Επαναλειτουργία του σχολείου και Self-test

Την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας των σχολείων θα διενεργηθούν, από όλους τους μαθητές και μαθήτριες εμβολιασμένους και μη, ακόμα και από εκείνους που έχουν νοσήσει στο παρελθόν, 3 self test. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να έχουν διενεργηθεί  έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας(10/01), της Τρίτης (11/01) και της Παρασκευής (14/01). Την 2η εβδομάδα όπως ίσχυε και πριν τις διακοπές, δηλαδή δύο φορές την εβδομάδα, την Τρίτη και την Παρασκευή. Τα αποτελέσματα θα δηλώνονται στην πλατφόρμα edupass από την οποία εκδίδεται και η σχολική κάρτα, την οποία οι γονείς οφείλουν να την έχουν εκτυπωμένη και μαζί τους κατά την προσέλευση. 

ΦΕΚ : ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ COVID-19



Λήψη αρχείου

Δήλωση self-test και Edupass

Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Χάρη στο edupass, o διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει, ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας .

ΦΕΚ Τεύχος B’ 4558/01.10.2021/άρθρο4/παρ. 11 Στις δημόσιες εκπαιδευτικές δομές τα εντεταλμένα όργανα της παρ. 1 του άρθρου 3 διαχειρίζονται τα στοιχεία στα οποία αποκτούν πρόσβαση μέσω των θυρίδων των δομών, ώστε να αποτραπεί η είσοδος των προσώπων που δεν πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις για φυσική παρουσία και συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία εντός της εκάστοτε εκπαιδευτικής δομής.

Ποιοι είναι υπόχρεοι

Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr της δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι: α) οι μαθητές/τριες, β) το εκπαιδευτικό προσωπικό γ) μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. δ) επισκέπτες

Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες των υπόχρεων εισέρχονται στην πλατφόρμα edupass.gov.gr και όχι την πλατφόρμα self-testing.gov.gr , η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και, αφού επιλέξουν την κατηγορία «Πρόσβαση σε χώρους Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Ειδικής Αγωγής» και, ακολούθως την κατηγορία «Δήλωση Self Test Μαθητών/τριών – Έκδοση Σχολικής Κάρτας για COVID-19», στη συνέχεια αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184), και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος, σύμφωνα με τη οριζόμενα στο άρθρο 4 της υπό στοιχεία 124068/ΓΔ4/1.10.2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας και Επικρατείας (Β’ 4558) και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.

Εάν το αποτέλεσμα του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου είναι αρνητικό, εκδίδεται από την αντίστοιχη πλατφόρμα σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν τα ανωτέρω πρόσωπα. Ο/Η μαθητής/τρια επιδεικνύει, χωρίς να παραδίδει, τη σχολική κάρτα εντός της τάξης, στον εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και τη φέρει μαζί του/της μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού ελέγχου σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από εκπαιδευτικό ή την Προϊσταμένη.

https://www.minedu.gov.gr/news/50530-26-10-21-i-leitourgia-tou-edupass-gov-gr-epekteinetai-stis-sxolikes-monades-tis-dimosias-protovathmias-defterovathmias-ekpaidefsis-kai-eidikis-agogis?fbclid=IwAR04KSsj3aTouMoXl437aRxIdGIEJzO9rPGqsJ5U8i6B30tfH7S6msYlDbg

kya_gp_oik_66036_2021

ΦΕΚ-B-4558.2021

07-09-21 Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία

Τα Γραφεία Τύπου των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας ανακοινώνουν:

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9,
ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,
βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),
οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self-test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος,
η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.
Ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων, έχοντας βοηθήσει στον εντοπισμό χιλιάδων κρουσμάτων και στον συνακόλουθο περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα.

Πλέον, όμως, έχουμε και το εμβόλιο, ένα ισχυρό όπλο απέναντι στην COVID-19. Παροτρύνουμε τους γονείς μαθητών 12 ετών και άνω που δεν έχουν ακόμη εμβολιάσει τα παιδιά τους να σπεύσουν να αξιοποιήσουν αυτήν την ασπίδα προστασίας από τον ιό, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και στην οικοδόμηση τείχους ανοσίας.

Εδώ μπορείτε να δείτε συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών σχετικά με τον εμβολιασμό παιδιών και εφήβων: https://www.minedu.gov.gr/news/49873-2-9-2021-emvoliasmos-enanti-tou-koronoioy-sars-cov-2-paidion-kai-efivon-synitheis-erotiseis-apantiseis-sxetika-me-to-emvolio

Αγιασμός 2021

Ο αγιασμός του 1ου Νηπιαγωγείου Ζακύνθου θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα στις 13/9/2021 και ώρα 09:30 στον προαύλιο χώρο του Νηπιαγωγείου.

Η είσοδος θα επιτραπεί μόνο στους μαθητές του σχολείου μας και με υποχρεωτική χρήση μάσκας. Ένας συνοδός θα παρευρίσκεται με κάθε μαθητή καθ’ όλη τη διάρκεια του αγιασμού με χρήση μάσκας και τηρώντας τις αποστάσεις.

Την ημέρα του αγιασμού δεν μπαίνουμε στις τάξεις.

Στο τέλος, θα πραγματοποιηθεί σύντομη ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας προς τους γονείς- συνοδούς για τη λειτουργία του σχολείου, κυρίως κατά την πρώτη εβδομάδα προσαρμογής.

* Οι μαθητές θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8/9 ως και την Παρασκευή 17/9, έξι(6) δωρεάv self test από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13/9-3/10) και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Σας περιμένουμε με χαρά! Καλή σχολική χρονιά σε όλους!

Με εκτίμηση

Οι νηπιαγωγοί

ιδέες από την ιστορία…

Η ιστορία της Ωραίας Ελένης, που σας έστειλα και όλα τα γεγονότα που συνδέονται με αυτή, έδωσαν ιδέες σε ζωγράφους, γλύπτες, μουσικούς, συγγραφείς, χορογράφους, να δημιουργήσουν έργα πολλά και σημαντικά.

Σας στέλνω ένα τραγούδι του κυρίου Μάνου Χατζιδάκι, που το έγραψε λίγο για την Ελένη της Τροίας και λίγο για μια δικιά του Ελένη, άλλη. Περιμένω τα σχόλιά σας…

Όμως στην ιστορία μας ήταν και ο αγαπημένος σας ο Οδυσσέας, δεν μπορώ να μην βάλω κάτι και γι’αυτόν.. Εδώ η μουσική είναι του κυρίου Σαββόπουλου και τα λόγια της κυρίας Καλογεροπούλου, που πάντρεψε την ιστορία του Οδυσσέα με κείνη του Σεβάχ του θαλασσινού.

Περιμένω τις δικές σας ιδέες από την ιστορία…

για μια ελένη…

Ξέρω ότι αγαπάτε πολύ την ελληνική μυθολογία, τους Θεούς, τους ήρωες και τις περιπέτειές τους. Ξέρω ακόμα, πως σκέφτεστε την Ελένη και την Έλενα, που γιορτάζουν και τι ωραία που θα ‘ταν, να ‘μασταν όλοι μαζί στο σχολείο, να χαιρόμαστε, να τις γιορτάζαμε, και να μασουλάγαμε και καμιά λιχουδιά… Οι σκέψεις αυτές με οδήγησαν σε μιαν άλλη λιχουδιά, μια ιστορία, γιατί και οι ιστορίες λιχουδιές είναι, λιχουδιές για τη σκέψη και τη ψυχή μας.

Η ιστορία που θα σας πω, είναι πολύ παλιά, την λέγαν οι προπροπροπροπροπαππούδες μας στα εγγόνια τους, τότε που δεν υπήρχαν ακόμα βιβλία, μολύβια και χαρτιά και οι ιστορίες ταξίδευαν από στόμα σε στόμα.

Κάποτε λοιπόν, πριν πολλά πολλά χρόνια, ήταν η θεά Αθηνά, η θεά Ήρα και η θεά Αφροδίτη, που μάλωναν μεταξύ τους για το ποια είναι η ομορφότερη. Όλα ξεκίνησαν όταν η Έριδα, έριξε ανάμεσά τους ένα χρυσό μήλο, που πάνω του έγραφε: «να δοθεί στην ομορφότερη». Η καθεμιά πίστευε για τον εαυτό της, ότι εκείνη είναι η ομορφότερη και ήθελε δικό της το μήλο. Βλέποντάς τις ο Δίας, πατέρας των θεών, να τσακώνονται, αποφάσισε να κάνει κάτι. Κάλε σε λοιπόν τον Πάρη, πρίγκιπα της Τροίας και του ζήτησε να δώσει εκείνος το μήλο. Όπως καταλαβαίνετε, η θέση του Πάρη ήταν πολύ δύσκολη, δεν ήθελε να στεναχωρήσει καμιά από τις τρεις θεές, όμως τελικά πήρε το μήλο και το έδωσε, ξέρετε σε ποιά; Στην Αφροδίτη και αυτό έγινε γιατί τον έπεισε, λέγοντάς του πως αν διάλεγε εκείνη, θα έκανε την ομορφότερη θνητή γυναίκα να τον ερωτευτεί. Και πιστέψτε με, έτσι έγινε. Η Ωραία Ελένη, η ομορφότερη θνητή γυναίκα και γυναίκα του βασιλιά της Σπάρτης Μενέλαου,  μόλις αντίκρισε τον Πάρη, τον ερωτεύτηκε τόσο πολύ, που τον ακολούθησε, έφυγε μαζί του. Άφησε πίσω τον Μενέλαο και το παλάτι της και πήγε στην  Τροία. Τότε ο Μενέλαος, μαζί με τον αδελφό του Αγαμέμνονα, βασιλιά των Μυκηνών, αποφάσισαν να πάνε στην Τροία και πάρουν πίσω την Ωραία Ελένη. Το ταξίδι ήταν μακρινό και δύσκολο και σίγουρα ο Πάρις δεν θα έδινε πίσω την Ελένη. Όμως οι δυο βασιλιάδες το αποφάσισαν, θα πήγαιναν οπωσδήποτε, στην ανάγκη θα πολεμούσαν για να πάρουν πίσω την Ελένη. Ζήτησαν βοήθεια και από άλλους Έλληνες βασιλιάδες, που δέχτηκαν να πάνε και να βοηθήσουν. Έδωσαν ραντεβού στην Αυλίδα. Εκεί συναντήθηκαν, έχοντας ο καθένας μαζί του τους πολεμιστές του, ανάμεσά τους και ο βασιλιάς της Ιθάκης, ο Οδυσσέας, μαζί με τους συντρόφους του. Φόρτωσαν στα πλοία τις προμήθειες για το ταξίδι και περίμεναν πότε θα φυσήξει ούριος (ευνοϊκός) άνεμος, για να ξεκινήσουν. Ξέρετε, τότε δεν είχαν μηχανές τα πλοία, ταξίδευαν με τη δύναμη του ανέμου, όταν φυσούσε, οι ναύτες μάζευαν τον άνεμο μέσα στα πανιά του πλοίου και τραβώντας με κατάλληλους χειρισμούς, τα σκοινιά των πανιών, οδηγούσαν το πλοίο εκεί που ήθελαν. Σπουδαία τέχνη, σπουδαίοι καπεταναίοι και οι Έλληνες στα καράβια. Κάποια μέρα τα κατάφεραν, ξεκίνησαν και μετά από μεγάλο ταξίδι έφτασαν στο λιμάνι κοντά στην Τροία. Γύρω από την Τροία υψώνονταν πελώρια τείχη, και οι Τρώες ήταν κλεισμένοι μέσα. Τότε οι Έλληνες, που τους λέγαν και Αχαιούς, άρχισαν την πολιορκία της Τροίας. Δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση. Γινόντουσαν μάχες μεγάλες ανάμεσα στους Τρώες και τους Αχαιούς, όλη μέρα πολεμούσαν και το βράδυ φρόντιζαν τους πληγωμένους στρατιώτες. Σκοτώθηκαν αρκετοί πολεμιστές, ήρωες και στα δυο στρατόπεδα, όπως συμβαίνει σε όλους τους πολέμους. Και ο πόλεμος αυτούς κράτησε πολύ καιρό, δέκα χρόνια, μπορεί να συνέχιζε κι άλλο, αν κάποιος από τους Έλληνες βασιλιάδες δεν είχε μια πονηρούτσικη ιδέα. Τον ξέρετε αυτό το βασιλιά και νομίζω ότι τον θαυμάζετε κιόλας. Ήταν ο πολυμήχανος, τετραπέραντος και πανέξυπνος Οδυσσέας. Μια νύχτα λοιπόν, ο Οδυσσέας φωνάζει τους άλλους βασιλιάδες και τους πολεμιστές και τους λέει ότι βρήκε τρόπο για να μπουν μέσα στα τείχη της Τροίας, να νικήσουν τους Τρώες, να πάρουν την Ωραία Ελένη και να φύγουν, να επιστρέψουν στην πατρίδα τους. Αφού τον άκουσαν προσεκτικά, στο τέλος ο Οδυσσέας τους ζήτησε να πάνε στο δάσος, να κόψουν αρκετά δέντρα, να τα καθαρίσουν και να μεταφέρουν τα ξύλα κοντά στην πεδιάδα που είχαν στήσει τις σκηνές τους. Πράγματι κουβάλησαν ξύλα πολλά και με τις οδηγίες του Οδυσσέα άρχισαν την κατασκευή. Αυτό που έφτιαξαν, ήταν ένα τεράστιο ξύλινο άλογο, πάνω σε ξύλινες ρόδες, ήταν κούφιο στο εσωτερικό του και είχε μια μικρή μυστική πορτούλα σε μια πλευρά του, που αν την άνοιγες, μπορούσες να μπεις μέσα στην άδεια κοιλιά του ψεύτικου αλόγου. Όταν το άλογο ήταν έτοιμο, ο Οδυσσέας ζήτησε από το στρατό των Ελλήνων, να μπουν στα πλοία και να πάνε να τα κρύψουν, σε ένα γειτονικό λιμάνι, το οποίο δεν μπορούσαν να δουν οι Τρώες από το κάστρο τους. Έτσι οι Τρώες θα πίστευαν πως οι Αχαιοί βαρέθηκαν να πολεμάνε και αποφάσισαν να φύγουν, να επιστρέψουν στην πατρίδα τους. Πριν μπουν στα πλοία, τους ζήτησε να βοηθήσουν όλοι, να σπρώξουν το τεράστιο ξύλινο άλογο και να το αφήσουν έξω από την πύλη του κάστρου. Έτσι και έγινε, ο ίδιος και οι συντρόφοι του, κρύφτηκαν στο κοντινό δάσος και μόλις σκοτείνιασε για το καλά, πήγαν σιγά σιγά, άνοιξαν την πορτούλα, που υπήρχε στα πλευρά του αλόγου και ένας ένας, μπήκαν όλοι μέσα. Τελευταίος μπήκε ο Οδυσσέας, που έκλεισε και την καταπακτή. Έμειναν εκεί όλη τη νύχτα. Όταν ξημέρωσε την επόμενη μέρα, οι Τρώες, πάνω από τα τείχη του κάστρου τους, είδαν ότι οι Αχαιοί είχαν εξαφανιστεί, το ίδιο και τα πλοία τους. Δεν πίστευαν στα μάτια τους. Βλέπουν και το τεράστιο ξύλινο άλογο και δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι είναι. Αφού ο εχθρός είχε φύγει, κατάλαβαν πως δεν κινδύνευαν πια, άνοιξαν την πύλη του κάστρου, βγήκαν έξω και άρχισαν να περιεργάζονται το ξύλινο άλογο. Δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι μπορεί να είναι και στο τέλος κατέληξαν πως μάλλον ήταν ξύλινο άγαλμα, που οι Αχαιοί έφτιαξαν για να τιμήσουν τον Άρη, το θεό του πολέμου. Αποφάσισαν λοιπόν να μπάσουν το ξύλινο άγαλμα μέσα στο κάστρο του και αφού το έκαναν, έκλεισαν και την πύλη για να είναι ασφαλείς. Όταν σκοτείνιασε για τα καλά και όλοι οι Τρώες ήταν πια στα κρεβάτια τους, ήσυχοι και χαρούμενοι που ο πόλεμος είχε τελειώσει, ο Οδυσσέας άνοιξε την καταπακτή του αλόγου και αυτός και οι συντρόφοι του βγήκαν έξω, χωρίς να τους ακούσει κανείς. Κάποιοι από αυτούς πήγαν και άνοιξαν την πύλη του κάστρου και αμέσως άρχισαν να μπαίνουν οι Αχαιοί, που είχαν βγει από τα πλοία και περίμεναν κριμένοι στο κοντινό δάσος. Όταν όλοι πια είχαν μπει, άρχισαν την επίθεση ενάντια στους Τρώες. Όπως καταλαβαίνετε τους αιφνιδίασαν και η νίκη ήταν με το μέρος των Αχαιών. Έτσι ο μεγάλος αυτός πόλεμος, που κράτησε δέκα ολόκληρα χρόνια και όλοι τον ξέρουμε ως Τρωικό πόλεμο, έφτασε στο τέλος του. Οι Αχαιοί, νικητές πια, πήραν τα  λάφυρα του πολέμου και φυσικά την Ωραία Ελένη και μπήκαν στα πλοία τους για το ταξίδι της επιστροφής. Ο βασιλιάς της Ιθάκης, Οδυσσέας,  μπήκε στο καράβι του, μαζί με τους συντρόφους του, για να επιστρέψουν στο νησί τους, την Ιθάκη. Ο θεός της θάλασσας όμως, ο Ποσειδώνας, τον δυσκόλεψε πολύ, του έβαλε εμπόδια και δοκιμασίες μεγάλες, θέλοντας να τον τιμωρήσει για τον σκοτωμό κάποιων αγαπημένων του ηρώων της Τροίας. Έτσι ο Οδυσσέας, περιπλανήθηκε για δέκα χρόνια, μέχρι να καταφέρει να επιστρέψει στο παλάτι του και να βρεθεί ξανά με τη γυναίκα του Πηνελόπη και τον γιο του  Τηλέμαχο. Ένα αρχαίος ποιητής ο Όμηρος, έφτιαξε δυο πολύ μεγάλα ποιήματα, την Οδύσσεια, που μιλάει για τις περιπέτειες  του Οδυσσέα και την Ιλιάδα, όπου μας περιγράφει τα γεγονότα του Τρωικού πολέμου. Δεν τα έγραψε πουθενά, είχε όλους τους στίχους στο μυαλό του και όταν του το ζητούσαν άρχιζε να τα λέει.  Σιγά σιγά τα έμαθαν και άλλοι και ταξίδεψε η ιστορία, σε μέρη πολλά. Κάποια στιγμή μπήκαν και σε βιβλίο κι έτσι τώρα μπορούμε και τα διαβάζουμε και πιστέψτε με, είναι από τις πιο όμορφες ιστορίες που έχουν φτιάξει οι άνθρωποι.

ελενίτσες

Ελένη και Έλενα, Έλενα και Ελένη, χρόνια πολλά και καλά! Να ‘στε χαρούμενες και ευχαριστημένες με όσα κάνετε, να ‘χετε πολλούς φίλους και φίλες, να τους αγαπάτε και να σας αγαπούν. Πολλές πολλές ευχές και στις δυο σας.