ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2024
ΟΛΟΗΜΕΡΟ 1
Τα παιδιά έφτιαξαν τις αρχικές φωνές των ονομάτων τους, είδαν και μέτρησαν ποια και πόσα παιδιά υπάρχουν με την ίδια φωνή στο τμήμα τους και κατόπιν προχώρησαν στην κωδικοποίηση.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Έγιναν δραστηριότητες, ώστε να κινηθεί η μελισσούλα μεταξύ της λέξης, που ξεκινάει από την ίδια φωνή με το όνομα των μαθητών/τριών αλλά και μεταξύ των ονομάτων των μαθητών/τριών κ.α
![]() |
![]() |
ΟΛΟΗΜΕΡΟ 2
Οι μαθητές/τριες θα πρέπει να αναγνωρίσουν λέξεις, που ξεκινούν από συγκεκριμένο γράμμα και να προγραμματίσουν το ρομπότ να οδηγηθεί στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Ο παίκτης επιλέγει μία κάρτα αποστολής, η οποία τον καλεί να αναγνωρίσει ανάμεσα σε δύο αντικείμενα, ποιο ξεκινά από ένα συγκεκριμένο γράμμα. Μόλις ο μαθητής/τρια βρει το αντικείμενο, προγραμματίζει το ρομπότ να οδηγηθεί στο αντίστοιχο τετράγωνο του πλέγματος.
![]() |
![]() |
ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
Οι μαθητές/τριες του Τμήματος Ένταξης έφτιαξαν τη δική τους άλφα βήτα και η μελισσούλα beebot κινήθηκε στην εξέρευση λέξεων με δύο έως πέντε συλλαβές.
ΑΝΟΙΞΗ 2025
Καθώς τα παιδιά γνωρίζουν ήδη και απολαμβάνουν τον προγραμματισμό της μελισσούλας Bee Bot μέσα από διάφορες καθημερινές δραστηριότητες, αποφασίσαμε σε συνεργασία με την ομάδα Κεφαλαία και Μικρά να γνωρίσουν οι μαθητές/τριές μας και ένα νέο ρομποτάκι, την Blue Bot μέσα από ένα πρόγραμμα STEM.
Σε πρώτη φάση τα παιδιά έπρεπε να βοηθήσουν τον φίλο της Blue bot , ένα αεροπλανάκι, να βρει πάλι τα εξαρτήματα του για να μπορέσει να συνεχίσει τα ταξίδια του. Τα χαμένα εξαρτήματα ήταν κρυμμένα μέσα στην πίστα και τα παιδιά μέσω ενός ταμπλετ έπρεπε να οδηγήσουν την Blue bot με κατάλληλες οδηγίες προγραμματισμού στα χαμένα κομμάτια. Αφού τα ανακάλυψαν όλα, ακολούθησαν τις οδηγίες για την συναρμολόγηση του αεροπλάνου.
Στην δεύτερη φάση τα παιδιά συναρμολογήσαν ένα πύργο ελέγχου και με Lego creative – κομμάτια Lego έφτιαξαν έναν αεροδιάδρομο για το αεροπλάνο. Τέλος τα παιδιά ρύθμισαν την Blue bot με σκοπό να βοηθήσει το αεροπλάνο να προχωρήσει στον αεροδιάδρομο και τελικά να καταφέρει να πετάξει.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Δραστηριότητα εμπλουτισμού: «Οδηγώ σωστά – Ρομποτική με BeeBot»
Στα πλαίσια της Θεματικής Ενότητας για την Κυκλοφοριακή Αγωγή τα παιδιά εξασκήθηκαν στα σήματα και τους κανόνες Οδικής Κυκλοφορίας με την βοήθεια της μελισσούλας Beebot. ( Δείτε όλη την ανάρτηση —> εδώ Κυκλοφορώ και Οδηγώ με Ασφάλεια )
Στόχος: Οι μαθητές/τριες να προγραμματίζουν διαδρομή με βάση τις οδικές πινακίδες, να εφαρμόσουν σωστούς κανόνες κυκλοφορίας με παιγνιώδη τρόπο, να συνεργαστούν και να λάβουν αποφάσεις, να αναγνωρίσουν χωρικές έννοιες (μπροστά – πίσω, δεξιά – αριστερά, μέσα – έξω).
Σε ένα ταμπλό που αναπαριστά δρόμο με εμπόδια, με σήματα οδικής κυκλοφορίας, διάβαση κ.α. οι μαθητές/τριες προγραμμάτισαν τη BeeBot ώστε να διασχίσει σωστά τον δρόμο με στόχο να φτάσει στον προορισμό της, για παράδειγμα στα λουλούδια. Συζήτησαν τι έπρεπε η BeeBot να κάνει όταν έφτανε σε STOP, πού έπρεπε να σταματήσει και να κοιτάξει δεξιά και αριστερά κ.α..
![]() |
![]() |
Και η Σχολική Χρονιά 2024-25 κλείνει με μια πολύ όμορφη δράση προγραμματισμού, συνεργασίας και δημιουργίας από τα παιδιά.