Την Παρασκευή 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στον αθλητικό πολυχώρο Joga Bonito. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών, συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες, διασκέδασαν και πέρασαν μια όμορφη ημέρα γεμάτη κίνηση και ακόμη περισσότερη χαρά.
Κατηγορία: Ε
Γιορτή Άνοιξης: Μια μέρα δημιουργίας, χαράς και προσφοράς
Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση
Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο σχολείο μας – Νέα φυτά στον λαχανόκηπο
Στις 11 και 12 Μαΐου 2026 υλοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, σε συνεργασία με την AgoGreece, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.Συνεχίστε την ανάγνωση
ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ
Στο πλαίσιο της γνωριμίας με τα πασχαλινά έθιμα, οι μαθητές της Ε΄ τάξης με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών τους κ. Γκόγκου Στέλλας, κ. Κοβάτση Στέλλας και κ. Ανδρουλάκη Βασιλικής πραγματοποίησαν μια όμορφη και δημιουργική δράση. Οι μαθητές έβαψαν πασχαλινά αυγά, χρησιμοποιώντας τεχνική με μαρκαδόρους και στη συνέχεια κατασκεύασαν χειροποίητα καλαθάκια για να τα τοποθετήσουν.
Οι μαθητές/τριες του Α1 με τις δασκάλες τους κ. Καρρά Αθηνά και κ. Ραμματά Ειρήνη έφτιαξαν πανέμορφες λαμπάδες για το Πάσχα.
Παρόμοιες δράσεις έγιναν σε όλα τα τμήματα. Μέσα από τις καλλιτεχνικές και εικαστικές δραστηριότητες τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά, να συνεργαστούν και να έρθουν πιο κοντά στις παραδόσεις του Πάσχα με τρόπο βιωματικό και ευχάριστο.
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου – Α΄ & Ε΄ τάξη
Φέτος, τα πρωτάκια μας έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον μαγικό κόσμο της ανάγνωσης και σήμερα, με αφορμή την Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν κάτι ξεχωριστό.
Συμμετοχή των μαθητών μας στον 7ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας «Κλείταρχος και Βερενίκη»
Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στον 7ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας «Κλείταρχος και Βερενίκη».
Συμμετοχή του σχολείου μας στις εορταστικές εκδηλώσεις της 25ης Μαρτίου
Το σχολείο μας συμμετείχε με υπερηφάνεια στις εορταστικές εκδηλώσεις του Δήμου για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, τιμώντας τον αγώνα των ηρώων του 1821 και το μήνυμα της ελευθερίας.
Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί παρευρέθηκαν στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν με αφορμή τη μεγάλη αυτή ημέρα, αποδίδοντας φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν για την πατρίδα. Ιδιαίτερη στιγμή της ημέρας αποτέλεσε η μαθητική παρέλαση, στην οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με άψογη παρουσία, πειθαρχία και περηφάνια, εκπροσωπώντας επάξια τη σχολική μας κοινότητα.
Υπεύθυνη της παρέλασης ήταν η κ. Γραφιαδέλλη Ιωάννα, εκπ/κός Φ.Α του σχολείου. Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευσαν επίσης οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 κ. Λεβάκου Αφροδίτη, Ψωμαθιανού Άννα και Κουσίδου Δέσποινα.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην προετοιμασία και τη συμμετοχή του σχολείου μας στις εκδηλώσεις.
Χρόνια πολλά σε όλους!
Εκπαιδευτική επίσκεψη και παρακολούθηση προγράμματος «Φυσικές Καταστροφές & Προστασία Περιβάλλοντος»
Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2026, οι μαθητές της Ε΄ τάξης με συνοδούς τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων κ. Γκόγκου Στέλλας, κ. Κοβάτση Στέλλας, κ, Ανδρουλάκη Βασιλικής και κ. Συμεωνίδου Ωραιοζήλης, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τον πολυχώρο Nouvelle και να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Φυσικές Καταστροφές & Προστασία Περιβάλλοντος».
Πρόγραμμα διατροφής από την Dole
Την Τετάρτη 28/5/2025 οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων ενημερώθηκαν για τα οφέλη της καθημερινής κατανάλωσης φρούτων και κατ’ επέκταση την αλλαγή διατροφικών συνηθειών, με στόχο την υιοθέτηση της υγιεινής διατροφής. Το πρόγραμμα υλοποιείται από την εταιρεία ΝΤΟΛ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και περιελάμβανε παρουσίαση, παιχνίδια και δ ω ρ ε ά ν διανομή μπανάνας.
Ενημερωτική Παρουσίαση από το Χαμόγελο του Παιδιού για τη βία στα σχολεία
Τη Δευτέρα 26/5/2025 υποδεχτήκαμε στο σχολείο τον κ. Κοζιάκη Ιωάννη, ψυχολόγο από τον Σύλλογο «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ο οποίος πραγματοποίησε πρόγραμμα πρόληψης με θέμα «Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός» στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Ε΄ τάξης του σχολείου. Το πρόγραμμα διήρκησε 2 ώρες για κάθε τάξη. Κατά τη διάρκειά του παρουσιάστηκε στα παιδιά, μεταξύ άλλων, η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 και η Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000.



















