Feed
Άρθρα
Σχόλια
Επιτυχής ήταν η συμμετοχή μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθηματικών (Α΄φάση: ΘΑΛΗΣ) που διεξήχθη στις 12.11.2016. Η επόμενη φάση του διαγωνισμού «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» θα γίνει το Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017.
Οι μαθητές που πέτυχαν είναι οι:
Δράκου Γεωργία και Ηλιάδου Άρτεμις, της Α΄ τάξης
Σαμωνάς Γεώργιος και Τσίτουρας Κανέλλος, της Β΄ τάξης.
Ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε όλους τους στόχους τους.
Δείτε τα αποτελέσματα  ΕΔΩ

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 48/08-12-2016 του Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω Οδηγίες για την εκπόνηση των Δημιουργικών Εργασιών στο Γενικό Λύκειο (άρθρο 8 του Π.Δ. 46/2016) για το σχολικό έτος 2016-2017.

Δείτε την εγκύκλιο ΕΔΩ

Δείτε τα παραρτήματα:

I ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ_ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ Ι_Σχέδιο ΔΕ Εκπαιδευτικών

II ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ_ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΙΙ_Σχέδιο ΔΕ Μαθητών

III ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ_Υπόδειγμα IΙI_

IV ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ_Υπόδειγμα IV_Ενδεικτικά Θέματα

V ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ_Υπόδειγμα V_Διαδικασία

 

Στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του σχολείου μας, οι μαθητές απόλαυσαν το μάθημά τους τις τελευταίες μέρες της  χρονιάς σε χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.
Τα πολύχρωμα λαμπιόνια σε διάφορους σχηματισμούς, σε συνδυασμό με το πολιτισμό του χώρου,  έδωσαν χρώμα στην καθημερινότητά τους  και έμπνευση για ένα καλύτερο μέλλον.

 

Αγαπητή κα Ρομποτή

Στην εκδήλωση της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Αλίμου στις 4 Ιανουαρίου 2017 θα τιμηθούν τέσσερα σχολεία που διακρίθηκαν για την εκπαιδευτική δράση και τις πρωτοβουλίες σε πολιτιστικό και κοινωνικό επίπεδο μαθητών τους πέραν των ορίων του Δήμου Αλίμου. Ανάμεσα στα σχολεία που θα τιμηθούν είναι και το 2ο Λύκειο.

H τεράστια εξωστρέφεια που επέδειξε το σχολείο σας, αφενός με διάκριση μαθητή του 2ου Λυκείου ανάμεσα σε 500 μαθητές από όλη την Ελλάδα για να εκπροσωπήσει τη χώρα στο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Κοινοβούλιο αλλά και η αποδοχή των προτάσεων της ομάδας του για εισήγηση και εξέταση από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες και αφετέρου τα πρώτα βραβεία που απέσπασαν τμήματα του σχολείου σας για την πιο πρωτότυπη ιδέα και για την καλύτερη παρουσίαση στο επιχειρηματικό πρόγραμμα προσομοίωσης επιχείρησης που διοργάνωσε ο Παγκόσμιος οργανισμός AIESEC, μας έκανε όλους περήφανους και κατέδειξε ότι η χώρα μας μπορεί και συνεχίσει να είναι λίκνο πολιτισμού και επιστημών παγκοσμίως. Παράλληλα, οι δράσεις του σχολείου σας όλη τη σχολική χρονιά είναι πλούσιες και με ουσιαστικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα.

Θα ήταν ιδιαίτερη τιμή για εμάς η παρουσία η δική σας, των μαθητών και των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στις εν λόγω δράσεις.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                           Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΣΙΔΕΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ                                                                         ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Την 1η Δεκέμβρη 2016 νίκησε την ομάδα μπάσκετ του 1ου ΕΠΑΛ Αργυρούπολης στα πλαίσια της έναρξης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος.

Την 21η Δεκέμβρη 2016 νίκησε την ομάδα μπάσκετ του 4ου ΓΕΛ Αλίμου.

Καλή επιτυχία στον επόμενο αγώνα τους !

Από τη Διεύθυνση

   Πόσο εύκολο είναι ένα ταξίδι προς τη Φυγή; Και όταν φτάσεις εκεί τι ακολουθεί μετά; Πόσοι αλήθεια προσέφυγαν ανά τους αιώνες σε αυτό το ανεξερεύνητο μέρος;

   Μέσα από μια σειρά διαδραστικών ασκήσεων με εργαλείο τη θεατρική έκφραση οι μαθητές της  Β’ λυκείου έγιναν συνοδοιπόροι ανθρώπων που αναγκάστηκαν να “κοιτάξουν αντίθετα από τη γενέτειρά τους”. Συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Προς Φυγή” της Αction Aid, οι μαθητές προβληματίστηκαν για το προσφυγικό ζήτημα και πήραν θέση απέναντι στη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα, την ευθύνη που έχουμε όλοι ως πολίτες και άνθρωποι καθώς και τους πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης και επίλυσης ενός τόσο σοβαρού προβλήματος.

   Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 16-12-2016 για τα τμήματα Β1 και Β4 και τη Δευτέρα 19-12-2016 για τα Β2 και Β3 στα γραφεία της Action Aid στο Κουκάκι, στα πλαίσια μιας συστηματικής προσπάθειας που γίνεται στο σχολείο μας  για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών καθώς και την κινητοποίηση και την ενεργή συμμετοχή τους σε δράσεις αλληλεγγύης.

Α. Σκαρή

Την Πέμπτη 15.12.2016, μία πολύ όμορφη μέρα, επισκεφθήκαμε το «Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Στ. Νιάρχος» ένα νέο χώρο πολιτισμού για την Αθήνα, στην περιοχή του παλαιού ιπποδρόμου (Δέλτα Φαλήρου).

Αυτός ο χώρος περιλαμβάνει την κατασκευή και τον πλήρη εξοπλισμό νέων κτιριακών εγκαταστάσεων για την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (ΕΒΕ) και την Εθνική Λυρική Σκηνή (ΕΛΣ), καθώς και τη δημιουργία του Πάρκου Σταύρος Νιάρχος, συνολικής έκτασης 210.000 μ².


Οι μαθητές περπάτησαν και γνώρισαν το πάρκο, το υδάτινο κανάλι, την Βιβλιοθήκη και το ενεργειακό στέγαστρο. Ταυτόχρονα είχαν την ευκαιρία να δουν μια επιλογή από δεκαοκτώ χάλκινα έργα του Χ. Καπράλου, πλάι σε μια μικρή αναδρομική έκθεση του Γ. Μόραλη. Συνεχίστε να διαβάζετε ›

Την Πέμπτη 15.12.2016 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας σεμινάριο για την ενημέρωση των εκπαιδευτικών μας, σε θέματα Πρώτων Βοηθειών από την εκπαιδεύτρια κ. Ειρήνη Νικάκη. Οι εκπαιδευτικοί έμαθαν τον τρόπο αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών όπως το έμφραγμα, την καρδιακή ανακοπή, το εγκεφαλικό επεισόδιο, τη λιποθυμία κ.λ.π., περιστατικά δηλαδή που χρειάζονται άμεση αντιμετώπιση.
Η κ. Νικάκη, η οποία έχει πιστοποίηση από την E.F.R (Emergency First Response) έδειξε με παραστατικές κινήσεις την καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ), το άνοιγμα αεραγωγών, τη θέση ανάνηψης κ.α. χρησιμοποιώντας προπλάσματα αλλά και εθελοντές συναδέλφους και στο τέλος απάντησε σε πολλές ερωτήσεις που της  τέθηκαν από τους εκπαιδευτικούς.
Σκοπός του δίωρου σεμιναρίου ήταν η ενημέρωση για παροχή πρώτων βοηθειών και την πρόληψη μιας δύσκολης κατάστασης, την ανακούφιση αλλά και την ουσιαστική βοήθεια. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η ενημέρωση και η πρόληψη σώζουν ζωές!

Ενθουσιασμένοι  επέστρεψαν οι μαθητές μας της Γ’ τάξης από την  πολυήμερη εκδρομή τους στην Κρήτη. Εκεί είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα υπέροχα δημιουργήματα του μινωϊκού πολιτισμού στην Κνωσό, να επισκεφτούν ιστορικές τοποθεσίες και μνημεία της νεότερης ιστορίας μας (Θέρισο, οικία και τάφους των Βενιζέλων), να θαυμάσουν την  υπέροχη αρχιτεκτονική των οικισμών – πόλεων της Κρήτης (Ηρακλείου  – Ρεθύμνου – Χανίων), να δοκιμάσουν την  εκπληκτική  τοπική κουζίνα και να χορέψουν κρητικούς χορούς, απολαμβάνοντας τοπικά παραδοσιακά μουσικά συγκροτήματα. ΄Ενας ολόκληρος πολιτισμός στη διαχρονική του εξέλιξη!

Ένας επιπλέον στόχος των εξορμήσεων των μαθητικών ομάδων, δηλαδή η ανάπτυξη της κοινωνικότητας των μελών της εκάστοτε ομάδας επιτεύχθηκε στο ακέραιο.Όλοι μαζί διασκεδάσαμε , αλληλογνωριστήκαμε και αναπτύχθηκαν αισθήματα αμοιβαίου σεβασμού και αλληλοκατανόησης.

Συνεχίστε να διαβάζετε ›

Το σχολείο μας  συνεργάζεται με τον Ειδικό Διαβαθμιδικό Σύνδεσμο Ν.Αττικής (ΕΔΣΝΑ),  τον αρμόδιο φορέα για την διαχείριση των απορριμμάτων του λεκανοπέδιου Αττικής,  ο οποίος δραστηριοποιείται στον τομέα της ανακύκλωσης χαρτιού με το σύστημα Διαλογής στην Πηγή (ΔσΠ), εφαρμόζοντας πρόγραμμα συλλογής του έντυπου χαρτιού σε Δήμους της Περιφέρειας Αττικής.
Φέτος για πρώτη φορά, στοχεύοντας στην ευαισθητοποίηση και την ενεργό συμμετοχή των παιδιών, ο φορέας προχώρησε σε ανασχεδιασμό του δικτύου συλλογής, εντάσσοντας τα σχολικά κτίρια στο Πρόγραμμά του.
Έτσι τοποθετήθηκε στο προαύλιο του σχολείου μεγάλος πράσινος κάδος με κίτρινο καπάκι για την συλλογή του χαρτιού και μικροί χάρτινοι ειδικά διαμορφωμένοι κάδοι στους διαδρόμους του σχολείου.
Παράλληλα το σχολείο μας συνεχίζει τα προγράμματα ανακύκλωσης μπαταριών, πλαστικού και πλαστικών καπακιών μπουκαλιών, σε ειδικούς χώρους.

Την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των μαθητών της θεωρητικής κατεύθυνσης της Γ΄ τάξης, στην Παλαιά Βουλή υπό τη συνοδεία των καθηγητριών κ. Κ. Καντέλη, κ. Π. Καρούζου και κ. Χ. Σιδέρη.

Μετά από ολιγόλεπτη αναμονή στην κεντρική αίθουσα του παλαιού κοινοβουλίου, όπου αγόρευσαν στο παρελθόν σπουδαίοι πολιτικοί όπως ο Χαρίλαος Τρικούπης, άρχισε η περιήγηση στο μουσείο της βουλής.

Τα εκθέματα κάλυπταν το χρονολογικό φάσμα ενός και πλέον αιώνα, αφού χρονολογούνται από τις αρχές του 19ου αιώνα έως και τα μέσα του 20ου. Μεγάλο μέρος του μουσείου καλύπτεται από εκθέματα της επανάστασης του 1821, με σπουδαιότερα, προσωπικά αντικείμενα σπουδαίων αγωνιστών, όπως του Μακρυγιάννη. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διασταυρώσουν και να εμπλουτίσουν τις ιστορικές τους γνώσεις, τόσο μέσα από τα κείμενα που συνόδευαν τα εκθέματα, όσο και μέσα από τις επισημάνσεις της κυρίας Καντέλη, η οποία είχε αναλάβει ρόλο ξεναγού. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν στους μαθητές τα ακρόπρωρα, ορισμένες κομψοτεχνημένες άκρες πλωρών που παρουσίαζαν εντυπωσιακές μορφές. Οι μαθητές ταξίδεψαν χρονικά ως την περίοδο του Β΄ παγκοσμίου πολέμου και ως τον «εθνικό διχασμό».

Πριν αναχωρήσουν από την Πύλη, όπου δεσπόζει το επιβλητικό άγαλμα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια εικαστική έκθεση αφιερωμένη στον αείμνηστο κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια.

Γιώργος Κίτης, μαθητής της Γ΄ τάξης

Η εγκύκλιος αφορά τα εξεταζόμενα μαθήματα ανά ομάδα προσανατολισμού, τους συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων καθώς και τον τρόπο υπολογισμού των μορίων (τύπος) για την εισαγωγή στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2017.
Δείτε την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Ταινίες με θέματα όπως ο ρατσισμός, η μετανάστευση, τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι επιπτώσεις του φασισμού προβλήθηκαν  στο πλαίσιο της δράσης «Petit Plan – Νέοι Ορίζοντες» που πραγματοποιήθηκε  από τις 21 έως τις 25 Νοεμβρίου στο Hellenic American College, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ρόζα Λούξεμπουργκ.

Οι μαθήτριες και οι μαθητές της ‘Α Λυκείου του σχολείου μας παρακολούθησαν δύο από αυτές της ταινίες. Συγκεκριμένα οι μαθητές του Α1 και του Α2 παρακολούθησαν την ταινία “Σχέδιο ειρήνης” και οι μαθητές του Α3  και Α4 την ταινία “Είμαι η Νοτζούμ : δέκα ετών διαζευγμένη”.

Το Petit Plan έχει ως σκοπό την καλλιτεχνική επιμόρφωση και την κοινωνική ευαισθητοποίηση των μαθητών Λυκείου μέσω του κινηματογράφου.

Όλες οι ταινίες έχουν προβληθεί ή διακριθεί σε διεθνή φεστιβάλ και συνάμα έχουν επιλεχθεί για προβολή σε νέες και νέους 15 ετών και άνω σε όλο τον κόσμο.

Διαβάστε περισσότερα και δείτε τις εντυπώσεις των μαθητών μας από την παρακολούθηση των ταινιών στην εφημερίδα των μαθητών του σχολείου μας http://exoumeapopsh.blogspot.gr/

Αφορά σε οδηγίες που αφορούν μαθήματα γενικής παιδείας ή προσανατολισμού που δεν εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο.

Δείτε την εγκύκλιο  ΕΔΩ

 

Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Εθελοντισμού στις 05/12, ο Όμιλος για την UNESCO Αμαρουσίου διοργανώνει σεμινάριο με θέμα: Η Αξία του Εθελοντισμού και της Προσφοράς, διάρκειας δύο ωρών, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 07/12/2016 και ώρα 17:45, στα γραφεία του Ομίλου μας Βασ. Γεωργίου 2-4, Μαρούσι, Πλατεία Ηλεκτρικού Σταθμού, 1ος όροφος.

Ο εθελοντισμός αποτελεί μια εκδήλωση κοινωνικής συμπεριφοράς, όπου το άτομο χωρίς το κίνητρο της υλικής ανταμοιβής προσφέρει τον ελεύθερό του χρόνο για ένα κοινωφελή σκοπό, είτε με δική του πρωτοβουλία είτε στο πλαίσιο μιας ομάδας ή φορέα. Ο σύγχρονος εθελοντισμός προχωρά πέρα από τις παραδοσιακές του μορφές και περικλείει μια δυναμική ενεργή συμμετοχή των εθελοντών, που εμπλέκονται σε φορείς ή οργανώσεις.

Ο εθελοντισμός τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας έχει πάρει μια πιο οργανωμένη μορφή. Χαρακτηριστικά δείγματα αυτής της παρουσίας είναι η αύξηση του αριθμού οργανώσεων, η υποστήριξη οργανώσεων καθώς και η αφύπνιση του επιστημονικού ενδιαφέροντος για το θέμα. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η κουλτούρα της προσφοράς, του εθελοντισμού και η κοινωνική διάσταση του αλτρουισμού και της αλληλεγγύης επανέρχονται – παρά τις πολλαπλές δυσκολίες – και οι πολίτες μπορούν εν δυνάμει να βρουν τρόπους δημιουργικής και ουσιαστικής κοινωνικής εθελοντικής προσφοράς.

Η αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς βοηθά στη διάδοση παγκόσμιων αξιών και κανόνων, που προάγουν την αλληλεγγύη στις κοινωνίες. Δημιουργεί ένα δίκτυ προστασίας για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Συμβάλλει στη διάχυση πληροφοριών, παροχή πληροφόρησης & γνώσης, δημοσιοποίηση προβλημάτων και κινητοποίηση της κοινής γνώμης προωθώντας αλλαγές.

Στο Σεμινάριο αυτό θα συζητηθούν τα εξής θέματα: α) Ποιο είναι το προφίλ του εθελοντή;, β) Υποχρεώσεις και δικαιώματα εθελοντή, γ) Ο ρόλος της εκπαίδευσης στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας προσφοράς, δ) Τι δεν είναι εθελοντισμός και ε) Τα οφέλη του εθελοντισμού για την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη του ατόμου και για την κοινωνία.

Ομιλήτρια:

Ιφιγένεια Σωτηροπούλου, Συμβουλευτική Ψυχολόγος (BA, MSc)

Το σεμινάριο δεν έχει οικονομική επιβάρυνση.

Λόγω περιορισμένων θέσεων επιβεβαιώστε τη συμμετοχή σας μέχρι τη Δευτέρα 05/12/2016, είτε στο e-mail: info@unesco.gr είτε στα τηλέφωνα: 210-6147002 & 212-1000-250.

 

Ανακοινώθηκαν οι εγκύκλιοι σχετικά με τους πανελλήνιους μαθητικούς διαγωνισμούς που οδηγούν στις αντίστοιχες Ολυμπιάδες (παγκόσμιοι αγώνες) των επιστημών Βιολογίας, φυσικής και χημείας.

Δείτε την εγκύκλιο για το διαγωνισμό Βιολογίας  ΕΔΩ

Δείτε την εγκύκλιο για το διαγωνισμό Φυσικής   ΕΔΩ

Δείτε την εγκύκλιο για το διαγωνισμό Χημείας  ΕΔΩ

Το σχολείο μας όπως κάνει εδώ και πολλά χρόνια διοργανώνει και ομιλίες και δράσεις που στοχεύουν στην προάσπιση της προσωπικής και κοινωνικής υγείας των μαθητών μας.

Στο  πλαίσιο αυτών των προσπαθειών, συνεχίζουμε και φέτος να ανταποκρινόμαστε με αίσθημα ευθύνης.

Έτσι την Τρίτη 22.11.2016 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας και στο χώρο του αμφιθεάτρου/ εργαστηρίου, ομιλία για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και το AIDS, με την ευκαιρία της παγκόσμιας ημέρας κατά του AIDS (1η Δεκεμβρίου).

Στη φετινή εκδήλωση καλεσμένος ομιλητής ήταν ο ψυχολόγος, Επιμορφωτής του Κέντρου Ειδικών Λοιμώξεων και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) κος Η. Λιάντης.

Ο κος Λιάντης ενημέρωσε, με διαδοχικές του ομιλίες, τους μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας.

Ο ομιλητής αναφέρθηκε αρχικά στα διάφορα «σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα»  και ειδικά στο AIDS, στους τρόπους μετάδοσης των ΣΜΝ καθώς και τους τρόπους προφύλαξης. Αναφέρθηκε αναλυτικά στη  πρόληψη, αλλά και τις ευθύνες που έχει ο καθένας μας ατομικά, για την διαφύλαξη της υγείας του.

Στην διάρκεια των ομιλιών του, o καλεσμένος μας μίλησε, συζήτησε και απάντησε σε πλήθος ερωτήσεων των μαθητών και μαθητριών μας.

Το ενδιαφέρον που έδειξαν οι μαθητές, η συμμετοχή τους στις συζητήσεις μέσα σε μια ασφαλή ατμόσφαιρα που δημιούργησε ο ομιλητής και το χειροκρότημα, στο τέλος των ομιλιών του, πιστοποίησαν την επιτυχία αυτής της εκδήλωσης.

Ευχαριστούμε θερμά τον κο Η. Λιάντη για την ανταπόκρισή του στην πρόσκλησή μας, τη διάθεση και τον χρόνο του για 4 περίπου ώρες.

γη

        Αισθανόμενοι την ανάγκη να είμαστε αλληλέγγυοι στους συνανθρώπους μας που υποφέρουν, η καθηγήτρια του σχολείου μας κ. Σκαρή Αγγελική και μαθητές μας  ανέλαβαν την πρωτοβουλία συγκέντρωσης τροφίμων, για τους άστεγους της Αθήνας.

Όσοι θέλετε μπορείτε να βοηθήσετε, στέλνοντας τρόφιμα στο σχολείο.

Η ομάδα μας την Κυριακή 27/11/2016 θα συναντήσει στην Αθήνα την ομάδα «One stop» στο ραντεβού αστέγων και αλληλέγγυων στο κέντρο της Αθήνας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τη δράση ΕΔΩ

Δείτε τον παρακάτω κατάλογο ειδών τροφίμων:

Ζυμαρικά (πέννες ή βίδες)

Ρύζι

Φακές

Φασόλια (ψιλά ή μέτρια)

Ελαιόλαδο

Σάλτσα ντομάτας

Στιγμιαίος καφές

Φακελάκια τσάι

Ζάχαρη

Φακελάκια σούπες στιγμής

[Πλαστικά ποτήρια μιας χρήσης]

Σας ευχαριστούμε πολύ

      Οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ Λυκείου ανέλαβαν τη γιορτή της 17ης Νοεμβρίου και με την καθοδήγηση των καθηγητριών τους, της κας Καρούζου και της κας Βλάχου, πραγματοποίησαν ένα δρώμενο θεατρικό, στο οποίο οι ήρωες ενσάρκωναν φοιτητές του Πολυτεχνείου και τον οδηγό του τανκ.

Με αυτό τον τρόπο κατάφεραν να αποδώσουν ρεαλιστικά τις ιστορικές συνθήκες της εποχής. Επίσης καθοριστικό ρόλο έπαιξε το μουσικό πρόγραμμα, το οποίο επιμελήθηκαν και υλοποίησαν οι μαθητές, δίνοντας έτσι ένα άριστο αποτέλεσμα.

Τους ευχαριστούμε θερμά.

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων