Το Σχολείο μας ανέλαβε μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία με στόχο τη διευκόλυνση της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, το σχολείο άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχθηκε με χαρά τους μικρούς επισκέπτες σε τρεις διαδοχικές ημέρες, στις 27, 28 και 29 Απριλίου.Συνεχίστε την ανάγνωση


