“3-2-1 Σύνοψη”

“3-2-1 Σύνοψη”

Stigmiotypo othonhs 2025 04 18 5.00.08 mm

Στόχοι: Οι μαθητές και οι μαθήτριες να αναστοχαστούν, να ενεργοποιηθεί το ενδιαφέρον τους γιατην προυπάρχουσα γνώση, να ανακαλέσουν πληροφορίες που έμαθαν, να αξιολογήσουν τις γνώσεις τους, να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους,  να καλλιεργηθεί η κριτική σκέψη και η μνημονική τους ικανότητα.

Διαδικασία:Το ημερολόγιο στην ολομέλεια, η καταγραφή του καιρού καθημερινά σε γραπτές φόρμες με τα σύμβολα του καιρού, η παρατήρηση των καιρικών φαινομένων ,η καταγραφή της θερμοκρασίας  σύμφωνα με το θερμόμετρο της αυλής , η εναλλαγή μέρας και νύχτας και τα 4 σημεία του ορίζοντα, ενδιαφέρουν τα παιδιά ,ιδιαίτερα, ώστε να γίνονται οι μικροί μετεωρολόγοι της τάξης.

Η καθημερινή καταγραφή του καιρού με σύμβολα

a1 a2
a3 a4

Ο πίνακας των καιρικών φαινομένων που ετοίμασαν τα παιδιά με κολάζ.

a5

Τα βιβλία που διάβασαν

Stigmiotypo othonhs 2025 04 18 5.03.14 mm

Η πυξίδα   

Stigmiotypo othonhs 2025 04 18 5.13.25 mm

Η καταγραφή της θερμοκρασίας , σύμφωνα με το  θερμόμετρο εξωτερικού χώρου          

Stigmiotypo othonhs 2025 04 18 5.14.11 mm

Η παρατήρηση του καιρού,σύμφωνα με το ημερολόγιο της αυλής μαςStigmiotypo othonhs 2025 04 18 5.16.08 mm

      Η εναλλαγή μέρας και νύχτας με ένα φακό.

1

Η νηπιαγωγός ,καθώς η συγκεκριμένη δράση  ολοκληρώνεται, κινητοποιεί τα παιδιά με αυτή την τεχνική. Τα παιδιά χωρίζονται σε 5 ομάδες ανά χρώμα και συνομιλούν μεταξύ τους ,ανταλλάσουν απόψεις και αποφασίζουν για την κάθεμια περίπτωση (3 πράγματα που έμαθα,3 πράγματα που θέλω να μάθω περισσότερο, 1 απορία) σε σχέση με το θέμα με το οποίο έχουν ήδη ασχοληθεί (μικροί μετεωρολόγοι).

a6 och1 a7
och3 a8

Οι απαντήσεις καταγράφονται από τη νηπιαγωγό σε γραπτές φόρμες ανά ομάδα. Στο τέλος, η νηπιαγωγός συνοψίζει τις απαντήσεις των ομάδων στην ολομέλεια .

a10 a9 1a
1b 1g

Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία σύμφωνα με το μοντέλο 3-2-1 Σύνοψη καθώς και το αρχείο της δραστηριότητας (περιεχόμενο, μορφή, επεξεργασία) δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό Γενικής Αγωγής ΠΕ 60  κ. Νέρη Πηνελόπη.