Στόχοι: Οι μαθητές και οι μαθήτριες να αναγνωρίσουν και να ανακαλέσουν προφορικά τα σύμβολα των αριθμών, να μετρήσουν ποσότητες, να εκτελέσουν μαθηματικές πράξεις, να αναγνωρίσουν γεωμετρικά σύμβολα, να κατακτήσουν χωρο-χρονικές έννοιες και να καλλιεργήσουν τη λογική και κριτική τους σκέψη.
Διαδικασία:Δημιουργήθηκε στον προαύλιο χώρο μια επιδαπέδια τρίλιζα με εννέα διαφορετικές δραστηριότητες, οι οποίες συνδέονταν με τους εννέα διαφορετικούς τύπους νοημοσύνης σύμφωνα με τον Garden.
Στην πρώτη σειρά τοποθετήθηκαν δραστηριότητες με απλές οδηγίες προς εκτέλεση από τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Στην δεύτερη σειρά τοποθετήθηκαν δραστηριότητες με πιο σύνθετες οδηγίες.
Στην τελευταία σειρά τοποθετήθηκαν δραστηριότητες, που απαιτούν περισσότερη γνωστική προσπάθεια και πιο σύνθετες γνωστικές λειτουργίες από τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωριστήκαν σε τρεις ομάδες των εφτά παιδιών η κάθε μία.
Κάθε ομάδα επέλεξε μια κάθετη στήλη (τρεις δραστηριότητες προς εκτέλεση).
![]() |
![]() |
1. Μετράμε το μήκος των δεινοσαύρων και καταγράφουμε τις μετρήσεις. Πόσα τουβλάκια είναι το μήκος κάθε δεινοσαύρου; Καταγράφουμε και συγκρίνουμε.
![]() |
![]() |
![]() |
2. Μετράμε το ύψος των δεινοσαύρων. Πόσες ρόδες ύψος έχει ο T–REX και πόσες ο Τρικεράτωπας; Καταγράφουμε και συγκρίνουμε τους 2 αριθμούς.
![]() |
![]() |
3. Διαβάζουμε στις καρτέλες πόσα βήματα μήκος έχει ο κάθε δεινόσαυρος, κάνουμε τα βήματα και με κιμωλία τραβάμε το μήκος με γραμμές. Διαλέγουμε ένα τραγούδι, περπατάμε ξανά τα βήματα και παρατηρούμε, σε ποιο σημείου του τραγουδιού σταματάνε τα βήματα για κάθε δεινόσαυρο;
![]() |
![]() |
![]() |
4. Πόσα δικά μας παπούτσια χρειάζονται για να σχηματίσουμε το περίγραμμα της πατούσας του Τ-REX;
![]() |
![]() |
5. Φωτογραφίζουμε με την καμέρα από 3 διαφορετικές αποστάσεις τον Τ-REX. Παρατηρούμε τις 3 φωτογραφίες και τις τοποθετούμε πάνω στο σημείο από τις οποίες τραβήχτηκαν. Σε ποια φωτογραφία ο Τ-REX είναι μικρότερος, σε ποια μεγαλύτερος; Γιατί;
![]() |
![]() |
6. Παρατηρούμε τα χνάρια των δεινοσαύρων, συνεχίζουμε το μοτίβο και ένα ένα παιδί ακολουθεί την διαδρομή.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
8. Σχεδιάζουμε τις σκιές των δεινοσαύρων με την χρήση φιγούρων δεινοσαύρων σε χαρτί μέτρου και τους ζωγραφίζουμε με νερομπογιές.