20260606 171346

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στον αθλητικό πολυχώρο Joga Bonito. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών, συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες,  διασκέδασαν και πέρασαν μια όμορφη ημέρα γεμάτη κίνηση και ακόμη περισσότερη χαρά.

fvtofest 20260529 232325 20260530 111347 20260530 120349 20260530 122759 20260529 235216 20260529 233904

Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση

 20260513 205431  e1

Στις 11 και 12 Μαΐου 2026 υλοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, σε συνεργασία με την AgoGreece, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.Συνεχίστε την ανάγνωση

Screenshot 65

Την Τετάρτη 6 και την Πέμπτη 7 Μαΐου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την εκπαιδευτικό και συγγραφέα κ. Σαλώμη Σαχπατζίδου, η οποία παρουσίασε στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Γ΄ τάξης το βιβλίο της, “Φάρος”.Συνεχίστε την ανάγνωση

20260504 002347peristera3 peristera2 peristera1

Την Πέμπτη 30 Απριλίου οι μαθητές της Δ΄ τάξης συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς κ. Καλονικολάου  Σωτήρη, Φιλίππου Αγάπη και Ιππέκη Βασιλεία, επισκέφτηκαν μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας το Δημοτικό Σχολείο Περιστεράς και συμμετείχαν σε μία κοινή εκδήλωση για την υποδοχή της Άνοιξης.Συνεχίστε την ανάγνωση

20260402 160932IMG 5976

Η 2α Απριλίου είναι μια ξεχωριστή ημέρα, αφιερωμένη στον μαγικό κόσμο των βιβλίων, των παραμυθιών και της φαντασίας.

Συνεχίστε την ανάγνωση

20260325 103903

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή για την 25η Μαρτίου, την οποία παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης.

Τα παιδιά, με ενθουσιασμό και σεβασμό, μας ταξίδεψαν στις σημαντικές στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και μας θύμισαν τη σπουδαιότητα του αγώνα των προγόνων μας για την ελευθερία. Μέσα από ποιήματα, αφηγήσεις, θεατρικά δρώμενα και τραγούδια, απέδωσαν με όμορφο και συγκινητικό τρόπο το νόημα της εθνικής μας επετείου.

Η παρουσίαση των παιδιών ήταν εξαιρετική και γέμισε όλους μας περηφάνια. Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς κ. Καλονικολάου Σωτήρη και Φιλίππου Αγάπη της Δ’ τάξης και την μουσικό κ. Τανούρη Αλεξία!

Χρόνια πολλά σε όλους!

tha7 tha4 tha2 tha5tha1tha6

Στα πλαίσια του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής, υλοποιήθηκε από τον εκπαιδευτικό ΘΑ κ. Χατζηκώστα σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων Δ1 και Δ2 κ. Γκόγκου και Παπαγεωργίου, το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα, με τίτλο: «Γιατί βία;», που είχε ως στόχο την ανάδειξη του προβλήματος του σχολικού εκφοβισμού και της σημασίας της αποδοχής της διαφορετικότητας. Στο πρόγραμμα εφαρμόστηκαν διάφορες θεατρικές τεχνικές (παγωμένη εικόνα, αυτοσχεδιασμοί, ανίχνευση σκέψης, ρόλος στον τοίχο κ.ά.), με σκοπό να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να βιώσουν μέσω ρόλων και καταστάσεων το φαινόμενο της βίας αλλά και της σημασίας της ειρηνικής συνύπαρξης. Συζητήθηκαν όλα όσα είχαν ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για τα ίδια, ενώ στη συνέχεια κλήθηκαν να γράψουν μικρά σενάρια και να παίξουν με αγαπημένους τους σούπερ ήρωες που ανέλαβαν δράση για έναν σημαντικό σκοπό. Παράλληλα με αφορμή το «Ημερολόγιο της Μαρίας», μίλησαν για τη σημασία της αποδοχής του διαφορετικού.
Τα παιδιά και των δύο τμημάτων, έδωσαν σημαντικά κομμάτια από τα συναισθήματά τους και την προσωπικότητά τους. Το πρόγραμμα, συνετέλεσε στην ευαισθητοποίησή τους σε σημαντικά ζητήματα που αφορούν όλους.

20250528 133916

Την Τετάρτη 28/5/2025 οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων ενημερώθηκαν για τα οφέλη της καθημερινής κατανάλωσης φρούτων και κατ’ επέκταση την αλλαγή διατροφικών συνηθειών, με στόχο την υιοθέτηση της υγιεινής διατροφής. Το πρόγραμμα υλοποιείται από την εταιρεία  ΝΤΟΛ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και περιελάμβανε παρουσίαση, παιχνίδια και δ ω ρ ε ά ν διανομή μπανάνας.

20250528 133547

Τη Δευτέρα 26/5/2025 υποδεχτήκαμε στο σχολείο τον κ. Κοζιάκη Ιωάννη, ψυχολόγο από τον Σύλλογο «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ο οποίος πραγματοποίησε πρόγραμμα πρόληψης με θέμα «Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός» στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Ε΄  τάξης του σχολείου. Το πρόγραμμα διήρκησε 2 ώρες για κάθε τάξη. Κατά τη διάρκειά του παρουσιάστηκε στα παιδιά, μεταξύ άλλων, η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 και η Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000.