Την Παρασκευή 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στον αθλητικό πολυχώρο Joga Bonito. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών, συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες, διασκέδασαν και πέρασαν μια όμορφη ημέρα γεμάτη κίνηση και ακόμη περισσότερη χαρά.
Κατηγορία: Γ
Γιορτή Άνοιξης: Μια μέρα δημιουργίας, χαράς και προσφοράς
Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση
Μια φωτεινή εμπειρία φιλαναγνωσίας και μία ενημέρωση για τη βία
Την Τετάρτη 6 και την Πέμπτη 7 Μαΐου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την εκπαιδευτικό και συγγραφέα κ. Σαλώμη Σαχπατζίδου, η οποία παρουσίασε στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Γ΄ τάξης το βιβλίο της, “Φάρος”.Συνεχίστε την ανάγνωση
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου – Γ΄ & Δ΄τάξη
Η 2α Απριλίου είναι μια ξεχωριστή ημέρα, αφιερωμένη στον μαγικό κόσμο των βιβλίων, των παραμυθιών και της φαντασίας.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
Με πλατιά χαμόγελα και… βρεγμένα μαλλιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Τρίτης Τάξης ολοκλήρωσαν με απόλυτη επιτυχία τον κύκλο των 10 μαθημάτων κολύμβησης.Από την πρώτη ημέρα που οι μικροί μας κολυμβητές μπήκαν δειλά-δειλά στο νερό μέχρι την τελευταία τους βουτιά, η πρόοδος ήταν θεαματική. Δεν έμαθαν μόνο πώς να «σκίζουν» το νερό, αλλά και πώς να λειτουργούν ως ομάδα, να πειθαρχούν και να ξεπερνούν τους φόβους τους.
Έναρξη μαθήματος κολύμβησης
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης συμμετείχαν στο πρώτο τους μάθημα κολύμβησης και βίωσαν ανάμεικτα συναισθήματα. Πολλά παιδιά ένιωσαν ενθουσιασμό και χαρά, καθώς το νερό και η πισίνα τούς φάνηκαν σαν παιχνίδι. Κάποια άλλα, όμως, ένιωσαν άγχος ή φόβο, επειδή δεν γνώριζαν καλά κολύμπι ή φοβούνταν το νερό. Με τη βοήθεια των γυμναστών, όλα τα παιδιά ένιωσαν πιο ασφαλή και, στο τέλος του μαθήματος, διασκέδασαν και απέκτησαν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Ευχόμαστε καλή συνέχεια μετά τις γιορτές, με τον ίδιο ενθουσιασμό!
Από τον λαχανόκηπο στο πιάτο μας
Τα λαχανικά στον λαχανόκηπό μας μεγάλωσαν χάρη στη φροντίδα των μικρών κηπουρών της Γ΄ τάξης.
Κι έγιναν πεντανόστιμες σαλάτες με τη βοήθεια της κ. Αγάπης και του κ. Σωτήρη.
Έτσι την Παρασκευή 6/6/2025, ημέρα αφιερωμένη στην προστασία του Περιβάλλοντος, τα παιδιά της Γ΄ απόλαυσαν τους καρπούς των κόπων τους με ένα πολύ όμορφο πικνικ που οργάνωσαν στην αυλή του σχολείου. Αρωγός σε όλες αυτές τις προσπάθειες πάντοτε η κ. Δομινίκη Βαγιάτη από τη Μαμαγαία.
Ανυπομονούμε για όσα όμορφα μέλλει να ακολουθήσουν!
Πρόγραμμα διατροφής από την Dole
Την Τετάρτη 28/5/2025 οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων ενημερώθηκαν για τα οφέλη της καθημερινής κατανάλωσης φρούτων και κατ’ επέκταση την αλλαγή διατροφικών συνηθειών, με στόχο την υιοθέτηση της υγιεινής διατροφής. Το πρόγραμμα υλοποιείται από την εταιρεία ΝΤΟΛ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και περιελάμβανε παρουσίαση, παιχνίδια και δ ω ρ ε ά ν διανομή μπανάνας.


























