ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Το σχολικό έτος 2023- 24 , το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο δίκτυο επιμορφώσεων ΑΘΗΝΑ , με τον συντονισμό του 1ου Νηπιαγωγείο Νέας Λαμψακου.

Τα σεμινάρια του δικτύου ΑΘΗΝΑ ήταν τα παρακάτω΅:

  1. Διαδικτυακή βραδυά φιλαναγνωσίας
  2. 2. Βιωματικό εργαστήρι θεατρικού παιχνιδιού 
  3. Προσεγγίζοντας γονείς παιδιών με αναπτυξιακές και μαθησιακές δυσκολίες με ή χωρίς διάγνωση 
  4. Σχολική ετοιμότητα . Ανάλυση των τομέων που θα έχει κατακτήσει το παιδί ώστε να ανταποκριθείθ στο Δημοτικό σχολείο. 
  5.  Παιδική και εφηβική υγεία . Ο ρόλος της διατροφής στους μηχανισμούς του χρόνιου στρες. 
  6. Οι γονείς ως σημαντικοί άλλοι, κατά τη μετάβαση του παιδιού στο Νηπιαγωγείο . Πρακτικές διαμόρφωσης του πλαισίου συνεργασίας πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς. 

1 2 300x169 1 74752af9adf58f53e334223d7efdee6e Αντιγραφή Αντιγραφή 214x300 1 953802615b0bf403c31ed0 Αντίγραφο Αντίγραφο Αντιγραφή 300x250 1 IMG 7bac9abaf9e81c9f0ebeccee22ca8e9d V 214x300 1 IMG 67d03a918c4670b7aed9d463985dafed V Αντιγραφή 2 300x254 1 ΑΦΙΣΑ 1 212x300 1 ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΦΙΣΑ 300x180 1

Η εκπαιδευτικός Σοφία Λειβαδίτη , ΠΕ 60, ως εισηγήτρια εργαλείων ψηφιακών στον χώρο του Νηπιαγωγείου μας με θέμα “Σχολικό ιστολόγιο και η δυνατότητα χρήσης του ως μέσο μάθησης και επικοινωνίας 

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας επίσης συμμετείχαν σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις του 12ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας,  στα πλαίσια του Σχεδίου δράσης του Νηπιαγωγείου αυτού, στον χώρο του 12ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας.

Οι επιμορφώσεις αυτές ήταν οι παρακάτω:

 

  1. Η Μουσική ως μέσο θεραπείας για παιδιά με μαθησιακά προβλήματα και μαθησιακές ή συμπεριφορικές διαταραχές στο Νηπιαγωγείο. 
  2. Μαθητές Ρομά- βαδίζοντας με την καρδιά στα σχολεία του Δροσερού Ξάνθης. 

Διευκόλυνση της κοινωνικοσυναισθηματικής προσαρμογής των μαθητών στο σχολείο με παρεμβατικά προγράμματα καλλιέργειας της ήπιας 2 212x300 1 Δροσερό νηπιαγωγείο 212x300 1