20260610 110741

Μία ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Την Τρίτη 6 Ιουνίου, το απόγευμα, οι 40 μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης αποχαιρέτησαν το Δημοτικό Σχολείο με μια πολύ όμορφη και μελωδική γιορτή, που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο.

Μέσα από τραγούδια, λόγια καρδιάς και στιγμές γεμάτες συγκίνηση, τα παιδιά έκλεισαν έναν σημαντικό κύκλο έξι χρόνων και ετοιμάζονται πλέον για το επόμενο βήμα στο μαθητικό τους ταξίδι.

Οι δάσκαλοί τους, κ. Άννα Ψωμαθιανού και κ. Παύλος Σταγκώνης, καθώς και όλα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, εύχονται στα παιδιά μας καλή συνέχεια, με υγεία, χαρά, πρόοδο και πολλές επιτυχίες στη νέα τους πορεία.

Θα τα θυμόμαστε πάντα με πολλή αγάπη!

20260606 171346

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στον αθλητικό πολυχώρο Joga Bonito. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών, συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια και ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες,  διασκέδασαν και πέρασαν μια όμορφη ημέρα γεμάτη κίνηση και ακόμη περισσότερη χαρά.

Anonymo schedio 1

Στο πλαίσιο του μαθήματος των Γερμανικών και με αφορμή το κεφάλαιο του σχολικού βιβλίου «Frühstück» (Πρωινό), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Γερμανικών κ. Κυμιωνάκη Μαρίας, δημιούργησαν έναν γερμανικό πρωινό μπουφέ. Ο μπουφές ήταν πλούσιος σε παραδοσιακά γερμανικά εδέσματα, αλλά και σε γεύσεις από άλλες χώρες. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, απόλαυσαν την εμπειρία και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά το νέο λεξιλόγιο του μαθήματος. Η δράση συνδύασε τη μάθηση με τη συνεργασία και την ψυχαγωγία, προσφέροντας σε όλους μια ξεχωριστή και δημιουργική εμπειρία.

fvtofest 20260529 232325 20260530 111347 20260530 120349 20260530 122759 20260529 235216 20260529 233904

Την Παρασκευή 29/5 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Γιορτή της Άνοιξης, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στη δημιουργία, στη μάθηση, στη συνεργασία και στην προσφορά. Το σχολείο μας άνοιξε τις πόρτες του στους γονείς και κηδεμόνες και μοιράστηκε μαζί τους όσα όμορφα έμαθαν, δημιούργησαν και βίωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Συνεχίστε την ανάγνωση

moyseio akropolhkallimarmaro1000016332

Από τις 27 έως τις 29 Μαρτίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα, ζώντας μια μοναδική εμπειρία γεμάτη εικόνες, γνώσεις και όμορφες αναμνήσεις.

Συνεχίστε την ανάγνωση

d33879a6d3

Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στον 7ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας «Κλείταρχος και Βερενίκη».

Συνεχίστε την ανάγνωση

20260325 145859

Το σχολείο μας συμμετείχε με υπερηφάνεια στις εορταστικές εκδηλώσεις του Δήμου για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, τιμώντας τον αγώνα των ηρώων του 1821 και το μήνυμα της ελευθερίας.

Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί παρευρέθηκαν στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν με αφορμή τη μεγάλη αυτή ημέρα, αποδίδοντας φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν για την πατρίδα. Ιδιαίτερη στιγμή της ημέρας αποτέλεσε η μαθητική παρέλαση, στην οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με άψογη παρουσία, πειθαρχία και περηφάνια, εκπροσωπώντας επάξια τη σχολική μας κοινότητα.

Υπεύθυνη της παρέλασης ήταν η κ. Γραφιαδέλλη Ιωάννα, εκπ/κός Φ.Α του σχολείου. Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευσαν  επίσης οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 κ. Λεβάκου Αφροδίτη, Ψωμαθιανού Άννα και Κουσίδου Δέσποινα.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην προετοιμασία και τη συμμετοχή του σχολείου μας στις εκδηλώσεις.

Χρόνια πολλά σε όλους!

WhatsApp Image 2026 03 02 at 20.06.28o WhatsApp Image 2026 03 02 at 20.06.27 WhatsApp Image 2026 03 02 at 20.06.27ps

 

Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2026, οι μαθητές της Στ΄ τάξης, με συνοδούς την εκπαιδευτικό Γερμανικών κ. Κυμιωνάκη Μαρία και τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων κ. Ψωμαθιανού Άννα, κ. Σταγκώνη Παύλο και κ. Λιάντζη Αναστασία, επισκέφθηκαν το Goethe-Institut Θεσσαλονίκης, όπου είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Kinder-Uni».

Συνεχίστε την ανάγνωση

20250615 215004 image 3

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Την Πέμπτη 12 Ιουνίου τα παιδιά της ΣΤ τάξης του σχολείου μας περπάτησαν στην οδό Ονείρων, τραγούδησαν και χόρεψαν με τις μελωδίες του Χατζηδάκι κι αποχαιρέτησαν με συγκίνηση το δημοτικό. Όλοι εμείς οι δάσκαλοί τους τους ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και καλή πρόοδο και τους λέμε να πιστεύουν στον εαυτό τους, να μη φοβούνται τις αλλαγές, να ακολουθήσουν τα όνειρά τους και να φτάσουν ψηλά.

Καλή τύχη αγαπημένα μας παιδιά!