Οι μαθητές/μαθήτριες της Ε΄ τάξης, με τη βοήθεια και συνεργασία των εκπαιδευτικών τους κ. Γκόγκου Στέλλας, κ. Κοβάτση Στέλλας, κ. Ανδρουλάκη Βασιλικής και κ. Καρυά Αικατερίνης, συμμετείχαν σε μια βαθιά συγκινητική εκπαιδευτική παρουσίαση αφιερωμένη στη Γενοκτονία των Ποντίων, τιμώντας με σεβασμό τη μνήμη των θυμάτων και κρατώντας ζωντανή την ιστορική παρακαταθήκη του Ποντιακού Ελληνισμού.Συνεχίστε την ανάγνωση

