της Ελευθερίας, της Αξιοπρέπειας και της Αγάπης μεταξύ των λαών.

Κάπως έτσι ξεκινήσαμε την ενασχόλησή μας με την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Στόχος μας, τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τα τα γεγονότα που έλαβαν χώρα και τους ανθρώπους εκείνης της εποχής.  Σήμερα, που η Ειρήνη υποφέρει και βιάζεται να αναγεννηθεί και να εξαπλωθεί στα πέρατα του κόσμου.

  • Τι είναι όμως αυτή η Ειρήνη, που πολλοί άνθρωποι φωνάζουν, γράφουν; Γιατί είναι τόσο σημαντική;
  • Τα παιδιά έδωσαν τις απαντήσεις τους!!!  Ας ακούσουμε όμως και τη φωνή ενός……μεγάλου ποιητή. 
  • Πάτα στη λέξη «Ειρήνη» και άκου.

«Ειρήνη»

Ποίηση: Γιάννης Ρίτσος

Μουσική: Τερψιχόρη Παπαστεφάνου

Απαγγελία: Γιάννης Ρίτσος

Ερμηνεία: Χορωδία Τρικάλων

Κάποια από τα έργα μας….

           

Σημεία, γραμμές και σχήματα…!!!

«Με ευθείες και καμπύλες γραμμές ζωγραφίζεις ό,τι θες!»

«Δύο τελίτσες, παύλα, γραμμή έτσι σχηματίζεται μια κεφαλή! Λαιμός κοντός, κοιλιά στρογγυλή έτσι σχηματίζεται ένα παιδί! Καπέλο φοράει, ομπρέλα κρατεί έτοιμος ο δρόμος περίπατο να βγει!»

Εβδομάδα γραμμών και γεωμετρικών σχημάτων…!!! Παρόλο που τα σχήματα τα επεξεργαζόμαστε καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ασχοληθήκαμε λίγο περισσότερο ,κυρίως με τα τέσσερα βασικά σχήματα…!!!

Ας παίξουμε λίγο με εφαρμογές, ασκήσεις και εκπαιδευτικά παιχνίδια από το ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ – ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ .

  • Διαδραστική δραστηριότητα που στοχεύει στην εξοικείωση με τη δημιουργία εικόνων με σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων και στην εξάσκηση στη χρήση του ποντικιού.

ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

  • Διαδραστική εφαρμογή που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση σχηματο-εικόνων για τη δημιουργία ζωγραφικής σύνθεσης. Οι μαθητές αποδομούν μια εικόνα που έχει δημιουργηθεί με σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων και παίρνουν έναυσμα για τη δημιουργία δικών τους σχηματο-εικόνων. Ο εκπαιδευτικός ενθαρρύνει τους μαθητές να φανταστούν και να υλοποιήσουν τις δικές τους δημιουργίες.

ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΣΧΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

  • Εκπαιδευτικό παιχνίδι βασισμένο στην ιδέα του κινεζικού tangram (τάνγκραμ). Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με τα γεωμετρικά σχήματα, καθώς και η καλλιέργεια της χωρικής αντίληψης. Το παιχνίδι περιλαμβάνει δεκαοκτώ σχέδια σταδιακά αυξανόμενης δυσκολίας. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσουν τα σχέδια αυτά, χρησιμοποιώντας τα βασικά γεωμετρικά σχήματα. Οι μαθητές επιλέγουν την εικόνα που θα συμπληρώσουν και σέρνουν με το ποντίκι κάθε σχήμα πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας. Σε περίπτωση δυσκολίας, μπορούν να ενεργοποιήσουν τη βοήθεια, η οποία παρέχει μία οπτική ένδειξη, όταν το σωστό σχήμα τοποθετηθεί πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας. Το παιχνίδι απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας, καθώς και σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ TANGRAM

  • Ανοιχτή δραστηριότητα βασισμένη στις αρχές του καλλιτεχνικού ρεύματος του νεοπλαστικισμού. Μέσω της δραστηριότητας, επιδιώκεται ο προσδιορισμός ορισμένων χαρακτηριστικών της αφηρημένης τέχνης. Μέσα από τη σχεδιαστική δομή του έργου «Σύνθεση με κόκκινο, κίτρινο, μπλε και μαύρο» του Piet Mondrian, διερευνώνται σχέσεις ισορροπίας γραμμών, σχημάτων και χρωμάτων. Ο πειραματισμός με συνδυασμούς βασικών χρωμάτων σε ένα αυστηρό γεωμετρικό πλέγμα γραμμών και επιπέδων βοηθά στην αναγνώριση της αυτόνομης αξίας του κάθε μορφικού στοιχείου. Κάθε σύνθεση των μαθητών μπορεί να εκτυπωθεί ασπρόμαυρη ή έγχρωμη και να προστεθεί σε νέο έργο.

ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ, ΟΠΩΣ Ο MONDRIAN!

Εκδηλώσεις για την επέτειο της Εθνικής Εορτής της 28ης Οκτωβρίου

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι οι Εκδηλώσεις για την επέτειο της Εθνικής Εορτής της 28ης Οκτωβρίου  θα λάβουν χώρα την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και θα πραγματοποιηθούν εντός του κάθε τμήματος, όπως προβλέπεται στην παρ. 4 του άρθρου 3 της με αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339/8-9-20 Κ.Υ.Α (Β’ 3780).

Οι εν λόγω εκδηλώσεις θα έχουν διάρκεια  δύο (2) διδακτικών ωρών και θα πραγματοποιηθούν 8:30 – 10:00, χωρίς παρουσία γονέων.

Ώρα προσέλευσης: 8:15 – 8:30
Ώρα αποχώρησης: 10:00

Οι μαθητές που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα, συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου και αποχωρούν με τους άλλους μαθητές στις 10:00.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Το λεωφορείο θα αναχωρήσει κανονικά από τα δύο σημεία συνάντησης (8:00 και 8:05) και η αποχώρηση από το σχολείο θα πραγματοποιηθεί στις 10:00 με παραλαβή των παιδιών από τους γονείς στα αντίστοιχα σημεία (10:10 και 10:15).

Πρόγραμμα «Από το Α έως το Ω: μία Ακαδημία για γονείς»

Αγαπητοί γονείς σας παρουσιάζουμε ενημερωτικό σημείωμα για το πρόγραμμα  «Από το Α έως το Ω» Μια Ακαδημία για Γονείς 2020-2021, καθώς και το link για την παρακολούθηση προς επικοινωνία, προτεινόμενο από την Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας της Δ/νσης Π.Ε. Β΄Αθήνας, κα Ευαγγελία Σιαφαρίκα.

Το πρόγραμμα «Από το Α έως το Ω: μία Ακαδημία για γονείς»  συνεχίζεται για έκτη (6η) χρονιά. Πρόκειται για δίωρες διαδραστικές συναντήσεις γονέων (μια κάθε μήνα σε συγκεκριμένη ημέρα), με θεματολογία που απασχολεί τους γονείς στη σύγχρονη πραγματικότητα και με τη συμμετοχή πολλών επιστημόνων με εμπειρία και γνώση στο πεδίο τους. Φέτος λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά.

Επισυνάπτεται το πρόγραμμα της πρώτης συνάντησης https://drive.google.com/file/d/1d0J6D_vBGi_UzRmdN25dnRJFWUh2UbPV/view

καθώς και το link για την παρακολούθηση https://youtu.be/qkSbh6IjwuY

Πηγή: http://youth-health.gr/

Βρες μια λέξη

Ας παίξουμε λίγο με τη «Γλώσσα» και την «Πληροφορική» με μία άσκηση πρακτικής και εξάσκησης από το ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ – ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ .

Με μία διαδραστική εφαρμογή που στοχεύει στην εξοικείωση των μικρών μαθητών με τη χρήση του ποντικιού μέσα από δραστηριότητες συλλογής αντικειμένων βάσει του αρχικού γράμματος της ονομασίας τους. Οι μικροί μαθητές εξασκούνται στη χρήση του ποντικιού και ενισχύουν τις γνώσεις τους στη γλώσσα, αντιστοιχίζοντας γράμματα και εικόνες.
Πάτα εδώ και παίξε: ΒΡΕΣ ΜΙΑ ΛΕΞΗ

Ο Εαυτός μας – Η Οικογένεια μας

Η οικογένεια, αναμφισβήτητα, αποτελεί τον πρωταρχικό και κύριο παράγοντα στην εξέλιξη του ανθρώπου. Με τη σημασία και την αξία της οικογένειας έχουν ασχοληθεί παιδαγωγοί, ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι.

Η οικογένεια θεωρείται ο ισχυρότερος παράγοντας στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού. Η οικογένεια παγκοσμίως φροντίζει για τις βασικές βιολογικές ανάγκες του παιδιού, τη συναισθηματική ισορροπία, τις πρώτες και κύριες γνωστικές ικανότητες και την κοινωνικοποίηση του.

Τις τελευταίες δυο εβδομάδες στο Νηπιαγωγείο μας, επεξεργαζόμαστε τη θεματική ενότητα «Ο Εαυτός μας – Η Οικογένειά μας».

Ταξιδεύοντας σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα, μιλήσαμε για τον εαυτό μας, γράψαμε το όνομα μας και φιλοτεχνήσαμε το αρχικό γράμμα του με τρόπους διαφορετικούς. Δημιουργήσαμε τα πορτραίτα μας και είδαμε τον εαυτό μας σε ένα καθρέφτη λίγο μαγικό. Ήρθαμε σε άμεση επαφή γνωρίζοντας καλύτερα ο ένας τον άλλον και διαπιστώσαμε την μοναδικότητά μας ως άτομα. Μιλήσαμε για την οικογένειά μας, ώστε μέσα από τις διάφορες σχετικές δραστηριότητες να μιλήσουμε για «τα συναισθήματα μας». Χτίσαμε το σπίτι μας και νιώσαμε αγάπη.

Πάρτε λοιπόν μια γεύση από όσα κάναμε.

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στους μαθητές των Νηπιαγωγείων 

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), μέσω του οποίου θα έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν στις διαθέσιμες πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθώς και σε όλες τις υπηρεσίες του ΠΣΔ (https://www.sch.gr/services).

Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών μαθητές των Νηπιαγωγείων να φροντίσουν για την εγγραφή των μαθητών/τριών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) στο σύνδεσμο: https://register.sch.gr/students/

Για τη διαδικασία εγγραφής επισημαίνουμε τα ακόλουθα σημεία:

  • Οι γονείς/κηδεμόνες  θα πρέπει  να ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή.
  • Κατά την εγγραφή  θα ζητηθεί ο Α.Μ. (αριθμός μητρώου) του/της μαθητή/τριας.
  • Οι γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών των Νηπιαγωγείων που πιθανόν δεν γνωρίζουν τον ΑΜ του μαθητή μπορούν να επικοινωνούν με το σχολείο για να τον πληροφορηθούν.
  •  Είναι αναγκαία η ορθή αναγραφή της διεύθυνσης email του  και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν
  • Στο πεδίο «Τάξη», πρέπει να γράψετε ΝΗΠΙΑ-ΠΡΟΝΗΠΙΑ
  • Στο πεδίο «Τμήμα» αν υπάρχει μόνο ένα τμήμα, πρέπει να οριστεί ο αριθμός 1.
  • Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας αποστέλλεται  μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail), στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας, με τα στοιχεία εγγραφής.Σας ευχαριστούμε για την συνεργασία και  υποστήριξή σας στην εγγραφή των μαθητών/τριών σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.Με εκτίμηση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
——————————————————————-
Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών, http://www.sch.gr/helpdesk
Τηλέφωνο:  801-11-801-81

Παππούς Γιαγιά. Παγκόσμια μέρα τρίτης ηλικίας – 1η Οκτωβρίου

«…Πού πηγαίνει ο ήλιος γιαγιά? Πηγαίνει να φωτίσει κι άλλα παιδιά που ζουν πολύ μακριά, αλλά γυρίζει πάντα πίσω, έστω και λίγο διαφορετικός…Και τα σύννεφα? Και τα πουλιά? Ο αφρός της θάλασσας, τα κύματα…?» 

Απόσπασμα από το παραμύθι «Αν τ’αγαπάς ξανάρχονται»

Για όλες τις απορίες μας που έχουν πάντα μια απάντηση, για την απεριόριστη αγάπη που μας δίνουν, για τη γλυκιά αγκαλιά τους…!!!

Ακούσαμε και το τραγούδι: Hippoβρύχιος – Σε Αγαπώ Παππού, Σε Αγαπώ Γιαγιά (Official Music Video)

Και τα χεράκια μας δημιούργησαν έργα τέχνης φτιαγμένα με αγάπη….

«Η νεότης και το γήρας χωρισμένα, δεν έχουν καμία δύναμη αν όμως γίνουν ένα κράμα η απερισκεψία, η μεσότητα και η μεγάλη περίσκεψη αποκτούν μεγάλη δύναμη» (Θουκυδίδης, VI, 18, 6).

15 τρόποι να εκπαιδεύσουμε τη μνήμη των παιδιών

«Δεν μπόρεσα να θυμηθώ τίποτα»! 15 τρόποι να εκπαιδεύσουμε τη μνήμη των παιδιών.

Από τα πιο σημαντικά εργαλεία που έχει ένας άνθρωπος κατά τη μαθησιακή διαδικασία είναι η μνήμη του. Η μνήμη μπορεί να καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία ή την αποτυχία ενός παιδιού να είναι ή όχι «ένας καλός μαθητής». Η απομνημόνευση και η ανάκληση των αποθηκευμένων πληροφοριών πολλές φορές είναι το ζητούμενο μέσα στη σχολική τάξη πχ. «πες το μάθημα», ορθογραφία, προπαίδεια και για αυτό είναι πολύ χρήσιμο να εκπαιδεύουμε τη μνήμη τους σε κάθε ευκαιρία.

Ειδικά το παιδί με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και Δυσλεξία όπου η μνήμη του είναι ιδιαίτερα αδύναμη κρίνεται απαραίτητο στα προγράμματα παρέμβασης αλλά και οι γονείς να προσπαθούν πάντα να την ενισχύουν.

15 τρόποι που μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τη μνήμη των παιδιών:

  • Μάθετε τραγουδάκια, ποιηματάκια. Εκτός από την εξάσκηση στη μνήμη οτιδήποτε έχει ρίμα, ρυθμό και ομοιοκαταληξία είναι ιδανικό για την εξάσκηση του παιδιού στο τονισμό και τη φωνολογία των γραμμάτων.
  • Ζητάτε να αναγνωρίζει πρόσωπα πχ. φωτογραφίες συγγενών και άλλων προσώπων που ξέρετε ότι γνωρίζει πχ. ηθοποιών, αθλητών, τραγουδιστών κτλ.
  • Μάθετε του μια απλή διαδοχή οδηγιών και βημάτων και ζητήστε να την επαναλάβει πχ. τα βήματα ενός απλού χορού, τις οδηγίες για να φτιάξει ένα τοστ κτλ.
  • Ζητήστε μέσα στην ημέρα να σας εξιστορήσει τι έκανε μέχρι εκείνη τη στιγμή πχ. στο σχολείο, φροντιστήριο κτλ.
  • Κάντε ερωτήσεις για την προηγούμενη ημέρα πχ. τι φόρεσες, τι έφαγες, τι είδες στη τηλεόραση κτλ.
  • Κάντε ερωτήσεις για κάποιο πρόσφατο σημαντικό γεγονός πχ. ποιοι ήρθαν στο πάρτυ κτλ.
  • Ζητήστε να σας πει ονόματα πχ. των παιδιών στη τάξη του, συγγενών, φίλων, συναθλητών κτλ.
  • Κλείνοντας τα μάτια του ενεργοποιήστε τη μνήμη των αισθήσεων του πχ. να αναγνωρίσει κάτι με την αφή, όσφρηση, ακοή
  • Μουρμουρίστε ρυθμούς από τραγούδια που ξέρετε ότι γνωρίζει και ζητήστε να τα αναγνωρίσει. Έπειτα βάλτε να κάνει το αντίστροφο για να το αναγνωρίσετε εσείς αυτή τη φορά.
  • Γράψτε μερικές πολύ γνωστές ημερομηνίες σε ένα χαρτί και ζητήστε να εντοπίσει τα γενέθλια του, τη γιορτή του, τη γιορτή των Χριστουγέννων κτλ.
  • Παίξτε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια μνήμης. Μπορείτε να βρείτε ποικιλία από επιτραπέζια και διαδικτυακά ανάλογα παιχνίδια.
  • Ζητήστε να σας πει πληροφορίες για ζώα που ξέρετε ότι γνωρίζει πχ. πως λέγεται το μικρό τους, που ζουν, ποια είναι τα εξωτερικά χαρακτηριστικά τους κτλ.
  • Ζητήστε να σας πει τίτλους από ταινίες που έχει δει πρόσφατα.
  • Γράψτε διάσπαρτα μερικές λέξεις σε ένα χαρτί (ξεκινήστε από τον ελάχιστο αριθμό και δυσκολέψτε προοδευτικά) και ζητήστε να σας πει όσες θυμάται.
  • Βγάλτε το έξω στο μπαλκόνι, αυλή και χωρίς να βλέπει ζητήστε να αναγνωρίσει τους ήχους που ακούει πχ. αυτοκίνητο, πουλί, κόρνα κτλ.

Το επιπλέον κέρδος από τις ασκήσεις είναι ότι οι περισσότερες από αυτές προσφέρουν ευκαιρίες στο παιδί με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες να εκφραστεί λεκτικά, να περιγράψει, να γίνει συγκεκριμένο, να πλουτίσει το λεξιλόγιο του. Και όλα αυτά γίνονται ενισχύοντας όλα τα είδη μνήμης δηλ. ακουστική, οπτική, σημασιολογική.

Tip: Στοχεύστε περισσότερο στην εκπαίδευση της βραχύχρονης μνήμης ή αλλιώς μνήμη εργασίας γιατί αυτή είναι που αντιμετωπίζει και τα περισσότερα προβλήματα στα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Αυτό το καταφέρνουμε με το να ζητάμε να ανακληθούν οι πρόσφατα αποθηκευμένες πληροφορίες!
Πηγή: Dyslexia at home  – Η Ειδική Παιδαγωγός, Άσπα Μητρακάκη μιλά για τα παιδιά με Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.

Αρχές διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες



Λήψη αρχείου

Αγιασμός – Ημέρα έναρξης των μαθημάτων

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠΕΘ, την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου,

  • Οι μαθητές/τριες που θα φοιτήσουν στο κεντρικό κτίριο των συστεγαζόμενων 2ου & 13ου Νηπιαγωγείου Νέας Ιωνίας  θα προσέλθουν στις σχολικές μονάδες (Νηπιαγωγεία) στις 8.15-8:30 και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του σχολείου ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 10:30 και για τα δύο συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία. Ο καθιερωμένος Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί  στον αύλειο χώρο των σχολείων,  με εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών και στη συνέχεια ο ιερέας θα επισκεφθεί όλες τις αίθουσες της σχολικής μονάδας, όπου θα παρευρίσκονται οι λοιποί μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί. Μετά το πέρας αυτού οι μαθητές θα αποχωρήσουν. Η αποχώρηση θα γίνει με την επίδειξη ταυτοτήτων των γονέων-κηδεμόνων αποκλειστικά στις 10:45 π.μ.
  • Οι μαθητές/τριες που θα φοιτήσουν στο Παράρτημα του 2ου Νηπιαγωγείο Νέας Ιωνίας (Αλσούπολη – 10ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας) θα προσέλθουν στη σχολική μονάδα (Παράρτημα Νηπιαγωγείου) στις 8.15-8:30 και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του σχολείου ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 10:45. Ο καθιερωμένος Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί  στη σχολική τάξη,  με την εκπαιδευτικό και τους μαθητές/τριες. Μετά το πέρας αυτού οι μαθητές θα αποχωρήσουν. Η αποχώρηση θα γίνει με την επίδειξη ταυτοτήτων των γονέων-κηδεμόνων αποκλειστικά, στις 11:00 π.μ.

Η μάσκα είναι υποχρεωτική.

Σύμφωνα με το υπ’αρ. Φ7/119761/Δ1-11/09/2020 έγγραφο του ΥΠΕΘ «Διευκρινιστικές οδηγίες για Νηπιαγωγεία για την έναρξη του διδακτικού έτους 2020-2021«, το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει:

  1. Συζήτηση για πιστή εφαρμογή των κανόνων καθαριότητας και υγιεινής και λοιπών μέτρων προστασίας και πρόληψης βάσει των σχετικών οδηγιών του ΕΟΔΥ
  2. Επεξήγηση επί του περιεχομένου του έντυπου ενημερωτικού υλικού που έχει σταλεί (Φ.7/117703/Δ1/9-9-2020)
  3. Διανομή μάσκας ανά μαθητή
  4. Ιδιαίτερη έμφαση στην ενδεδειγμένη χρήση της μάσκας

Έχει σταλεί σχετική ενημέρωση στα προσωπικά mail των γονέων-κηδεμόνων. 

Συμπληρωματικό υλικό του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Χρήσιμες πληροφορίες για γονείς παιδιών που θα φοιτήσουν στο Νηπιαγωγείο αλλά και στο Δημοτικό Σχολείο

Στους Σελιδοδείκτες του ιστολογίου μας υπάρχουν αναρτημένα δύο ενδιαφέροντα εγχειρίδια που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τι ακριβώς αντιπροσωπεύει το Νηπιαγωγείο αλλά και τι ακριβώς συμβαίνει κατά τη μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο.

Ρίξτε μια προσεκτική ματιά…, αξίζει τον κόπο…!!!

Σας τα παραθέτουμε ξανά ώστε να μπορείτε να τα μελετήσετε.

  1. Οδηγός Γονέα
  2. Σχολικός Οδηγός «Για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών των Δημόσιων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων»

Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο

Το απόσπασμα που ακολουθεί, είναι από το υπέροχο βιβλίο του Robert Fulghum, με τον ομώνυμο τίτλο. Ο συγγραφέας έφτασε σε μεγάλη ηλικία για να καταλάβει πως όλα τα εφόδια που απέκτησε στη ζωή του, τα έμαθε στο νηπιαγωγείο. Λίγος χρόνος χρειάζεται και στα λόγια του ίσως βρείτε τον εαυτό σας ή και το ίδιο σας το παιδί.

Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο. Αυτά είναι τα πράγματα που έμαθα:

  1. Να μοιράζεσαι τα πάντα.
  2. Να παίζεις τίμια.
  3. Να μη χτυπάς τους άλλους.
  4. Να βάζεις τα πράγματα πάλι εκεί που τα βρήκες.
  5. Να καθαρίζεις τις τσαπατσουλιές σου.
  6. Να μην παίρνεις τα πράγματα που δεν είναι δικά σου.
  7. Να λες συγγνώμη, όταν πληγώνεις κάποιον.
  8. Να πλένεις τα χέρια σου πριν από το φαγητό.
  9. Να κοκκινίζεις.
  10. Ζεστά κουλουράκια και κρύο γάλα κάνουν καλό.
  11. Να ζεις μια ισορροπημένη ζωή, να μαθαίνεις λίγο, να σκέπτεσαι λίγο, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις, να τραγουδάς, να χορεύεις, να παίζεις και να εργάζεσαι κάθε μέρα από λίγο.
  12. Να παίρνεις έναν υπνάκο το απόγευμα.
  13. Όταν βγαίνεις έξω στον κόσμο, να προσέχεις την κίνηση, να κρατιέσαι από το χέρι και να μένεις μαζί με τους άλλους.
  14. Να αντιλαμβάνεσαι τα θαύματα. Να θυμάσαι το μικρό σπόρο μέσα στο δοχείο από φελιζόλ. Οι ρίζες πάνε προς τα κάτω και το φυτό προς τα πάνω. Κανείς πραγματικά δεν ξέρει πώς και γιατί, αλλά όλοι μας μοιάζουμε σ’ αυτό.
  15. Τα χρυσόψαρα, τα χάμστερς, τα άσπρα ποντίκια, ακόμη κι ο μικρός σπόρος μέσα στο πλαστικό δοχείο, όλα πεθαίνουν. Το ίδιο κι εμείς.
  16. Να θυμάσαι τελικά τα βιβλία και την πρώτη λέξη που έμαθες την πιο μεγάλη απ’ όλες: τη λέξη ΚΟΙΤΑ.

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε βρίσκονται κάπου εδώ μέσα. Ο χρυσός κανόνας, η αγάπη και οι βασικές αρχές υγιεινής, η οικολογία, η πολιτική, η ισότητα και η υγιεινή ζωή.

Πάρτε μια απ’ αυτές τις συμβουλές, εκφράστε την με επιτηδευμένη ορολογία ενηλίκων και εφαρμόστε τη στην οικογενειακή σας ζωή, στην εργασία σας, στην κυβέρνησή σας, στον κόσμο σας και θα παραμείνει αληθινή, ξεκάθαρη, σταθερή.

Σκεφτείτε πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος, αν όλοι εμείς οι άνθρωποι τρώγαμε γάλα με κουλουράκια γύρω στις τρεις το απόγευμα και μετά ξαπλώναμε κάτω από τις κουβέρτες για έναν υπνάκο.

Ή, αν όλες οι κυβερνήσεις είχαν ως βασική αρχή να βάζουν πάντα τα πράγματα εκεί που τα βρήκαν και να καθαρίζουν τις τσαπατσουλιές τους.

Είναι ακόμη αλήθεια, ανεξάρτητα από την ηλικία σας, πως όταν βγαίνετε έξω στον κόσμο είναι καλύτερα να κρατιέστε από το χέρι και να μένετε μαζί με τους άλλους…

Ενημέρωση για την ημέρα λήξης του σχολικού έτους

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020 κατά τις ώρες 8:30 – 9:30 και τα δύο υποτμήματα του 2ου & 13ου Νηπιαγωγείου  θα παραλάβουν τα αναμνηστικά και τους φακέλους εργασιών των παιδιών.

Παρακαλούμε όπως προσέλθετε όλοι στο Νηπιαγωγείο.

Την εν λόγω ημέρα δε θα ακολουθηθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Εγγραφές σχολικού έτους 2020-2021

Σας ενημερώνουμε ότι όλες οι εγγραφές έγιναν δεκτές και το σύνολο των εγγραφέντων ανήκουν στο δυναμικό των συστεγαζόμενων 2ου & 13ου Νηπιαγωγείου Νέας Ιωνίας.

Η κατανομή των τμημάτων θα πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών από τη ΔΙΠΕ.

Τα προνήπια – νήπια που θα ανήκουν στο Παράρτημα (Αλσούπολη) θα μετακινούνται με μισθωμένο λεωφορείο της Περιφέρειας Αττικής.

Πρόγραμμα καλοκαιρινής απασχόλησης μαθητών Δήμου Νέας Ιωνίας 2020

Ο Δήμος Νέας Ιωνίας θα υλοποιήσει και φέτος, πρόγραμμα καλοκαιρινής απασχόλησης μαθητών για τους εργαζόμενους γονείς. Το πρόγραμμα της καλοκαιρινής απασχόλησης χωρίζεται σε τρεις (3) περιόδους διάρκειας δύο (2) εβδομάδων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Πρόσκληση στη διαδικτυακή επιμόρφωση της ΠΔΕ Αττικής, με θέμα: «Καλές πρακτικές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση κατά την περίοδο αναστολής και επαναλειτουργίας των σχολείων».

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής διοργανώνει διαδικτυακή επιμόρφωση, με θέμα: «Καλές πρακτικές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση κατά την περίοδο αναστολής και επαναλειτουργίας των σχολείων», η οποία θα πραγματοποιηθεί σε ζωντανή αναμετάδοση μέσω YouTube την: Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020 και ώρες 17:30 – 20:00.

Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήσαμε ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής και υποβολής ερωτημάτων, στην οποία μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας και να υποβάλετε σχετικά ερωτήματα προς τους εισηγητές μέχρι την Τετάρτη 10-6-2020 και ώρα 14:00, επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://forms.gle/c5g5ATxupaywzUYH7

Τα ερωτήματα αυτά θα απαντηθούν από τους προσκεκλημένους ομιλητές κατά τη διάρκεια της επιμορφωτικής τηλεσυνάντησης.
Για να παρακολουθήσετε την επιμορφωτική εκδήλωση ζωντανά, δεν έχετε παρά να επιλέξετε την ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση :

https://youtu.be/7FoAXJ4V4V0

(Εναλλακτικά μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση και μέσω της ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ που θα υπάρχει στην αρχική σελίδα του ιστότοπου της ΠΔΕ Αττικής – pdeattikis.gr)