20260606 171346

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στον αθλητικό πολυχώρο Joga Bonito. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών, συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες,  διασκέδασαν και πέρασαν μια όμορφη ημέρα γεμάτη κίνηση και ακόμη περισσότερη χαρά.

fvtofest 20260529 232325 20260530 111347 20260530 120349 20260530 122759 20260529 235216 20260529 233904

Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση

 20260513 205431  e1

Στις 11 και 12 Μαΐου 2026 υλοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, σε συνεργασία με την AgoGreece, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.Συνεχίστε την ανάγνωση

1775190134403 1image0 2

Στο πλαίσιο της γνωριμίας με τα πασχαλινά έθιμα, οι μαθητές της Ε΄ τάξης με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών τους κ. Γκόγκου Στέλλας, κ. Κοβάτση Στέλλας και κ. Ανδρουλάκη Βασιλικής πραγματοποίησαν μια όμορφη και δημιουργική δράση. Οι μαθητές έβαψαν πασχαλινά αυγά, χρησιμοποιώντας τεχνική με μαρκαδόρους και στη συνέχεια κατασκεύασαν χειροποίητα καλαθάκια για να τα τοποθετήσουν.

Οι μαθητές/τριες του Α1 με τις δασκάλες τους κ. Καρρά Αθηνά και κ. Ραμματά Ειρήνη έφτιαξαν πανέμορφες λαμπάδες για το Πάσχα.

Παρόμοιες δράσεις έγιναν σε όλα τα τμήματα. Μέσα από τις καλλιτεχνικές και εικαστικές δραστηριότητες τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά, να συνεργαστούν και να έρθουν πιο κοντά στις παραδόσεις του Πάσχα με τρόπο βιωματικό και ευχάριστο.

 

a taxi

Φέτος, τα πρωτάκια μας έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον μαγικό κόσμο της ανάγνωσης και σήμερα, με αφορμή την Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν κάτι ξεχωριστό.

Συνεχίστε την ανάγνωση

d33879a6d3

Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στον 7ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας «Κλείταρχος και Βερενίκη».

Συνεχίστε την ανάγνωση

20260325 145859

Το σχολείο μας συμμετείχε με υπερηφάνεια στις εορταστικές εκδηλώσεις του Δήμου για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, τιμώντας τον αγώνα των ηρώων του 1821 και το μήνυμα της ελευθερίας.

Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί παρευρέθηκαν στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν με αφορμή τη μεγάλη αυτή ημέρα, αποδίδοντας φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν για την πατρίδα. Ιδιαίτερη στιγμή της ημέρας αποτέλεσε η μαθητική παρέλαση, στην οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με άψογη παρουσία, πειθαρχία και περηφάνια, εκπροσωπώντας επάξια τη σχολική μας κοινότητα.

Υπεύθυνη της παρέλασης ήταν η κ. Γραφιαδέλλη Ιωάννα, εκπ/κός Φ.Α του σχολείου. Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευσαν  επίσης οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 κ. Λεβάκου Αφροδίτη, Ψωμαθιανού Άννα και Κουσίδου Δέσποινα.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην προετοιμασία και τη συμμετοχή του σχολείου μας στις εκδηλώσεις.

Χρόνια πολλά σε όλους!

IMG 20260303 125353IMG 2026 03 02 15 34 16collage

Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2026, οι μαθητές της Ε΄ τάξης με συνοδούς τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων κ. Γκόγκου Στέλλας, κ. Κοβάτση Στέλλας, κ, Ανδρουλάκη Βασιλικής και κ. Συμεωνίδου Ωραιοζήλης, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τον πολυχώρο Nouvelle και να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Φυσικές Καταστροφές & Προστασία Περιβάλλοντος».

Συνεχίστε την ανάγνωση

20250528 133916

Την Τετάρτη 28/5/2025 οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων ενημερώθηκαν για τα οφέλη της καθημερινής κατανάλωσης φρούτων και κατ’ επέκταση την αλλαγή διατροφικών συνηθειών, με στόχο την υιοθέτηση της υγιεινής διατροφής. Το πρόγραμμα υλοποιείται από την εταιρεία  ΝΤΟΛ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και περιελάμβανε παρουσίαση, παιχνίδια και δ ω ρ ε ά ν διανομή μπανάνας.

20250528 133547

Τη Δευτέρα 26/5/2025 υποδεχτήκαμε στο σχολείο τον κ. Κοζιάκη Ιωάννη, ψυχολόγο από τον Σύλλογο «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ο οποίος πραγματοποίησε πρόγραμμα πρόληψης με θέμα «Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός» στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Ε΄  τάξης του σχολείου. Το πρόγραμμα διήρκησε 2 ώρες για κάθε τάξη. Κατά τη διάρκειά του παρουσιάστηκε στα παιδιά, μεταξύ άλλων, η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 και η Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000.