Το Σάβατο 13 Ιουνίου 2026 διεξήχθη η δεύτερη φάση του διαγωνισμού της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας “Ο μικρός Ευκλείδης”. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες της Ε’ και Στ’ τάξης, που είχαν συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία στον διαγωνισμό του Μαρτίου 2026 – Παιχνίδι και Μαθηματικά.
Το σχολείο μας λειτούργησε ως εξεταστικό κέντρο και φιλοξένησε τους μαθητές των Σχολικών Μονάδων των Δήμων Θέρμης και Θερμαϊκού και του Ελληνικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις 11 Σεπτεμβρίου. Στην ιστοσελίδα της ΕΜΕ http://www.emethes.gr/ μπορείτε να βρείτε τις λύσεις για τα θέματα.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!














