Την Τρίτη 9/6/2026, η Α΄ τάξη με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς των τμημάτων Α1 και Α2, κ. Καρρά Αθηνά, κ. Ραμματά Ειρήνη και κ. Λεβάκου Αφροδίτη, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», υλοποίησε τη δράση «Μνημεία και γειτονιά χωρίς σκουπίδια». Οι μαθητές εργάστηκαν με τάμπλετ, αναζήτησαν πληροφορίες για την Πλατεία Παραμάνα και γνώρισαν τα δύο μνημεία που βρίσκονται σε αυτήν, το Μνημείο του Ποντιακού Ελληνισμού και τον Οβελίσκο- Ηρώο. Στη συνέχεια εντόπισαν τη θέση τους στους χάρτες της Google και παρατήρησαν τη σχέση των μνημείων με τη γειτονιά τους. Αφού ολοκλήρωσαν την ψηφιακή τους έρευνα, έκλεισαν τα τάμπλετ και δημιούργησαν ομαδικές ζωγραφιές, απεικονίζοντας τα μνημεία «πριν» με σκουπίδια και «μετά» καθαρά, αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας του δημόσιου χώρου και του σεβασμού προς τα μνημεία της περιοχής τους.
Κατηγορία: ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΝΑ ΤΑΞΗ
Γιορτή αποφοίτησης
Μία ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Την Τρίτη 6 Ιουνίου, το απόγευμα, οι 40 μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης αποχαιρέτησαν το Δημοτικό Σχολείο με μια πολύ όμορφη και μελωδική γιορτή, που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο.
Μέσα από τραγούδια, λόγια καρδιάς και στιγμές γεμάτες συγκίνηση, τα παιδιά έκλεισαν έναν σημαντικό κύκλο έξι χρόνων και ετοιμάζονται πλέον για το επόμενο βήμα στο μαθητικό τους ταξίδι.
Οι δάσκαλοί τους, κ. Άννα Ψωμαθιανού και κ. Παύλος Σταγκώνης, καθώς και όλα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, εύχονται στα παιδιά μας καλή συνέχεια, με υγεία, χαρά, πρόοδο και πολλές επιτυχίες στη νέα τους πορεία.
Θα τα θυμόμαστε πάντα με πολλή αγάπη!
Ημερήσια Εκδρομή Ιούνιος 2026
Την Παρασκευή 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στον αθλητικό πολυχώρο Joga Bonito. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών, συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες, διασκέδασαν και πέρασαν μια όμορφη ημέρα γεμάτη κίνηση και ακόμη περισσότερη χαρά.
Frühstück in der Schule – Πρωινό στο σχολείο
Στο πλαίσιο του μαθήματος των Γερμανικών και με αφορμή το κεφάλαιο του σχολικού βιβλίου «Frühstück» (Πρωινό), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Γερμανικών κ. Κυμιωνάκη Μαρίας, δημιούργησαν έναν γερμανικό πρωινό μπουφέ. Ο μπουφές ήταν πλούσιος σε παραδοσιακά γερμανικά εδέσματα, αλλά και σε γεύσεις από άλλες χώρες. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, απόλαυσαν την εμπειρία και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά το νέο λεξιλόγιο του μαθήματος. Η δράση συνδύασε τη μάθηση με τη συνεργασία και την ψυχαγωγία, προσφέροντας σε όλους μια ξεχωριστή και δημιουργική εμπειρία.
Γιορτή αποφοίτησης 2026
Γιορτή Άνοιξης: Μια μέρα δημιουργίας, χαράς και προσφοράς
Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση
Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο σχολείο μας – Νέα φυτά στον λαχανόκηπο
Στις 11 και 12 Μαΐου 2026 υλοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, σε συνεργασία με την AgoGreece, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.Συνεχίστε την ανάγνωση
Μια φωτεινή εμπειρία φιλαναγνωσίας και μία ενημέρωση για τη βία
Την Τετάρτη 6 και την Πέμπτη 7 Μαΐου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την εκπαιδευτικό και συγγραφέα κ. Σαλώμη Σαχπατζίδου, η οποία παρουσίασε στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και της Γ΄ τάξης το βιβλίο της, “Φάρος”.Συνεχίστε την ανάγνωση
Ζεστή φιλοξενία και αξέχαστες στιγμές: Το 2ο Δ.Σ. Θέρμης στο Δ.Σ. Περιστεράς
Την Πέμπτη 30 Απριλίου οι μαθητές της Δ΄ τάξης συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς κ. Καλονικολάου Σωτήρη, Φιλίππου Αγάπη και Ιππέκη Βασιλεία, επισκέφτηκαν μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας το Δημοτικό Σχολείο Περιστεράς και συμμετείχαν σε μία κοινή εκδήλωση για την υποδοχή της Άνοιξης.Συνεχίστε την ανάγνωση
Γέφυρες μετάβασης: Το 2ο Δημοτικό Θέρμης υποδέχεται τα νήπια
Το Σχολείο μας ανέλαβε μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία με στόχο τη διευκόλυνση της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, το σχολείο άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχθηκε με χαρά τους μικρούς επισκέπτες σε τρεις διαδοχικές ημέρες, στις 27, 28 και 29 Απριλίου.Συνεχίστε την ανάγνωση























