Eργαστήρια σχεδιασμένα για γονείς και μαθητές και Αειφόρο σχολείο

Όταν οι γονείς έρχονται στο νηπιαγωγείο και παίρνουν μέρος σε εργαστήρια σχεδιασμένα για γονείς και μαθητές, τότε:

  1. Οι γονείς νιώθουν ισότιμα μέλη της σχολικής κοινότητας: Οι γονείς μέσα από την προώθης, από μέρους του σχολείου, της ενεργούς συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, νιώθουν να αναγνωρίζεται ο ρόλος τους και να εκτιμάται η συνεργασία τους.
  1. Ενισχύεται ο δεσμός των γονέων με τα παιδιά τους: Μέσα από τη συνεργασία σε κοινές δραστηριότητες, οι γονείς ενισχύουν τη σχέση τους με τα παιδιά και κατανοούν καλύτερα τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους.
  2. Ενισχύεται το αίσθημα ασφάλειας των μαθητών και η αυτοπεποίθησή τους Η συμμετοχή σε δραστηριότητες μαζί με τους γονείς τους ενισχύει το αίσθημα της ασφάλειας των μαθητών στο σχολείο και τονώνει την αυτοπεποίθησή τους.
  3. Οι γονείς κατανοούν την εκπαιδευτική διαδικασία: Οι γονείς έχουν την ευκαιρία να δουν πώς μαθαίνουν τα παιδιά τους, να γνωρίσουν εκπαιδευτικές πρακτικές και διδακτικές προσεγγίσεις, να αντιληφθούν τις δυσκολίες της καθημερινής εκπαιδευτικής πραγματικότητας κ.λπ.
  4. Οι γονείς αναπτύσσουν δεξιότητες συνεργασίας με το σχολείο: Οι γονείς μπορούν να αναπτύξουν δεξιότητες (συνεργασίας, υπευθυνότητας κ.λπ.) για επιτυχημένη ενεργητική εμπλοκή στην εκπαίδευση των παιδιών τους.
  5. Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού προγράμματος: Τα εργαστήρια παρέχουν ευκαιρίες για πλούσιες και ποικίλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
  6. Προώθηση της θετικής εικόνας του σχολείου: Η συμμετοχή των γονέων στην εκπαιδευτική πράξη και η ενίσχυση των δεσμών των μελών της σχολικής κοινότητας προάγουν μια θετική εικόνα του σχολείου στην τοπική κοινωνία.
  7. Προώθησή των αρχών της Αειφορίας στα πλαίσια λειτουργίας του Αειφόρου σχολείου: Το Αειφόρο Σχολείο βασίζεται στην επικοινωνία και τη συνεργασία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας και στην καθημερινή σχολική ζωή δίνει ευκαιρίες να ασχοληθούν όλοι (μαθητές, εκπαιδευτικοί, διοίκηση, γονείς, τοπική κοινότητα) με τα κοινά και την αειφορική διαχείρισή τους μέσα σε πνεύμα ομαδικό και συμμετοχικό.

k