Προγραμματισμός εξετάσεων των Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2022-2023

Προγραμματισμός Εξετάσεων Γυμνασίου 2022-2023 ανακοινώθηκε σύμφωνα με το υπ΄αριθμ. Φ1/ 41604/Δ2/07-04-2023 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ με θέμα:

Προγραμματισμός εξετάσεων των Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2022-2023

Σχετ: Η με αρ. πρ.1614/Υ1/8-1-2020 Απόφαση της Υπουργού και των Υφυπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β΄8).

Σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με τη με αρ. πρ. 39704/ΓΔ4/04-04-2023 Υ.Α. (Β΄2194),

η ημερομηνία λήξης μαθημάτων για τα Γυμνάσια ορίζεται η Τρίτη 30 Μαΐου 2023,

ημερομηνία κατά την οποία δεν διεξάγεται διδασκαλία και ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών αποφασίζει για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης.

Ακολούθως, στο άρθρο 5 του π.δ. 126/2016 (Α΄211), όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4692/2020 (Α΄ 111), ορίζεται ότι:

  • οι γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα μαθήματα της Ομάδας Α΄ διεξάγονται σε εξεταστική περίοδο που διαρκεί από την 1η έως τη 15η Ιουνίου.
  • Το πρόγραμμα των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων των μαθημάτων ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων και ανακοινώνεται από τον Διευθυντή του Γυμνασίου στους μαθητές, τρεις (3) τουλάχιστον ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων. Ως ανωτέρω, ορίζεται πρόγραμμα εξετάσεων και για τις κατατακτήριες εξετάσεις των κατ’ ιδίαν διδαχθέντων και στρατεύσιμων μαθητών.

Τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα είναι!

  1. Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία (συνεξέταση 3 ωρες)
  2. Αρχαία ελληνική γλώσσα και αρχαία από μετάφραση (συνεξεταση 3 ώρες)
  3. Μαθηματικά (εξέταση 2 ώρες)
  4. Φυσική (εξέταση 2 ώρες)
  5. Ιστορία (εξέταση 2 ώρες)
  6. Βιολογία (εξέταση 2 ώρες)
  7. Αγγλικά (εξέταση 2 ώρες)

Σύμφωνα με το άρθρο 12 του εν λόγω π.δ., όπως ισχύει: «4.α) Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, αα) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή αβ) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).

β) Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, δηλαδή στη δεύτερη εξεταστική περίοδο, σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσής του είναι μικρότερος από δέκα (10), εφόσον ο αριθμός των μαθημάτων αυτών δεν υπερβαίνει τα τέσσερα (4). Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης και ο μαθητής έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης μικρότερο από δέκα (10) σε περισσότερα από τέσσερα (4) μαθήματα, τότε δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, δεν παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση και επαναλαμβάνει την τάξη.[…] δ) Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α΄ και Β΄ τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής ή μαθητής της Γ΄ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, σύμφωνα με την περ. α΄ της παρ. 4 , επαναλαμβάνει την τάξη.».

Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 14 του ανωτέρω π.δ., όπως ισχύει: «[…] 4. Οι κατ’ ιδίαν διδαχθέντες και οι στρατεύσιμοι μαθητές εξετάζονται, κατά το πρώτο εικοσαήμερο του Ιουνίου, προφορικά και γραπτά σε όλα τα μαθήματα των Ομάδων Α’ και Β’ και προφορικά στα μαθήματα της Ομάδας Γ’, πλην του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο οποίο οι μαθητές αυτής της κατηγορίας δεν αξιολογούνται. Ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης προκύπτει από τον μέσο όρο όλων των μαθημάτων πλην της Φυσικής Αγωγής.[…] 6. Οι κατ΄ιδίαν διδαχθέντες και στρατεύσιμοι μαθητές προάγονται ή απολύονται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 12. Όσοι δεν κριθούν άξιοι προαγωγής ή απόλυσης στις εξετάσεις του Ιουνίου παραπέμπονται κατ’ εξαίρεση στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10)».

 

 ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 9 του π.δ. 126/2016 (Α΄ 211), μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή οι ίδιοι/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν την αναβαθμολόγηση γραπτού δοκιμίου. Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο.

 

Οι μαθητές/τριες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τους/τις οποίους/ες προβλέπεται προφορική εξέταση αντί γραπτής, μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να ζητήσουν επανεξέταση στα μαθήματα που εξετάσθηκαν. Η αίτηση για επανεξέταση υποβάλλεται από τους κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή από τους/τις ίδιους/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, στο σχολείο μέσα σε δύο (2) ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων. Η αίτηση συνοδεύεται από το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε μάθημα για το οποίο ζητείται επανεξέταση.

 

Τα γραπτά δοκίμια των «κατ΄ιδίαν διδαχθέντων μαθητών» και των στρατευσίμων βαθμολογούνται και αναβαθμολογούνται με την ίδια διαδικασία που ακολουθείται για τα γραπτά των μαθητών/τριών της τάξης στην οποία υποβάλλονται σε εξέταση.

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΗ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10 του ανωτέρω π.δ., όπως ισχύει«[…]α) Μαθητής που απουσιάζει δικαιολογημένα από γραπτή ανακεφαλαιωτική εξέταση λόγω ασθενείας που βεβαιώνεται σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις ή λόγω άλλου σοβαρού κωλύματος που κρίνεται από τον Σύλλογο των Διδασκόντων ότι συνιστά ανωτέρα βία, έπειτα από αίτηση του κηδεμόνα ή του ιδίου, εφόσον είναι ενήλικος, που υποβάλλεται στον Διευθυντή του Γυμνασίου, εξετάζεται άλλη ημέρα μέχρι την 30η Ιουνίου, την οποία ορίζει με απόφασή του ο Σύλλογος Διδασκόντων. Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου εφαρμόζονται και για τους μαθητές που αποχωρούν μετά την ανακοίνωση των θεμάτων των εξετάσεων λόγω αιφνίδιας και εμφανούς ασθένειας, η οποία βεβαιώνεται σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις.

β) Μαθητές της περ. α΄ που δεν προσέρχονται σε εξέταση την ημέρα που ορίζεται με απόφαση του Συλλόγου των Διδασκόντων, εξαιτίας σοβαρών προβλημάτων υγείας που βεβαιώνονται σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις ή σοβαρού κωλύματος που κρίνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων ότι συνιστά ανωτέρα βία, έχουν τη δυνατότητα να προσέλθουν σε επαναληπτικές εξετάσεις πριν από την έναρξη των μαθημάτων τον Σεπτέμβριο, στη δεύτερη εξεταστική περίοδο, και να εξετασθούν γραπτά σε όσα μαθήματα της Ομάδας Α΄ δεν εξετάσθηκαν. Για τους μαθητές αυτούς ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν προβαίνει σε έκδοση αποτελέσματος στο τέλος Ιουνίου. Στην περίπτωση αυτή, οι κηδεμόνες των μαθητών ή οι ίδιοι οι μαθητές, αν είναι ενήλικοι, καταθέτουν υπεύθυνη δήλωση, στον Διευθυντή του οικείου Γυμνασίου εντός δύο (2) ημερών από την έκδοση των αποτελεσμάτων. Στην υπεύθυνη δήλωση αναγράφεται ότι οι μαθητές αυτοί θα εξετασθούν στην εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου.».

 

Τα αποτελέσματα των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων πρέπει να έχουν εκδοθεί το αργότερο μέχρι την Τρίτη 20 Ιουνίου 2023 με εξαίρεση τα αποτελέσματα των κατ’ ιδίαν διδαχθέντων, στρατευσίμων ή μαθητών/τριών που απουσίαζαν δικαιολογήμενα, τα αποτελέσματα των οποίων εκδίδονται με το πέρας των εξετάσεών τους.

Για τους/τις μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου παρελθόντων ετών ισχύει η παρ. 2 του άρθρου 61 του ν. 4692/2020 (Α΄ 111).

 

Επισημαίνεται ότι σε ό,τι αφορά τους ελέγχους προόδου του δευτέρου τετραμήνου, αυτοί παραδίδονται στους κηδεμόνες των μαθητών/τριών έως την Τετάρτη 31 Μαΐου 2023.

 

Παρακαλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων και οι Διευθυντές/ντριες των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μεριμνήσουν για την ορθολογική κατάρτιση του προγράμματος των εξετάσεων προαγωγής και απόλυσης, προκειμένου οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να προετοιμαστούν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Προγραμματισμός Εξετάσεων Γυμνασίου 2022-2023 ανακοινώθηκε σύμφωνα με το υπ΄αριθμ. Φ1/ 41604/Δ2/07-04-2023 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ με θέμα: Προγραμματισμός εξετάσεων των Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2022-2023 (κλικ για να κατεβάσετε το αρχείο).

 

 

 

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ & ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

IMG 20230407 085153

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ DIRFYS
Την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023 η Α’ Γυμνασίου του σχολείου μας επίσκεφτηκε τη μονάδα παραγωγής Dirfys στους Καθενούς Ευβοίας.Στα πλαίσια του μαθήματος Οικιακής Οικονομίας και ειδικότερα στο κεφάλαιο της διατροφής, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τη μονάδα και να νιώσουν την ιδιαίτερη ενέργεια που έχει ο χώρος που σφύζει από νέα μανιτάρια τα οποία αναπτύσσονται σε συνθήκες φθινοπώρου.
Βίωσαν μια πρωτόγνωρη εμπειρία μέσα από την επαφή τους με γνωστά είδη μανιταριών όπως Πλευρώτους και Λεντινούλα αλλά και με εξωτικά είδη όπως το Κοράλλι.Παρακολούθησαν μια σύντομη παρουσίαση κατά τη διάρκεια της οποίας γνώρισαν την ιστορία της εταιρείας αλλά και των μανιταριών γενικότερα.Επίσης ήρθαν σε μια πρώτη επαφή με τα στοιχεία βιολογίας και καλλιέργειας μανιταριών.
Έμαθαν πως τα μανιτάρια είναι μια τροφή που θα μπορούσαν να εντάξουν στο διαιτολόγιό τους μιας και είναι νόστιμα, μα και καλή πηγή βιταμινών και μετάλλων. Οι βιταμίνες του συμπλεγματος Β, ριβοφλαβίνη και νιασίνη, παίζουν σημαντικό ρόλο στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.Το σελήνιο και το κάλιο ξεχωρίζουν με σπουδαία αντιοξειδωτική και ρυθμιστική δράση αντίστοιχα.Τέλος τα μανιτάρια αποτελούν σύμμαχο για τη διατήρηση του ιδανικού σωματικού βάρους αφού είναι φτωχά σε ενέργεια (θερμίδες), χορταστικά και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.
Οι μαθητές μας κεράστηκαν από μια συσκευασία με μανιτάρια Πλευρώτους και βιβλιαράκι συνταγών για ”γευστικές εξερευνήσεις”!Μετά την ολοκλήρωση της ξενάγησης κατευθυνθήκαμε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας όπου βρίσκεται το συσκευαστήριο και το κατάστημα λιανικής.Εκεί τα παιδιά πέρασαν ελεύθερο χρόνο σε ένα πάρκο με ελιές και απόλαυσαν σνακ,ροφήματα από το κατάστημα και το κολατσιό τους.
336665860 899462277833937 8930637812325013610 n 336888024 1257783388479567 3433265642901253212 n 336942380 586874146725021 418082264754193611 n 336954545 489647933242930 5896337733373189488 n 337317979 672357991368486 7293094334204878723 n 337549715 618602882972886 4720009605964548409 n

Επίσκεψη στο ΚΕΠΕΑ Διρφύων – Ταξίδι στην Αειφορία

Δελτίο Τύπου 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας

Δελτίο Τύπου 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας
Η διδασκαλία της βυζαντινής ιστορίας μεταφέρθηκε σήμερα, 30 Μαρτίου 2023, στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο της Αθήνας για τη Β’ τάξη του 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας .
Οι μαθήτριες και οι μαθητές ξεναγήθηκαν από την κυρία Ράνια Φατώλα με διαλογικό και παιδαγωγικό τρόπο στα απτά μνημεία – τεκμήρια της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Παράλληλα μέσα από την παρατήρηση των εκθεμάτων και μέσα από ερωτοαποκρίσεις βίωσαν μια σημαντική περίοδο της ανθρώπινης ιστορίας και ιδιαίτερης σημασίας για την Ελλάδα, καθώς η ελληνική γλώσσα και ο πολιτισμός σε ένα αμάλγαμα ρωμαϊκών και ανατολίτικων στοιχείων συνθέτουν έναν ιδιαίτερο«πολιτιστικό χωροχρόνο» με ακμή 1000 περίπου ετών.
Οι μαθήτριες και οι μαθητές αρχικά παρατήρησαν την συνύπαρξη του παλιού με το νέο, εστίασαν στην μετεξέλιξη του που για το Βυζάντιο αφορά τη Χριστιανική θρησκεία και κατανόησαν τη σταδιακή εξέλιξη
του παρελθόντος στην ερμηνεία του παρόντος. Δύο ημερομηνίες προτάθηκαν ως σημαντικές: Το 330 μ. Χ. και το 1453 μ. Χ.: Ίδρυση και πτώση της Κωνσταντινούπολης. Καίριο στοιχείο της επίσκεψης ήταν η ιστορική περιήγηση που μέσα από καθημερινά αντικείμενα, χώρους λατρείας, διαβατήριες τελετές και έργα
τέχνης, γίνεται αφετηρία για τη θεμελίωση της ιστορικής γνώσης. Τα παιδιά είχαν επίσης την ευκαιρία να περιηγηθούν για λίγο στην περιοδική έκθεση που ήταν αφιερωμένη στο θρησκευτικό έργο του ζωγράφου μας Πολύκλειτου Ρέγκου και σε6 μία δράση του ΒΧΜ.  “Κειμήλια προσφύγων – 100 χρόνια στο ΒΧΜ”.
Τέλος, απόλαυσαν στιγμές ξεκούρασης στον υπέροχο κήπο του μουσείου, μια όαση στην καρδιά της Αθήνας.
Ευχαριστούμε θερμά την προϊσταμένη του μουσείου κ. Παρή Καλαμαρά, την κ. Ράνια Φατώλα εξαιρετική καθοδηγήτρια μας στη μόνιμη συλλογή του ΒΧΜ, καθώς και τις φιλολόγους του σχολείου μας που διδάσκουν
Βυζαντινή ιστορία στην Β’ τάξη, κυρία Βασιλείου και κυρία Μπούτρου για την πολύ ωραία ιδέα τους για την υλοποίηση της συγκεκριμένης επίσκεψης.
1
2
3
4

Gift a Poem

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ευτυχίας, συμμετείχαν με ενθουσιασμό στην δράση “Gift a Poem” και χάρησαν ποιήματα σε συμμαθητές, φίλους, μέλη της οικογένειάς τους και άλλα πρόσωπα εκφράζοντας τα συναισθήματά τους και ως ένδειξη “ευχαριστώ”.
Ειδικά, έγινε κοινή δράση μέσω τηλεδιάσκεψης με το συνεργαζόμενο σχολείο “Αριστοτέλειο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης” χαρίζοντάς τους το ποίημα: “Η χαρά σου είναι χαρά μου” ως έκφραση κοινών συναισθημάτων και συμπόρευσης σε φιλική κοινή πορεία.

Συγχαρητήρια στις μαθήτριες και τους μαθητές που συμμετείχαν, εξέφρασαν πλούτο συναισθημάτων και είπαν με τον δικό τους τρόπο “ευχαριστώ” !

 

[edit] 11/5/2023 Η δημοσίευση στο site της δράσης του πολωνικού “Herberd Foundation” υπό της αιγίδα της unicef  [/edit]

florou1 1

florou2 1

20230328 125605

20230328 125619

Εκπαιδευτική επίσκεψη: Παρακολούθηση της τραγωδίας «ΕΛΕΝΗ» του Ευριπίδη

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ «ΕΛΕΝΗ» ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2023 το σχολείο μας πραγματοποίησε την εκπαιδευτική επίσκεψη με τις μαθήτριες/τους μαθητές της Γ΄ τάξης στο θέατρο Κνωσός στην Αθήνα.
Τα οφέλη   ήταν πολλά! Η εμπειρία μοναδική! Η παράσταση …ένα μάθημα ζωής!
Τα παιδιά συνειδητοποίησαν γιατί οι αρχαίοι θεωρούσαν το θέατρο ως μέσο παίδευσης του λαού, αφού είδαν και άκουσαν τους ηθοποιούς και τον χορό, εντυπωσιάστηκαν με τα κοστούμια, τη σκηνοθεσία και τη μουσική. Μπήκαν σε μονοπάτια πολιτισμού που
πιθανόν να θέλουν να εξερευνήσουν επιπλέον στο μέλλον…
20230317 101634
20230317 101703
20230317 101718
20230317 102941
20230317 104151
20230317 103457

Στολή Παρέλασης

Στολή κοριτσιών

  • άσπρο πουκάμισο
  • μπλε φουλάρι
  • μπλε φούστα
  • καλσόν στο χρώμα του δέρματος
  • μαύρα παπούτσια

 

Στολή αγοριών

  • άσπρο πουκάμισο
  • μπλε γραβάτα
  • μπλε παντελόνι
  • μαύρα παπούτσια

ΔΡΑΣΗ- ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

ΔΡΑΣΗ- ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Τη Δευτέρα, 13 Μαρτίου την 4η και 5η ώρα τα τμήματα Α1 ΚΑΙ Α2 παρακολούθησαν την ταινία «Τα δελφινάκια του Αμβρακικού» στο αμφιθέατρο του σχολείου μας. Με την ταινία μεταφερθήκαμε 100 περίπου χρόνια πίσω, συγκρίναμε συνήθειες, μέσα μεταφοράς, καθημερινότητα και προβλήματα του απλού Έλληνα. Οι κεντρικοί ήρωες είναι παιδιά, που πέρα από την ανεμελιά της ηλικίας τους, συγκινούν με το αίσθημα αλληλεγγύης προς τον άρρωστο φίλο τους, τη φιλανθρωπία, την αγνότητα, την ενσυναίσθησή τους. Μοιράστηκαν φύλλα εργασίας με ερωτήσεις σχετικές με το περιεχόμενο της ταινίας, τα οποία συμπληρώθηκαν από τους μαθητές μας και θα αποτελέσουν αντικείμενο εποικοδομητικού διαλόγου μέσα στις τάξεις, ώστε να οδηγηθούμε σε συμπεράσματα, να προβληματιστούμε και να θαυμάσουμε αξιέπαινες πράξεις.

20230313 105712

20230313 111618 20230313 110046 20230313 110011

Το πείραμα του Ερατοσθένη στο 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας



Λήψη αρχείου

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση