Ο εκφοβισμός είναι οποιαδήποτε πράξη επιθετικότητας.. παρενόχλησης.. τρομοκρατικής ..ή αυταρχικής συμπεριφοράς που  πραγματοποιείται ..είτε δια ζώσης ..είτε μέσω  Διαδικτύου και επαναλαμβάνεται ανά τακτά ή άτακτα χρονικά διαστήματα. Το ΚΕ.Π. Υγείας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Δημόσιας Υγείας  του Δήμου Θέρμης σε συνεργασία με την Διεύθυνση Αστυνομίας Θεσσαλονίκης και τον ψυχολόγο της κ. Αναστάσιο Κατραμάδο Αστυνόμο Α(ΥΓ) θα πραγματοποιήσει την Πέμπτη 8η Ιουνίου 2023 ενημερωτικές ομιλίες με θέμα:  “Σχολικός Εκφοβισμός – Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” στο 2ο Δημοτικό σχολείο Θέρμης.Σ.Ε. Α.Δ. ΘΕΡΜΗ

BEBAIOSH SYMMETOCHHS PROTHESY 2025 26 2o DHMOTIKO SCHOLEIO THERMHS page 0001AFHS BRABEIO

Μπράβο σε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς για τη μεγάλη προσπάθεια να κάνουν το σχολείο μας αλλά και τον κόσμο καλύτερο! Όπως λέει και στο βραβείο: ραντεβού τον Σεπτέμβρη! Συνεχίζουμε απτόητοι!

20260610 110741

Μία ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Την Τρίτη 6 Ιουνίου, το απόγευμα, οι 40 μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης αποχαιρέτησαν το Δημοτικό Σχολείο με μια πολύ όμορφη και μελωδική γιορτή, που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο.

Μέσα από τραγούδια, λόγια καρδιάς και στιγμές γεμάτες συγκίνηση, τα παιδιά έκλεισαν έναν σημαντικό κύκλο έξι χρόνων και ετοιμάζονται πλέον για το επόμενο βήμα στο μαθητικό τους ταξίδι.

Οι δάσκαλοί τους, κ. Άννα Ψωμαθιανού και κ. Παύλος Σταγκώνης, καθώς και όλα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, εύχονται στα παιδιά μας καλή συνέχεια, με υγεία, χαρά, πρόοδο και πολλές επιτυχίες στη νέα τους πορεία.

Θα τα θυμόμαστε πάντα με πολλή αγάπη!

20260606 171346

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στον αθλητικό πολυχώρο Joga Bonito. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών, συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες,  διασκέδασαν και πέρασαν μια όμορφη ημέρα γεμάτη κίνηση και ακόμη περισσότερη χαρά.

fvtofest 20260529 232325 20260530 111347 20260530 120349 20260530 122759 20260529 235216 20260529 233904

Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση

Screenshot 65

Την Τετάρτη 6 και την Πέμπτη 7 Μαΐου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την εκπαιδευτικό και συγγραφέα κ. Σαλώμη Σαχπατζίδου, η οποία παρουσίασε στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Γ΄ τάξης το βιβλίο της, “Φάρος”.Συνεχίστε την ανάγνωση

20260504 002347peristera3 peristera2 peristera1

Την Πέμπτη 30 Απριλίου οι μαθητές της Δ΄ τάξης συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς κ. Καλονικολάου  Σωτήρη, Φιλίππου Αγάπη και Ιππέκη Βασιλεία, επισκέφτηκαν μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας το Δημοτικό Σχολείο Περιστεράς και συμμετείχαν σε μία κοινή εκδήλωση για την υποδοχή της Άνοιξης.Συνεχίστε την ανάγνωση

2026 05 03 21 20260429 101736

Το Σχολείο μας ανέλαβε μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία με στόχο τη διευκόλυνση της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, το σχολείο άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχθηκε με χαρά τους μικρούς επισκέπτες σε τρεις διαδοχικές ημέρες, στις 27, 28 και 29 Απριλίου.Συνεχίστε την ανάγνωση

1775190134403 1image0 2

Στο πλαίσιο της γνωριμίας με τα πασχαλινά έθιμα, οι μαθητές της Ε΄ τάξης με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών τους κ. Γκόγκου Στέλλας, κ. Κοβάτση Στέλλας και κ. Ανδρουλάκη Βασιλικής πραγματοποίησαν μια όμορφη και δημιουργική δράση. Οι μαθητές έβαψαν πασχαλινά αυγά, χρησιμοποιώντας τεχνική με μαρκαδόρους και στη συνέχεια κατασκεύασαν χειροποίητα καλαθάκια για να τα τοποθετήσουν.

Οι μαθητές/τριες του Α1 με τις δασκάλες τους κ. Καρρά Αθηνά και κ. Ραμματά Ειρήνη έφτιαξαν πανέμορφες λαμπάδες για το Πάσχα.

Παρόμοιες δράσεις έγιναν σε όλα τα τμήματα. Μέσα από τις καλλιτεχνικές και εικαστικές δραστηριότητες τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά, να συνεργαστούν και να έρθουν πιο κοντά στις παραδόσεις του Πάσχα με τρόπο βιωματικό και ευχάριστο.