Alternative Assessment in English

Εναλλακτική Αξιολόγηση Προφορικού Λόγου στο μάθημα των Αγγλικών

Η παρούσα εργασία αφορά την εφαρμογή στην τάξη εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης του προφορικού λόγου, που χρησιμοποιήθηκαν από μαθητές της Β΄ Γυμνασίου του σχολείου. Συγκεκριμένα, οι μαθητές αξιολόγησαν οι ίδιοι τη δική τους επίδοση στον προφορικό λόγο, καθώς και αυτή των συμμαθητών τους, χρησιμοποιώντας κατάλληλα διαμορφωμένα για το σκοπό αυτό εργαλεία.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση