3 1 2 5 2

Την Τρίτη 9/6/2026, η Α΄ τάξη με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς των τμημάτων Α1 και Α2, κ. Καρρά Αθηνά, κ. Ραμματά Ειρήνη και κ. Λεβάκου Αφροδίτη, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», υλοποίησε τη δράση «Μνημεία και γειτονιά χωρίς σκουπίδια». Οι μαθητές εργάστηκαν με τάμπλετ, αναζήτησαν πληροφορίες για την Πλατεία Παραμάνα και γνώρισαν τα δύο μνημεία που βρίσκονται σε αυτήν, το Μνημείο του Ποντιακού Ελληνισμού και τον Οβελίσκο- Ηρώο. Στη συνέχεια εντόπισαν τη θέση τους στους χάρτες της Google και παρατήρησαν τη σχέση των μνημείων με τη γειτονιά τους. Αφού ολοκλήρωσαν την ψηφιακή τους έρευνα, έκλεισαν τα τάμπλετ και δημιούργησαν ομαδικές ζωγραφιές, απεικονίζοντας τα μνημεία «πριν» με σκουπίδια και «μετά» καθαρά, αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας του δημόσιου χώρου και του σεβασμού προς τα μνημεία της περιοχής τους.

20260606 171346

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στον αθλητικό πολυχώρο Joga Bonito. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών, συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες,  διασκέδασαν και πέρασαν μια όμορφη ημέρα γεμάτη κίνηση και ακόμη περισσότερη χαρά.

fvtofest 20260529 232325 20260530 111347 20260530 120349 20260530 122759 20260529 235216 20260529 233904

Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση

2026 05 03 21 20260429 101736

Το Σχολείο μας ανέλαβε μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία με στόχο τη διευκόλυνση της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, το σχολείο άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχθηκε με χαρά τους μικρούς επισκέπτες σε τρεις διαδοχικές ημέρες, στις 27, 28 και 29 Απριλίου.Συνεχίστε την ανάγνωση

1775190134403 1image0 2

Στο πλαίσιο της γνωριμίας με τα πασχαλινά έθιμα, οι μαθητές της Ε΄ τάξης με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών τους κ. Γκόγκου Στέλλας, κ. Κοβάτση Στέλλας και κ. Ανδρουλάκη Βασιλικής πραγματοποίησαν μια όμορφη και δημιουργική δράση. Οι μαθητές έβαψαν πασχαλινά αυγά, χρησιμοποιώντας τεχνική με μαρκαδόρους και στη συνέχεια κατασκεύασαν χειροποίητα καλαθάκια για να τα τοποθετήσουν.

Οι μαθητές/τριες του Α1 με τις δασκάλες τους κ. Καρρά Αθηνά και κ. Ραμματά Ειρήνη έφτιαξαν πανέμορφες λαμπάδες για το Πάσχα.

Παρόμοιες δράσεις έγιναν σε όλα τα τμήματα. Μέσα από τις καλλιτεχνικές και εικαστικές δραστηριότητες τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά, να συνεργαστούν και να έρθουν πιο κοντά στις παραδόσεις του Πάσχα με τρόπο βιωματικό και ευχάριστο.

 

a taxi

Φέτος, τα πρωτάκια μας έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον μαγικό κόσμο της ανάγνωσης και σήμερα, με αφορμή την Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν κάτι ξεχωριστό.

Συνεχίστε την ανάγνωση

 

1000029126  1000029127

Την Πέμπτη, 26-02-2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης, συνοδευόμενοι/ες από τις εκπαιδευτικούς  των τμημάτων κ. Καρρά Αθηνά, κ. Λεβάκου Αφροδίτη και κ. Ραμματά Ειρήνη, επισκέφθηκαν τον πολυχώρο «Μικροί Ήρωες». Αρχικά, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την τοξοβολία με τη βοήθεια καθηγητή φυσικής αγωγής και στη συνέχεια παρακολούθησαν το πρόγραμμα Μεσογειακή Διατροφή «Είμαστε ό, τι τρώμε».

Συνεχίστε την ανάγνωση

IMG 7497 IMG 7496 IMG 7493 IMG 7485

Οι μαθητές της Α΄ τάξης επισκέφθηκαν τον «Κήπο της Μέλισσας». Στο αγρόκτημα είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν από κοντά τη ζωή της μέλισσας μέσα από τις γυάλινες κυψέλες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε και το μελισσοκομικό μουσείο, όπου γνώρισαν την ιστορία και τα εργαλεία της μελισσοκομίας. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε στο εκθετήριο μελισσοκομικών προϊόντων, όπου τα παιδιά είδαν τη διαδικασία εξαγωγής του μελιού από τις κηρήθρες και δοκίμασαν διαφορετικές ποικιλίες μελιού. Ήταν μια μοναδική εμπειρία γνωριμίας με τον κόσμο των μελισσών και τα φυτά της ελληνικής υπαίθρου.

20250606 111813

Με καλεσμένους τους γονείς και κηδεμόνες τους αποχαιρέτησαν την Παρασκευή 6 Ιουνίου οι μαθητές και μαθήτριες των τριών τμημάτων της Α’  τάξης την πρώτη τους χρονιά στο δημοτικό σχολείο. Η αυλή γέμισε με το χαρούμενο βουητό των τζιτζικιών, των μυρμηγκιών, των πεταλούδων, των αραχνών και των μελισσόπουλων του Α2 και του Α3. Σειρά πήραν ύστερα  η κ. Διατροφή, ο Τάκης ο Γαλατάκης κι η μαγική Πυραμίδα με όλα τα φρούτα και λαχανικά του Α1.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά του Α1, Α2 και Α3 για την πολύ όμορφη γιορτούλα, τις δασκάλες τους κ. Μιχαλεντζάκη, Μητσοστεργίου, Βαρσάμη, τις εκπαιδευτικούς ΠΣ κ. Παναγιωτίδου, Κίτσιου και Καραπέγιου και βέβαια στη μουσικό του σχολείου κ. Τανούρη που είναι πάντα παρούσα.

 

20250528 133916

Την Τετάρτη 28/5/2025 οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων ενημερώθηκαν για τα οφέλη της καθημερινής κατανάλωσης φρούτων και κατ’ επέκταση την αλλαγή διατροφικών συνηθειών, με στόχο την υιοθέτηση της υγιεινής διατροφής. Το πρόγραμμα υλοποιείται από την εταιρεία  ΝΤΟΛ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και περιελάμβανε παρουσίαση, παιχνίδια και δ ω ρ ε ά ν διανομή μπανάνας.