Μία ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Την Τρίτη 6 Ιουνίου, το απόγευμα, οι 40 μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης αποχαιρέτησαν το Δημοτικό Σχολείο με μια πολύ όμορφη και μελωδική γιορτή, που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο.
Μέσα από τραγούδια, λόγια καρδιάς και στιγμές γεμάτες συγκίνηση, τα παιδιά έκλεισαν έναν σημαντικό κύκλο έξι χρόνων και ετοιμάζονται πλέον για το επόμενο βήμα στο μαθητικό τους ταξίδι.
Οι δάσκαλοί τους, κ. Άννα Ψωμαθιανού και κ. Παύλος Σταγκώνης, καθώς και όλα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, εύχονται στα παιδιά μας καλή συνέχεια, με υγεία, χαρά, πρόοδο και πολλές επιτυχίες στη νέα τους πορεία.
Θα τα θυμόμαστε πάντα με πολλή αγάπη!






















