ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Αγαπητοί γονείς-κηδεμόνες,
- Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα». Οι γονείς-κηδεμόνες που επιθυμούν να παίρνουν το δωρεάν γεύμα οφείλουν:
- Να συμπληρώσουν την σχετική «Υπεύθυνη Δήλωση» και να τη στείλουν στο σχολείο έως την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020