Διαφοροποιημένη Διδασκαλία μέσω της προσωπικής ατζέντας με θέμα τα μαθηματικά.
Στόχος: H εξατομικευμένη μάθηση, επιτρέποντας στoν μαθητή/τρία να εργαστεί με βάση τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τον ρυθμό μάθησης του/της.
Ο χρόνος και οι δραστηριότητες οργανώνονται, δίνοντας τη δυνατότητα να ακολουθήσει ο/η μαθητής/τρία ένα πλάνο που να ανταποκρίνεται στις προσωπικές μαθησιακές του/της ανάγκες.
Με τον τρόπο αυτό ο εκπαιδευτικός μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδο των μαθητών/τριών του και να προσαρμόζει τη διδασκαλία του ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Προσφέρονται ευκαιρίες ανατροφοδότησης και ενίσχυσης του κινήτρου των μαθητών/τριών. Η προσωπική ατζέντα λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των μαθητών/τριών,
1. Οι μαθητές/τριες αναγνωρίζουν και βάζουν τους αριθμούς με τη σωστή σειρά από το 0 έως το 20 (ομάδες νηπίων-προνηπίων μαζί).
2. Οι μαθητές/τριες τοποθετούν τους αριθμούς από το μεγαλύτερο στο μικρότερο (ομάδες νηπίων-προνηπίων μαζί).
3. Αναγνώριση και τοποθέτηση αριθμών στη σωστή σειρά (ομάδες των 2 παιδιών νηπίων και προνηπίων).
![]() |
4. Ταξινόμηση από το μικρότερο στο μεγαλύτερο, πρώτα ατομικά και έπειτα ανά ομάδες.
![]() |
![]() |
5. Αναγνώριση των εννοιών “μεγάλου – μικρού” με παιχνίδια στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
![]() |
![]() |
![]() |
Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία του Πίνακα Επιλογών δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό
Ειδικής Αγωγής ΠΕ 60.50 κ. Χατζηιωαννίδου Όλγα.