Την Παρασκευή 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στον αθλητικό πολυχώρο Joga Bonito. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών, συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες, διασκέδασαν και πέρασαν μια όμορφη ημέρα γεμάτη κίνηση και ακόμη περισσότερη χαρά.
Κατηγορία: Δ
Γιορτή Άνοιξης: Μια μέρα δημιουργίας, χαράς και προσφοράς
Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση
Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο σχολείο μας – Νέα φυτά στον λαχανόκηπο
Στις 11 και 12 Μαΐου 2026 υλοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, σε συνεργασία με την AgoGreece, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.Συνεχίστε την ανάγνωση
Μια φωτεινή εμπειρία φιλαναγνωσίας και μία ενημέρωση για τη βία
Την Τετάρτη 6 και την Πέμπτη 7 Μαΐου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την εκπαιδευτικό και συγγραφέα κ. Σαλώμη Σαχπατζίδου, η οποία παρουσίασε στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Γ΄ τάξης το βιβλίο της, “Φάρος”.Συνεχίστε την ανάγνωση
Ζεστή φιλοξενία και αξέχαστες στιγμές: Το 2ο Δ.Σ. Θέρμης στο Δ.Σ. Περιστεράς
Την Πέμπτη 30 Απριλίου οι μαθητές της Δ΄ τάξης συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς κ. Καλονικολάου Σωτήρη, Φιλίππου Αγάπη και Ιππέκη Βασιλεία, επισκέφτηκαν μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας το Δημοτικό Σχολείο Περιστεράς και συμμετείχαν σε μία κοινή εκδήλωση για την υποδοχή της Άνοιξης.Συνεχίστε την ανάγνωση
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου – Γ΄ & Δ΄τάξη
Η 2α Απριλίου είναι μια ξεχωριστή ημέρα, αφιερωμένη στον μαγικό κόσμο των βιβλίων, των παραμυθιών και της φαντασίας.
Ο εορτασμός της εθνικής επετείου στο σχολείο
Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή για την 25η Μαρτίου, την οποία παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης.
Τα παιδιά, με ενθουσιασμό και σεβασμό, μας ταξίδεψαν στις σημαντικές στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και μας θύμισαν τη σπουδαιότητα του αγώνα των προγόνων μας για την ελευθερία. Μέσα από ποιήματα, αφηγήσεις, θεατρικά δρώμενα και τραγούδια, απέδωσαν με όμορφο και συγκινητικό τρόπο το νόημα της εθνικής μας επετείου.
Η παρουσίαση των παιδιών ήταν εξαιρετική και γέμισε όλους μας περηφάνια. Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς κ. Καλονικολάου Σωτήρη και Φιλίππου Αγάπη της Δ’ τάξης και την μουσικό κ. Τανούρη Αλεξία!
Χρόνια πολλά σε όλους!
«Γιατί βία;» Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για τη βία και τη συνύπαρξη στο σχολείο
Στα πλαίσια του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής, υλοποιήθηκε από τον εκπαιδευτικό ΘΑ κ. Χατζηκώστα σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων Δ1 και Δ2 κ. Γκόγκου και Παπαγεωργίου, το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα, με τίτλο: «Γιατί βία;», που είχε ως στόχο την ανάδειξη του προβλήματος του σχολικού εκφοβισμού και της σημασίας της αποδοχής της διαφορετικότητας. Στο πρόγραμμα εφαρμόστηκαν διάφορες θεατρικές τεχνικές (παγωμένη εικόνα, αυτοσχεδιασμοί, ανίχνευση σκέψης, ρόλος στον τοίχο κ.ά.), με σκοπό να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να βιώσουν μέσω ρόλων και καταστάσεων το φαινόμενο της βίας αλλά και της σημασίας της ειρηνικής συνύπαρξης. Συζητήθηκαν όλα όσα είχαν ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για τα ίδια, ενώ στη συνέχεια κλήθηκαν να γράψουν μικρά σενάρια και να παίξουν με αγαπημένους τους σούπερ ήρωες που ανέλαβαν δράση για έναν σημαντικό σκοπό. Παράλληλα με αφορμή το «Ημερολόγιο της Μαρίας», μίλησαν για τη σημασία της αποδοχής του διαφορετικού.
Τα παιδιά και των δύο τμημάτων, έδωσαν σημαντικά κομμάτια από τα συναισθήματά τους και την προσωπικότητά τους. Το πρόγραμμα, συνετέλεσε στην ευαισθητοποίησή τους σε σημαντικά ζητήματα που αφορούν όλους.
Πρόγραμμα διατροφής από την Dole
Την Τετάρτη 28/5/2025 οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων ενημερώθηκαν για τα οφέλη της καθημερινής κατανάλωσης φρούτων και κατ’ επέκταση την αλλαγή διατροφικών συνηθειών, με στόχο την υιοθέτηση της υγιεινής διατροφής. Το πρόγραμμα υλοποιείται από την εταιρεία ΝΤΟΛ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και περιελάμβανε παρουσίαση, παιχνίδια και δ ω ρ ε ά ν διανομή μπανάνας.
Ενημερωτική Παρουσίαση από το Χαμόγελο του Παιδιού για τη βία στα σχολεία
Τη Δευτέρα 26/5/2025 υποδεχτήκαμε στο σχολείο τον κ. Κοζιάκη Ιωάννη, ψυχολόγο από τον Σύλλογο «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ο οποίος πραγματοποίησε πρόγραμμα πρόληψης με θέμα «Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός» στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Ε΄ τάξης του σχολείου. Το πρόγραμμα διήρκησε 2 ώρες για κάθε τάξη. Κατά τη διάρκειά του παρουσιάστηκε στα παιδιά, μεταξύ άλλων, η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 και η Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000.

























