“Τοίχος Γκράφιτι” 2

Stigmiotypo othonhs 2025 04 27 12.14.11 pm

Στόχος: Ενθαρρύνει τους μαθη/τριες να εκφράσουν τις σκέψεις τους, τα συναισθήματα τους, τις γνώσεις και τις ερωτήσεις τους για την Άνοιξη πάνω σε ένα μεγάλο χαρτόνι τοίχου με διαφορετικούς τρόπους, όπως  ζωγραφιές, λέξεις, σχήματα, κολάζ, κ.α δίνοντας τους την δυνατότητα να επιλέξουν τον δικό τους τρόπο έκφρασης για την Άνοιξη, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και το μαθησιακό τους προφίλ.

Δραστηριότητα:

Φάσεις Διδασκαλίας

Συζήτηση – Εισαγωγή στο θέμα

  • Ανίχνευση προϋπάρχουσας γνώσης: Η εκπαιδευτικός ζήτησε από τους μαθητές να περιγράψουν τι είναι η Άνοιξη και να ορίσουν τα βασικά της χαρακτηριστικά.
  • Παρουσίαση ολιγόλεπτου βίντεο σχετικού με την Άνοιξη.
  • Παρουσίαση εικόνων που σχετίζονται με την Άνοιξη και συζήτηση για αυτά που βλέπουμε και ακούμε την εποχή αυτή.

ABCA1D97 E2B0 48D0 96F7 F60FC5DF6659 2

att.xm8xImuud3BOzwa5lpUEsRNNamihmd4v7Kru2jUmBpg

Δημιουργία γκράφιτι

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και εργαζόμενα είτε ατομικά είτε συνεργατικά, ζωγραφίζουν, δημιουργούν κολάζ ή γράφουν λέξεις για την Άνοιξη.

att.FBPRzuM EMSL IENDuu7bwYyTTmPqjnQgDGOrUd5uE att.UYdmFcdKLFtWYJwfKYvcFr0W5cgYYq w46IuGBU FsE

att.S kBNA7ualVp 98uRXWvxToZX4ub6kjIHuAjaDqUt6U

Kολλούν τα δημιουργήματα τους στον «Τοίχο Γκράφιτι» και γράφουν τον τίτλο του Γκράφιτι.

att.mj4qDXsWVXSOfKzSVUfA1VX5A 6E0EgvAo12iJoR2z0

att.Zroh6wc3KhhjOCUnrvAAEdwLyC pdNJSgf2Oe8Y 5y0

att.u8bd2jzYgQwlFCu7LHIvYGUaFiU mHU6tW4j7Ccb7dA

Eμπλουτίζουν τον πίνακα  με λέξεις με λέξεις και υλικά.

att.u6OpRS gwFIcc6weFQl2Z4ly2tBZc41oVp6ZRei7UMY

Αναστοχασμός / Παρουσίαση

Τα παιδιά παρουσιάζουν το μέρος του τοίχου γκράφιτι που δημιούργησαν.

Λένε τι έφτιαξαν, πώς το σκέφτηκαν, τι τους άρεσε.

Μετά την ολοκλήρωση της δραστηριότητας, δημιουργήθηκε ένας μεγάλος τοίχος γκράφιτι για την Άνοιξη, που αποτυπώνει τη ματιά όλων των παιδιών, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα, τα συναισθήματα και το μαθησιακό τους στυλ.att.Rk4dZogBPYWrqVXZm36 a0j9kNysozPBtRheKpF4m 0

Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία του “Τοίχου Γκράφιτι” δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό  Ειδικής Αγωγής  ΠΕ 60.50   κ. Ράνη Σουζάνα.