Προσωπική Agenda

Stigmiotypo othonhs 2025 04 17 4.44.43 mm

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία μέσω της  προσωπικής ατζέντας με θέμα τα μαθηματικά.

Στόχος: H εξατομικευμένη μάθηση, επιτρέποντας στoν μαθητή/τρία να εργαστεί με βάση τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τον ρυθμό μάθησης του/της.

Ο χρόνος και οι δραστηριότητες οργανώνονται, δίνοντας τη δυνατότητα να ακολουθήσει ο/η μαθητής/τρία ένα πλάνο που να ανταποκρίνεται στις προσωπικές μαθησιακές του/της ανάγκες.

Με τον τρόπο αυτό ο εκπαιδευτικός μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδο των μαθητών/τριών του και να προσαρμόζει τη διδασκαλία του ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Προσφέρονται ευκαιρίες ανατροφοδότησης και ενίσχυσης του κινήτρου των μαθητών/τριών. Η προσωπική ατζέντα λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των μαθητών/τριών,

Stigmiotypo othonhs 2025 04 17 4.49.03 mm

1. Οι μαθητές/τριες αναγνωρίζουν και βάζουν τους αριθμούς με τη σωστή σειρά από το 0 έως το 20 (ομάδες νηπίων-προνηπίων μαζί).

OLG1

2. Οι μαθητές/τριες τοποθετούν τους αριθμούς από το μεγαλύτερο στο μικρότερο (ομάδες νηπίων-προνηπίων μαζί).

OLG2

3. Αναγνώριση και τοποθέτηση αριθμών στη σωστή σειρά (ομάδες των 2 παιδιών νηπίων και προνηπίων).

OLG3

 4. Ταξινόμηση από το μικρότερο στο μεγαλύτερο, πρώτα ατομικά και έπειτα ανά ομάδες.

OLG4 OLG5

5. Αναγνώριση των εννοιών “μεγάλου – μικρού” με παιχνίδια στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή

OLG 7 OLG6 OLGA 1

6. Παιχνίδια στον H/Y με αναγνώριση σχημάτων ομαδικά.

OLG9 OLG8 olgaaaa

Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία του Πίνακα Επιλογών δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό

Ειδικής Αγωγής  ΠΕ 60.50   κ. Χατζηιωαννίδου Όλγα.