Την Πέμπτη 30 Απριλίου οι μαθητές της Δ΄ τάξης συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς κ. Καλονικολάου Σωτήρη, Φιλίππου Αγάπη και Ιππέκη Βασιλεία, επισκέφτηκαν μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας το Δημοτικό Σχολείο Περιστεράς και συμμετείχαν σε μία κοινή εκδήλωση για την υποδοχή της Άνοιξης.Συνεχίστε την ανάγνωση




