Την Πέμπτη 14/5, στα πλαίσια των δράσεων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκπαίδευση μαθητών-διαμεσολαβητών, οι οποίοι θα αναλάβουν ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της ειρηνικής επίλυσης συγκρούσεων μεταξύ των συμμαθητών τους.
Οι μαθητές εκπαιδεύτηκαν σε βασικές δεξιότητες διαμεσολάβησης, όπως:Συνεχίστε την ανάγνωση

