Σχολικός Κήπος

3A141C5C 03E9 471D 88BF 604660E33A76 1 105 c

                Η δημιουργία και διατήρηση σχολικού κήπου είναι μια διαδεδομένη πρακτική σε παγκόσμιο επίπεδο, στην οποία συμμετέχουν όχι μόνο εκπαιδευτικοί και μαθητές αλλά ολόκληρες κοινότητες. Tα αποτελέσματα ερευνών δείχνουν ότι η συμμετοχή στη καλλιέργεια σχολικού κήπου αυξάνει το ενδιαφέρον του μαθητή για μάθηση  αφού ο ίδιος συμμετέχει ουσιαστικά στη διαδικασία της μάθησης μέσω της έρευνας, της ανακάλυψης και της δημιουργίας. Επιπλέον, βελτιώνεται η ακαδημαϊκή επίδοση του μαθητή , καλλιεργούνται συνεργατικές και οργανωτικές δεξιότητες, το αίσθημα ευθύνης, της υπομονής και της επιμονής, όπως επίσης και θετικές στάσεις απέναντι στο φυσικό περιβάλλον (Blair 2009). Επίσης, δημιουργείται η “αίσθηση του «ανήκειν εφόσον ο κήπος δε φτιάχνεται για τους μαθητές αλλά από τους μαθητές. Επιπρόσθετα, η συνεργασία του σχολείου με την κοινότητα στα πλαίσια της δημιουργίας και διατήρησης του σχολικού κήπου επιτρέπει στους μαθητές να αναπτύξουν στενότερες σχέσεις με τα μέλη της οικογένειάς τους και την ευρύτερη κοινότητα, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη δεξιοτήτων κοινωνικής συμμετοχής και δημοκρατικής πολιτειότητας.

      Συνεχίζουμε και φέτος τη συντήρηση του Σχολικού μας Κήπου.

Τον Οκτώβριο φυτέψαμε τα λαχανικά μας.

Ήρθε η ώρα για την συγκομιδή της παραγωγής.

Παιδιά έτοιμοι;

Bάλτε γαλότσες και ξεκινάμε!!!

C012EFE7 4990 4354 B2BF E1C02B36A264 1 201 a

9DB8A901 01EE 448F 99CC F87E2F0132DE 1 201 a

F4D8F01C 4443 4C6B 83C9 0F6C868D6D7B 1 105 c 75743194 0DC1 4F8F 94F4 6F4B851F78D5 1 105 c

C368CB01 019A 4298 942D 61BAFA14B131 4 5005 c

FABCE701 48F0 4343 B085 FCE08753480F 1 201 a 5476BEA0 8C5D 4879 810B B41D1ECCC127 4 5005 c

Δοκιμάσαμε τα μαρούλια μας, σχεδόν όλοι. Μας άρεσαν πολύ και ζητούσαμε κι άλλα. Θα κόψουμε σύντομα και τα υπόλοιπα….

Η καλλιέργεια σχολικού λαχανόκηπου μπορεί επίσης να επιδράσει θετικά στην υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών και στη καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας 

Συμπερασματικά, ο σχολικός κήπος αναδεικνύεται ως ένα πολυσχιδές περιβάλλον μάθησης, που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και προωθεί βασικές επιδιώξεις της σύγχρονης εκπαίδευσης.

Ωστόσο, ένας σχολικός κήπος από μόνος του δεν είναι παρά ένα διακοσμητικό στοιχείο της αυλής.

Είναι ο τρόπος δραστηριοποίησης των μαθητών και η υλοποίηση των κατάλληλων δραστηριοτήτων που θα μετατρέψει το σχολικό κήπο σε καινοτόμο χώρο μάθησης.

Μαζί με τη βοήθεια της Cosmic φ  τοποθετούμε κάθε Δευτέρα και Πέμπτη τα οργανικά υλικά στον Κομποστοποιητή μας και τον βλέπουμε να γεμίζει.

25F78A46 3327 435D 9DAC EC4AB2131BF7 4 5005 c C71B94BB 1BAA 4686 AF7F 973FF34192D0 4 5005 c

Βλέπουμε νέους σπόρους, τις μπάμιες, μυρίζουμε τη ρίγανη, το δενρολίβανο, το δυόσμο και άλλα βότανα από το βοτανόκηπό μας.

AEB60EED 56B3 44F6 88B0 10BA65B85FD9 4 5005 c 3A141C5C 03E9 471D 88BF 604660E33A76 1 105 c A73A4269 CFB3 41AC BC03 41775A921E2F 4 5005 c

06E5CBC8 D297 47F9 B883 71659E34B6A2 1 102 o

Φυτέψαμε και κρεμμυδάκια στο σχολείο μας και πήραμε και για το σπίτι μας, για το μπαλκόνι μας.

1BC9277C B7A0 4675 9946 26293B87C3F6 4 5005 c 3EEC62E8 0D13 4A76 A735 F6432BCD5587 4 5005 c

και νέες φυτεύσεις δέντρων στον κήπο μας, μια πορτοκαλιά και μια βερυκοκιά, με την συνδρομή της Cosmic φ

Ελπίζουμε σύντομα να δούμε πορτοκάλια και βερύκοκα!!!!!

0388D935 0335 4FD9 A57F F5A812337277 1 105 c A663C010 AABE 4756 9C6C 37C204695BFA 1 105 c
3FCDF632 51FD 4E53 9220 AE228CAF0E8E 1 105 c 96A3D38B D5F4 4D8A A4C1 4DC071896E41 1 105 c

Βάλαμε και ταμπελάκια σε όλα τα φυτά και τα βότανα

BA8C0760 6212 4A7F 94A7 68F072EF161D 1 105 c 7806BDD0 E57F 4EF6 938C 6DF2D99A6DAD 1 105 c 4B70D5E8 C15E 40E9 AB39 32E8C977E3D1 1 201 a

και συνεχίζουμε…..