Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση







