Δεκ 08

Παγκόσμιοι Τελικοί» F1 in Schools»-2o ΓΕΛ Αλίμου-Εράσμειος Ελληνογερμανική Σχολή Αθηνών -ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

            Την 12η θέση σε σύνολο 55 ομάδων που συμμετείχαν στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό F1 in Schools στο Abu Dhabi από τις 22 Νοεμβρίου 2019 έως 30  Νοεμβρίου 2019 κατέλαβε η ομάδα AlacrityDynamics, ομάδα συνεργασίας του  2ουΓΕΛ Αλίμου με την Εράσμειο Ελληνογερμανική Σχολή Αθηνών.
Πρόκειται για τον μεγαλύτερο διαγωνισμό τεχνολογίας στον κόσμο και ένα από τα πιο ολοκληρωμένα προγράμματα εκπαίδευσης STEM  (Science-Technology-Engineering-Mathematics).
Οι μαθητές του 2ου ΓΕΛ Αλίμου, Χαΐνης Ιωάννης, Μπούτσικας Νικόλαος, Χρυσός Δημήτριος και Νανούσης Παναγιώτης, με την συνδρομή των αποφοίτων μαθητών μας Αυγερόπουλου Βασίλειου, Μπούτσικα Ιωάννας και Πίκουλα Δανάης εκπροσώπησαν τον Άλιμο στον διαγωνισμό.
Την Εράσμειο Ελληνογερμανική Σχολή Αθηνών εκπροσώπησαν οι μαθητές Καλούτσης Μάριος, Σπηλιωτόπουλος Νικηφόρος, Ζουβέλου Διώνη, Πουλίδη Αντωνία, Μάχος Αντώνιος, Καλογήρου Αναστάσιος, Ποδηματά Δωρίτα.
Οι μαθητές της ομάδας μας προκρίθηκαν στην πρώτη τριάδα και προτάθηκαν για την πρώτη θέση στο σκέλος του Verbal Presentation,μιας δεκάλεπτης παρουσίασης του έργου τους στην Αγγλική γλώσσα, στην οποία αξιολογούνται η συνεργατικότητα , η προσήλωση στον στόχο τους, ο τρόπος παρουσίασης(visuals),η εμπλοκή του κοινού. Η παρουσίαση αυτή έγινε ενώπιον τριών κριτών από άλλες χώρες.
Μια ακόμη επιτυχία για την ομάδα ήταν η διάκριση του αρχιμηχανικού της ομάδας, Χαΐνη Ιωάννη, που αρχικά προκρίθηκε ανάμεσα στους 25 καλύτερους μηχανικούς παγκοσμίως, ηλικίας 16-20 χρονών  στον εσωτερικό διαγωνισμό της Unilever Williams Engineering Academy. Στη συνέχεια ο μαθητής διαγωνίστηκε  με τους άλλους 24 μηχανικούς στο Αbu Dhabi και κατέκτησε την πρώτη θέση με την ομάδα του, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά πως η Ελλάδα γεννάει ευφυή παιδιά. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός απαιτούσε ικανότητες, όπως  η αντίδραση κάτω από πίεση,στοιχεία ηγετικής προσωπικότητας,  καινοτόμα σκέψη, συνεργατικότητα.
Τα οφέλη για τους μαθητές μας είναι πολλαπλά. Είχαν την ευκαιρία να εμπλακούν σε έννοιες της επιχειρηματικότητας, όπως το project management,time management,financial management,αλλά και να βιώσουν την πορεία σχεδιασμού , συναρμολόγησης, κατασκευής ενός προϊόντος.
Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς που στήριξαν τους μαθητές στον αγώνα τους. Ο Δήμος Αλίμου στάθηκε  βασικός συμπαραστάτης και χορηγός μας.
            Χορηγοί της ομάδας μας
Δήμος Αλίμου
EΔΑΑ
Εράσμειος Ελληνογερμανική Σχολή Αθηνών
Orange 2fly
Mediapharm
ADVIDEA
ALUMIL
Venocare
Αιγέας ΑΜΚΕ
Διακρότημα
Αffidea
Διός
Museum of Illusions Athens
Abec357
Shell Hellix Motor Oils
Kasidis meatland
Electrovam
Eλευθερίου
Γιαννόπουλος-Αγγελόπουλος
ΟΤΙΣ
ΖARIFOPOULOS
ODYSSEY
Κανελλόπουλος
Eleria Cortes
LAMDA development
GSA
Mm schools
Bose
Carrier
Ι.ΚΤΕΟ-Λεωφ. Βουλιαγμένης
ΑTEN ARCHITECTS
Εθνική Ασφαλιστική
SKF
                 Δωρητές της ομάδας μας
      -ONASSIS FOUNDATION
     – ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ- ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ
Ιδιαίτερη τιμή επιφυλάσσουμε στην Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, υπό την αιγίδα της οποίας υλοποιήθηκε η ανωτέρω δράση μας.
                                Για την ομάδα μας
                  Η Διευθύντρια του 2ου ΓΕ.Λ. Αλίμου
                            Ρομποτή Σταμάτα

Δεκ 23

Τσαρούχης, οι τέσσερις εποχές

Δεκ 10

Το πρόγραμμα για Τετάρτη – Παρασκευή 11-13.12.2019

    Δείτε το πρόγραμμα  ΕΔΩ

Δεκ 05

Συμμετέχουμε στο πρόγραμμα  “The road to European Parliament 2019”

        Την  Τετάρτη, 20.11.2019 ξεκινήσαμε το ταξίδι για την Ισπανία. Αρχικά φθάσαμε στο αεροδρόμιο της Σεβίλλης και μετά στον τελικό προορισμό μας , το La Palma del Condado. Το βραδάκι της ίδιας μέρας βγήκαμε βόλτα να γνωρίσουμε την μικρή πόλη.
Την δεύτερη μέρα το πρωϊ οι μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές από τις πέντε χώρες,Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Ρουμανία και Λιθουανία συγκεντρωθήκαμε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου της πόλης (τεχνικό λύκειο).
Εκεί μετά από σύντομες ομιλίες για το καλωσόρισμα από τον Περιφερειάρχη, τον Δήμαρχο και άλλους παράγοντες της πόλης, ξεκίνησαν οι εργασίες του συνεδρίου. Οι μαθητές από τις συμμετέχουσες χώρες ανέπτυξαν τις θέσεις τους για τα θέματα υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση (το θέμα του συνεδρίου). Μετά από ένα διάλειμμα για ξεκούραση και φαγητό, η συνεδρίαση συνεχίστηκε.
Στο δεύτερο μέρος αρχικά οι πέντε ομάδες πρότειναν έναν αντιπρόσωπό τους. Αυτοί, αφού συσκέφθηκαν πρότειναν τις πέντε θέσεις – προτάσεις τους για την υγεία. Αφού αυτές οι θέσεις τέθηκαν σε διαβούλευση και ψηφοφορία από τους μαθητές – συνέδρους, αποτέλεσαν τις τελικές προτάσεις που θα υποβάλλονταν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Μετά το τέλος των εργασιών οι Ισπανοί οικοδεσπότες μας ξενάγησαν στην γειτονική πόλη Huelva, όπου είδαμε το μουσείο με τις καραβέλες. Εκεί είδαμε σε προστατευμένο χώρο στη θάλασσα, τα τρία πλοία του Χριστόφορου Κολόμβου, σε φυσικό μέγεθος.
Ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα, όμορφη και  χρήσιμη εμπειρία για τους μαθητές μας. Αυτοί δοκίμασαν με επιτυχία τις ικανότητες και τις γνώσεις τους τόσο στην αγγλική γλώσσα όσο και στην προσομοίωση εργασιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Γνώρισαν και συναναστράφηκαν μαθητές και μαθήτριες από άλλες χώρες, αλλά και πολιτισμούς αυτών των χωρών. Η παρουσία τους ήταν υποδειγματική. Οι μαθητές μας ήταν πολύ καλά ενημερωμένοι σχετικά με το συζητούμενο θέμα και εκπροσώπησαν επάξια την χώρα μας.
Το πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας ονομάζεται The road to European Parliament 2019” και έχει σκοπό να συμβάλλει στην ανάπτυξη μιας γενιάς νέων πολιτών με ικανότητα αξιολόγησης των  πλεονεκτημάτων και των  αδυναμιών της Ε.Ε. και προώθησης καινοτόμων  λύσεων για την ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Στο πρόγραμμα αυτό συμμετέχουν πέντε χώρες (Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Ρουμανία, Λιθουανία) με συγκεκριμένους δήμους (όχι μητροπολιτικούς) και σχολεία. Από την Ελλάδα συμμετέχει ο Δήμος Αλίμου, ο οποίος συνεργάζεται  με το 2ο Γενικό Λύκειο Αλίμου. Το πρόγραμμα θα συνεχιστεί με επισκέψεις και στις άλλες χώρες, με επόμενη την Ελλάδα, τον Ιανουάριο.
Τα έξοδα μεταφοράς της ομάδας μας κάλυψε ο Δήμος Αλίμου, τον οποίο και ευχαριστούμε πολύ. Οι μαθητές είχαν προετοιμαστεί στο σχολείο, ετοιμάζοντας τις προτάσεις τους με τις οδηγίες της κ. Μάρθας Θεοδώρου.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στην πρώτη φάση του προγράμματος ήταν οι:
ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΕΝΕΔΙΑΤΗ ΜΑΡΙΑ
ΠΑΠΑΚΑΛΟΔΟΥΚΑ ΔΙΚΑΙΑ- ΔΟΥΚΙΣΣΑ
ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΓΕΩΡΓΙΟΣ- ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ- ΜΑΡΙΑ
ΤΣΑΛΚΑΚΗΣ ΦΩΤΙΟΣ
ΦΑΤΣΕΑ ΕΙΡΗΝΗ
ΧΟΝΔΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
 Υπεύθυνη του προγράμματος κ. Μάρθα Θεοδώρου.
 Συνοδοί καθηγητές οι κ. Ηλίας Γιασεμής και κ. Βασιλική Καμπέρου.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Δεκ 05

Ενημέρωση για τον τρόπο εξέτασης των πανελλαδικών μαθημάτων με το ΝΕΟ σύστημα

Σας αποστέλλουμε τη συνημμένη Φ.251/182992/Α5/2019 ΥΑ (ΦΕΚ 4441 Β ́) (ΑΔΑ: 6ΧΒ646ΜΤΛΗ-ΤΗΝ), με θέμα «Τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων Γενικού Λυκείου από το ακαδημαϊκό έτος 2020-21 κι εφεξής, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’), όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70 Α’)».
Με την εν λόγω ΥΑ, καθορίζεται ο τρόπος εξέτασης και βαθμολόγησης για κάθε πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων Γενικών Λυκείων από το ακαδ. έτος 2020-21 και εφεξής, δηλαδή για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ έτους 2020 και εφεξής. Σημειώνεται ότι αυτή η ΥΑ αφορά μόνο το ΝΕΟ σύστημα, που θα ισχύσει για πρώτη φορά στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ του 2020. Με το ΝΕΟ σύστημα, συμμετέχουν υποχρεωτικά όλοι οι μαθητές της τελευταίας τάξης ΓΕΛ (Γ ́ ημερήσιου, Γ ́ τριετούς εσπερινού και Δ ́ τετραετούς εσπερινού) και όσοι παλαιοί απόφοιτοι επιλέξουν το ΝΕΟ σύστημα, δεδομένου ότι οι παλαιοί απόφοιτοι μπορούν εναλλακτικά να επιλέξουν είτε το ΝΕΟ είτε το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα (αυτό δηλαδή που ίσχυσε στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ έτους 2019.)
Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΤΡΟΥ
Δείτε το ΦΕΚ  ΕΔΩ

Δεκ 05

Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Νομική Σχολή του ΕΚΠΑ

       Την 1η Νοεμβρίου η Νομική Σχολή του ΕΚΠΑ άνοιξε τις πύλες της και υποδέχτηκε το τμήμα των Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ’ Τάξης του σχολείου μας. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία ενδιαφέρουσα και κατατοπιστική διάλεξη σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών της σχολής, τα μεταπτυχιακά που προσφέρονται για κάθε κλάδο ειδικότερα και τη σύνδεσή τους με την αγορά εργασίας. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το πρόσφατα ανακαινισμένο διατηρητέο κτήριο του Τσίλλερ στη Σόλωνος, όπου στεγάζονται η Βιβλιοθήκη και τα αναγνωστήρια της Σχολής.
Η ξενάγηση, το φωτογραφικό υλικό, η οργάνωση και ο πλούτος των βιβλίων προκάλεσαν το ενδιαφέρον και τον θαυμασμό τους. Συνομίλησαν με φοιτητές και παρακολούθησαν την προσπάθειά τους κατά την εκπόνηση των εργασιών τους. Η παρουσία των μαθητών μας ήταν υποδειγματική σε όλη τη διάρκεια της επίσκεψης.
Συνοδοί καθηγητές ήταν η κ. Καντέλη και η κ. Παπαποστόλου.

Δεκ 05

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2020-21 (Ανακοινοποίηση)

     Δείτε την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Δεκ 04

Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων) για το σχολικό έτος 2019-2020

   Δείτε όλη την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Δεκ 04

Τροποποίηση απόφασης για την ύλη των μαθηματικών στις πανελλαδικές 2020

        Συμπλήρωση της 106428/Δ2/2-7-2019 υπουργικής απόφασης (Β΄ 2875) με θέμα: Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2020 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου, Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
   Δείτε το ΦΕΚ  ΕΔΩ

Δεκ 01

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο

        Οι μαθητές και οι μαθήτριες  της  Γ΄ τάξης  των Ανθρωπιστικών  Σπουδών  στις 20 -11-2019 επισκέφτηκαν το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο, στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας με συνοδούς τις καθηγήτριες κ.Καντέλη Κων/να  και κ. Παπαποστόλου Ελισσάβετ.
 Το ίδιο το μέγαρο του Μουσείου αποτελεί ιστορικό μνημείο, αφού υπήρξε η πρώτη μόνιμη στέγη του ελληνικού Κοινοβουλίου. Η κεντρική  μεγαλοπρεπής αίθουσα των συνεδριάσεων της Βουλής  αποτελεί χώρο ιστορικής μνήμης και δεσπόζει στην αρχιτεκτονική διαμόρφωση του κτηρίου. Στις αίθουσες που την περιβάλλουν αναπτύσσεται η μόνιμη έκθεση  του μουσείου, όπου μέσα από ιστορικά κειμήλια και έργα τέχνης  φωτίζεται η νεότερη ιστορία του Ελληνισμού από τον 15ο αιώνα έως τον πόλεμο του 1940.
Κ. Καντέλη, φιλόλογος

Νοέ 28

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο UTECH  LAB

      Την Τρίτη 29/10/2019 οι μαθητές του Α1 επισκέφτηκαν  το Εργαστήριο Τεχνολογίας του Ιδρύματος Ευγενίδου.
Στόχος του εργαστηρίου είναι να προσφέρει ερεθίσματα και να εμπνεύσει τους νέους/ες να πειραματιστούν με τις σύγχρονες τεχνολογίες, να καλλιεργήσει την κριτική τους σκέψη, να ενθαρρύνει την ενεργή και ομαδική εργασία, να τους βοηθήσει να αποκτήσουν δεξιότητες στα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και να γίνουν πιο δημιουργικοί.
Οι μαθητές συμμετείχαν σε δύο εκπαιδευτικά εργαστήρια στους τομείς του προγραμματισμού του μικροελεγκτή Arduino και της τρισδιάστατης εκτύπωσης .
Στο πρώτο πρόγραμμα οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τον μικροελεγκτή και έμαθαν τον τρόπο χρήσης του. Εξοικειώθηκαν με τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα που χρειάζεται κάποιος για μία πειραματική κατασκευή και έφτιαξαν το πρώτο τους κύκλωμα με λαμπάκια LED. Τέλος, προγραμμάτισαν την πλακέτα Arduino, και έκαναν τα λαμπάκια να αναβοσβήνουν.
Στο εργαστήριο τρισδιάστατης εκτύπωσης ενημερώθηκαν για τις εφαρμογές του 3D printing στην αρχιτεκτονική, στη μαγειρική, στην υγεία  και κυρίως στο Διάστημα, όπως εκτύπωση εργαλείων και ανταλλακτικών, καθώς και μικρών δορυφόρων που «ταξιδεύουν» στο διάστημα συλλέγοντας πληροφορίες.
Στην συνέχεια πραγματοποίησαν μετρήσεις ενός νανοδορυφόρου (Cubesat), δημιούργησαν τρισδιάστατα μοντέλα του και έμαθαν πώς να τα επεξεργάζονται προκειμένου να εκτυπωθούν σε 3D printer.

Νοέ 27

Πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός φυσικής Αριστοτέλης 2020

   Δείτε όλες τις πληροφορίες για τον διαγωνισμό φυσικής στην εγκύκλιο ΕΔΩ

Νοέ 26

Πρόσκληση Παρουσίασης Στρατεύσιμων Κλάσης 2023 στις Στρατολογικές Υπηρεσίες για Κατάθεση Δελτίου Απογραφής (ΔΑ)

    Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τα καθοριζόμενα στα (α) και (β) σχετικά, οι στρατεύσιμοι της κλάσης 2023 (γεννημένοι το έτος 2002), είναι υποχρεωμένοι να καταθέσουν Δελτίο Απογραφής σε οποιαδήποτε Στρατολογική Υπηρεσία ή σε οποιοδήποτε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) ή στις αρμόδιες Προξενικές Αρχές, από 02 Ιανουαρίου 2020 έως και 31 Μαρτίου 2020, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
     Δείτε όλη την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Νοέ 26

Διευκρίνιση σχετικά με τη Διαχείριση της Διδακτέας – Εξεταστέας ύλης της ΧΗΜΕΙΑΣ της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ΄ και Δ΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020

    Διαβάστε τη σχετική εγκύκλιο  ΕΔΩ

Νοέ 26

Οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019 – 2020

Μετά από σχετικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 26/27-06-2019 και 155392/04-10-2019 του Δ.Σ) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες για το σχολικό έτος 2019 – 2020 για τα ακόλουθα μαθήματα:
Ι. Ιστορία
ΙΙ. Πολιτική Παιδεία
ΙΙΙ. Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία
IV. Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών
V. Φυσική Αγωγή
    Διαβάστε όλη την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Νοέ 24

Συμπληρωματικές οδηγίες ΙΕΠ (για Φιλολόγους)

   Αγαπητοί συνάδελφοι,
σας ενημερώνω ότι στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.  http://iep.edu.gr/index.php/el/anakoinoseis-top  και υπό τον τίτλο “Νέα Ενημέρωση Υλικού Μονάδας Ανθρωπιστικών Επιστημών και Φιλολογίας” έχουν αναρτηθεί συμπληρωματικές οδηγίες για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, και ειδικότερα επισημάνσεις για τα Αρχαία Ελληνικά Γ΄ ΓΕΛ και ενδεικτικές ερωτήσεις για την αξιολόγηση του μαθήματος της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας Γ΄ ΓΕΛ. Παρακαλώ, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο με τον οποίο θα γίνονται οι καταχωρίσεις στο Βιβλίο Ύλης και  στις φόρμες παρακολούθησης της πορείας της διδασκαλίας. Επισημαίνουμε ότι ο ελάχιστος αριθμός κειμένων που πρέπει να διδαχθούν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία είναι 12 + 12.
Νίκος Λινάρδος
Σ.Ε.Ε. Φιλολόγων
4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής
nlinardos@sch.gr

Νοέ 18

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2020-21

    Αναφορικά με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2020-21, ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σας ενημερώνουμε ότι οι υποψήφιοι της ειδικής αυτής κατηγορίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 35 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156/τ.Α’), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 24 του άρθρου 39 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/τ.Α’), με την παρ. 2 του άρθρου έκτου του Ν. 4218/2013 (ΦΕΚ 268/τ.Α’), με το άρθρο 7 του Ν.4283/2014 (ΦΕΚ 189/τ.Α’), με την παράγραφο 1 του άρθρου 13 του Ν.4452/2017 (ΦΕΚ 17/τ.Α΄), με το άρθρο 108 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102/τ.Α΄) καθώς και την με αριθμ. Φ.153/146145/Α5/20-09-2019 (ΦΕΚ 3557/Β’/2019), καλούνται να απευθυνθούν σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό διαπίστωσης πάθησης.
    Διαβάστε όλη την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Νοέ 18

Eκπαιδευτική επίσκεψη στο οικονομικό τμήμα του ΕΚΠΑ

    Στις 1 Νοεμβρίου 2019 τα δύο  οικονομικά τμήματα της  Γ’ Λυκείου πραγματοποίησαν  εκπαιδευτική επίσκεψη  στο οικονομικό τμήμα του ΕΚΠΑ στο κέντρο της Αθήνας, με συνοδούς καθηγητές του Λυκείου μας,τον κ. Δημήτρη Γιαννόπουλο (Μαθηματικό)  και την κ. Βασιλική Γάτσινου (οικονομολόγο).
Ξεναγηθήκαμε από τον αρμόδιο καθηγητή στην βιβλιοθήκη της σχολής και μετά παρακολουθήσαμε μάθημα μαθηματικών σε βασικό αμφιθέατρο της σχολής.
Μετά το πέρας της διδασκαλίας και αφού έφυγαν οι φοιτητές, τα παιδιά έκαναν συζήτηση με τον καθηγητή για θέματα της σχολής, των μαθημάτων, του πτυχίου  και της επαγγελματικής αποκατάστασης .
Ήταν η εικόνα της πραγματικής τους ζωής ‘λίγους μήνες μετά’ και αυτό τους εντυπωσίασε.

 

Νοέ 13

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Σκοπευτήριο Καισαριανής

     Το σχολείο μας επισκέφθηκε το Σκοπευτήριο στην Καισαριανή   στις 7 Νοεμβρίου 2019. Εκεί ξεναγηθήκαμε  στον τόπο όπου εκτελέστηκαν γυναίκες, άνδρες και παιδιά κατά την εποχή της γερμανικής κατοχής του 1940. Οι δύο ξεναγοί μάς έδωσαν ενδιαφέρουσες, λεπτομερείς και σημαντικές πληροφορίες για τον τόπο και τα περιέγραφαν όλα με τρόπο που αποτυπώθηκαν  στη μνήμη  μας. Επίσης, όχι μόνο μας ενημέρωσαν σωστά για τον χώρο, αλλά επίσης μας μετέδιδαν διαρκώς συναισθήματα σεβασμού και πόνου για τον συγκεκριμένο τόπο και τους ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους εκεί.
Μια ανεπανάληπτη έκπληξη, πριν φύγουμε από το χώρο, ήταν να γνωρίσουμε ένα μεγάλο κύριο ο οποίος έζησε τον πόλεμο και στα 13 του θα εκτελούνταν κι εκείνος εκεί, αλλά τον έσωσαν οι φωνές του κόσμου. Ήταν τόσο καλόκαρδος, κάθισε και μας μίλησε.
 Μετά προχωρήσαμε στο μουσείο όπου είδαμε πολλά αυθεντικά αντικείμενα εκείνης της περιόδου  που μας έδωσαν ακόμα  μεγαλύτερη συγκίνηση.
Η ξενάγηση τελείωσε με την περιγραφή και σημαντικές πληροφορίες για τα  αντικείμενα που  εκτίθενται στο μουσείο. 
Τέλος κάναμε έναν περίπατο σε όλο τον χώρο του Σκοπευτηρίου που είναι καταπράσινος.
Μακάρι απ΄ όλες τις επισκέψεις να έπαιρνα τόσες σημαντικές πληροφορίες και να αισθανόμουν τόσο έντονα συναισθήματα!
Η  διδακτική επίσκεψη στο Σκοπευτήριο Καισαριανής ήταν ανεπιφύλακτα μία από τις καλύτερες που έχω πάει.
Αβράμη Ελεάννα

Νοέ 13

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2019-2020

   Διαβάστε την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Νοέ 13

Εγκύκλιος για τις εφημερίες στα σχολεία

     Δείτε την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Παλαιότερα άρθρα «

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων